Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Kuna viimasel ajal olen lugenud päris palju teiste foorumlaste rataste kohta, siis otsustasin ka enda säästurattast väikese teema teha.
Aasta tagasi sai selline nn ''säästu'' bike, suhteliselt odava raha eest, Tartu Raadi lennuväljalt ostetud. Masin oli päris kaua lageda taeva all uut omanikku oodanud. Mootori poolest on tal Eesti teede jaoks küllalt võimust (45kw), ning kuna see mu esimene suurema kubatuuriga ratas, siis rohkem pole vajagi.
Originaalis tegelikult ''S'' versioonist, ehk suurema gondliga versioonist, oli tehtud pehmemat sorti fighter. Kaks büroohoone laelampi, mis ei näidanud pimedas kaugemale kui 10m ning spidomeeter, mis näitas kilomeetreid oma suva järgi pidid olema esimesed asjad, mis vahetusse lähevad. Isegi summutid olid osadest kohtadest läbi roostetanud, ning nende parandamisest ei tulnud midagi välja. Kuna isa on väga oskuslik metallitöötleja, lubas ta ehitada omamoodi uudse summuti (Piltidel). Talvepoole sai ostetud ''N'' versiooni esituli, ning uus spidomeeter.

Pilt
Pärast ostu kojupoole sõites sai muidugi politseil ka ratas ülevaadatud.
Pilt
Uus isetehtud summuti.
Pilt
Uus esituli ning spidomeeter
Pilt
Pilt

Kuna eelnev värv ei olnud kõige paremas seisus, siis suvel otsustasin masina hoopiski valgeks värvida. Kaua aega plaanisin seda julgustükki ning suvel sai see teoks.
Pilt
Pilt

Pärast värvimist hakkasin uurima ameeriklaste foorumist sama ratta kohta (ameeriklased mitte ei kasuta euroopas levinud nime ''Diversion'' vaid hoopiski SECA II), ning sealkandis levis ratta modifeerimisel FZR600 esiotsa vahetus. Ka ise leidsin odava hinnaga sellise esiotsa, ning modifikatsioon sai tehtud.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Väike plaan on ka tagumine pitsanuga meenutav tagavelg ära vahetada 17'' laiema velje vastu. Originaalis imelik 18x3.5 velg, millele rehvivalik suhteliselt kitsas ning rehvide hinnad jäävad suht kõrgele võrreldes 17'' rehvidega. Max velg, mis tagakiige vahele mahub on 4.5 lai. Kui kellegil miskit taolist 4.00-4.50x 17'' velge pakkuda, siis PS.
:bsmile:


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Ei olnud kunagi diversioonidest vaimustuses, kuid see ratas on küll SEX. Valge elevandi luu värv ja punane raam sobib väga hästi kokku!
Miskit veel riivab silma, ei oska ütelda ehk mootor.... Must mootor hõbedaste ribi äärtega ja mõningate hõbedaste detailidega täiendaks nakedi pilti.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mulle meeldis see pilt, kus Divekas ol end ilusti liiva kraapinud :roll:
Aga ma olen ka veits "metsa poole" :oops:
Selge on see, et Sa selle 17" laia veljega mingit hüperbeikki ei tee, seega mõtle natuke boxist välja.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

FirePlay
Postitusi: 132
Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
Tsikkel: Jah
Asukoht: Australia, Perth.
Kontakt:

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas FirePlay »

eerikkarts kirjutas:

Miskit veel riivab silma, ei oska ütelda ehk mootor.... Must mootor hõbedaste ribi äärtega ja mõningate hõbedaste detailidega täiendaks nakedi pilti.

No seda ma olen Matule(siniraag) koguaeg õelnud, et ta värviks mootori mustaks, aga ta ajab ikka oma jonni :lol: . Minu arust on veel värvimata mootor, jalarauad, kiige ning leekar(vbla nipednäped asjad veel), siis oleks minu silmis see projekt lõpetatud, aga tegelt polegi see ratas nii ilus pildil kui reaalselt ;).

