Müristaja 2004a. Suzuki sv650s


userman

Re: Müristaja 2004a. Suzuki sv650s

Lugemata postitus Postitas userman »

Ma olen alati mõelnud, et ikka rahateenimise uus tase on see lämmastiku teema- juba meie sissehingatavast õhust on lämmastikku ca 78%- ehk siis kummi niisma pumbates saad sinna juba 78% lämmastikgaasi.
Seda, et keegi suudaks täielikult hapniku kummist enne lämmastiku lisamist ma ka ei usu, samuti ei suuda need seadmed mida kummitöökodades kasutatakse lämmastiku tootmiseks toota 100% puhast lämmastikku.

Ühesõnaga- autotöökojas saad selle ca 4x25 eek eest lisada oma rehvide niigi 78% lämmastikusisaldusele ca 17% juurde- ehk siis saavutada oletatavalt umbes 95% lämmastikusisalduse, ülejäänud on niiguinii muud gaasid nagu argoon, veeaur jms

Igasugune jutt lämmastikuga sõites parematest sõiduomadustest ja muust imelisest on paras spekuleerimine tavalisel sõiduautol või mootorrattal, peab ikka vormel olema täesti kui keegi tunneb vahet sellest 20% lämmastiku lisandumisest sinna autorehvi- arvestedes, hapniku ja lämmastiku omadused ei ole väga erinevad ja juba olemasolevast 78% seal.

No offence- olen pumbanud autodele ja tsiklitele nii lämmastiku kui tavalist õhku ja tõesti, mingit vahet küll ei ole tundnud. Teine lugu on võidusõidu jms rakendustes kus iga murdosa sekundit loeb ja temperatuurid millega tegemist on hoopis teised- sealt see teema ka tavatarbimisseüle kandus. Tegelikuses on lämmastiku kasutegur pigem kaudne- st lämmastikku lisades lisatakse kummi vähem veeauru st lämmastik on nn kuiv gaas- vähem veeauru tähendab väiksemaid gaaside kuumuspaisumisi kummis, mõjub velgedele paremini jne.

meix96 kirjutas:
ats87 kirjutas:

Mis teema selle lämmastikuga on, äkki selgitaksid mulle ?

Kood: Vali kõik

* Reduces the tyre's running temperature
* Improves the ride quality
* Increases tyre life
* Keeps tyre pressures more constant
* Slows the rate of pressure loss
*Doesn't react with the tyre and rim materials[/quote]

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”