Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 126
- Liitunud: 01 Mär 2009, 00:26
- Tsikkel: vanakool.. MT9
- Asukoht: Põlva
Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
Tere. Mäletan, et eelmisel aastal läks dnepr kuuri alla sellise probleemiga, et üks küünal süsimust ja teine lumivalge. Proovisin nõela valgel täiesti üles tõsta ja tahmasel alla lasta, tahmane jäi ikka tahmaseks ja valge sain siis kergelt pruuniks. Mõtlesin, et arutaks selle teema talvel läbi, et kevadeks masina korda saaks.
Surved pütis on mõõdetud, samad, seega klapid korras. Karpa K-301 regull nagu ei aita kuidagipidi. Samas ei näe ka, et üks siiber ebatihedaks oleks kulunud vms. Kas kellelgi on minevikus sarnast ette tulnud?
Tänan
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
v6savillem kirjutas:Tere. Mäletan, et eelmisel aastal läks dnepr kuuri alla sellise probleemiga, et üks küünal süsimust ja teine lumivalge. Proovisin nõela valgel täiesti üles tõsta ja tahmasel alla lasta, tahmane jäi ikka tahmaseks ja valge sain siis kergelt pruuniks. Mõtlesin, et arutaks selle teema talvel läbi, et kevadeks masina korda saaks.
Surved pütis on mõõdetud, samad, seega klapid korras. Karpa K-301 regull nagu ei aita kuidagipidi. Samas ei näe ka, et üks siiber ebatihedaks oleks kulunud vms. Kas kellelgi on minevikus sarnast ette tulnud?
Tänan
tahmane silinder saab kuskilt õli äkki
tossas ka?
kas jättis tühikäigul vahele vms?
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
mu dnepril sama jama - õli võtab ka nii liiter-poolteist sajale, palju sõltub ka sellest kui palju pöördes hoiad , aga mootor töötab ja liigub kenasti . eks viga ole vast kulunud või katkistes õlirõngastes. suurematel pööretel väljalaskes ka sinine suits
eks tuleb silindrid maha kiskuda, ja uued rõngad panna, muidugi pole ka välistatud silindrite üle puurimine või hoonimine jne.
kui aga õli kadu olulist pole siis võib olla asi karpades, samas ka süütehetk tuleks mõlemal silindril eraldi kontrollida, mu ratta mootoril oli erinevus hoorattalt mõõdetuna üle kahe cm. aitas kontaktide nuki varasema poole maha lihvimine
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
Törista oma punnkärakaga Arno Nöps i juurde Viljandisse kui lumi lännu. Ta krudib asja kohe paika. Samas võid ka ta fone nr netiavarustest üles otsida.
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
Mul oli dnepriga sarnane asi sinu kirjeldatule. Probleem oli selles, et üks ujuk karburaatoris oli katki. Kohati asi töötas ilusti ja kui ujuk bensiini täis jooksis, siis hakkas üks pütt puterdama. See katkise ujukiga pool oli süsimust, mis on ka loogiline. Nõelte asendi muutmine erilist effekti ei andnud. Pragusi ujukis ei olnudki lihtne avastada. Ega ma muidugi mingi remondiguru ka ei ole. Kuigi huupi pakutud, kõlab sarnaselt.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
Minu hääl hetkel ka ujukiprobleemile.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
Kas karpasid ringi visata ei saa, saaks karpade süü elliminerrida ku ringi visates jaavad sümptomid samaks!?
