Harrikast

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

nelisilm
Postitusi: 56
Liitunud: 05 Jaan 2007, 11:25
Tsikkel: VTX 1300C
Asukoht: Tallinn

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas nelisilm »

mis on need võtmesõnad mida peaks otsingumootoris kasutama, olen proovinud üht ja teist aga midagi konkreetset ei ole leinud, et kas nende rataste omanike on nii vähe või nad lihtsalt ei viitsi siin + ja - üles lugeda, üks asi on välismaa sait, teine asi on seda ikkagi maariama keeles lugeda ja lähtuvalt ka kohaliku remondi hoolduse kulude näol jne. konkreetne küss Dyna Street Bob ja Dyna Wide Glide, sama mootor, vahe seisned lisa sadula olemas olus, ühel madalam juhtraud ja teisel matmust mootoriplok, istumis asend ühel ka kõrgem kui teisel ja mis edasi? Hooldusvälbe, detailide kätesaadavus, omanike arvamus jne. ja tegelt kehtib see enamuse kohta, tehnilised näitajad on tüübijärgselt ühed ja samad, datailne erinevus välimuses ja värvikujunduses on see mis määrab iga isendi hinna. Mis on see mis peale nime sunniks kedagi seda ostma? Järelturu hinna väärtus on üks asi aga kes ostab seda müügiks? Mina ostaks sõitmiseks aga miks ma peaks seda eelistama teistest, kui järelturg mind ei koti? vrod'e on siin tänu ühe mode isiklike kogemuste põhjal rahuldavalt kirjeldatud aga ülejäänud on minuarust täitsa mängust välja jäätud. Prandage kui eksin.


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas racerx »

...

Viimati muutis racerx, 01 Mär 2011, 17:26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Vaiko21
Postitusi: 133
Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
Asukoht: Saue vald

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Vaiko21 »

HD kogemus u. 5000km omandasin ratta 2010 suvel.
Ratas ise siis Harley Davidson Ultra Calssic Electra Glide Shrine firefither special edition 2002.
Sõidumugavus super, kütusekulu (pole mõõtnud) u. 6l/100km, pidurid noo nati annavad soovida (tühimass 376kg +kandevõime 195kg pole just kerge ratas)
Tehnilisi probleeme olnud 3. Kõik korrad olnud sama häda, otsustab kaduda vool sõidupealt ning peale peatumist taastub koheselt. Põhjustaja tuvastatud (peakaitse).
Õlivahetusega saab hakkama tõenäoliselt enamus kellel mingigi tehnilinetaip.
Hooldevälp on 8000km. puss iga 4000km järelkotroll.
Minu ratst hooldab Fredy mitte, et ise ei saa hakkama, aga on asju mida ei oska jägida (las iga kingsepp jääb ikka oma liistude juurde)
Seega ,kogemus küll lühike aga positiivne.

Ühesõnaga igaüks sõidab sellise rattaga nagu talle meeldib (mitte naabrimehele, kälimehele, ämmale või kellele iganes)

Tsiteerin: ÄRGE KARTKE HRRIKAID

Harley-Davidson FLHTCUI Shrine firefither special edition 2002
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Mulle Davidsonid meeldivad, eriti vanemad ja kui neid korralikult hooldada, kestavad need rattad küll ja veel. Aga see turunduseteema on neil tõesti hea olnud. Seda kinnitab kasvõi see, et Davidsoni tätokatega inimesi on maailmas ikka parajalt palju.... Muid kaubamärke oma nahale ikka naljalt ei lööda.

