gps mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: gps mootorrattal

Lugemata postitus Postitas isakene »

Oregon 300 õnnelik omanik. Häirib vaid päikesevalguses halvasti loetav ekraan,aga viimase EOMAP kaardiversiooniga, kus taust heledaks muudeti, paranes asi tunduvalt. Häälkäsklusi ei ole, on piiks 250m ja vahetult enne pööret. Kaabli ühendus on paras n*kk, tavaline miniUSB, sõidu ajal pesas ei seisa ja niiskusekindlusest pole kaabliga ka juttugi. Samas, mind see eriti ei häiri, kuna reisi ajal on akulaadija niiehknii paagikotis ja ühepäevased sõidud elab normaalse akupaariga lõdvalt üle. Korralikud alkaalpatareid kannatavad kaks päeva ära. Mina üldiselt rahul, hinna-kvaliteedi suhe on paigas. Järgmine variant oleks Zümo, aga see maksab 2-2,5x enam ja jalgsimatkaks peaks ikka mingi muu asi olema.

Ja nagu eelpool öeldi, neile, kes linnas ja maanteel liiguvad, piisab TomTomist küll ja veel. Kellel keskmisest suuremat täpsust vaja, Garminile alternatiivi ei ole.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: gps mootorrattal

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Piipz kirjutas:

On keegi proovinud mõnes tihedalt asustatud kohas või metsas üldse neid odavaid mobla/nutitelefoni gepsusid ja autoseadeldisi?
On mõni õnnestunud seadeldis, jah , kuid enamjaolt hakkavad nad siiski segast peksma.
Väidan, et käsigepsud suudavad justnimelt postitsioneerimise osas kõige paremini toime tulla.

Töötavad täpselt samamoodi nagu kõik teised gepsud.(pea kõigil ju vähemalt Sirf III vastuvõtja ja üle 400 mghz prose, rakenduse vedamiseks). Olen 3 erinevat klassi gps-iga telefoni omanud ja 4 erinevat või vast isegi rohkem, auto gepsu ja no tõesti kõik töötavad täpselt samma auku. Vahe on ikka kaartides!
Ahjaa - kasutusmugavuses ka muidugi jah, et mõnel gepsu tootjal on liidese kasutamine selline nagu sa peaks olema mingi eri kuramuse itigeenius.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: gps mootorrattal

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

isakene kirjutas:

Samas, mind see eriti ei häiri, kuna reisi ajal on akulaadija niiehknii paagikotis ja ühepäevased sõidud elab normaalse akupaariga lõdvalt üle. Korralikud alkaalpatareid kannatavad kaks päeva ära.

MISMOODI???
:shock: :shock: :shock:

pole ühegi seadmega saanud akudel linnavahel liikuda rohkem kui 3-4h. siis on pillid kotti ja aku vahetus või laadijasse.
ei tea, mis ma valesti teen :|

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: gps mootorrattal

Lugemata postitus Postitas boob »

Mul peab käsiGPS 2000mAh Eneloop akudega 20tundi, sõltuvalt sellest, palju ekraanivalgust kasutada +-2tundi. 2600mAh Panasonicu akud saavad veidi kauem hakkama, kui värskelt laadijast võetud on... Tootja andmetes on 16tundi kirjas, tea, kas seal on arvestatud et ekraani valgus töötab 50% ajast vms?

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Re: gps mootorrattal

Lugemata postitus Postitas randel »

Pidasin Zumo parema loetavuse all silmas seda, et näiteks tekstid on suuremad ja ka teed joonistatakse jämedamad. Kohapeal seistes polegi vahet, aga sõidu pealt infot otsides on vähemalt minu jaoks vahe märgatav. Aga võib-olla pean lihtsalt hakkama prillide peale mõtlema :D
See on üsna tavaline, et käsi-gpside akud kestavad 15-20 tundi. Telefonidel ja auto-gpsidel saavad jah reeglina 3-4 tunniga akud otsa. Aga eks vähemalt viimased olegi rohkem mõeldud ikka välise toite pealt töötama.