E: Eks Matu on selle ratta ehitamise juures ikka kõvasti vaeva näinud, respect :bsmile:

Estelon&Technics
Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Mootori värvimine võib päris palju peavalu tekitada, kõigepealt raamilt mahasaamine ning siis veel töötlemine ja värvimine (ajan vist enda jonni edasi :D ).. Kui oleks põhjust mootori maha kiskumiseks siis teen kindlasti ära. Leegitorude värvimisele olen isegi mõlnud, kuid ikkagi jääb asi selle taha, et värv ei püsi seal kaua. Isegi leegitoru teibile olen mõelnud, kuid enduuromehed teadsid rääkida, et vihmase ilmaga hakkab see kõvasti aurama ja halba haisu ajama.
Eks see lai velg tõepoolest temast ülimat bike ei tee, kuid annab sipa modernsema välimuse.

Sai ka kohvrikinnitused super hea diiliga soetatud. Küljekohvi kinnitusi külge ei pane, need olid ajutiselt küljes. Kuid kui suvel väikeseks touringuks läheb, siis kindalsti tulevad kasuks. Hetkeseisuga üritan veel uusi summuteid aretada, talv veel pikk ees, aega on :wink:
Pilt
Pilt


K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas K2bi »

too sumpapütid mölemale poole üles sadula kõrvale


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mina ei tooks pütte jälle üles.
Diversant on tegelikult selline rahulik, igapäevane tööhobune ja mulle Siniraagu rahuliku joone jätkamine meeldib. Minu jaoks paistab alati natu naeruväärsena, kui mingist Ladast hullu BMW-d tuunima hakatakse. Iga asi muutub heaks, kui süvendada seda stiili, mis asjal juba loomisest peale olemas on.
Mootor... Kui õigesti mäletan, on tema jahutusribid lõikamata servadega, seega ei kujuta ette head tulemust musta mootoriga ja haljaste ribiservadega. Niisama must mootor... noh, ilu on vaataja silmades, aga kas pole sel juhul tegu mitte hoopis asja muutmisega silmale harjumispärasemaks (seega siis ka kitšiks)? JA musta mootorit on hoopis tüütum harida (musta värvi tolmune mootor on ikka päris inetu) ning ka selle värv hakkab ikkagi kannatada saama ning selle paikamine on ka selline... nojah.
Leegitorud - mulle isiklikult Diversandi puseriti torupakk eriti ei meeldi, aga see on selle ratta omapära. Värvida tasuks neid siiski proovida. Minul on 23-aastane samaotstarbeline ja sama võimas Kawakas (550) ja mina värvin küll ära. Need kuumakindlad värvid peavad mingi 600 kraadi küll. Aga need vanad maanteerattad ei ole enduurod ega krosserid - nende leegitorud ei lähe üldjuhul väga hullult kuumaks (ja tundub ka, et Sinu eesmärk pole üle mõistuse kuuma anda selle rattaga), neil pole ka katalüsaatorit, st nt minu rattal puudub selline variant üldse, et ennast kusagile kõrvetada. Vihmakatte võin rattale peale tõmmata kohe sõidust tulles, no ei kõrbe seal midagi. Selge, et igavesti see värv ei pea, aga mõne aasta ikka, isegi kui pole väga korralikult eeltöö tehtud.

Laiem velg taha - no see jälle silmailu lihtsalt. Eks Sa ise tea. Praktilist mõtet sellel pole ja sõiduomadustele teeb see ilmselt hoopis kahju. Veljed-rehvid on ka siiski asjad, mis arvutatakse masinale alla.