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

loikam
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Veebr 2011, 12:47
Tsikkel: vn 800,xvs 1100
Asukoht: Harjumaa

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas loikam »

.... Muid kaubamärke oma nahale ikka naljalt ei lööda.[/quote]
A-LA Oru kodu :mrgreen:


Aspelund
Postitusi: 516
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Harrika kui tootja probleemiks on ülikitsas maailmavaade. Toote moderniseerimine tähendab eelkõige uut sadulat ja poritiibu, uusi värve. Jõuallika vahetus uue vastu on juba tõeline anarhia. Küll on nad perfektsuseni lihvinud teatud keskse tooriku ümber erinevate mudeliversioonide punumise.Samas annab see suurepärase võimaluse igaühel oma ratas ehitada. Lisavarustust ja go-faster juppe on maa und ilm.

Teisalt see oma ajaloo ja mineviku ümber tiirutamine on geenipagasi ära rikkunud. Värskeid asju on haruharva. Ei mingit revolutsiooni. Ma ei kujuta siiani ette, milliseid lahinguid tähendas Porsche kaasamine V-Rod'i ehitamisse. Seal pidid Colt'd ikka kõvasti paukuma, sest alandada ennast sakslastelt nõu küsima...

Nende ostjaskond aga vananeb veel kiiremini kui mudelivalik. Tahes või tahtmata peavad nad muutuma. Buell ja MV Agusta olid katsed selles suunas, aga enne sai julgus otsa, kui asi vedama hakkas. Erik Buell'l olid ju valmis asjad, mida praegu teised tootjad promovad. Saurus lasi võimaluse aga mööda.

Reaalselt ongi valik: muutu või sure. Juba räägitakse Aasias toodetud väikesemootoriliste chopperite müügist Harrika võrgu kaudu. Oma masinaga läheb neil aastat-paar aega. Noored tuleb neil esindustesse saada, muidu on babyboomerite ajastu varsti oma viimaseid värisevaid hingetõmbeid tegemas.

A.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas kris. »

Uuenemisega seoses on neil muidugi tõsine pähkel pureda - kuidas seda teha ilma vanu kliente kaotamata. Üks harrikamees põhjendas brändi valikut just sellega, et mootorrattapoodi minnes ei pea ta mingite kuradi "lainelaudade" ja muu träni seest läbi ronima et mootorratasteni jõuda. Võrdluseks olid Yamu ja Honda poed :twisted: . Lisaks ei jõlgu seal ringi mõttetud noortekambad kes omale hilpe selga proovivad :wack: :wack: :wack: .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1515
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

kris. kirjutas:

Üks harrikamees põhjendas brändi valikut just sellega, et mootorrattapoodi minnes ei pea ta mingite kuradi "lainelaudade" ja muu träni seest läbi ronima et mootorratasteni jõuda. Võrdluseks olid Yamu ja Honda poed :twisted: . Lisaks ei jõlgu seal ringi mõttetud noortekambad kes omale hilpe selga proovivad :wack: :wack: :wack: .

Loodan, et ta on erand harrika meestest, oma madalalaubalisuse ja ebatolerantsusega.

Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee


Andres J
Postitusi: 24
Liitunud: 25 Dets 2009, 20:13
Tsikkel: H-D Road King
Asukoht: Saue

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Andres J »

Sai siis ka soetatud üks HD Road King, ootab pingsalt kevadet. Siiani on sõidukogemus HD -est vaid V-Rodidega, millega on küll tore sõita, kuid millegipärast ostma ei kutsu, ei oskagi öelda miks, võibolla see , et elu käib kõrgetel pööretel. Üldiselt olen harrika ostu pikalt edasi lükanud, sest siiani on olnud kartus rihma veo ees, mida teepeal võimatu vahetada. Nüüd on õnneks saadaval jatkatavad rihmad, nii et see risk on maandatud. Eks siis kevadel näis kas legend on oma hinda väärt. Igaks juhuks seisab varuks ka Kawa Mean Streak juhuks kui HD ga lausa võimatu sõita peaks olema, milles ma loomulikult väga kahtlen. Nii et hoidgem teemat üleval ja jagage aga oma HD kogemusi seltsimehed - näiteks gruis kontrolli kasutamisest.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas kris. »

Ma pean tunnistama et mulle meeldib Harrika poodides käia ... ja paljuski just eelpool toodud põhjustel 8) .

