Perfomance'i tõstmine vene tsiklil

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Ja mis sellesse puutub siis minu arust sisselaske kanaleid ei tohigi poleerida kuna sileda pinna puhul ei teki keeriseid mis on õhu ja bensiini seguks vajalik.
Minsk ju kahe taktiline? Või vähemalt vanasti oli :) Seal ju segul aega seguneda küll või mis?

WotS
Postitusi: 39
Liitunud: 20 Nov 2004, 12:43

Lugemata postitus Postitas WotS »

Daa kui on krobeline siis seguneb paremini.Minuteada annaks mingi efekti otsesisse pritse mootori sisselaske kanali poleerimine.

Teema algataja
Karvik

Lugemata postitus Postitas Karvik »

minsu on 2T ja tema sisselaskes iga pisemgi ülearune takistus on piirav

tihendid peavad olema ideaalsed
ei tohi olla näha ega ei tohi olla ma peidus nii et pilu jääks
ja nagu nendega ikka ei kattu alati karpa oma ühenduskohas ilma nurkadeta ja see on koht millega tuleb vaeva näha
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

Kui tuunija tahab päris pöhjalikult asjast aimu saada, et mis ja kuidas, siis ma leidsin, et kataloogis oli selline raamat:

Zweitakt-Motoren TUNING , hind 19,90 €

See peaks köva abimees olema sellise ürituse puhul, Saksa keel vöiks ka kodumaal olla muidugi.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Venekeelsena on olemas vist kellegi Grigorjev'i poolt koostatud "Forssirujem tvuhtaktnõh". Seal oli minu mäletamist mööda ka kirjeldatud vene rataste/mootorite forsseerimise võimalused, töövõtted, täpsed joonised ( akende suurendamiseks näiteks ) jne. Raamat peaks otsingu abil saadaval olema ka venekeelses internetis. Algajale idaratta kõpitsejale kindlasti sama kasulik raamat nagu Palu piibel.
Suzuki GSX 750 Inazuma

husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas husu »

mul planeta sport on saand sellist asja.
silinder on läbi puuritud ja 350nese originaalkolvi asemele on surutud cz500 kolb. ka surveastet oli tõstetud. sidurikorvi hammakaid oli kitsamaks treitud et inertsi vähendada.(hammasratasülekanne ketti pole) käigukasti ülekandeid on muudetud. aga mai saanud küll aru et mootor olex nüüd selle pärast olex mootor rämedalt suuremate kulumisjälgedega. kulund on aga midagi venitand ja purux pexnud pole küll midagi
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”