Honda CBR 929RR FireBlade 2001a randos
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Honda CBR 929RR FireBlade 2001a randos
Olen pea kaks hooaega omanud 900cc-st Honda CBR´i, mõtlesin nüüd et paneks ka siia üles. Midagi erilist see endas ei peida, täiesti tavaline 2001a mudel. Erinevust vast niipalju, et vahetatud on väljalase, asemele on tekkinud Titanium pütt, carbonist tagumine porilaud ja carbon peeglid, mis esialgu harjumatult väiksed tundusid ning paagiall pesitseb ka pestav sport õhuflter. Suunatuled on asendatud väiksemate ja led lahenduse vastu. Läbisõit rattal natuke üle 40 tuhande km, sellest minu all umbes 10 tuhat. Selle ajajooksul on vahetamist leidnud paar jooksu rehve ja veokett ning loomulikult ka õli koos filtriga. Tasapisi tuleks mõtlema hakata ka piduriklotside uuendamise peale.
Mõni pilt ka jutu ilmestamiseks:
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Njaa kunagi 2007 ma selle Tartu motodepoost ostsin, sa siis vähemalt 4. omanik juba. Hea on näha oma kunagist ratast ühes tükis ja tervena.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Tartust see ratas minuni jõudis, siis oli see veel liisingu oma ja see kellelt sain ei olnud omakorda ka liisingu järgi kasutaja. Nii et täitsa võimalik, et mina neljas, minu käes ratas 2008a sügis. Terve ja ühestükis tõesti, kukutud ei ole ja vastu pidanud samuti hästi. Küll see kevad ilmnes laadimisega probleem, nagu ikka hondadel.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Pingeregulaatori pistik korralik ja puhas, see sai kohe üle vaadatud. Väike kahtlus on jäänud generaatorile, kuna lähituli madalatel pööretel tuhmub ja pöörete tõustes hakkab eredamalt põlema. Ja kui ilma tuledeta sõita siis laadimine toimib, sama ka lähitulega aga nii kui täistuled lülitada, siis kaob laadimine ära. Selleks et uuesti laadima hakkaks, tuleb mootor seisata ja uuesti käivitada ning kasutada ainult lähituld.
Eks see selline ebanormaalne nähtus on.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Generaatori faasid oled ära mõõtnud voltmeetriga? Pinge peab olema kuskil 45V
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
tere
fireblade tüüpviga peaks olema pingeregulaator. minu omal (vähe vanem oli) jamas kah päris pikalt laadimisega kuni lõpuks läks perse all sõidu ajal kärsama ja suitses kui põrguline . ikka päris mitu head sadat kilomeetrit sai niimoodi viletsa laadimisega sõidetud ja saba andis pool kilti enne garaasi nii et suitsu lipp taga vedas välja. honda on hea ratas
.kah algul lähitulega sai sõita ja siis ilma tuledeta ja mõned korrad pidi käima jooksma no ja siis läks põlema. peale vahetust oli kõik ok.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Ma sedasi ainult pooltuledega sõitsin terve möödunud hooaja, so umb 7000km. Õnneks põlema polema ei läinud, kuid kuumaks siiski. Eks kui esimesed kevadsoojad käes, siis saab need voolud üle mõõta, ratas külmas garaažis ja ei taha teda käima vägistada, las puhkab.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
AndrusB kirjutas:Kui pinge regulaator on ilma ribideta (epoksiidi valatud plönn) siis suure tõenäosusega on OSA veast seal.
Pingeregulaator on ribidega.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
AndrusB kirjutas:Geneka võid alustuseks rahule jätta.
Mu Hornetil just genekas läbi kärssaski. Õnneks saabus grande finale töökohas, ei pidanud "laibavedu" korraldama.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Käin kevadel testeriga üle, et ei peaks külmaga käivitama hakkama. Eks annan siis tulemustest teada.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Tere kevad!
Täna tegin rattale õlivahetuse (Liqui-Moly 10W60) ja seoses sellega ka esimese käivituse. Käima läks kohe hoobilt, nagu oleks eile sõitmast tulnud. Töötas ilusti ühtlaselt. Mis oli aga viga, oli see, et laadimine täielikult kadunud. Käima panin tühja akuga, autolt täkujuhtmetega voolu võttes. Ja nii kui täkujuhtme eemaldasin, suri kohe välja. Ja nii päris mitu korda. Lõpuks jäi siiski käima. Testriga pole veel ligi läinud. Aga ilmselgelt ennem viga ei tuvasta, kui kättpidi kallale ei lähe.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
No siis geneka staator tõenäoliselt läbi. Sama asi oli endal. Kui pistiku lahti ühendad staatoril ja massi mähise vahel ühendust näitab asi selge.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Kuna laadimise jamad aina süvenesid, nimelt enam ei laadinud ka lähituledega ja ööpäevaga laadis aku ka ennast tühjaks, siis sai täna pingeregulaator maha võetud. Eelnevalt olin kahtlustanud selle viga, kuid kuna väliselt midagi aru saada ei olnud, siis ei võinud kindel olla. Nüüd aga oli pilt selline:
Nüüd on see kindel, et tarvis läheb uut regulaatorit. Sealt, kus need praod on, hakkasin noaga urgitsema. Pudenes nagu tuhana välja umbes 1 kuupsentimeetrisena ning nähtavale ilmus üks juhtmeots. Ülejäänud osa oli kivikõva.