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kipsi kirjutas:
kris. kirjutas:

Üks harrikamees põhjendas brändi valikut just sellega, et mootorrattapoodi minnes ei pea ta mingite kuradi "lainelaudade" ja muu träni seest läbi ronima et mootorratasteni jõuda. Võrdluseks olid Yamu ja Honda poed :twisted: . Lisaks ei jõlgu seal ringi mõttetud noortekambad kes omale hilpe selga proovivad :wack: :wack: :wack: .

Loodan, et ta on erand harrika meestest, oma madalalaubalisuse ja ebatolerantsusega.

Kasutaja avatar

jürgenR
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Dets 2007, 19:07
Tsikkel: v-rod, wrsca
Asukoht: Tallinn/Jüri

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas jürgenR »

Tere.
Ma räägiksin siia hoopis ühe loo.
Noh ütleme , et satud seltskonda ja üks hetk tuleb jutuks, et sõidada tsikliga. Ikka küsitakse , et noh millega siis sõidad? Ütled , et sõidad (noh näiteks) Suzukiga. Järgmine küsimus on, et millise Suzukiga. Siis on võimalik selgitada, et noh sellise kiire tänavarattaga millega võistultel kihutatakse või siis sellise rahuliku tshopriga . Järgmine küsimus, et nagu Harlikas väää.
Aga vastad , et sõidad Harlikaga, keegi ei küsi enam millise Harlikaga.
Selline on natukene motovõõraste inimeste üldine arusaam mootorratastest, kuidas kujuneb imago, on see siis halb või hea... ma ei tea.

Nüüd võivad kõige ja kõikke teadjamad "põrutada" nii eest kui takka.
peace, kevad EI ole enam kaugel, varsti saame kõik ennast õues kenasti välja elada!

Rein

töristamiseks VRCSA.
Müügiks: kõik on müügis, kogu aeg: http://nagi.ee/photos/rein-hd/sets/333565/
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas kris. »

Mis siin ikka põrutada, nii ta ju täpselt on.
Kasutan minagi Harrika analoogiat kui enda ratast visualiseerida üritan. Umbes nii et:

"Tead ju küll, Royal Star Venture".
"Möhh?!?!".
"Nagu Ultra Classic Electra Glide aga veidi ümaramate joontega ..."
"No miks kohe nii ei öeldnud :lol: "

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas K2bi »

et kuda see oli ... harrika mootor väsis ära silkud vajusid laiali ja siis vötsid bemmimehed selle mootori endale . andsid hagu ja kui silkud veel rohkem ära väsisid siis korjasid ducati mehed selle üles ja sõidavad ringi

terv käbi

sõitke ja ärge mölisege :D

Kasutaja avatar

Vaiko21
Postitusi: 133
Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
Asukoht: Saue vald

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Vaiko21 »

Kenakuulda, et Sauele Harrikaid juurdetuleb. Kui kevad käes siis trehvame kindlasti.
Muide see kiirusehoidja on ütlematta mugav vigur. Kui sõidad pikemal otsal siis käeväsimust pole karta lihtsalt tõstad käe raualt ja puhkad!!!

Andres J kirjutas:

Sai siis ka soetatud üks HD Road King, ootab pingsalt kevadet. Siiani on sõidukogemus HD -est vaid V-Rodidega, millega on küll tore sõita, kuid millegipärast ostma ei kutsu, ei oskagi öelda miks, võibolla see , et elu käib kõrgetel pööretel. Üldiselt olen harrika ostu pikalt edasi lükanud, sest siiani on olnud kartus rihma veo ees, mida teepeal võimatu vahetada. Nüüd on õnneks saadaval jatkatavad rihmad, nii et see risk on maandatud. Eks siis kevadel näis kas legend on oma hinda väärt. Igaks juhuks seisab varuks ka Kawa Mean Streak juhuks kui HD ga lausa võimatu sõita peaks olema, milles ma loomulikult väga kahtlen. Nii et hoidgem teemat üleval ja jagage aga oma HD kogemusi seltsimehed - näiteks gruis kontrolli kasutamisest.

