Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Moderaator: Moded
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Lakkija pani persse selle aga ümber ei hakka ka enam tegema(oleks pidand matt laki panema). Ära harjunud juba .Tuled meeldivad nii rohkem ja ei viitsi ümber teha.Kui oleks raha ja võimalust siis ostaks v rod esitule või siis yamaha mt 03 oma. Kuna tegemist on säästuprojektiga siis ei mängi välja.Aga andke nõu kuidas teha kukkmispunnid (kinnitused) mootori kaitseks.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Ülemise pildi peal olev mootori kaitse tekitab minus kahtlust. Kui paned külili kas silindrist tükki kaasa ei võta. Kui kellegil on sellega positiivseid kogemusi ,et toimib ,teen sihukesed.
Teine varjant oli mul isegi mõttes. Kuidas ta ainult ümber raami kinnitub. Ise mõtlesin ,et keevitaks ise sinna keermestatud puksi ja siis saaks kukkumispunni sinna külge keerata.Aga kas siis kui raami küljes on ja külili käid kas raami toru kaheksasse ei keera.Raami toru vist küllalti õhukese seinaga.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Numbrimärgi eest saad ülevaatusel pai Muidu norm rattas ja asjalikud lahendused.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Ei anna pead, aga kas mitte selle teise slideri kinnituspolt mitte mootorikinnituse kohta kinnitu.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Arko kirjutas:Kui juba täna sai mitu postitust tehtud sii võib veel nats juttu panna.Rattast siis mõned pildid.Selline näeb ta präegu välja.Teha on vaja veel;esinene töösilinder koos heebliga on vaja toimima saada, siis karpad timmida ja sünkida ning veel mõningaid asju.Andke nõu kuidas teha mootori kaitseks kukkumispunnid.Kuna ratas on 1992 a siis ei ole tal seda kronsat nagu 1995 a ja ülesepoole(mootori tagumise nurga ja raami vahel).Kuidas siis teha. Materjal on ka olemas. Paar pilti ka siis.Andke nõu.
Arko
Viimastel piltidel kus paak ja iste peal,need sai ennem paisupaagi paigaldamist ja kollektorideibiga mähkimist tehtud.
olen näinud sellist lahendust kukkumispunnideks, et nende pimedate vahele mis on nukkvõllide otsas on pandud plaat (link) ja selle plaadi keskossa siis kukkumispunn.
parandus: nagu sellelt ülemiselt pildilt on näha.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
kas sul on originaalveljed? värvitud?
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
anna andeks.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Jõudu projektiga, päris ahvatlev aparaat.
Henari gsxr`ile sai ka ju sellise lenksu jaoks uued prillid tehtud:
http://www.elbe.ee/products/prototype/prill.jpg
Oleks võin sama asja lõigata, oleks originaal terveks jäänud.
Kolle teibile võiks õiged roostevabast klambrid peale panna, järgimine kord kui tuled, siis ütle, ma annan mõned. Need on 316 roostevabast ja sisuliselt sama ehitusega nagu "kaablivitsad".
Varsti tuleks karpad progetava EFI vastu ringi vahetada ja väike vile ka peale aretada.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Veljed värvitud kunagi eelmise omaniku poolt. Värvimisele kulutasin minimaalaselt raha, sest igal pool on kriipse ja kraapse. Siis ei oleks ta enam rotikas fighter.
Ahhoi Hents prillid said head mis ma ikka nendega vanadega oleks teinud, kasutasin olemasoleva ära. Henari Gsxr said prillid head küll. Muidugi kui kellegil vaja on siit foorumist siis saad neile neid valmistada. Toru klambrid on ostetud Würdist , happe ja roostevabad.
Arko
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Arko kirjutas:.Aga andke nõu kuidas teha kukkmispunnid (kinnitused) mootori kaitseks.
Arko
Mitte kokkuklappitavad jalatoed, ehk stuntpegid
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Ahja sissepritse ja vile paneks siis peale kui raha tekib ,et osta liitrine mootor ja kõik sinna juurde kuuluv(turbotamiseks). Seni tuleb see koviks ajada.
