Battlax BT021

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
sander000

Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas sander000 »

Tere
Leidsin pealkirjas nimetatud rehvis päris soodsa hinnaga.
Kuna aga tegemist on tootega mis teadupärast aegub pole ostmises kindel
Tagumisel rehvil on sinna DOT kohale panud mingi 2008 aasta ja esimesele rehvile mingi 2006 aasta
Käega katsudes oli rehv päris ebaühtlase kõvadusega. Mõne kohapealt katsudes sai käega päris hästi lössi vajutada, samas natuke eemalt oli täielik plastik
Muidu on täiesti uute rehvidega tegu.

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 528
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

BT021 on täielikult ebaõnnestunud rehv, eriti esimene. Soovitan seda peavalu vältida, sõltumata soodsast hinnast.


Teema algataja
sander000

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas sander000 »

Aga kuidas sellesse aja faktorisse suhtuda.
Kas see rehv oma taseme annab välja üldse nii paljude aastate möödudes ?
Ja see et katsudes on rehv eri jäikusega ?

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas madone »

suhtuda ikka ettevaatlikult... olen ise omanud battlaxi bt021-te ja päris mitu korda täiesti ideaalsetes tingimustes oleks tõsise butlaxi saanud.


Teema algataja
sander000

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas sander000 »

Samas on suht palju kiidulaulu ka nende rehvide kohta. Mul endal nii vähe sõidukogemust ja eri rehve pole ka proovida saanud, et ei oskagi seisukohta võtta...

Kasutaja avatar

breva
Postitusi: 155
Liitunud: 06 Jaan 2008, 15:00
Tsikkel: BMW K1300R
Asukoht: Tartu

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas breva »

Tere,
Miks on nimetatud BT021 ebaõnnestunud rehv?
Kas seda "ebaõnnestumist" saab kuidagi objektiivselt mõõta?
Kui jah siis ma palun selgitusi.

Parimaga
A.V.

sääreväristaja-Jawa 350(1967)-Moto Guzzi Breva V1100(2006)-BMWK1300R(2015)
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 528
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

BT021-e ebaõnnestumine seiseneb väga mitmes omaduses:
Esirehv kulub külgedelt ja väga kiiresti, samas on väga mürarikas, pidamine ei tekita kindlat tunnet. Tagarehvi võiks tinglikult nimetada rahuldavaks, kui sõita (loe veereda) mööda sirgeid teid. Kui aga anda valu kurvilistel teedel, siis on rehvi käitumine üleminekul kõvemalt segult (keskmine osa) pehmemale täielik nali. Kui oled kõva mees sabaga slaidima, on see rehv just sinu jaoks 8)
Olles proovinud paljusid rehvimarke erinevate rataste all, oli mulle isiklikult suureks üllatuseks, et Bridgestone sellise saasta üldse välja lasi. Eelmine BT020 oli selle kõrval lausa kullatükk.

PS. Tegelikult mulle meenub ka BT021 positiivne omadus- ta kaitseb perfektselt velgi kriimustuste eest, kui te ratta näiteks kuhugi garaazi talvituma panete :D

Viimati muutis Motomarket, 12 Apr 2011, 16:23, muudetud 1 kord kokku.

kriiiz
Postitusi: 84
Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
Tsikkel: SV 1000N
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas kriiiz »

Kas oskab keegi ka tuua võrdluse välja BT021 ja BT023 vahel. Kas on ka uue mudeli puhul samad vead veel alles või on tegu etema rehviga.

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 528
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

kriiiz kirjutas:

Kas oskab keegi ka tuua võrdluse välja BT021 ja BT023 vahel. Kas on ka uue mudeli puhul samad vead veel alles või on tegu etema rehviga.

Eeldatavasti selline tootja nagu Bridgestone kaks korda sama reha otsa ei astu, kuid kui tahad kindla peale välja minna, siis Michelin Pilot Road 2 või 3.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas madone »

Motomarket kirjutas:

Tagarehvi võiks tinglikult nimetada rahuldavaks, kui sõita (loe veereda) mööda sirgeid teid. Kui aga anda valu kurvilistel teedel, siis on rehvi käitumine üleminekul kõvemalt segult (keskmine osa) pehmemale täielik nali. Kui oled kõva mees sabaga slaidima, on see rehv just sinu jaoks 8)

Jees... need battlaxid on mõeldud vist kuhugi soojamaa tingimustesse kus tee pind lõõmab nagu grill süsi.. seal ehk saab neid rehva kasutada nii nagu nad mõeldud on.