Harley-Davidson FLHTCUI Shrine firefither special edition 2002
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990

Aspelund
Postitusi: 516
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Kolme ühe mehe tehtud reklaami. Võtavad harrika olemuse kokku.

A.


ninamees

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas ninamees »

Mõtlesin,et jagan oma kogemusi.Mõni aasta tagasi käisin Odessas ,ratas VTX-1800.Kodutöö oli tegemata,rappumisi ja lööke allapoole vööd jagus.Ratas pidas vastu,mitte ühtki probleemi.Järgmisel aastal läbisin pea-aegu sama tee Route Kingiga.Tagasiteel Poolas hakkasid tagaratta kodarad loksuma,muidu kõik ok.Oluline vahe vast vibratsioonis ja honda ka kiirendama mihklim.Eelmisel aastal Valgevenes matkates oma ligi 2-liitrise S&S mootoriga Põhjakonnaga olin ikka olulisemalt väsinum õhtuks kui teised mehed.Pealegi hakkas sidur libisema.Omanäolisus maksab mugavusele lõivu.
Viimasel ajal on trendiks saanud võimalikult oldschoolid , ebamugavad ja masohhistlikud liikumisvahendid.Nägin näiteks saksast tulnud õnnelikku gruppi,kõik jäikadel harrikatel.Õlilaga igal pool.Naised istusid paljastel poritiibadel taga.Kõigil nalja kui palju! Mototoobril oli Jussi oma vana harrikaga,millel sidur jalaga,jäik tagaots ja nii ebamugav iste,et kohapeal proovideski oli valus.Ise ta sealjuures ülimalt rahul,et soomest ühes tükis kohale jõudis.Hea ja mugava rattaga on tore kulgeda.Vana ebamugava risuga ,raudselt tuuleklaasita ,jälle põnevam.Kes mida tsiklisõidust otsib,kellele mis sobib.Isiklikult minu sümpaatia on küll viimane variant.Nojah,mõnest japsist võiks ju ka pühapäevasõitja õudusunenäo ehitada,aga kui kusagil pärapõrgus midagi mootoris järele peaks andma,on harrikaga suurem tõenäosus uuesti liikuma saada.Mis on vene rattal ja harrikal näiteks ühist? 1.Vähegi tehnikat jagav persoon saab remondiga ise hakkama.2.Mõlemal kevadeks õlitilk all.Suurriikide värk...

Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 237
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Motorized »

vabandan et OT aga kes on see Jussi?


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas harimal »

Värsketel harrukahuvilistel soovitaks mõelda, kas nad peale välimuse ja sõiduomaduste midagi muud ka taga ajavad.
Kui otsitakse taga "tõelist Ameerika rauda", siis tasuks vaadata vanemate pillide poole. Uuemate rataste puhul ei saa enam rääkida riisirakettide alternatiivist, sest HD on ise juba mõnda aega riisirakett karrikastmes.
HD juppe toodetakse juba aastaid erinevates odava tööjõuga maades (Mehhiko, Hiina, Malaisia) ning kokkupanemine toimib juba Singapuris ja Indias.

Muidugi on säilinud vana York'i monteerimisliin-muuseum ning teatud jupid tehakse Jaapanis jne.

