Mäkketõusjad Motoexotikal
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Mäkketõusjad Motoexotikal
2008 panid mäkketõusjad just Motoexotikal aluse nö ametlikule mäkketõusule ning viisid oma ala Eesti Motospordi Föderatsiooni alla. Kolm aastat hiljem 19. märtsil 2011 planeerivad mäkketõusjad taaskord nõu pidada. Seekord on küsimuse all, kuidas edasi minna? Välja on pakutud idee luua Eesti Mäkketõusu Ühing. Kas mäkketõusjad vajavad oma ühendust, et mäkketõusu areng jätkuks? Kas ühingu kaudu on ala juurde lihtsam rohkem finatsvahendeid tuua? Kas üheskoos oldaks rohkem kuuldavad? Või toimib kõik klubitasanditel niigi hästi?
Et eelnevalt loetletud küsimustele vastused saada, on nõupidamisele oodatud kõik mäkketõusjad ja mäkketõusuga seotud inimesed. Kõigil huvilistel palume oma tulekust teada anda.
Üles pannakse ka mäkketõusjate boks 18.-20. märts. Väljanäitusele pannakse Lärmi 2 uut mägikat ja Eesti kõige shefim puust tsikkel ehk et kohal on Kollane Peletis
Koosolek ise toimub aga 19. märts algusega 12.00.
Info mäkketõusjate boksi kohta: Riho Kollist (riho.kollist@mail.ee)
Info koosoleku kohta: Katrin Kivi (katrin@hillclimb.ee)
Telefon: 5625 6596
*Koosoleku päevakava:
- Milline on parim võimalik viis mäkketõusuga edasi minekuks (võimalik ühingu loomine, milliseid funktsioone täidab, kes ja miks jne Kui ühing luuakse, siis ka põhikirja läbi vaatamine ja juhatuse valimised)
- Mäkketõusu reeglid (kuidas toimib 2011, millised suunad 2012 ja kaugemas perspektiivis; kes ja miks?)
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Terviseid hillclimberitele! Millised peaks olema mäkketõusu meistrivõistluste reeglid? Unlimited klassis on vähe sõitjaid, aga palju erinevaid rattaid - singlid, V2 ja R4, erinevate kaaludega, erikütused. Kindlasti ei ole võistlejatele sama võrdsed tingimused, kui näiteks motokrossis. Mäkketõus ehk ongi enam show ja vaatemäng, aga meistrivõistlused eeldavad võrdseid tingimusi. Viimaste aastatega on Eesti mäkketõus jõudnud kõrgele tasemele - et mv-kavas esimeste hulgas olla on vaja tippratast ja head sõiduoskust. Uraali klass on juba kadunud, kas sama ootab VTR-e ja teisi raskeid bikesid - publikumagneteid, millega pole võimalik meistrivõistlustel konkureerida? HELGEMAD PEAD, mõelge reeglite osas midagi välja, et jääksid alles kõik vanad tegijad ja uutulnukad leiaksid motivatsiooni alustada, kas-või algelise tehnikaga ja seda suurema entusiasmiga.
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Olen nõus eeskirjutajaga,on erinevad võistlusklassid aga vene tehnika hakkab hääbuma, selles suhtes võiks midagi välja mõelda...?
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Tõsi ta on, et mäkketõusu juurest hakkab kaduma see show element - asi on liiga spordiks kiskunud.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Hei
Liiga paljudel võistlustel on ühed ja samad nimed esikolmikus,see on juba igav,olen olnud mäkketõusu juures suhteliselt algusest peale,mäletan veel Raadi mäkketõusu,seal väikses lohus kus mäge ei eksisteerinud tol ajal olid ainult uralid liikvel aasta nr küll meelde ei tule aga point selles,et igal pool sai nalja ja mitte vähe.nagu ikka muutub iga ala ajapikku liiga spordiks kätte ja paljud ei suuda rahaliselt kaasa minna keerisega...isiklikult arvan,et võiks rohkem klasse olla...nt krossiklass,kuna siis on reaalne´,et rattad lendavad ja funi saab!
no ja pileti hindadest ei hakka üldse rääkimagi
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
- Tsikkel: Honda VFR 750
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
nõustun, minu arust peaks ka rohkem showd olema ja lahedaid rattaid ja erinevaid klasse
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Millegipärast kuuleb koguaeg inimeste suust nurinat... küll on uralid kadunud, siis rattad ei lenda piisavalt, rahvast on nii palju, et ei näe midagi või siis nii vähe,et sain kiviga vastu pead ratta alt. Pilet on kallis, reeglid on jamad jne. Mida te vingute, aru ma ei saa ?!? Kui midagi ei meeldi siis alati on võimalik ise ju paremini teha. Foorumites on alati õpetajaid ja asjataid palju, aga kui palutakse ja kutsutakse neidsamu inimesi üles, et tulge ja arutame asju,( andke uusi ideid kuidas asju teha, millised on võimalused kellegil aidata,) siis millegi pärast ei ole kedagi kusagil näha. Eriti on ilmnenud see reeglite kirjutamise osas. Teoreetiliselt on võimalik igalühel oma sõna sekka öelda ja asja arutada, kui ta vaid endast märkku annaks.
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Mighty-Bastard kirjutas:Millegipärast kuuleb koguaeg inimeste suust nurinat... küll on uralid kadunud, siis rattad ei lenda piisavalt, rahvast on nii palju, et ei näe midagi või siis nii vähe,et sain kiviga vastu pead ratta alt. Pilet on kallis, reeglid on jamad jne. Mida te vingute, aru ma ei saa ?!? Kui midagi ei meeldi siis alati on võimalik ise ju paremini teha. Foorumites on alati õpetajaid ja asjataid palju, aga kui palutakse ja kutsutakse neidsamu inimesi üles, et tulge ja arutame asju,( andke uusi ideid kuidas asju teha, millised on võimalused kellegil aidata,) siis millegi pärast ei ole kedagi kusagil näha. Eriti on ilmnenud see reeglite kirjutamise osas. Teoreetiliselt on võimalik igalühel oma sõna sekka öelda ja asja arutada, kui ta vaid endast märkku annaks.