Teema algataja
mart211

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Motomarket kirjutas:
kriiiz kirjutas:

Kas oskab keegi ka tuua võrdluse välja BT021 ja BT023 vahel. Kas on ka uue mudeli puhul samad vead veel alles või on tegu etema rehviga.

Eeldatavasti selline tootja nagu Bridgestone kaks korda sama reha otsa ei astu, kuid kui tahad kindla peale välja minna, siis Michelin Pilot Road 2 või 3.

BT003? On selle kohta ka ideid?

Ja kui ikka kindlapeale minek ja pappi jagub, siis Pirelli Diablo on minu silmist ikka parima pidamisega rehv üldse(Olenevalt ilmast muidugi). Samas minu kogemustepagas ei ole kindlasti nii lai kui eelkõnelejal :bsmile:

Ja mis moodi need segud jagunevad? Keskel kõvem, äärtes pehmem? :roll:

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

BT023 on sootuks teine tase nii, et 021-ga polegi mõtet võrrelda...
Selle rehvi kohta võib pikemalt lugeda siit: http://www.rehvipost.ee/?p=872
BT023 tuli välja märtsis 2010 ja oli meil ka aasta enimmüüdud rehv - tagasiside ülimalt positiivne ja tõenäoliselt enimmüüdud rehv ka käesoleval aastal.
Sama klassi rehvide RoadSmart ja uue tulija Pirelli Angel ST vahel käib tihe rebimine


Teema algataja
sander000

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas sander000 »

Aga selline "ebaõnnestunud" rehv on siiski parema pidamisega kui mõni "õnnestunud" aga juba 3-4k läbi sõitnud ?

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 528
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

mart211 kirjutas:

BT003? On selle kohta ka ideid?

Ja kui ikka kindlapeale minek ja pappi jagub, siis Pirelli Diablo on minu silmist ikka parima pidamisega rehv üldse(Olenevalt ilmast muidugi). Samas minu kogemustepagas ei ole kindlasti nii lai kui eelkõnelejal :bsmile:

Hea ja väga hea pidamisega rehve on mitmeid. Neid aga, mis on hea pidamisega ja mõistliku kulumiskindlusega ja samas sobiks raskema sport-touringu alla, üsna vähe. Toon näite- kui ma võtan ette tripi Eestist kuhugi Alpidesse, siis ma väga tungivalt tahaks, et kurvilistel mägiteedel (just seal see fun hakkab) need rehvid poleks veel läbi kulunud, hoiaks hästi teel ja samas tooks ilma rehvivahetuseta veel koju tagasi ka.

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

sander000 kirjutas:

Aga selline "ebaõnnestunud" rehv on siiski parema pidamisega kui mõni "õnnestunud" aga juba 3-4k läbi sõitnud ?

Rehvid toodetakse kindla otstarve jaoks - hästi jämedalt võib öelda nii: supersport peab hästi ja kulub kiiresti, touring kestab kauem ja peab kehvemini. Kõik teised tänavasõidurehvid on toodetud sinna vahele ja leides komromissi ühele või teisele poole. Rehve mis peavad hästi ja sõidavad kaua ei ole tegelikult olemas. Seda on üritatud: Dunlop RoadSmart, Pirelli Angel ST ja Bridgestone Battlax BT023. Tagasiside tarbijalt ja minu oma isiklik arvamus, et viimane neist tundub olema kõige lähemal sport-touring rehvile mis teeb mõlemat - ehk siis sellega on võimalik sõita ringrajal ja läbida pikki trippe.


Teema algataja
sander000

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas sander000 »

tramm66 kirjutas:
sander000 kirjutas:

Aga selline "ebaõnnestunud" rehv on siiski parema pidamisega kui mõni "õnnestunud" aga juba 3-4k läbi sõitnud ?