Viimati muutis harimal, 10 Mär 2011, 17:25, muudetud 1 kord kokku.
CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

üksik hunt
Postitusi: 185
Liitunud: 06 Mai 2008, 14:26
Tsikkel: ise tegin (doonor xv1100 yam)
Asukoht: Tallinn

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas üksik hunt »

Eks ta jah ole nagu kõigega.
Ega see poest ostetud ja läikiv Harrikas ikka midagi ei ole.
Vanasti oli ikka nii et iga mees tegi omale tsikkli ise kui alustasid esimesed Põrguingilid ja muud jõugud.
Isetehtud masinaga sõitmisel on ikka teine võlu,sest sellel masinal on hing sees.
Olgu ta siis vanast Kavrossist või harrika juppidest tehtud aga võid kindel olla et sa kuskil parklas segamini ei aja.
Praegused harrikad tulevad aga liinilt nagu hiina ketsid või ladad kõik ühtemoodi aga millegipärast võetakse hinnanumbrid kosmosest
nagu need oleks peened käsitöömasinad.

Kiirusta aeglaselt

ninamees

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas ninamees »

Motorized kirjutas:

vabandan et OT aga kes on see Jussi?

Jussi on sommide harrikaklubi puheenjohtaj,tema jutuksolevat ratast võib näha www.oselmc .ee
2010 mototoobri piltidel.Seiseb seal aia ääres longeripurkide vahel...

Kasutaja avatar

Vaiko21
Postitusi: 133
Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
Asukoht: Saue vald

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Vaiko21 »

Minu HD (2002) on õnneks toodetud veel USA poolel(vin sisaldab tähte Y), kuid paljudel juppidel ilutseb kiri malaysia (nt. erinevad kellad)
Eks se kvaliteet sõltub paljust, aga suuresti mõjutab selle ratta lagunemist ka kuidas ja palju on teda hooldatud.
Kui ikka iga kruvi- ja poldivahele käib keermeliim ja polt keeratakse kinni etteantud tugevusega siis reeglina ikka midagi ära ei pudene.
Kindlasti on olnud HD'l tootmisperjoode kus kvaliteet on käinud täiega alla (igal brandil on seda nt. MB mida ei tõmmanud migiaeg ültseostma)
Kuid sellised kehvad ajad muudavad tootjat hoolsamaks ja kui märagatakse, et turg langeb käest siis tehakse vastavad muudatused või surrakse lihtsalt välja.
Seega kui te hoolite oma rattast siis hoolitsege temaeest ka vastavalt ja tema hoolitseb teie-ees.

Vaiko

Harley-Davidson FLHTCUI Shrine firefither special edition 2002
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

"...aga kui kusagil pärapõrgus midagi mootoris järele peaks andma,on harrikaga suurem tõenäosus uuesti liikuma saada.Mis on vene rattal ja harrikal näiteks ühist? 1.Vähegi tehnikat jagav persoon saab remondiga ise hakkama.2.Mõlemal kevadeks õlitilk all.Suurriikide värk..."

Pole küll Harrikamees ja ei saa ka (proovinud olen, aga polnud nagu "see"). Aga Ninamehe välja toodud põhimõttele kirjutan alla kahe käega. Kuidas kellelegi, aga minule nt meeldib võimalikult naturaalne protsess (st sõitmine) ise. Mitte niivõrd tulemus (st mugav kohalejõudmine). Õline näpp ja kerge bensuhaisuga riided käivad kuidagi tsiklisõidu juurde.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

arnoldal
Postitusi: 146
Liitunud: 08 Mär 2006, 23:55
Tsikkel: HD Custom
Asukoht: Läänemaa

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas arnoldal »

....... Õline näpp ja kerge bensuhaisuga riided käivad kuidagi tsiklisõidu juurde.[/quote]

Käivad küll teismelistel poistel võrrisid putitades ja ehitades, omal ajal sai iga sõidetud kilomeetri kohta 2 kilti masina kõrval joostud, aga kui tahad sõita kaugemale, kust kodumaja enam ei paista..... ja kui käid maades, kus ilma viisata sulle keegi abikski ei pääse....

