Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
v6savillem
Postitusi: 126
Liitunud: 01 Mär 2009, 00:26
Tsikkel: vanakool.. MT9
Asukoht: Põlva

Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas v6savillem »

Tere. Mäletan, et eelmisel aastal läks dnepr kuuri alla sellise probleemiga, et üks küünal süsimust ja teine lumivalge. Proovisin nõela valgel täiesti üles tõsta ja tahmasel alla lasta, tahmane jäi ikka tahmaseks ja valge sain siis kergelt pruuniks. Mõtlesin, et arutaks selle teema talvel läbi, et kevadeks masina korda saaks.
Surved pütis on mõõdetud, samad, seega klapid korras. Karpa K-301 regull nagu ei aita kuidagipidi. Samas ei näe ka, et üks siiber ebatihedaks oleks kulunud vms. Kas kellelgi on minevikus sarnast ette tulnud?
Tänan

"Mootorratta juhtimine arendab füüsilist vastupidavust, julgust, osavust ja kiiret otsustusvõimet." A.Palu Motopiibel
Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas tnacc »

v6savillem kirjutas:

Tere. Mäletan, et eelmisel aastal läks dnepr kuuri alla sellise probleemiga, et üks küünal süsimust ja teine lumivalge. Proovisin nõela valgel täiesti üles tõsta ja tahmasel alla lasta, tahmane jäi ikka tahmaseks ja valge sain siis kergelt pruuniks. Mõtlesin, et arutaks selle teema talvel läbi, et kevadeks masina korda saaks.
Surved pütis on mõõdetud, samad, seega klapid korras. Karpa K-301 regull nagu ei aita kuidagipidi. Samas ei näe ka, et üks siiber ebatihedaks oleks kulunud vms. Kas kellelgi on minevikus sarnast ette tulnud?
Tänan

tahmane silinder saab kuskilt õli äkki
tossas ka?
kas jättis tühikäigul vahele vms?

Planeeta korvis sündinud

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas grahv »

Karpad sünkroonis, küünlad sama marki ja korras?


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas petz »

mu dnepril sama jama - õli võtab ka nii liiter-poolteist sajale, palju sõltub ka sellest kui palju pöördes hoiad , aga mootor töötab ja liigub kenasti . eks viga ole vast kulunud või katkistes õlirõngastes. suurematel pööretel väljalaskes ka sinine suits
eks tuleb silindrid maha kiskuda, ja uued rõngad panna, muidugi pole ka välistatud silindrite üle puurimine või hoonimine jne.
kui aga õli kadu olulist pole siis võib olla asi karpades, samas ka süütehetk tuleks mõlemal silindril eraldi kontrollida, mu ratta mootoril oli erinevus hoorattalt mõõdetuna üle kahe cm. aitas kontaktide nuki varasema poole maha lihvimine


Nation
Postitusi: 125
Liitunud: 05 Mai 2009, 10:10
Asukoht: Saue

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas Nation »

Törista oma punnkärakaga Arno Nöps i juurde Viljandisse kui lumi lännu. Ta krudib asja kohe paika. Samas võid ka ta fone nr netiavarustest üles otsida. :bsmile:

Sinujaoks on see karneval ... neeger!

skulptor
Postitusi: 287
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas skulptor »

Mul oli dnepriga sarnane asi sinu kirjeldatule. Probleem oli selles, et üks ujuk karburaatoris oli katki. Kohati asi töötas ilusti ja kui ujuk bensiini täis jooksis, siis hakkas üks pütt puterdama. See katkise ujukiga pool oli süsimust, mis on ka loogiline. Nõelte asendi muutmine erilist effekti ei andnud. Pragusi ujukis ei olnudki lihtne avastada. Ega ma muidugi mingi remondiguru ka ei ole. Kuigi huupi pakutud, kõlab sarnaselt.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Minu hääl hetkel ka ujukiprobleemile.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas TDM »

Kas karpasid ringi visata ei saa, saaks karpade süü elliminerrida ku ringi visates jaavad sümptomid samaks!? :roll:

