Pulbervärvi vastupidavus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
marx350
Postitusi: 157
Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
Asukoht: Tartu
Tänatud: 6 korda

Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas marx350 »

Plaanis motika värvimine ning mõtlesin värvida raami ja veel pisemaid detaile pulbervärvis kuna on lihtne ja odav... Küsimus on selle värvi vastupidavuses? Kui keegi on oma tsiklit sellega värvinud siis kuidas olete rahul? Kas värv maha ei kooru normaalses kasutuses? Kuulduste kohaselt pidi pulbervärv olema tegelikult sisevärv ja see paneb veidi kahtlema.

Kasutaja avatar

Komisjon
Postitusi: 64
Liitunud: 22 Juul 2007, 19:57
Tsikkel: Yamaha TDM 850

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas Komisjon »

noh, pulbervärviga värvitakse näiteks autovelgi, metallkonstruktsioone, postkaste jne. välitingimused küll sellele värvile suurt midagi ei tee.
lisaks võib ju ka värvile laki peale lasta.

Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 182
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu
Tänatud: 9 korda

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas Hiid »

Pulbervärvi on nii sise- kui väliskasutusse. Sisevärv õues ei kesta (omad kogemused). Iga pulbervärvija teeb neil kahel vahet ma usun. Pead vaid ütlema konkreetselt et välisvärv. Välisvärv tsipa kallim. Tegelikult on UV see mis sisevärvile haiget teeb.

Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.

grahv
Postitusi: 1189
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas grahv »

Pulbervärvi kiht jääb tugev, kuid on paks ja rabe nagu email... saab kivi, lendavad tükid/killud välja. Samuti ei jää pulbervärv eriti läikima, ja bensiini/õlide toimel matistub veelgi kergelt. Aga samas on kiht vastupidav igasugu mehaanilistele nühkimistele jms kasutamisele. Nt pakiraam on mul igasugust koli ja kohvriraame kandnud ja häda pole midagi - kuskilt pole metall välja kulunud.

Kasutaja avatar

SAUL
Postitusi: 99
Liitunud: 02 Apr 2006, 14:56
Tsikkel: KTM, HD
Asukoht: TARTUMAA
Kontakt:

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas SAUL »

Olen pulbervärvi palju kasutanud ja just tsikli raami detaile teinud. Ise olen väga rahul, hinna ja kvaliteedi suhe antud asjal on väga hea. Ja läige jääb minuarust raami puhul täitsa hea. Eelnevalt pind muidugi liivapritsiga puhtaks teha ja tulemus jääb vägagi kena... :)

Estonian Chopper Forum http://www.estonianchopper.com

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Omast kogemusest võin ütelda seda paljuski sõltub mis pinnale pulbervärv kantakse. Suht siledal metallil pulbervärv tõesti kipub teravamatel löökidel kilde välja lööma, kui aga aluspind näit liivapritisiga matistatud siis ei löö ka nö "peitliga" seda värvi maha, püsib vägagi tugevalt peal ja ei kipu nö kilde välja lööma ni lihtsalt, muidugi sõltub mis paksuses seda peale pandud on.
Pulbervärv on vägagi hästi lakitav ja jääb väga ilus.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas Loff »

Minuteada on olemas ka "elastseid" pulbreid. Näiteks autode keerdvedrusid värvitakse pulbriga, sealt küll midagi maha ei kooru kui vedrutab! Ilmselt segatakse vastav segu kokku vastavalt lähteülesandele.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

Tükke viskab välja ainult vähe kuuma saanud värv. See on puhtalt värvija praak ja selline asi tuleb
lasta korralikult ringi teha. Mõistlik on enne töö vastuvõtmist seda võtme või kruvika servaga kuskilt vähe nähtavast kohast suht kõvasti toksida. Mingeid tükke sealt lennata ei tohi, kui lendab siis kohe ahju tagasi. Ja kui maha koorub siis on detail lihtsalt halvasti puhastatud.


tige_torm
Postitusi: 26
Liitunud: 08 Apr 2006, 19:10
Tsikkel: 2004a.cbr600rr /2002a.gsxr1000
Asukoht: Tallinn

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas tige_torm »

Igati mõistlik kui pulbervärviga odavam välja tuleb.Kui tehtud saad äkki viitsid siia mõned pildid üles panna.Kui kvaliteet jääb norm siis endalgi soov pulbriga raam üle lasta!Ja kus teha lased oleks ka huvitav teada ning palju maksab?
Terv.

Kasutaja avatar

Teema algataja
marx350
Postitusi: 157
Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
Asukoht: Tartu
Tänatud: 6 korda

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas marx350 »

Ise mõtlesin teha lasta sellises kohas nagu http://www.faeton.ee/ Tahan küll ühte jawa raami+ musti osi seal värvida, hind peaks tulema natuke üle 10euri. Võrreldes krunt+ autovärv +värvija teenus tuleb kordi pulbervärv odavam. Värvimiseks läheb ilmselt kevade poole.

tige_torm kirjutas:

Igati mõistlik kui pulbervärviga odavam välja tuleb.Kui tehtud saad äkki viitsid siia mõned pildid üles panna.Kui kvaliteet jääb norm siis endalgi soov pulbriga raam üle lasta!Ja kus teha lased oleks ka huvitav teada ning palju maksab?
Terv.


tige_torm
Postitusi: 26
Liitunud: 08 Apr 2006, 19:10
Tsikkel: 2004a.cbr600rr /2002a.gsxr1000
Asukoht: Tallinn

Re: Pulbervärvi vastupidavus

Lugemata postitus Postitas tige_torm »

Tänud info eest!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”