Olen kuulnud venda kirumas kui paha on laia rehviga pikivagudes sõita kui mitu korda peab jahutama hommikuse tipptunni ajal liikudes, enne kui tööle jõuda, aga kokku võttis mees oma jutu: Aga kurat, ta on VÄGEV ratas ja vägevana tunnen end tema seljas. Igaühele oma ja pole mingit mõtet narrida teise lapsi, koeri, ratast.....igalühel oma ja nii olgugi! :bsmile:

Viimati muutis arnoldal, 11 Mär 2011, 13:41, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Vaiko21
Postitusi: 133
Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
Asukoht: Saue vald

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Vaiko21 »

Kogemus HD'ga on lühikesvõitu u. 1a. kuid õlitäppi pole mina põrandalt veel leidnud.

Harley-Davidson FLHTCUI Shrine firefither special edition 2002
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990

Nation
Postitusi: 125
Liitunud: 05 Mai 2009, 10:10
Asukoht: Saue

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Nation »

Sportsteriga siis viimased 6-7 aastat vuranud ja ei kurda. Selle aja peale vaid korralised hooled ja veorihm Helsingi äärelinnas. Piletid said ümber bronnitud järgmiseks päevaks ja ka uus rihm leitud.Ei muret ega vaeva.
Pakub silmailu, muusika mu kõrvadele ja ka naisele meeldib.....

Siit väike jutuke sellega seoses....
Tegevus RockCafe mototeemalisel üritusel ca 5 a tagasi.
Olles meeldivalt õlumarinaadi manustanud tuli tung külastada kemmergukabiini. Nu toimetan seal mina oma asju ja kuulen kuis uks pauguga lahti lüüakse ja mingi vend räuskab järjekorras kaaskannatajale ... Saa aru mul on HD!!!!!! Mis ratas sul on !!???
Mul on suzuki.... kohmetu vastus...
No jumala mõttetu mees oled !!! SAAA ARU MUL ON HD!!!!
Kuulan kemmergus ja imestan kust sellised üldse tsikli ligi on lastud.
Toiming tehtud astun välja , et kohe kaeda kes see mees on kes nii oma M´i pikendust kiidab.
Niipea kui mind märgati sama küsimus ja teadaanne et Nuuuuuh... mis ratas sul on??? Mul on HD ?!
:twisted: Nu ja siiis ??
Ei noh... aru ei saaa väää Mul on HD!!
:roll: Souwhat ? Mis ma nüüd siis tegema pean? Mul on ka.
:shock: Aaaa sul on ka vä :shock: Ei nuh jummala norm mees oled ju siis ...
Patsutasin talle õlale lisades Ära enam peale võta.... sõida rohkem ja ära mölise.
Nii ta minus sinna silmi pööritama jäi.....

Krt leidub ikka igasuguseid !

Sinujaoks on see karneval ... neeger!

killnahhui

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas killnahhui »

Ratas 02 HD Dyna Low Rider,eelmine hooaeg 14600km,polnud mingeid probleeme ega ka õlitäppe...
Seega kuldsed sõnad
ÄRGE KARDKE HARRIKAID!

Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas reinz »

Nation kirjutas:

Sportsteriga siis viimased 6-7 aastat vuranud ja ei kurda. Selle aja peale vaid korralised hooled ja veorihm Helsingi äärelinnas. Piletid said ümber bronnitud järgmiseks päevaks ja ka uus rihm leitud.Ei muret ega vaeva.
Pakub silmailu, muusika mu kõrvadele ja ka naisele meeldib.....

Siit väike jutuke sellega seoses....
Tegevus RockCafe mototeemalisel üritusel ca 5 a tagasi.
Olles meeldivalt õlumarinaadi manustanud tuli tung külastada kemmergukabiini. Nu toimetan seal mina oma asju ja kuulen kuis uks pauguga lahti lüüakse ja mingi vend räuskab järjekorras kaaskannatajale ... Saa aru mul on HD!!!!!! Mis ratas sul on !!???
Mul on suzuki.... kohmetu vastus...
No jumala mõttetu mees oled !!! SAAA ARU MUL ON HD!!!!
Kuulan kemmergus ja imestan kust sellised üldse tsikli ligi on lastud.
Toiming tehtud astun välja , et kohe kaeda kes see mees on kes nii oma M´i pikendust kiidab.
Niipea kui mind märgati sama küsimus ja teadaanne et Nuuuuuh... mis ratas sul on??? Mul on HD ?!
:twisted: Nu ja siiis ??
Ei noh... aru ei saaa väää Mul on HD!!
:roll: Souwhat ? Mis ma nüüd siis tegema pean? Mul on ka.
:shock: Aaaa sul on ka vä :shock: Ei nuh jummala norm mees oled ju siis ...
Patsutasin talle õlale lisades Ära enam peale võta.... sõida rohkem ja ära mölise.
Nii ta minus sinna silmi pööritama jäi.....