Rehvid toodetakse kindla otstarve jaoks - hästi jämedalt võib öelda nii: supersport peab hästi ja kulub kiiresti, touring kestab kauem ja peab kehvemini. Kõik teised tänavasõidurehvid on toodetud sinna vahele ja leides komromissi ühele või teisele poole. Rehve mis peavad hästi ja sõidavad kaua ei ole tegelikult olemas. Seda on üritatud: Dunlop RoadSmart, Pirelli Angel ST ja Bridgestone Battlax BT023. Tagasiside tarbijalt ja minu oma isiklik arvamus, et viimane neist tundub olema kõige lähemal sport-touring rehvile mis teeb mõlemat - ehk siis sellega on võimalik sõita ringrajal ja läbida pikki trippe.

No nii ma olen jah asjast aru saanud.
Aga küsimus on minujaoks et kas 120 euri eest jupp aega seisnud BT021 komplekt õigustab end või mitte.
Sõidustiil on mul ikkagi suhteliselt rahulik ma pakun.
Kahtlus tekib selles et kas antud rehvidega kutsun ise omale õnnetust kaela või ei

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 528
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

sander000= kirjutas:

Aga küsimus on minujaoks et kas 120 euri eest jupp aega seisnud BT021 komplekt õigustab end või mitte.

Ei õigusta. Rehvid pole koht kokkuhoiuks. Korra eksid, aga haavu lakud pikalt...


Teema algataja
mart211

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Motomarket kirjutas:
mart211 kirjutas:

BT003? On selle kohta ka ideid?

Ja kui ikka kindlapeale minek ja pappi jagub, siis Pirelli Diablo on minu silmist ikka parima pidamisega rehv üldse(Olenevalt ilmast muidugi). Samas minu kogemustepagas ei ole kindlasti nii lai kui eelkõnelejal :bsmile:

Hea ja väga hea pidamisega rehve on mitmeid. Neid aga, mis on hea pidamisega ja mõistliku kulumiskindlusega ja samas sobiks raskema sport-touringu alla, üsna vähe. Toon näite- kui ma võtan ette tripi Eestist kuhugi Alpidesse, siis ma väga tungivalt tahaks, et kurvilistel mägiteedel (just seal see fun hakkab) need rehvid poleks veel läbi kulunud, hoiaks hästi teel ja samas tooks ilma rehvivahetuseta veel koju tagasi ka.

Ma siinkohal nõustun Trammiga selles suhtes, et igale otstarbele on oma rehv. Mina aint pidamist otsingi, las kulub nii kuis jaksab, peaasi et kordagi plokki ei võta. Ja mulle tundub et rehvid on sama maitse asi kui seda on sõidustiil, ratas, varustus jne. Raha eest sitta rehvi vaevalt osta saab(kindlasti saab rohkema raha eest parema rehvi), kuid raha eest saab valesi valikuid teha küll ja veel.


Teema algataja
reimps

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas reimps »

mart211 kirjutas:

Ma siinkohal nõustun Trammiga selles suhtes, et igale otstarbele on oma rehv. Mina aint pidamist otsingi, las kulub nii kuis jaksab, peaasi et kordagi plokki ei võta. Ja mulle tundub et rehvid on sama maitse asi kui seda on sõidustiil, ratas, varustus jne. Raha eest sitta rehvi vaevalt osta saab(kindlasti saab rohkema raha eest parema rehvi), kuid raha eest saab valesi valikuid teha küll ja veel.

Kohe näha, et Pirelli Diablot maitsta saanud ;)

Kasutaja avatar

Rikks
Postitusi: 32
Liitunud: 13 Mai 2010, 22:17
Asukoht: Tallinn

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas Rikks »

Kas keegi oskab komenteerida ka sellise rehvitootjat toodangut nagu AVON?
Mudelid Roadraider AM26 ja Storm AV56

Kasutaja avatar

breva
Postitusi: 155
Liitunud: 06 Jaan 2008, 15:00
Tsikkel: BMW K1300R
Asukoht: Tartu

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas breva »

Motomarket kirjutas:

BT021-e ebaõnnestumine seiseneb väga mitmes omaduses:
Esirehv kulub külgedelt ja väga kiiresti, samas on väga mürarikas, pidamine ei tekita kindlat tunnet. Tagarehvi võiks tinglikult nimetada rahuldavaks, kui sõita (loe veereda) mööda sirgeid teid. Kui aga anda valu kurvilistel teedel, siis on rehvi käitumine üleminekul kõvemalt segult (keskmine osa) pehmemale täielik nali.