Teoreetiliselt on võimalik igalühel oma sõna sekka öelda ja asja arutada, kui ta vaid endast märkku annaks
Mõte on selles et, kellel ainult vene tehnikaga võimalus esineda oleks ka võimalus konkureerida oma klassis, oleks väike stiimul, need kes siin arvamust avaldavad ei ole ilmselt mäkketõusu ladvik vaid asjahuvilised ja oma võimaluste piires tahaks kaasa lüüa...
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Mighty-Bastard kirjutas:Millegipärast kuuleb koguaeg inimeste suust nurinat... küll on uralid kadunud, siis rattad ei lenda piisavalt, rahvast on nii palju, et ei näe midagi või siis nii vähe,et sain kiviga vastu pead ratta alt. Pilet on kallis, reeglid on jamad jne. Mida te vingute, aru ma ei saa ?!? Kui midagi ei meeldi siis alati on võimalik ise ju paremini teha. Foorumites on alati õpetajaid ja asjataid palju, aga kui palutakse ja kutsutakse neidsamu inimesi üles, et tulge ja arutame asju,( andke uusi ideid kuidas asju teha, millised on võimalused kellegil aidata,) siis millegi pärast ei ole kedagi kusagil näha. Eriti on ilmnenud see reeglite kirjutamise osas. Teoreetiliselt on võimalik igalühel oma sõna sekka öelda ja asja arutada, kui ta vaid endast märkku annaks.
Eestlastele meeldib ikka natuke jonnida
Korraldaks hea meelega mäkketõusu aga Eestis on kõik mäed juba hõivatud ja paistab,et iga-aasta samad mäed ka jäävad mis on olnud viimased 5 aastat,kuna võimalused puuduvad!
Kui praegu lugeda kuidas Billy ja Lärm oma tsikleid ehitavad suures klassis + Ummi oma nitro pilliga,siis tekib paratamatult mõte,et esikolmik on ja jääb samaks.
Terv
Kris
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Miks näiteks urali kalss ära kadus? Põhjus väga lihtne, polnud enam sõitjaid. 2009 lasti Voltsi legendaarne ja siis veel viimane võistlev idaploki ratas laiali ja peale seda pole kusagilt paista, et keegi tahaks sellise tehnikaga peale tulla. Jällegi kordan, keegi ei keela, tehke ratas ja sõitke. lihtne ju
Ja Vandaal, alati ei ole see kõige kallim ja uhkem ja über-über ratas see, mis võidab. Näited kasvõi eelmise hooaja võistlustelt, kus üllatusi jagus küllaga.
Aga uus hooaeg kohe kohe algamas, ootame põnevusega
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Mina pakuks välja show klassi, kus siis kõik need kes tahavad ei tea millega (muidugi 2 kuni 3 rattalised) mäkke pürgida ja seda rahvale show pakkumise eesmärgil või lihtsalt klouni mängimise ja tähelepanu rahuldamiseks. Kindlasti need show mehed hakkavad aega viitma aga, mis teha. Rahvas on aegade algusest alates tsirkust ja leiba nõudnud! Eelmise hooaja Rannu mäkketõusul Kollaste Peletiste puust "M" oli küll heaks näiteks!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Vandaal võta 250 Kawa ja pauguta mäkke ,nii nagu juuniorid teevad.s**t kuulata sellist hala.
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
ehh kui tahate soud saada siis peate ise tegema. paljudel on sellised tsiklid et mine ja söida . tee jawa taga kiige nati pikemaks ja tuld. tean omast käest et ratta ehitamine ei olnud teab kui keeruline. söitmine on ikka enda ja ratta proovilepanek.
ei ole mötet sellepeale panustada et näe esimese kolme hulka ei saa kunagi . saab küll on palju kordi kus lärmi vöi möne teise ratas ei söida ja on mitte nii tuntud inimesed esikolmikus. nagu kuldsed sönad siin ringi liiguvad = söida ja ära mölise ning pea asi et sitta lendaks
käbi
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
Vandaal kirjutas "Kui praegu lugeda kuidas Billy ja Lärm oma tsikleid ehitavad suures klassis + Ummi oma nitro pilliga,siis tekib paratamatult mõte,et esikolmik on ja jääb samaks".
Kes selles siis süüdi on et meie ehitame ja teised ei ehita??? Rannu mäkketõusul on alati krossi klass ja on ka seekord. Oleks ka Urali klass ,kui teid söitmas oleks ,aga kui aeg käes ei näe ühtegi,Oleks ka Show klass,kuhu suure kauplemise peale lasin Hullul Kupral puust tsikli ehitada spetsiaalseks Rannu tõusuks,kus ta ikka üksi oli---ei olnud mitte ühtki huvilist.
Nii mulle tundub see jutt küll rohkem sellisena et " ise ei saa,ei taha,ei viitsi ja ärgu teised ka sõitku"...
Mina ehitan hetkel oma elu viimaseid kahte mägikat,mis peaksid valmis saama umbes 2 tunni pärast,et näitusele välja panna,nii et tulge vaatama ...
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
mustaoja kirjutas:Vandaal võta 250 Kawa ja pauguta mäkke ,nii nagu juuniorid teevad.s*** kuulata sellist hala.
Plaanis ongi
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Mäkketõusjad Motoexotikal
No kui sõitjate puudumise tõttu on show'd ja urale vähe siis on teine asi!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.