Jussi Kawasaki GPz 305


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Jussi Kawasaki GPz 305

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Tsikkelröövel kirjutas:

Eeee... on küll õige, et rihm kestab ja on vaikne ja ei vaja nimetamisväärselt hooldust, aga jõuressursi kulutamise osas ei ole hästi nõus. Kettülekande kasutegur peaks olema kusagil 0,97 kandis, rihma oma minu teada ikka märksa allpool, kuskil 0,92. Rihma puhul on hõõrdejõud ja rihma deformeerimiseks kuluvad jõud ikka suuremad, kui seda on puhtal määritud ketil. Lisaks vajab rihmülekanne töötamiseks palju suuremat eelpingutust, kui kett. Siit tuleneb märksa suurem koormus võllidele ja laagritele.

Seega, igal ülekandeviisil omad head ja omad vead. Kui miski oleks teistest parem igal juhul, siis kõik ainult seda kasutaksidki ju.

Tsikkelröövel, ma arvan, et sa ajad segamini kiilrihma ja hammasrihma. Need on päris erinevast maailmast tegelikult. Hammasrihmal on hõõrdejõud nullilähedane, samas tihenditega ketil ikka tuntav, samuti ei deformeerita hammasrihma kuskilt otsast.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”