Kas 600 või 1000cc
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kas 600 või 1000cc
Ehk oskate aidata, kui osta esimene bike, kas siis osta kusagil 72kW või 100kW ringi. Kui võimalik tuua välja + ja - sed
Räägitakse, et kui osta 600-ne siis järgmine aasta tahad juba 1000-st.
Ka ise olin eelmine aasta sama küsimuse ees. Kuna hinnavahe ei ole enam märgatavalt erinev sellistel ratastel siis otsusta kasutuse järgi. 600-ne on kindlalt kergem. Sellega ka siis mõnusam manööverdada. Sobib ideaalselt linnarattaks, sest kiirendus 0-100 ei erine oluliselt tonnistest. Mõningal juhul kiirendus isegi parem kui tonnistel sest kaaluvahe mängib suurt rolli. Kergema rattaga hea nö. nõelata. Samas kui sõidad pikki otsi ja koos kaaslasega ning varustusega, siis tonnine rohkem asjakohane. Viimasel juhul ei ole vajalik maanteel möödasõiduks 2 käiku alla vahetada, vaid umbes 100 kw teevad oma tööd hästi.
Ise valisingi enda rattaks siis suzuki gsx 1100 f. Suur ja mõnus ratas. Jookseb hästi .... Enne ostu istusin ka 600 seljas. Ei meeldinud et 600 on väike. Ise olen 193 pikk ja mugava sõiduasendi leidsin 1000 seast. Netist siis olen leidnud et mul ratas kaalub umbes 280 kg ja võimu on 102 kw.
Hetkel aga asi müügis, kuna sooviks natukene kergemat ja pisut teravamat sooritust. Ilmselt kui lahti saan siis hakkan vaatama r-typ'ide poole ....
Seega ... pane paika endale ratta kasutamise eesmärgid ja saadki enda jaoks sobiliku osta. Kui soovid erinevaid rattaid näha siis kõige paremad kohad on motopoed. Seal tehakse ka kiirelt selgeks erinevate rataste plussid ja miinused.
Edu ostmisel ....
PS: Suzuki gsx 1100 f on ka müügiteemas olemas
Ka ise olin eelmine aasta sama küsimuse ees. Kuna hinnavahe ei ole enam märgatavalt erinev sellistel ratastel siis otsusta kasutuse järgi. 600-ne on kindlalt kergem. Sellega ka siis mõnusam manööverdada. Sobib ideaalselt linnarattaks, sest kiirendus 0-100 ei erine oluliselt tonnistest. Mõningal juhul kiirendus isegi parem kui tonnistel sest kaaluvahe mängib suurt rolli. Kergema rattaga hea nö. nõelata. Samas kui sõidad pikki otsi ja koos kaaslasega ning varustusega, siis tonnine rohkem asjakohane. Viimasel juhul ei ole vajalik maanteel möödasõiduks 2 käiku alla vahetada, vaid umbes 100 kw teevad oma tööd hästi.
Ise valisingi enda rattaks siis suzuki gsx 1100 f. Suur ja mõnus ratas. Jookseb hästi .... Enne ostu istusin ka 600 seljas. Ei meeldinud et 600 on väike. Ise olen 193 pikk ja mugava sõiduasendi leidsin 1000 seast. Netist siis olen leidnud et mul ratas kaalub umbes 280 kg ja võimu on 102 kw.
Hetkel aga asi müügis, kuna sooviks natukene kergemat ja pisut teravamat sooritust. Ilmselt kui lahti saan siis hakkan vaatama r-typ'ide poole ....
Seega ... pane paika endale ratta kasutamise eesmärgid ja saadki enda jaoks sobiliku osta. Kui soovid erinevaid rattaid näha siis kõige paremad kohad on motopoed. Seal tehakse ka kiirelt selgeks erinevate rataste plussid ja miinused.
Edu ostmisel ....

PS: Suzuki gsx 1100 f on ka müügiteemas olemas

Jutt peeneks laskmisest on küll imelik. Ise sõitsin ennem oma tonnist, iz-iga. Ja sedagi paar aastat tagasi. Ütleks vaid niipalju et mõistust on vaja. Surma võid saada ka mopiga, seega lõppkiirust küll ei tasuks võtta aluseks mille järgi endale ratas valida.korgits kirjutas:Esimeseks baigiks osta 600ccm ja ma võin kihla vedada ,et sa ei julge seda 600ccm motikat peeneks lastarääkimata 1000ccm =)
Aga kui tahad 100kw tsiklit siis võid kylla tulla =)


-
Teema algataja
esimene tsikkel... mnjah.... kuna kohe saab minu esimene aasta läbi, siis mõned meenutused ja muljed (mis loomulikult ei pretendeeri mitte millegile, sest tehasetöline, nagu ma olen, mina mina ka tean...).
