gps mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1280
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: gps mootorrattal
Oregon 300 õnnelik omanik. Häirib vaid päikesevalguses halvasti loetav ekraan,aga viimase EOMAP kaardiversiooniga, kus taust heledaks muudeti, paranes asi tunduvalt. Häälkäsklusi ei ole, on piiks 250m ja vahetult enne pööret. Kaabli ühendus on paras n*kk, tavaline miniUSB, sõidu ajal pesas ei seisa ja niiskusekindlusest pole kaabliga ka juttugi. Samas, mind see eriti ei häiri, kuna reisi ajal on akulaadija niiehknii paagikotis ja ühepäevased sõidud elab normaalse akupaariga lõdvalt üle. Korralikud alkaalpatareid kannatavad kaks päeva ära. Mina üldiselt rahul, hinna-kvaliteedi suhe on paigas. Järgmine variant oleks Zümo, aga see maksab 2-2,5x enam ja jalgsimatkaks peaks ikka mingi muu asi olema.
Ja nagu eelpool öeldi, neile, kes linnas ja maanteel liiguvad, piisab TomTomist küll ja veel. Kellel keskmisest suuremat täpsust vaja, Garminile alternatiivi ei ole.

-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: gps mootorrattal
Piipz kirjutas:On keegi proovinud mõnes tihedalt asustatud kohas või metsas üldse neid odavaid mobla/nutitelefoni gepsusid ja autoseadeldisi?
On mõni õnnestunud seadeldis, jah , kuid enamjaolt hakkavad nad siiski segast peksma.
Väidan, et käsigepsud suudavad justnimelt postitsioneerimise osas kõige paremini toime tulla.
Töötavad täpselt samamoodi nagu kõik teised gepsud.(pea kõigil ju vähemalt Sirf III vastuvõtja ja üle 400 mghz prose, rakenduse vedamiseks). Olen 3 erinevat klassi gps-iga telefoni omanud ja 4 erinevat või vast isegi rohkem, auto gepsu ja no tõesti kõik töötavad täpselt samma auku. Vahe on ikka kaartides!
Ahjaa - kasutusmugavuses ka muidugi jah, et mõnel gepsu tootjal on liidese kasutamine selline nagu sa peaks olema mingi eri kuramuse itigeenius.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: gps mootorrattal
isakene kirjutas:Samas, mind see eriti ei häiri, kuna reisi ajal on akulaadija niiehknii paagikotis ja ühepäevased sõidud elab normaalse akupaariga lõdvalt üle. Korralikud alkaalpatareid kannatavad kaks päeva ära.
MISMOODI???
pole ühegi seadmega saanud akudel linnavahel liikuda rohkem kui 3-4h. siis on pillid kotti ja aku vahetus või laadijasse.
ei tea, mis ma valesti teen
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: gps mootorrattal
Mul peab käsiGPS 2000mAh Eneloop akudega 20tundi, sõltuvalt sellest, palju ekraanivalgust kasutada +-2tundi. 2600mAh Panasonicu akud saavad veidi kauem hakkama, kui värskelt laadijast võetud on... Tootja andmetes on 16tundi kirjas, tea, kas seal on arvestatud et ekraani valgus töötab 50% ajast vms?
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: gps mootorrattal
Pidasin Zumo parema loetavuse all silmas seda, et näiteks tekstid on suuremad ja ka teed joonistatakse jämedamad. Kohapeal seistes polegi vahet, aga sõidu pealt infot otsides on vähemalt minu jaoks vahe märgatav. Aga võib-olla pean lihtsalt hakkama prillide peale mõtlema
See on üsna tavaline, et käsi-gpside akud kestavad 15-20 tundi. Telefonidel ja auto-gpsidel saavad jah reeglina 3-4 tunniga akud otsa. Aga eks vähemalt viimased olegi rohkem mõeldud ikka välise toite pealt töötama.