Krt leidub ikka igasuguseid !

kurikuulus HD mees ja tema seiklused tulevad meelde sellepeale :D

Pilt

Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

kurikuulus HD mees ja tema seiklused tulevad meelde sellepeale :D

Liv tu rait, rait tu liv. :wack:

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas hannes »

Ei ole need kaasaegsed Harrikad nii risud midagi. Pigem oluliselt kvaliteetsemad, kui vanemad isendid. Heaks kinnituseks sellele on MOTORRADi 50000km test, mida HD Road King konkurentsitult juhib. Konkreetse testi tulemus on kokku võetud siin.
Selgituseks siia juurde, et 50000km läbimise lõpuks rehkendatakse kokku ja hinnatakse:

  1. kulud läbitud km kohta senti - max 25 punkti / HD 21
  2. keskmine kütusekulu l/100km kohta - max 5 punkti / HD 3
  3. turuväärtuse langus % (statistika põhjal) - max 10 punkti / HD 10
  4. töökojakülastusi / rikkeid - max 30 punkti / HD 27
  5. detailide kulumine / seisukord - max 30 punkti / HD 24
    Kokku on võimalik saada max 100 punkti, HD sai 85. Sama testi aastatel 2002 -2004 läbinud V-Rod jagab Kawa Z1000ga 20.-21. kohta. BMW taevani kiidetud 1200GS jagab 17.-19. kohta, olles testi käigus sunnitud kuuel korral külastama töökoda ja kahel korral nii ära minestanud, et edasi sõita ei saanud. Lagunemise seisukohast kõige markantsem näide on aga Ducati 1098, mis minestas lausa 3 korda ära ja millega oli kokku 12 korral töökotta asja.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Harrikast

Lugemata postitus Postitas Vidget »

hannes kirjutas:

Ei ole need kaasaegsed Harrikad nii risud midagi. Pigem oluliselt kvaliteetsemad, kui vanemad isendid. Heaks kinnituseks sellele on MOTORRADi 50000km test, mida HD Road King konkurentsitult juhib. Konkreetse testi tulemus on kokku võetud siin.
Selgituseks siia juurde, et 50000km läbimise lõpuks rehkendatakse kokku ja hinnatakse:

  1. kulud läbitud km kohta senti - max 25 punkti / HD 21
  2. keskmine kütusekulu l/100km kohta - max 5 punkti / HD 3
  3. turuväärtuse langus % (statistika põhjal) - max 10 punkti / HD 10
  4. töökojakülastusi / rikkeid - max 30 punkti / HD 27
  5. detailide kulumine / seisukord - max 30 punkti / HD 24
    Kokku on võimalik saada max 100 punkti, HD sai 85. Sama testi aastatel 2002 -2004 läbinud V-Rod jagab Kawa Z1000ga 20.-21. kohta. BMW taevani kiidetud 1200GS jagab 17.-19. kohta, olles testi käigus sunnitud kuuel korral külastama töökoda ja kahel korral nii ära minestanud, et edasi sõita ei saanud. Lagunemise seisukohast kõige markantsem näide on aga Ducati 1098, mis minestas lausa 3 korda ära ja millega oli kokku 12 korral töökotta asja.

Palun ära võrdle siga ja kägu!

Let the good times roll.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”