Arko
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Just -- Good thinking Ja mitte väike vile,vaid paras vile
PS !!! 750 saab väga eduliselt föönitada
Edu Deiv
-
- Postitusi: 189
- Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
- Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
- Asukoht: Tartu, vahel Norra
- Tänatud: 4 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Oh see on juba "Kole Junn"
igarahes jõudu ehitamisel see on üks väheseid fightereid mille stiil ka mulle meeldib
egas midagi kui aega on siis teised nuiad sisse kepsud ka ja õhu pussutaja peale
ei tea kuna enda saia niikaugele jõuan
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Tänud kõigile kellele Kole Junn meeldib. Stuntpegid sellele rattale ei sobi. Kindlasti see üks varjant .Siina paar varjanti nendest http://www.stuntride.com/vbstunt/showthread.php?t=4036
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Üle tüki aja normaalne teema ja pildimaterjal. Lahe lugemine, tänud.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
samad sõnad:)
edu ehitamisel!
tel: 56622443
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Olen samuti nõus eelpool öelduga, üsna kenasti oled teinud, kui nii jätkad siis Smashil võib kandideerida parima fighteri tiitlile.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Tere. Vastus AndrusB. Kui raha ja võimalust oleks laseks detailid pulbervärvida. Rattad,raami,prillid kiige ja muu pudiludi. Kui vaatad esimesi pilte siis paagil on juba kahel pool suured mõlgid. Sinna siise sai tehtud luukerepead. Varsti veel pildimeterjali tegemistest.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Tere. Sai siis muu töö kõrvalt jälle natuke ratast tehtud. Esimene piduri süsteem sai korda. Vana töösilinder koos heebliga sai ära võetud ja asendataud 2000 a GSXR 600 omaga(võtsin ainult vana heebli küljest ,sest oli nats imeliku kujuga). Piduri anuma kinnitus sai tehtud peegli kinnitusest .Seejärel ilusti ära õhutatud. Esimene sähku mis lenksu juures sai ilusti ära paigutatud. Ahjaa siis tagumise gaasia amordi mahuti ümber sai pandud (vaata pildilt) ei viitsinud värvida, nii päris hea. Uued kütuse voolikud ja paagi tuuulutus voolik (vanad olid väga jäigaks muutunud). Tagumine väike porikas sai ka ehitatud amordi kaitseks ei viska sinna vahele niipalju sitta. Nüüd on vaja veel karpad timmida ja sünkida. Õige seade saab alles siis paika kui see pask ära sulab ja saab sõita.
Mõned pildid siis.
Kui vahepeal mingit hullust välja ei mõtle siis kevadel teeks ühe filmilõigu ka. (Äkki plaanis uus projekt). Jõudu kõigile. Ise tehtud hästi tehtud.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Ei ole ja ei näe vajadust.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Üks pirn 55 w .Kurat näitab väga hästi. Mina olen rahul. Asetusega olen ka rahul.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Kas kellegil teistel pole sellist probleemi, et pildid ei avane ? mul näitab nagu oleks tegu katkiste failidega
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
sander000 kirjutas:Kas kellegil teistel pole sellist probleemi, et pildid ei avane ? mul näitab nagu oleks tegu katkiste failidega
Jah, minul täpselt sama probleem.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 25 Aug 2010, 02:08
- Tsikkel: Honda CBR 600 f
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
jaanisp kirjutas:sander000 kirjutas:Kas kellegil teistel pole sellist probleemi, et pildid ei avane ? mul näitab nagu oleks tegu katkiste failidega
Jah, minul täpselt sama probleem.
Ei näe ka miskit.
Teenus: Sõidukite remont, autoplekksepa-ja keevitustööd, eeltöö/värvimine, plasti-ning rehvitööd.Tel. 56 90 10 90
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Kõik tundemärgid viitavad sellele, et see ratas on minu kätte jõudnud. Sai põgusalt ka kasutaja Arkoga vesteldud - ta kinnitas mu kahtlusi. Kuigi täielikult kindel ei ole ma siiani
Kui keegi teab rohkem, siis pildid jms on kõik teretulnud! Vin koodi järgi on raam aastast 1992. Mootor on koodi järgi 1993 aasta toodang. Mingi valemiga on esmane reg tehtud 1991 aasta. Vahva.
Eelmine suvi (2015) selline seis:
Välimuse poolepealt on ratas minu käest uue esitule saanud ja suunad, numbrimärgi hoidja, kerge värvivärskendus jms nipet näpet. Hetkel on käsil väikene mootori ja käiguosade kõpitsemine. Numbrimärk 19NT
*Lisan veel, et vahepeal on sellel rattal olnud teadmata hulk omanikke, kes kõik on oma äranägemise järgi ratast kohandanud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.