Pulbervärvi vastupidavus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 157
- Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
- Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 6 korda
Pulbervärvi vastupidavus
Plaanis motika värvimine ning mõtlesin värvida raami ja veel pisemaid detaile pulbervärvis kuna on lihtne ja odav... Küsimus on selle värvi vastupidavuses? Kui keegi on oma tsiklit sellega värvinud siis kuidas olete rahul? Kas värv maha ei kooru normaalses kasutuses? Kuulduste kohaselt pidi pulbervärv olema tegelikult sisevärv ja see paneb veidi kahtlema.
Re: Pulbervärvi vastupidavus
noh, pulbervärviga värvitakse näiteks autovelgi, metallkonstruktsioone, postkaste jne. välitingimused küll sellele värvile suurt midagi ei tee.
lisaks võib ju ka värvile laki peale lasta.
Re: Pulbervärvi vastupidavus
Pulbervärvi on nii sise- kui väliskasutusse. Sisevärv õues ei kesta (omad kogemused). Iga pulbervärvija teeb neil kahel vahet ma usun. Pead vaid ütlema konkreetselt et välisvärv. Välisvärv tsipa kallim. Tegelikult on UV see mis sisevärvile haiget teeb.
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Pulbervärvi vastupidavus
Pulbervärvi kiht jääb tugev, kuid on paks ja rabe nagu email... saab kivi, lendavad tükid/killud välja. Samuti ei jää pulbervärv eriti läikima, ja bensiini/õlide toimel matistub veelgi kergelt. Aga samas on kiht vastupidav igasugu mehaanilistele nühkimistele jms kasutamisele. Nt pakiraam on mul igasugust koli ja kohvriraame kandnud ja häda pole midagi - kuskilt pole metall välja kulunud.
Re: Pulbervärvi vastupidavus
Olen pulbervärvi palju kasutanud ja just tsikli raami detaile teinud. Ise olen väga rahul, hinna ja kvaliteedi suhe antud asjal on väga hea. Ja läige jääb minuarust raami puhul täitsa hea. Eelnevalt pind muidugi liivapritsiga puhtaks teha ja tulemus jääb vägagi kena...
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Pulbervärvi vastupidavus
Omast kogemusest võin ütelda seda paljuski sõltub mis pinnale pulbervärv kantakse. Suht siledal metallil pulbervärv tõesti kipub teravamatel löökidel kilde välja lööma, kui aga aluspind näit liivapritisiga matistatud siis ei löö ka nö "peitliga" seda värvi maha, püsib vägagi tugevalt peal ja ei kipu nö kilde välja lööma ni lihtsalt, muidugi sõltub mis paksuses seda peale pandud on.
Pulbervärv on vägagi hästi lakitav ja jääb väga ilus.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Pulbervärvi vastupidavus
Minuteada on olemas ka "elastseid" pulbreid. Näiteks autode keerdvedrusid värvitakse pulbriga, sealt küll midagi maha ei kooru kui vedrutab! Ilmselt segatakse vastav segu kokku vastavalt lähteülesandele.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Pulbervärvi vastupidavus
Tükke viskab välja ainult vähe kuuma saanud värv. See on puhtalt värvija praak ja selline asi tuleb
lasta korralikult ringi teha. Mõistlik on enne töö vastuvõtmist seda võtme või kruvika servaga kuskilt vähe nähtavast kohast suht kõvasti toksida. Mingeid tükke sealt lennata ei tohi, kui lendab siis kohe ahju tagasi. Ja kui maha koorub siis on detail lihtsalt halvasti puhastatud.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 08 Apr 2006, 19:10
- Tsikkel: 2004a.cbr600rr /2002a.gsxr1000
- Asukoht: Tallinn
Re: Pulbervärvi vastupidavus
Igati mõistlik kui pulbervärviga odavam välja tuleb.Kui tehtud saad äkki viitsid siia mõned pildid üles panna.Kui kvaliteet jääb norm siis endalgi soov pulbriga raam üle lasta!Ja kus teha lased oleks ka huvitav teada ning palju maksab?
Terv.
-
Teema algataja - Postitusi: 157
- Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
- Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 6 korda
Re: Pulbervärvi vastupidavus
Ise mõtlesin teha lasta sellises kohas nagu http://www.faeton.ee/ Tahan küll ühte jawa raami+ musti osi seal värvida, hind peaks tulema natuke üle 10euri. Võrreldes krunt+ autovärv +värvija teenus tuleb kordi pulbervärv odavam. Värvimiseks läheb ilmselt kevade poole.
tige_torm kirjutas:Igati mõistlik kui pulbervärviga odavam välja tuleb.Kui tehtud saad äkki viitsid siia mõned pildid üles panna.Kui kvaliteet jääb norm siis endalgi soov pulbriga raam üle lasta!Ja kus teha lased oleks ka huvitav teada ning palju maksab?
Terv.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.