Mure kawasaki kxf 450 2011 vedrustusega

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Kelts

Mure kawasaki kxf 450 2011 vedrustusega

Lugemata postitus Postitas Kelts »

jama selles et suurema hüppe peal maandudes lööb amordi põhja, siis on enamvähem kui reguleer kruvi on aind 2 nõksu lahti (võimalik 20).Manualis ei ole kirjas kuidas vedru pinget reguleerida, praegu on taguratta käik võrreldes vaba asendiga ja pealistumisega umbes 10 cm, mis peaks ju olema normaalne. Esiamordiga sama jama. Ise kaalun 85 kilo. Äkki kellgil on mingit targemat informatsiooni kuidas seadistada õige vedru pingsus??


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Mure kawasaki kxf 450 2011 vedrustusega

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Kumba kruvi sa reguleerid, kas alumist (lahti tulek) või ülemist (kokku minek)? Kui suur on vajumine võrreldes pukil olekut ja ratast vabas olekus nii et ise peal ei ole? Mitu tiiru kiire kokkumineku mutter lahti on ( see mis on taga amordi ülemise reguleerkruvi ümber)?

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

Teema algataja
Kelts

Re: Mure kawasaki kxf 450 2011 vedrustusega

Lugemata postitus Postitas Kelts »

Kasjok kirjutas:

Kumba kruvi sa reguleerid, kas alumist (lahti tulek) või ülemist (kokku minek)? Kui suur on vajumine võrreldes pukil olekut ja ratast vabas olekus nii et ise peal ei ole? Mitu tiiru kiire kokkumineku mutter lahti on ( see mis on taga amordi ülemise reguleerkruvi ümber)?

keerasin ülemist, kui ise peal ei ole siis vajumine 3,5 cm, mutter on lahti 1 tiir


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Mure kawasaki kxf 450 2011 vedrustusega

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Huvitav. Mitu klikki üles tulek lahti on? See mõjutab osaliselt ka tegelikult kokkuminekut. Vedru peaks igatahes olema suht optimaalses pinges, pisut võid ju peale keerata, aga ma ei usu et selles üldse probleem on. Kas on koguaeg nii olnud või alles nüüd peale näiteks amordi hooldust vms.? Ainult 2 klikki lahti kinnisest asendist on päris ränk. Mule enda Yamu oelks sellise seadega nagu puuhobune.

Aga võib olla ei olegi probleemi. Kas ta käib siis sagedast põhja ja suure kolksuga? Kõike raskematel kohtadel rajal peakski vedrustus maksimaalulatuse lähedaselt töötama ja kõvade matsude korral isegi põhja minema.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

Teema algataja
Kelts

Re: Mure kawasaki kxf 450 2011 vedrustusega

Lugemata postitus Postitas Kelts »

Kasjok kirjutas:

Huvitav. Mitu klikki üles tulek lahti on? See mõjutab osaliselt ka tegelikult kokkuminekut. Vedru peaks igatahes olema suht optimaalses pinges, pisut võid ju peale keerata, aga ma ei usu et selles üldse probleem on. Kas on koguaeg nii olnud või alles nüüd peale näiteks amordi hooldust vms.? Ainult 2 klikki lahti kinnisest asendist on päris ränk. Mule enda Yamu oelks sellise seadega nagu puuhobune.

Aga võib olla ei olegi probleemi. Kas ta käib siis sagedast põhja ja suure kolksuga? Kõike raskematel kohtadel rajal peakski vedrustus maksimaalulatuse lähedaselt töötama ja kõvade matsude korral isegi põhja minema.

üles tulek on tehaseseades veel, ei teagi täpselt mitu klikki. tegemist on rattaga mis on sõitnud 10 h. Noo kui läksin algul tehaseseades rajale siis peale paarimeetrist hüpet sirge peale maandudes käisid nii esimene kui tagumine kolksuga põhja. nüüd kui kruvid suht kinni keeratud ei löö enam nii kiirelt põhja, aga mõtlesin et amordid ei tööta nii hästi kui võiks kui kruvid nii kinni keeratud.


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Mure kawasaki kxf 450 2011 vedrustusega

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Normaalsena see ei kõla. Kui oled kiire sõitja, siis võib ju isegi originaal vedru sinu raskusele pehmeks jääda, aga ma ei usu et isegi siis nii rängalt. Väga ebatõenäoline varinat on, et keegi unustas amorti gaasi sisse lasta, aga no vaevalt. Ehk on kellegi veel ideid.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”