tahtsin osta esimeseks rattaks 650'st dräägi. meeldis tsikkel ja kroom ja lahe hääl. sõber pani mõistuse pähe ja võtsin selle asemele uue fazeri (72 kw). tsiklit küll ja küll. esimesed kaks kuud kulus sellele, et õppida manööverdama ja liigutama ja ennast kahe ratta peal tundma reaalses liikluses ja oludes).
peale ühte pikka reisi ja tsklipoes ringi vaatamist tuli sisse uss nimega naked bike ja 1300 xjr. ja nii see minu omaks sai ka. korra panin külje ka maha (ei midagi hullu, õlg liigesest väljas ja kriibitud eneseuhkus. aga asja eest kukkusin ka). ja siis tuli mulle teadmine - eesti ei ole selle rattaga sõitmiseks sobiv maa ning kiirusetunnetus oli ka suhteliselt kehva.
ja nii sain septembris uuesti fazeri omanikuks. kolisin inglismaale ja võtsin selle kaasa. ja kiirtee peal piisab küll. linnas samuti. kiirus ca 200 on aparaadi juures suhteliselt normaalne kiirus.
ma ei tea, mis ma oleks teinud, kui esimeseks rattaks oleks olnud tonnine vms. oleneb muidugi sellest, mis mees sa seal oled seljas. suures piires siiski mu arust ressursi ja iseenda raiskamine. tunnistan endale ausalt, et 600'ne on eesti tingimustes ja senikaua kuni ma kiirendama/rinkale vms ei lähe, küll ja piisav.
võta mõni kasutet kuni 600'ne (motopaks müüb ühte), saa enne tunnetus ja kogemus kätte. ja järgmine aasta otsusta, mida teed. mina näiteks lähen see aasta kroomi peale üle - ei ole mul kusagile kiiret või kihutada vaja. pigem kruiisida aeglasemalt ja nautida sõitu (aga ka kiirel sõidul saab naudingu kätte). kahe sõnaga: iga ühele oma.
esimene tsikkel on ikka katsetamise ja leiutamise asi, mille põhjal kujuneb sinu eelistus ja arvamus. ja tegelikult leiutad ja õpid ja omandad kogemusi kogu aeg kui sõidad
tahtsin osta esimeseks rattaks 650'st dräägi. meeldis tsikkel ja kroom ja lahe hääl. sõber pani mõistuse pähe ja võtsin selle asemele uue fazeri (72 kw). tsiklit küll ja küll. esimesed kaks kuud kulus sellele, et õppida manööverdama ja liigutama ja ennast kahe ratta peal tundma reaalses liikluses ja oludes).
peale ühte pikka reisi ja tsklipoes ringi vaatamist tuli sisse uss nimega naked bike ja 1300 xjr. ja nii see minu omaks sai ka. korra panin külje ka maha (ei midagi hullu, õlg liigesest väljas ja kriibitud eneseuhkus. aga asja eest kukkusin ka). ja siis tuli mulle teadmine - eesti ei ole selle rattaga sõitmiseks sobiv maa ning kiirusetunnetus oli ka suhteliselt kehva.
ja nii sain septembris uuesti fazeri omanikuks. kolisin inglismaale ja võtsin selle kaasa. ja kiirtee peal piisab küll. linnas samuti. kiirus ca 200 on aparaadi juures suhteliselt normaalne kiirus.
ma ei tea, mis ma oleks teinud, kui esimeseks rattaks oleks olnud tonnine vms. oleneb muidugi sellest, mis mees sa seal oled seljas. suures piires siiski mu arust ressursi ja iseenda raiskamine. tunnistan endale ausalt, et 600'ne on eesti tingimustes ja senikaua kuni ma kiirendama/rinkale vms ei lähe, küll ja piisav.
võta mõni kasutet kuni 600'ne (motopaks müüb ühte), saa enne tunnetus ja kogemus kätte. ja järgmine aasta otsusta, mida teed. mina näiteks lähen see aasta kroomi peale üle - ei ole mul kusagile kiiret või kihutada vaja. pigem kruiisida aeglasemalt ja nautida sõitu (aga ka kiirel sõidul saab naudingu kätte). kahe sõnaga: iga ühele oma.