Rauast ratas on privileeg.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas speedvana »

vanemad rattad annavad siis silmailu kui nad on vastavad enamvähem oma ajastule
http://www.upload.ee/image/986551/DSC04788.JPG
sellel rattal kõik mis plastiku all saanud täieliku "taastusravi"

Kasutaja avatar

FirePlay
Postitusi: 132
Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
Tsikkel: Jah
Asukoht: Australia, Perth.
Kontakt:

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas FirePlay »

Tsikkelröövel kirjutas:

Praktilist mõtet sellel pole ja sõiduomadustele teeb see ilmselt hoopis kahju.

Miks siis sõidetakse ringrada ala 160nese rehvida???? kui on laiem velg võib panna ka laiema rehvi ja sittagi see sõiduomadusi rikub, kui siis väga vähe, aga vähemalt on laiem pind mis puudutab maad ja nii saavutatakse parem pidavus (See on muidugi minu arvamus)

Estelon&Technics
Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Sumpapütid jäävad samale kohale. Nõustun Tsikliröövliga, see veljevahetusteema on nüüdseks vist läbi, kuna otsustasin, et jääb sama velg taha. Lihtsalt üritan leida sipake laiema rehvi ning sellest peaks vägagi piisama.
Nädalavahetusel katsun uute summutitega valmis saada, eks näeb, mis tulemuse annab :)

Sipa OT
Pilt 160/60-rehvist (bridgestone BT-021) Divekal , mis säilitab väga hästi oma kuju 3.5 veljel, ning ei lähe liialt punni. Piki rehvi jooksvad niidid ei lase tal kuju muuta.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas reinz »

see väike summuti mootori all meeldib, aga vb on asi selles et mul enda rattal ka suht sama koha peal summuti(originaalis) :wack:

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Enne sumpa ehitamist oligi ainuke tsikkel, mida teadsin samas stiilis sumpsiga olevat Kawasaki versyus. Pärast kui valmis oli, tuli välja, et Ducati monsteritele müüakse samasuguse välimusega Quad-D ex-box väljalaskeid.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Fireplay, kui paned alla laiema rehvi, siis suureneb küll rehvi pind, mis vastu maad puutub, samas aga väheneb ka rehvi erisurve pinnasele. Liiga väike erisurve toob aga omakorda kaasa puuduliku haarduvuse, või vähemalt sööb ära laiema rehvi efekti (nagu ka liiga suur erisurve). Erisurve peab olema OPTIMAALNE ja selle optimaalsuse arvutusel võetakse arvesse nii ratta massi kui ka jõudu, mida selle rehvi kaudu pinnasele kantakse. Sealt siis ka rehvi valik - sama ratas võimsama mootoriga vajab samuti võimsamat rehvi, isegi kui kaal sama. Aga veelkord, ma ei usu, et meie hulgas oleks palju sõitjaid, kes oleks nt Yamaha tehaseinseneridest targemad. Mina küll ei ole ja usaldan pigem neid.

Teine asi - "kurgiks" tõmbamise probleem on tõesti vaid siis, kui kitsale veljele liiga laia rehvi peale tõmbad. Laia velje puhul seda ei esine. AGA: mootorratas on geomeetriliselt arvutatud ka rehvi laiusele. Ja kui sa paned nt taha laiema velje/rehvi, tekivad kurvis hoopis väänded, rehvi toetumispind nihkub ratta teljest kõrvale märksa rohkem, kui see masinale ja sõiduomadustele hea on. Ja ka su kalle kurvis hoopis suureneb, võrreldes normaallaiusega rehviga sõidule. St tegelikult tuleks laiema tagaratta puhul järgi aidata ka raami geomeetriat.

