Tagumine hammasratas


jawam.
Postitusi: 158
Liitunud: 01 Juun 2009, 17:33

Re: Tagumine hammasratas

Lugemata postitus Postitas jawam. »

rannu soovib jõuda asja juurteni - saan aru, olen ka sarnase mõtlemisega, et kui lihtsalt jah või ei vastus, siis sellest ei piisa... Küllap krossimehed teavad AL tagahammaka eeliseid - kergem kaal ja parem kiirendus, mis võistlustel oluline. Teisejärguline on, et AL tagahammakat tuleb tihedamalt vahetada. Tänavasõidu enduurol peaks esmatähtis olema hammasrataste ja keti vastupidavus. Terashammakas igati omal kohal, nagu ka eespool palju mainitud. Ja kui 2 hammakat ja kett kõik korraga vahetada, siis läbisõit kindlasti maksimaalne... kallutaja küsis, et kui paned tagumise hammaka originaalist suurema, kas hakkab siis ketti ja esimest hammakat kulutama? Kett hakkab veits teise nurga all üle plastist juhtijate jooksma ja neid võib rohkem kulutada küll, kui nii suur tagumine hammakas panna, et juba ketti pikemaks peab tegema. Krossimehed vahetavad tihti vastavalt rajale tagumist hammakat ja mingis väiksemas piiris ongi see tehase poolt nii mõeldud.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”