No siin kirjeldatus ei ole miskit objektiivset, mitte et ma tahaks nimetatud rehvi kaitsta või õigustada kuidagi. Veel enamgi on vastuolu selles jutus: Kui rehv kulub kiiresti siis väidetavalt on tal ka pidamist rohkem nagu siin eelnevates asjatundjate postitusets kirjas. On`s seda motorehvi müra keegi mõõtnud?
Ja sõnastus "rehvi käitumine" ei ole väga veenev. Minu arusaamist mööda käituvad elusolendid, eluta olenditel on miskid omadused.
Kas motorehve ka kuidagi analoogselt testitakse nagu autorehve? On kuskil selliseid võrdlusi avaldatud?

Parimate soovidega
A.

sääreväristaja-Jawa 350(1967)-Moto Guzzi Breva V1100(2006)-BMWK1300R(2015)
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 528
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

breva kirjutas:
Motomarket kirjutas:

BT021-e ebaõnnestumine seiseneb väga mitmes omaduses:
Esirehv kulub külgedelt ja väga kiiresti, samas on väga mürarikas, pidamine ei tekita kindlat tunnet. Tagarehvi võiks tinglikult nimetada rahuldavaks, kui sõita (loe veereda) mööda sirgeid teid. Kui aga anda valu kurvilistel teedel, siis on rehvi käitumine üleminekul kõvemalt segult (keskmine osa) pehmemale täielik nali.

No siin kirjeldatus ei ole miskit objektiivset, mitte et ma tahaks nimetatud rehvi kaitsta või õigustada kuidagi. Veel enamgi on vastuolu selles jutus: Kui rehv kulub kiiresti siis väidetavalt on tal ka pidamist rohkem nagu siin eelnevates asjatundjate postitusets kirjas. On`s seda motorehvi müra keegi mõõtnud?
Ja sõnastus "rehvi käitumine" ei ole väga veenev. Minu arusaamist mööda käituvad elusolendid, eluta olenditel on miskid omadused.
Kas motorehve ka kuidagi analoogselt testitakse nagu autorehve? On kuskil selliseid võrdlusi avaldatud?

Parimate soovidega
A.

Rehv kulub kiiresti ka siis, kui ta on valesti disainitud. Pidamisega ei saa alati võrdusmärki vahele tõmmata. Müra on selline asi, mida tunnetad kätega lenksus. Pane korraks suurema mustriga rehv alla, saad aru, mida mõtlen. Rehvi käitumine on selline asi, mis annab sõitjale otsese informatsiooni (tunnetuse) kontaktist teepinnaga- kas see on hea või halb, kui hästi see rehv kurvi langeb jne. Kui pidamine on väga varieeruv (BT021 tagumise serv peab normaalselt, keskosa jälle praktiliselt ei pea üldse, üleminek kõvalt segult pehmele tundub kohutav), siis on tempokama sõidu puhul väga lihtne kriitilisest piirist üle minna. Ma sain korduvalt tagumise rehvi libisema sellistes kohtades, kus ta seda absoluutselt tegema ei peaks.
Löö Googlesse sisse ja saad kiirelt vastused, nii teste kui ka omanike arvustusi jne. Olen üsna veendunud, et siit Eestist on võimatu leida inimest, kes annaks absoluutse hinnangu nii jutuks olevale BT021-le kui ka uuele BT023-le, kuna Eestis pole selliseid teid ega tingimusi, kus neid üldse korralikult katsetada. Minul õnnestus BT021-e testida omal nahal ühel pikal ja korralikul motoreisil üle 8000 km ja ütlen ausalt, mul oli kahju, et ma kohe Michelini ei valinud...