Kõige aluseks on siiski piisav kontaktpind piisava survega maanteele, mis tagab piisava haarduvuse. Ja siis valitakse rehv, mis suudab garanteerida selle pinna ja surve säilimise konkreetse ratta (ja sõitja) massi ja mõjuvate jõudude juures. Füüsikalised piirid sõidu kiirusele ja trajektoorile seab siiski jõu ülekandepunkt, milleks ongi rehvide kontaktpind teega. KÕIK ÜLEJÄÄNU (sh mootor, raam, vedrustus, sõitja kogemus) on vaid pingutus selleks, et jõuda selle maksimumi ligidale ja mitte raisata ressurssi, mida rehv tegelikult pakub. Valesti valitud rehv aga... Kui õige saab olla ülesande tulemus, kui algtingimused on valitud valesti?
Eks ta targutamiseks kiskus, aga niimoodi saan asjast aru mina. Siiski, nõus diskuteerima, sest pole ka mina mingi keenjus. Mis puudutab emotsionaalset ilu, siis siin ma muidugi ei sekku - see igamehe enda teha, niikuinii on meie hulgas vähe neid, kes suudaks oma rattast tegelikult viimast võtta ja me teeme kaugelt rohkem elementaarseid sõiduviga, mis lõpetavad meie sõidu ammu enne seda, kui seda teeks liiga lai rehvl.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Ikkagi sai ennist õeldule vastupidist tehtud. Kuna koju kätte tuli 17x 4.00 Yamaha SZR660-e taguvelg, pidin ma ta alla monteerima. Keerukaimaks osutus uue võlli treimine, kuna diveka võll oli jämedam ning pikem kui SZR-i oma. Kasutusse läks ka SZR-i pidurisadul, kuna SZR-il väiksem piduriketas.
Pilt
Uus võll
Pilt
Velg värvitud, ning pidurisüsteem korras.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas tnacc »

kena ratas :bsmile:

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

FirePlay
Postitusi: 132
Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
Tsikkel: Jah
Asukoht: Australia, Perth.
Kontakt:

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas FirePlay »

Ehtne tõesti :).

Estelon&Technics

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas Siller »

Vähestest isetehtud tsiklitest, mis täiesti kena välja näeb.

Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Kas keegi oskab õelda, mismoodi antud masinal VIN-koodi de-kodeerida saab? Passis ja raamil 9 kohaline VIN-kood.
Ainus koht mille leidsin oli http://www.motoverse.com/tools/vin/yamaha.asp , kuid see leht ütleb, et kõikidel yamahadel peab olema 17 numbriline VIN kood.

Nende ilusate ilmadega, sai masin päikese kätte kah toodud. Sõidutuhin, kasvab iga päevaga aina suuremaks.
Pilt
Tänud fireplay'le, kes pilti töötles.

Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas tnacc »

siniraag kirjutas:

Kas keegi oskab õelda, mismoodi antud masinal VIN-koodi de-kodeerida saab?

http://www.xjbikes.com/Forums/viewtopic/t=14577.html

Planeeta korvis sündinud

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

nö Kirss tordil võiks olla ka veljel see punane 8-10mm velje riba kleeps serval, nagu vanal veljel

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Päris keerukas süsteem VIN-i muukimiseks. Kas antud leht pole mitte ainult vanemate XJ- seerja motikatele, kuna pole leidnud ühtegi kohta, kus oleks mainitud diversanti. Eks homse päeva jooksul üritan paremini selle süsteemi kallal pusida.

Päris punaseid veljetriipe kahjuks tellinud ei ole, sai hoopiski mustade kasuks mindud. Kui hästi läheb, siis ehk saab lähipäevil triibud peale monteeritud.


maadiis

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas maadiis »

Ahoi,

Väga kenaks tehtud!

Tegelikult ta vanas passis oli 37kw, aga sel hetkel kui tema omanik olin, siis oli vaja, et 25 oleks ja seega käisin piirajaid "panemas" :)

Muide, need piirajad peaks mul isegi alles olema

Terv,
Madis

Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Ma tänan. :)
Ja mina olen elanud kogu selle aja arvamusega, et masin 45kw :wack: Uurisin täpsemalt ning selguski, et aasta 1993 diversionid 37kw (enamustel lehtedel nii kirjas). 92, 94 ja ülespoole aastatel kõik 45kw. See paneb kohe mõtlema, mis 93 aastal teisiti tehti, et kilovatte piirati ?

