Tsikkel ei tööta õigesti → Re: Tsikkel ei tööta õieti.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Tsikkel ei tööta õieti.

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ma olen ka sama asja õppinud, küll teises koolis ja vene ajal. Ja väidan endiselt, et paagis ei juhtu poole aasta jooksul selle bensiiniga suurt midagi. Karburaatorites võib juhtuda, sest teda on seal vähe, see aurab, samas sodi ei aura ja selle kontsentratsioon kasvab ning see võib karpa kinni kittida küll. No aga laske siis talveks karpad tühjaks! Ehkki, jah, ma ei tee alati sedagi ja kevadel, nagu olen ennegi öelnud, läheb ta (kawakas) mul käima ikka 2 - 3 sekundiga. On alati läinud. Läheb ka edaspidi. Kui enam ei lähe, on lihtsalt mootor hõredaks muutunud.
Jawa aga on üldse külm elukas, see startis 4-aastase bensiiniga vändast, probleemideta. Karpa tegin loomulikult enne puhtaks, sealt tuli küll haput haisu. Samuti ka kütusekraanist, kus reservtoru oli umbes. Selge ka, sest seda 4 a vana bensiini seal paagis mingi tilk vaid oligi. Aga ise olin siis 16, ei mõelnud sellele.
Peale remonti aga käivitasin ta aastal 2010 jälle mitmeaastase bensiiniga - no ja läks käima. 28 aasta jooksul ei ole ühegi minu masina käivituse takistuseks olnud vana bensiin. Alati on rike mujal.
Sama asi on muide, ka selle küünalde vahetusega. Kui masin on korras, käivad ka küünlad aastaid. Praegune loom, mis küll 24 aastat vana, sõidab küünaldega, mis said peale 2006. aasta kevadel. Probleemideta. Kui masin vajab iga mõnetuhande km tagant uusi küünlaid, on jällegi viga mujal ja minu meelest uued küünlad vaid maskeerivad seda.
Kondensi osas, pole suurt vahet, plast või metallpaak. Metalli temperatuur muutub küll järsemini, aga välistemperatuur niikuinii eriti järsku ei muutu. Ning kondensiga on nii, et seal mängib pigem paagis olev niiskus, mitte paagi materjal. Ehkki, bensiini aururõhk peaks pm suurema osa õhust paagist üldse välja tõrjuma.... Miskipärast usun, et suurem osa veest on paaki sattunud kütusega.
Lõpetuseks: ma ei räägi võistlusspordist ja sellise otstarbega ratastest. Sest pole kokkupuudet. Seega ei hakka seal ka vaidlema.
Ja ei räägi kiitlemiseks vaid tähelepanu juhtimiseks: kosmeetikaga saab vigast nahka maskeerida, aga vinne see ei ravi.
See, et "värske bensiiniga" hiljem käima läheb, on tingitud pigem sellest, et "vana bensiiniga" üritades hakkas see pealejooksev bensiin karpades sodi lahustama ja paus, mis tekkis bensu vahetamise ajal oli piisav, et bensiin oma lahustustöö lõpetaks. Uus bensiin jookseb siis torudesse, mis juba vana bensiini poolt puhtaks tehtud. Ehk siis - vahet poleks olnudki, sama pika seismise järel käranuks ka vana bensiin sama hästi. See siis minu arvamus, minu järeldused minu kogemustest.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”