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas harimal »

breva kirjutas:
Motomarket kirjutas:

BT021-e ebaõnnestumine seiseneb väga mitmes omaduses:
Esirehv kulub külgedelt ja väga kiiresti, samas on väga mürarikas, pidamine ei tekita kindlat tunnet. Tagarehvi võiks tinglikult nimetada rahuldavaks, kui sõita (loe veereda) mööda sirgeid teid. Kui aga anda valu kurvilistel teedel, siis on rehvi käitumine üleminekul kõvemalt segult (keskmine osa) pehmemale täielik nali.

No siin kirjeldatus ei ole miskit objektiivset...

Mis siin ikka nii väga hullu on?

  • "Esirehv kulub külgedelt ja väga kiiresti" - järelikult inimene kallutab rohkem ja sirget teed laseb vähem. Kui vaadata supermoto meeste rehve, siis saab aru, miks külgede kiirem kulumine võib ebamugavusi tekitada - rehv pole enam ümara profiiliga vaid kolmnurksega ning sellega kurvi sisse kallutada on piin.
  • "samas on väga mürarikas" - inimese isiklik hinnang. Kui keegi tahab dB mõõta, siis mul oleks välja laenata kuni 130 dB mõõdik ;)
  • "pidamine ei tekita kindlat tunnet" - isiklik hinnang, mis võib tulla kogemusest. Tasub pigem usaldada, kui pärast kahetseda.
  • "Tagarehvi võiks tinglikult nimetada rahuldavaks, kui sõita (loe veereda) mööda sirgeid teid." - täiesti arvestatav hinnang.
  • " Kui aga anda valu kurvilistel teedel, siis on rehvi käitumine üleminekul kõvemalt segult (keskmine osa) pehmemale täielik nali." - isiklik arvamus, mida jällegi pigem usaldada, kui hiljem kahetseda. Kui mingil hetkel on pidamine null ja järsku oled teele kui liimitud, siis on ka pahasti. Ega ka vastupidine tore ole.

Üldiselt aitab rehvide puhul google ning mõningane analüütiline mõtlemine. Kui http://www.battlax.co.uk kiidab rehvi taevani, siis tasuks pigem ettevaatlik olla. Kui keegi kuskil tsiklimargipõhises foorumis sõna võtab, võib ehk juba rohkem usaldada.

Nii palju kui mina "BT021 review" kohta infi leidsin, tuli kiitust eelkõige USA matkameestelt, kes elasid Eesti mõistes soojas kliimas ja "vihmas ei sõitnud".

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

maiasmokk
Postitusi: 111
Liitunud: 04 Mär 2008, 18:20
Tsikkel: K1200GT
Asukoht: Rakvere- Lemmküla

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas maiasmokk »

Küsimus võibolla rohkem rumalate küsimuste rubriiki aga samast rehvist rääkides on BT021RW, BT021RJ, BT021RG.
Teadjamad äkki seletaksid need (lisa)tähised lahti.

Meelitused on kui näts, naudi kuid ära alla neela.
Imre

Teema algataja
sander000

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas sander000 »

Tulen veel enda algatatud teema juurde korra tagasi
Ennist jäi manimata et hetkel mul all BT 020-id
Ratta ostsin eelmise suve lõpus ja tegelikult juba siis olid rehvid suht otsakorral(põristasin veel umbes 1500km sinna otsa ja nüüd on täitsa kulumis piirini keskelt)
Kas need seisnud ja veits plastistunud BT 021 on siis halvemad kui mu läbi sõidetud BT 020-id ?
Mu sõidustiil on siis järelikult niipalju rahulik, et mingit libisemist ma ei tundnud(kuigi Käärikule sisse sõites märja asfaltiga tegi küll natuke ootamatu liigutuse :D)

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas mella »

tramm66 kirjutas:

Rehve mis peavad hästi ja sõidavad kaua ei ole tegelikult olemas.