-
- Postitusi: 1280
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: gps mootorrattal
Snowhite kirjutas:isakene kirjutas:Samas, mind see eriti ei häiri, kuna reisi ajal on akulaadija niiehknii paagikotis ja ühepäevased sõidud elab normaalse akupaariga lõdvalt üle. Korralikud alkaalpatareid kannatavad kaks päeva ära.
MISMOODI???
![]()
![]()
pole ühegi seadmega saanud akudel linnavahel liikuda rohkem kui 3-4h. siis on pillid kotti ja aku vahetus või laadijasse.
ei tea, mis ma valesti teen
No võta või jäta, heledus on maksimumil ja hiilgab vahetpidamata. Isegi odavate novaluxi akudega elab kahe paariga päeva üle. Tegemist siis ikkagi käsiGPS-iga Garmin Oregon 300. Auto- ja tsikligepsud on oluliselt lühema tööajaga akude pealt.

-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: gps mootorrattal
randel kirjutas:Pidasin Zumo parema loetavuse all silmas seda, et näiteks tekstid on suuremad ja ka teed joonistatakse jämedamad. Kohapeal seistes polegi vahet, aga sõidu pealt infot otsides on vähemalt minu jaoks vahe märgatav. Aga võib-olla pean lihtsalt hakkama prillide peale mõtlema
![]()
See on üsna tavaline, et käsi-gpside akud kestavad 15-20 tundi. Telefonidel ja auto-gpsidel saavad jah reeglina 3-4 tunniga akud otsa. Aga eks vähemalt viimased olegi rohkem mõeldud ikka välise toite pealt töötama.
3D vaates navigeerides on pilt päris ühesugune. Sõidu peal menüüdes ringi uitamine on jah käsiGPSi puhul raskem, näiteks aadressi sisestamine, kuid seda ei pea ju tingimata sõidupeal tegema.
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Re: gps mootorrattal
Nagu ikka, kõigepealt eesmärk.
Võid ju tekitada multiseadme aga kusagilt miskit jääb ikka vaja.
Ise kasutan TT Rider v2 nii nelja- kui kaherattalisel.
Kaardi püüan ajakohase hoida ning seadmesse paigaldatud nii "tripmaster" kui ka "offroad navigator" aplikatsioonid.
Viimaseid on hea kasutada siis kui tõepoolest teid enam ei ole. Võimalik logida teekonnapunkte (see võimalus tuleb juurde ka Rideri urbani aplikatsiooniga) Näitab tõusu või langust (pole just päris klinomeeter/landmeter) keskmist kiirust, ja veel palju muid vahvaid vidinaid.
Pikemalt siin: http://www.webazar.org/tomtom/tripmaster.php?lang=uk
Offroad navigator http://www.webazar.org/tomtom/offroad.php?lang=uk
Käsi GPS'st on olnud Magellan 315, Meridian Marine ning hetkel Meridian Color koos eesti detailkaardiga.
Rattal on mul TT ning Cardo G4. Viimase kooslust ei ole veel täelrinnal saanud testida, eelmine versioon mis tuleb TT ostmisega kaasa polnud väga laita aga uus pidi oluliselt parem olema
Credo kirjutas:eelistan TTR2 seepärast, et uue kerneli (mida kirjade järgi ei saa aga siiski saab) ja viimaste kaartidega on juurde tulnud ka radade ja ringteede rajajuht ehk siis näitab millisel rajal kuhu keerama pead.
Tegelikult ei ole asi mitte kernelis ehk aplikatsioonis vaid ikka kaardis. Mul R2es originaalsoft (Hetkel 7.901) uusim kaart ning rajajuhised töötavad tõrgeteta.
Proovisin ka Urbani (ehk R3) aplikatsiooni aga jäi aeglaseks ning ma polnud rahul. Võibolla ei uuendanud bootloaderit aga hetkel ei näe ka vajadust probleemi süüvida. Asi ju töötab.
Kasutada on ka Garmin Astro (nii regio kui eomapi kaardiga) ning pean tunnistama, et oma eesmärgi täidavad ja laita väga ei saa.
(kuigi ma pole veel mängude mängimiseks aega saanud)
Henry
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.