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: gps mootorrattal

Lugemata postitus Postitas isakene »

Snowhite kirjutas:
isakene kirjutas:

Samas, mind see eriti ei häiri, kuna reisi ajal on akulaadija niiehknii paagikotis ja ühepäevased sõidud elab normaalse akupaariga lõdvalt üle. Korralikud alkaalpatareid kannatavad kaks päeva ära.

MISMOODI???
:shock: :shock: :shock:

pole ühegi seadmega saanud akudel linnavahel liikuda rohkem kui 3-4h. siis on pillid kotti ja aku vahetus või laadijasse.
ei tea, mis ma valesti teen :|

No võta või jäta, heledus on maksimumil ja hiilgab vahetpidamata. Isegi odavate novaluxi akudega elab kahe paariga päeva üle. Tegemist siis ikkagi käsiGPS-iga Garmin Oregon 300. Auto- ja tsikligepsud on oluliselt lühema tööajaga akude pealt.

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: gps mootorrattal

Lugemata postitus Postitas boob »

randel kirjutas:

Pidasin Zumo parema loetavuse all silmas seda, et näiteks tekstid on suuremad ja ka teed joonistatakse jämedamad. Kohapeal seistes polegi vahet, aga sõidu pealt infot otsides on vähemalt minu jaoks vahe märgatav. Aga võib-olla pean lihtsalt hakkama prillide peale mõtlema :D
See on üsna tavaline, et käsi-gpside akud kestavad 15-20 tundi. Telefonidel ja auto-gpsidel saavad jah reeglina 3-4 tunniga akud otsa. Aga eks vähemalt viimased olegi rohkem mõeldud ikka välise toite pealt töötama.

3D vaates navigeerides on pilt päris ühesugune. Sõidu peal menüüdes ringi uitamine on jah käsiGPSi puhul raskem, näiteks aadressi sisestamine, kuid seda ei pea ju tingimata sõidupeal tegema.

Kasutaja avatar

henry
Postitusi: 159
Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
Tsikkel: Suzuki GSX1100G
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord

Re: gps mootorrattal

Lugemata postitus Postitas henry »

Nagu ikka, kõigepealt eesmärk.
Võid ju tekitada multiseadme aga kusagilt miskit jääb ikka vaja.

Ise kasutan TT Rider v2 nii nelja- kui kaherattalisel.

Kaardi püüan ajakohase hoida ning seadmesse paigaldatud nii "tripmaster" kui ka "offroad navigator" aplikatsioonid.
Viimaseid on hea kasutada siis kui tõepoolest teid enam ei ole. Võimalik logida teekonnapunkte (see võimalus tuleb juurde ka Rideri urbani aplikatsiooniga) Näitab tõusu või langust (pole just päris klinomeeter/landmeter) keskmist kiirust, ja veel palju muid vahvaid vidinaid.
Pikemalt siin: http://www.webazar.org/tomtom/tripmaster.php?lang=uk
Offroad navigator http://www.webazar.org/tomtom/offroad.php?lang=uk

Käsi GPS'st on olnud Magellan 315, Meridian Marine ning hetkel Meridian Color koos eesti detailkaardiga.

Rattal on mul TT ning Cardo G4. Viimase kooslust ei ole veel täelrinnal saanud testida, eelmine versioon mis tuleb TT ostmisega kaasa polnud väga laita aga uus pidi oluliselt parem olema :-)

Credo kirjutas:

eelistan TTR2 seepärast, et uue kerneli (mida kirjade järgi ei saa aga siiski saab) ja viimaste kaartidega on juurde tulnud ka radade ja ringteede rajajuht ehk siis näitab millisel rajal kuhu keerama pead.

Tegelikult ei ole asi mitte kernelis ehk aplikatsioonis vaid ikka kaardis. Mul R2es originaalsoft (Hetkel 7.901) uusim kaart ning rajajuhised töötavad tõrgeteta.
Proovisin ka Urbani (ehk R3) aplikatsiooni aga jäi aeglaseks ning ma polnud rahul. Võibolla ei uuendanud bootloaderit aga hetkel ei näe ka vajadust probleemi süüvida. Asi ju töötab.

Kasutada on ka Garmin Astro (nii regio kui eomapi kaardiga) ning pean tunnistama, et oma eesmärgi täidavad ja laita väga ei saa.
(kuigi ma pole veel mängude mängimiseks aega saanud)

Henry

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”