esimene tsikkel on ikka katsetamise ja leiutamise asi, mille põhjal kujuneb sinu eelistus ja arvamus. ja tegelikult leiutad ja õpid ja omandad kogemusi kogu aeg kui sõidad

Eh... piirajasse laskmine pole ju teab mis kunst... 110ga ma arvan, et julgeb pea igaüks sõita (110 on see koht, kus ntx 1999-2002 R6'l esimene käik piirajasse jookseb), seega väga tobe väide igast aspektist. Samuti ma ei usu, et 600 kahekesi sõites lahjaks jääb... nendel 600ccm R asjadel on ju kõigil pea 100 ja enam hobujõudu tagarattas (seda siis dynol mõõdetuna, mitte see mis paberil kirjas). Eelnevalt mainiti ka kiirendust, et see pea sama... on jah pea sama, kuna 100 tuleb ju esimese käiguga. Peamine võimsusest tulenev vahe on selle, et palju sa käike pead vahetama. Liitiristel pole vaja nii vilgast vasakut jalga, kui seda kuuesajased eeldavad. Kui aga see pole probleem, vaid tahadki natuke rohkem sebida, siis pole jällegi vahet. Max kiirus ei tohiks ka nagu argument olla... ca 250+ peaks piisama...
Uutel baikidel pole ka kaaluvahe nii suur midagi... mõni kilo ainult... ntx uus R1 on vist 3kg raskem kui kolm aastat vana R6...
Kuna võimsama baigiga, kui oma R6'ga kogemus puudub, siis järgmine on puhas spekulatsioon - kuuesajane on natuke andestavam, kui parema randmega mingi natuke järsema liigutuse teed ja algul on sellega lihtsam mõlemat ratast maas hoida, kuigi esiots tahab vahest ikka väääääga kergeks muutuda
Kokkuvõttes peab ikkagi igaüks ise otsustama... ostetakse ju ratas endale, seega peab ta sulle meeldima ja sobima (mõned kindlasti ostavad ka teistele näitamiseks, stiilis "mul on pikem kui sul").
Terv. Sys
Uutel baikidel pole ka kaaluvahe nii suur midagi... mõni kilo ainult... ntx uus R1 on vist 3kg raskem kui kolm aastat vana R6...
Kuna võimsama baigiga, kui oma R6'ga kogemus puudub, siis järgmine on puhas spekulatsioon - kuuesajane on natuke andestavam, kui parema randmega mingi natuke järsema liigutuse teed ja algul on sellega lihtsam mõlemat ratast maas hoida, kuigi esiots tahab vahest ikka väääääga kergeks muutuda

Kokkuvõttes peab ikkagi igaüks ise otsustama... ostetakse ju ratas endale, seega peab ta sulle meeldima ja sobima (mõned kindlasti ostavad ka teistele näitamiseks, stiilis "mul on pikem kui sul").
Terv. Sys
Paneks oma mõtted ka kirja äkki oskad ise midagi enda jaoks välja lugeda.Otsus tsikkel osta tekkis eelmine talv ja sai ka ringi vaadatud mida võtta, dilemma oli analoogne, kas 600 või 1000 ja mind näiteks huvitas ainult Suzuki.Kuna sobivat 600 polnud hetkel müügil v.a. mõned uuemad isendid millel hind kippus 100 tuuri siis juhtuski nii et lasin endale koti pähe tõmmata ja ostsin TL1000R.Läks tugevalt üle minu seatud võimsus piiri, aga mis ikka (seda juttu et jaanipäevaks tahad suuremat 600 puhul)ei tasu tõsiselt võtta.Tagasi vaadates oleksin pidanud 600 võtma sest julgen ausalt väita sellist ratast on nii minu kui Eesti teede jaoks liiast.Gaasi ikka lõpuni ei keera , sest siis tekib tunne et tsikkel sõidab minuga ja uuem 600 on ka korralikum võibolla.
Antud jutt ei kehti vist matka touring rataste kohta kuna need on vähem äkilised.
Antud jutt ei kehti vist matka touring rataste kohta kuna need on vähem äkilised.
-
Teema algataja
Teemaalgatajale, nagu juba eespool mainitud pole sugugi KW ainuke mis rolli mängib, suurt rolli (eriti algajale) mängib ka ratta kaal. Kas sõidad rohkem linnas või maanteel, üksi/kaksi jne.
Imho kui sõidad palju maanteel ja seda näiteks kahekesi, siis võib 600cc ratas võibolla lahjavõitu olla mingis olukorras..? See väide ei kandideeri absoluutsele tõele, sest ma pole ise ühtegi 600cc ratast omanud ja vist on paslik mainida et mulle meeldib möödasõite teha ilma käiku alla vahetamata, mugav olen..