Võiks sinuga nõus olla, kui ise poleks üht sellist rehvi kohanud.
Sõitsin harrastaja tasemel supermotot aastaid tagasi. Katsetasin ees Pirellit ja Maxxist. Mõlemad kulusid täiesti nähtavalt. Maxxis lisaks käitus minu jaoks ootamatult ka.
Ja siis sattus mulle alla värske Michelin, mis oli oluliselt kallim. Tulemus - kulumine minu sõidustiili juures oli minimaalne, pidas aga tunde järgi oluliselt paremini.
Tulemuseks oli, et riiulis 3 pea riideni kulunud Maxxist ja ei ühtki Michelini, sest seda polnud vaja vahetada.


Kroox
Postitusi: 38
Liitunud: 13 Juun 2009, 10:44
Tsikkel: Thunderace, Africa Twin

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas Kroox »

sander000 kirjutas:

Tulen veel enda algatatud teema juurde korra tagasi
Ennist jäi manimata et hetkel mul all BT 020-id
Ratta ostsin eelmise suve lõpus ja tegelikult juba siis olid rehvid suht otsakorral(põristasin veel umbes 1500km sinna otsa ja nüüd on täitsa kulumis piirini keskelt)
Kas need seisnud ja veits plastistunud BT 021 on siis halvemad kui mu läbi sõidetud BT 020-id ?
Mu sõidustiil on siis järelikult niipalju rahulik, et mingit libisemist ma ei tundnud(kuigi Käärikule sisse sõites märja asfaltiga tegi küll natuke ootamatu liigutuse :D)

Selle 2006a BT021 esirehvi peale ära mõtle ka mitte. Mu ainus käna on olnud BT021'ga - esiratas lihtsalt läks märjal asfaldil kurvi minnes alt ära. Isegi kaldesse ei olnud jõudnud lasta veel praktiliselt, lihtsalt plärts ja külili. Tagumine 2 aastat küll uuem aga mina ausalt ei võtaks seda ka...

Kasutaja avatar

breva
Postitusi: 155
Liitunud: 06 Jaan 2008, 15:00
Tsikkel: BMW K1300R
Asukoht: Tartu

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas breva »

Väga põgusalt googeldades, leidsin vaid samal arvamuse/kogemuse tasemel, seinast seina kirjeldusi selle rehvi kohta.
Mul ei ole alust eelistada üht arvamust teisele, miks peaksin?
Standardiseeritud teste siiani ei leidnud. Äkki keegi linkab siia midagi sellist?
Kokkuvõtteks ei ole mul ratsionaalset alust pidada seda kuidagi kehvemaks, kui mis iganes teine rehv.
Emotsioonidele ei oleks ju arukas oma valikuid toetada :wink:

P.S. Ma ei ole Bridgestone`i palgal :D , lihtsalt kuna kasutan nimetatud rehve tekkis huvi, kas on ka
miskit ratsionaalset seletust neid nii emotsionaalselt maha teha.

Parimaga A.

sääreväristaja-Jawa 350(1967)-Moto Guzzi Breva V1100(2006)-BMWK1300R(2015)
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Kui siin valdav enamus kommenteerijatest on rehvimüüjad ja võivad magusat müügijuttu ajada, siis võin ka täiesti erapooletu tavakasutaja arvamuse teele saata: "BT021 on täielik saast!!" Jookse kohe kiiresti minema, kui keegi seda pakub :D
Olen korra selle reha otsa astunud, eelnevalt kasutasin mitu jooksu BT020 ja need olid väga head rehvid! Kuna ei olnud põhjust kahelda, et uus mudel parem või vähemalt sama hea on, proovisin.. Tartu mnt.-l Kose kandis, kui sisuliselt sirgel teel tagaots esimesest mööda minna tahtis, mõtlesin ümber:D oli ka vihmane ilm ja tekkis vesiliug, aga tunne oli väga ebameeldiv. See rehv on kivikõva! Kindlasti mitte meie kliima jaoks sobilik.

Kui veel kuskilt normaalses seisukorras BT020 kätte saad, siis võta julgelt, uut BT023 ei ole õnnestunud proovida, aga foorumid kiidavad, küll ta siis ka hea on!

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Battlax BT021

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Mul veel üks soovitus - vaata siia :mrgreen: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=502929#p502929

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”