Ühe mainimata modifikatsiooni tegin veel talvejooksul ära. Ameerika foorumis liikus õpetus, kuidas süüdet ise ''tuunida''. Nimelt süüteplaadi auke 5mm varasemaks viilides, pidavat mootorile sipa erksust juurde saama. Äärmiselt lihtne modifikatsioon, ei tahaks küll nüüd taevani kiita, aga mootor käitub tõepoolest sipake ergumalt.

Jagan ka õpetust, kes huvitatud on.
http://www.upload.ee/files/1267185/XJ_6 ... e.pdf.html

Edu. :bsmile:

Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas tnacc »

siniraag kirjutas:

Päris keerukas süsteem VIN-i muukimiseks. Kas antud leht pole mitte ainult vanemate XJ- seerja motikatele, kuna pole leidnud ühtegi kohta, kus oleks mainitud diversanti. Eks homse päeva jooksul üritan paremini selle süsteemi kallal pusida.

Päris punaseid veljetriipe kahjuks tellinud ei ole, sai hoopiski mustade kasuks mindud. Kui hästi läheb, siis ehk saab lähipäevil triibud peale monteeritud.

jänkidel on diveka nimetus seca2

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Täna sai vaadatud, kust saab neid kilovatte juurde võluda :mrgreen:
Esmalt sai ujukitasapinnad ülevaadatud. 1 ja 2 karburaatori ujukitasapinnad olid madalamad kui 3 ja 4 karburaatori omad, need said ilusasti paika pandud.
Teisaks sai karburaatoreid uuritud, ning leidsingi selle imelise ''piiraja''. Nimelt piiras üks väike poldike liblikate asendit, peale eemaldamist avanesid need täielikult. Vaja oleks veel teostada karburaatorite sünkroniseerimine, sellejoaks vaja meisterdada kodune sünkia ...

''Piiraja''
Pilt


sigaelmar
Postitusi: 288
Liitunud: 27 Juul 2006, 12:17
Asukoht: Saaremaa

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Kas ma olen ainus, kes arvab, et see ratas oli matt mustana ilusam? :oops:

Kasutaja avatar

FirePlay
Postitusi: 132
Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
Tsikkel: Jah
Asukoht: Australia, Perth.
Kontakt:

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas FirePlay »

sigaelmar kirjutas:

Kas ma olen ainus, kes arvab, et see ratas oli matt mustana ilusam? :oops:

Vbla oled sa ainus kes arvab, et see oli matt must :D. Minule meeldis ta mustana samuti rohkem, aga valgena tundub puhtam, massiivsem ja silmapaistvam liikluses ;). Samuti oli tal must värv ära väsinud ja kraabitud.

Estelon&Technics

adams

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas adams »

Mul on 95 aasta oma aga passi järgi ka 37kw.

Kasutaja avatar

Teema algataja
siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion

Lugemata postitus Postitas siniraag »

Matt must ta alguses ei olnud, pigem läikivapoolsem. Vana musta värvi seisukord polnud kõige parem, sellpärast saigi ülevärvitud. Valgeks värvisin kuna ei näinud selles mustas värvis küll miskit erilist. Eks igalühel oma arvamus, mis värvi ratas peaks olema.

Enamus lehed annavad 1995 N Diversionile 45kw. Põhiline koht, kus kilovatte 45kw->37kw piirati on karburaatori kummilutud, seal peaks selgelt piirav kummiäär eristatav olema. Samuti ka minu viimases postituses märgitud kohas olev liblikate asendit piirav kruvi. Düüsedki, pidid vahetatud olema väiksemate vastu.
Viimase lehe lõpus on kirjutatud erinevate versioonide piirajatest. (saksakeelne)
http://www.zweiradforen.de/mein/Tuning_ ... endium.pdf

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”