Kuna ise nagunii tahtsin naked ratast ja minu kiiks on ka et ratas peab kerge olema, siis ise valisin 900cc Horneti, mis on kergeim ratas omas klassis, ja seda vist siiamaani, hoolimata sellest, et ta nüüdseks 3a vana mudel on.
Imho kui sõidad palju maanteel ja seda näiteks kahekesi, siis võib 600cc ratas võibolla lahjavõitu olla mingis olukorras..? See väide ei kandideeri absoluutsele tõele, sest ma pole ise ühtegi 600cc ratast omanud ja vist on paslik mainida et mulle meeldib möödasõite teha ilma käiku alla vahetamata, mugav olen..

Kuna ise nagunii tahtsin naked ratast ja minu kiiks on ka et ratas peab kerge olema, siis ise valisin 900cc Horneti, mis on kergeim ratas omas klassis, ja seda vist siiamaani, hoolimata sellest, et ta nüüdseks 3a vana mudel on.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Tore on lugeda et ratta valikul ei ole esimene kriteerium raha, ise pidin just selle tühja raha järgi vaatama kui oma esimest Jaapani ratast otsisin.
Sain 550-se Yamaha aastast 1983. Ikka mitu nädalat oli tunne, et sellest rattast võimsamat enam vaja ei ole...
Muidugi ei anna seda tsiklit võrrelda tänapäevaste 600-ste bike-dega.
Erkki
Sain 550-se Yamaha aastast 1983. Ikka mitu nädalat oli tunne, et sellest rattast võimsamat enam vaja ei ole...
Muidugi ei anna seda tsiklit võrrelda tänapäevaste 600-ste bike-dega.
Erkki
Just nimelt, nagu 800 (VFR) ja 900 on üsnagi levinud.Silwer kirjutas:600 ja 1000 vahel on ju veel numbreid...
ntx. 750...
Teemaalgataja võiks avalikustada hinnaklassi ja kaalukausil olevad rattad, saaks adekvaatsemat nõu anda.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Samuti ei maksaks seda 1000 det kuubikut mingi absoluutse jumalikkusena võtta. On väga häid rattaid nii 1100 (n: bläku) 1200 (n: bandit) kui 1300 (n: xjr; fjr; Busa)
Lihtsalt need ei ole enam rinkal kallutamiseks vaid mõnusaks maantel kulgemiseks.
Unusta need ccm ära ja proovi endale läbi mõelda, et kus ja kui kiiresti sa midagi teha tahad.
Näitlikult: mu enda CBR1000 on väga hea ratas maanteel SUPERLUX, aga ausaltöeldes tunnen ennast tipptunnil linnaliikluses väikese GS500 ga hoopis mugavamalt. Kui ma sõidaks ainult linnas (lühikesi otsi), siis väga tõsiselt kaaluks igapäevaselt mingi väikese, näit nimetatud GS500 kasutamist. Vbolla isegi midagi veel väiksemat ja kergemat.
Samas juba ka 5 km pikkune ots maanteel on põhjuseks, miks ma ilma kõhklemata garaasist istun CBR i peale, mitte GS-i.
Oluline on ikka see, milleks ratast tarvis. Kuubikute ja hobuste arv ei määra veel ära ratta praktilisust. (seda kuidas ta vastab su ootustele)
Lihtsalt need ei ole enam rinkal kallutamiseks vaid mõnusaks maantel kulgemiseks.
Unusta need ccm ära ja proovi endale läbi mõelda, et kus ja kui kiiresti sa midagi teha tahad.
Näitlikult: mu enda CBR1000 on väga hea ratas maanteel SUPERLUX, aga ausaltöeldes tunnen ennast tipptunnil linnaliikluses väikese GS500 ga hoopis mugavamalt. Kui ma sõidaks ainult linnas (lühikesi otsi), siis väga tõsiselt kaaluks igapäevaselt mingi väikese, näit nimetatud GS500 kasutamist. Vbolla isegi midagi veel väiksemat ja kergemat.
Samas juba ka 5 km pikkune ots maanteel on põhjuseks, miks ma ilma kõhklemata garaasist istun CBR i peale, mitte GS-i.
Oluline on ikka see, milleks ratast tarvis. Kuubikute ja hobuste arv ei määra veel ära ratta praktilisust. (seda kuidas ta vastab su ootustele)
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.