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Karpa ühendus silindripeaga korralik? Enda Dnepriga just paar nädalat tagasi avastasin selle pikaajalise vea põhjuseks. Mul on uuemad karpad ja kinnituvad vaheflantsiga. Mingi aeg sai silinder vahetatud aga kuna tegu oli tsipa vanema silindriga siis jahutusribid olid laiemad kui originaal silindril ja vaheflants toetas kenasti sinna peale,mida alguses ei pannud tähele muidugi. Mulje oli, et on kenasti kinni asi aga nüüd uurides ja liite kohale erinevaid aineid pritsitud sai selgeks, et imeb korralikult õhku vahele sealt. (kuigi mootor töötas, aga mitte korralikult)
Teiseks soovitan mustal poolel peale õlirõngaste vaadata ka klapijuhtpuksid üle. Kui liiga suur lõtk sees, siis kipub sealt ka õli silindrisse sattuma.Ja samas vaata õli tagasivoolu torukesed üle mis silindripea küljes on...vahel kipuvad mustust ette tõmbama ja siis koguneb liigselt õli silindripeasse.
Karpad võiks läbi puhuda ja puhastada ka...äkki miskit kuskil kanalis kinni ja selle tõttu segud paigat ära! Jälle enda kogemusest rääkides kus üks karpa pika seismise peale oli mingi kanali umbe tõmmanud ja ei aidanud puhumine/pesemine/leotamine. Teine karpa peale ja asi korras....
Süüde ja klapivahed võiks ka elementaarseks kontrolliks ülevaadata.

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

Teema algataja
v6savillem
Postitusi: 126
Liitunud: 01 Mär 2009, 00:26
Tsikkel: vanakool.. MT9
Asukoht: Põlva

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas v6savillem »

Õli masin ei joo, sellega on korras, ja ei tossa ka.
Oli küll eelmine aasta selline jama, et masin tarbis rohkem voolu, kui genekas tootis, vähemalt selline mulje jäi, sest aku pidevalt läks tühjaks. See kombineerus veel sellega, et süütepool annab ühele poole tugevamalt sädet, mis võib tähendada, et 1 pütt võis sädemest mingist hetkest ilma jääda, kuigi selle ilminguid ma ei märganud. Klapivahed kontrollitud ja kolvid koos rõngastega 1000km tagasi vahetatud. Seda ma kontrollinud ei ole, kas säde mõlemale poole õigeaegselt tuleb, eeldasin, et see nii on, aga lugedes siit, tundub, et ei pruugi. Kontrollin kevadel.
Ujukiprobleemi välistan, ujukeid korduvalt välja tõstetud ja ka vahetatud.
Karpasid ringi visata ei saa, sobivad ainult kas vasakule või paremale, teisi karpasid aga ei ole võtta. Ja õhku vahele ei ime.
Huvitav on see, et ma valget pütti, mis ka järelikult tunduvalt kuumemaks läheb, mustaks ei saanud. Kanalid peaks puhtad olema. Koguaeg mingi porno on nende karpadega, tõesti olen mõelnud 1 karpa peale ümberehitamist, aga siis kaotan välimuses.

Ok tänan mõtete eest. Kevadel hakkan sõrmega järge ajama! :wack:

"Mootorratta juhtimine arendab füüsilist vastupidavust, julgust, osavust ja kiiret otsustusvõimet." A.Palu Motopiibel
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas Tafka »

v6savillem kirjutas:

'Koguaeg mingi porno on nende karpadega, tõesti olen mõelnud 1 karpa peale ümberehitamist, aga siis kaotan välimuses.

Soovitan kasvõi K63-d peale panna...need K-301-d pole just parimad karpad. Ja kui väga originaalsust taga ei aja siis kindlasti leiaks hea hinnaga kaks lääneka vaakumkarpat kuskilt :) (endal ootamas kaks Kawa Mikunit Dneprile paigaldamist millalgi)

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300

Aspelund
Postitusi: 516
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Ühe karburaatori süsteemiga tekib probleem küttesegu kondenseerumisega sisselasketorustiku seintele. Seda teemat on forum.automoto.ee's ka arutatud ja tulemuseks oli see, et otsest kasu sellest pole.

Pigem tõesti võtta korralikud lääne karburaatorid (sobiva töömahuga rattalt). Näiteks BMW Bingid.

A.


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge

Lugemata postitus Postitas petz »

...ja pole nendel k301 karpadel kah midagi viga - vaja nad korda teha ja nad korras hoida. eks see korrastamine ja regul. võttis mul üksjagu aega ja katsetamist, a praegu olen tulemusega rahul.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”