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
Karpa ühendus silindripeaga korralik? Enda Dnepriga just paar nädalat tagasi avastasin selle pikaajalise vea põhjuseks. Mul on uuemad karpad ja kinnituvad vaheflantsiga. Mingi aeg sai silinder vahetatud aga kuna tegu oli tsipa vanema silindriga siis jahutusribid olid laiemad kui originaal silindril ja vaheflants toetas kenasti sinna peale,mida alguses ei pannud tähele muidugi. Mulje oli, et on kenasti kinni asi aga nüüd uurides ja liite kohale erinevaid aineid pritsitud sai selgeks, et imeb korralikult õhku vahele sealt. (kuigi mootor töötas, aga mitte korralikult)
Teiseks soovitan mustal poolel peale õlirõngaste vaadata ka klapijuhtpuksid üle. Kui liiga suur lõtk sees, siis kipub sealt ka õli silindrisse sattuma.Ja samas vaata õli tagasivoolu torukesed üle mis silindripea küljes on...vahel kipuvad mustust ette tõmbama ja siis koguneb liigselt õli silindripeasse.
Karpad võiks läbi puhuda ja puhastada ka...äkki miskit kuskil kanalis kinni ja selle tõttu segud paigat ära! Jälle enda kogemusest rääkides kus üks karpa pika seismise peale oli mingi kanali umbe tõmmanud ja ei aidanud puhumine/pesemine/leotamine. Teine karpa peale ja asi korras....
Süüde ja klapivahed võiks ka elementaarseks kontrolliks ülevaadata.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
Teema algataja - Postitusi: 126
- Liitunud: 01 Mär 2009, 00:26
- Tsikkel: vanakool.. MT9
- Asukoht: Põlva
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
Õli masin ei joo, sellega on korras, ja ei tossa ka.
Oli küll eelmine aasta selline jama, et masin tarbis rohkem voolu, kui genekas tootis, vähemalt selline mulje jäi, sest aku pidevalt läks tühjaks. See kombineerus veel sellega, et süütepool annab ühele poole tugevamalt sädet, mis võib tähendada, et 1 pütt võis sädemest mingist hetkest ilma jääda, kuigi selle ilminguid ma ei märganud. Klapivahed kontrollitud ja kolvid koos rõngastega 1000km tagasi vahetatud. Seda ma kontrollinud ei ole, kas säde mõlemale poole õigeaegselt tuleb, eeldasin, et see nii on, aga lugedes siit, tundub, et ei pruugi. Kontrollin kevadel.
Ujukiprobleemi välistan, ujukeid korduvalt välja tõstetud ja ka vahetatud.
Karpasid ringi visata ei saa, sobivad ainult kas vasakule või paremale, teisi karpasid aga ei ole võtta. Ja õhku vahele ei ime.
Huvitav on see, et ma valget pütti, mis ka järelikult tunduvalt kuumemaks läheb, mustaks ei saanud. Kanalid peaks puhtad olema. Koguaeg mingi porno on nende karpadega, tõesti olen mõelnud 1 karpa peale ümberehitamist, aga siis kaotan välimuses.
Ok tänan mõtete eest. Kevadel hakkan sõrmega järge ajama!
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
v6savillem kirjutas:'Koguaeg mingi porno on nende karpadega, tõesti olen mõelnud 1 karpa peale ümberehitamist, aga siis kaotan välimuses.
Soovitan kasvõi K63-d peale panna...need K-301-d pole just parimad karpad. Ja kui väga originaalsust taga ei aja siis kindlasti leiaks hea hinnaga kaks lääneka vaakumkarpat kuskilt (endal ootamas kaks Kawa Mikunit Dneprile paigaldamist millalgi)
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
Ühe karburaatori süsteemiga tekib probleem küttesegu kondenseerumisega sisselasketorustiku seintele. Seda teemat on forum.automoto.ee's ka arutatud ja tulemuseks oli see, et otsest kasu sellest pole.
Pigem tõesti võtta korralikud lääne karburaatorid (sobiva töömahuga rattalt). Näiteks BMW Bingid.
A.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Dnepri üks pütt tahmab ja teine lumivalge
...ja pole nendel k301 karpadel kah midagi viga - vaja nad korda teha ja nad korras hoida. eks see korrastamine ja regul. võttis mul üksjagu aega ja katsetamist, a praegu olen tulemusega rahul.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.