Tervikuna näeb see välja siis selline:
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Mõeldes saabuvale hooajale:
Kuna eelmine aasta jäi laadimisprobleemide tõttu vahele, siis see aasta katsuks ikka tänavatele naasta.
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
- Tsikkel: Honda VFR 750
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Ma arvan, et see selline mobiilne garaazh kuhu naise eest peitu pugeda- ning kuna ka koguaeg liikvel ei saa pikanäpumehed küüsi taha:)
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Peale väikest remonti sai taas kilomeetreid mõõdetud. Aastase vahe järel (viimatine sõit mai 2011) tundusid need esimesed 100km ikka eriti head!
Ja loomulikult sai ka õli vahetatud (Liqui Moly), kuigi n.ö see vana õli oli max 600km sõitnud. Järge ootavad veel jahutusvedelik ja pidurivedelik.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
mis selle laadimisprobleemi põhjustajaks oli ka? Ehk kellelegi kulub info marjaks ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Välja vahetati läbi põlenud pingeregulaator, mitte korras aku, suunatulede relee, mähiti generaator ja korrastati juhtmestikku.
Täpsemema töökirjelduse saab AndrusB anda.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Ega peale esimesi prooviringe ei olegi rohkem sõita saanud, no lihtsalt ei ole aega olnud. Aga vähemalt täna sain niipalju tehtud, et lõpuks sai vahetud ammu valmis varutud jahutusvedelik ja pidurivedelik.
Töödekäik:
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 28 Mär 2006, 17:37
- Tsikkel: Kawa
- Asukoht: Tartu
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Ootan Rando, mis sügisex kõik ära tehtud
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Loodan, et sügiseks saab kogutud mõõtmatul arvul kilomeetrei, mille kogumisega saab nüüd juunist algust teha.
Ja jooksvalt muidugi tehnikat korras hoida.
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Üks suvine väljasõit.
Aga mis vahepeal.
Sisustasin ükspäev oma vaba aja esimeste pidurite sadulatele. Võtsin need küljest, kruvisin lahti täiesti algosadeks ja puhastasin kolvid korralikult ära. Mõlemal sadulal ei liikunud alumised väiksemad kolvid korralikult. Tulemuseks oli peaaegu olematuks kadunud vibra lenksus, mis tekkis järsul või jõulisel hoo maha pidurdamisel.
Sõidumugavust lisandus ikka korralikult ja on tunda ka üldist pidurite efektiivsuse kasvu.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
randos kirjutas:Sisustasin ükspäev oma vaba aja esimeste pidurite sadulatele. Võtsin need küljest, kruvisin lahti täiesti algosadeks ja puhastasin kolvid korralikult ära. Mõlemal sadulal ei liikunud alumised väiksemad kolvid korralikult. Tulemuseks oli peaaegu olematuks kadunud vibra lenksus, mis tekkis järsul või jõulisel hoo maha pidurdamisel.
Sõidumugavust lisandus ikka korralikult ja on tunda ka üldist pidurite efektiivsuse kasvu.
Ma mõtlesingi mille pärast mul see vibra lenksus pidurdamisel, peab ka ära puhastada . Piduriklotsid olid erinevalt kulunud? (alt vähem kulunud)
PS: Maru huvitavad peeglid, näeb paremini nendest?
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Sellise pilguga ei vaadanud, et kas on üks ots peenem, küll aga olid sisemised klotsid õhemaks kulunud kui välimised. Kettal olid ka kulumis jäljed erinevad. Alguses pidasin juba vibra tekitajaks kõveraid kettaid, kuid hea et igaks petteks esmalt ikka sadulad ära puhastasin, mitte kohe uusi kalleid juppe ostma ei hakanud.
Peeglitest nii palju, et need õigest carbonist, aga oma olemuselt nii väikesed, et seljataha nägemine kõigeparem ei ole. Maanteel saab hästi hakkama, aga linnavahel on vahest kasulikum pea üle õla keerata, kuna nö "pime nurk" on üsna suur. Aga eks ilu nõuabki ohvreid!
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
-
Teema algataja - Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Aug 2007, 22:30
- Tsikkel: Honda CBR 900RR FireBlade
- Asukoht: Järvamaa
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Kergelt kevadiste hooldustega algust tehtud, ketid, asjad korralikult puhtaks pestud, õhufilter pestud, nädalavahetusel uus õli sisse (Liqui Moly 10W50) ja sumpsi ka uus vill. Velgedele ka uued punased triibud (reflektor) peale, väheke värskemat välimust:
Kevad võib tulla
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.