Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Panen veel juttu. Väljalase sai ka korralikuks tehtud ,sest ennem oli ikka porno. Kasutatud sai uuema Gsxr leegitorusid.Need sai üksteisest eraldatud,sest uuem mootor on natukene kitsam.Leegitorud sai kinnikeeratud ja siis pütid külge keevitatud.Pütid valmistasin ise.Silindrid olid olemas AS Võidusõidutehnika ajast kui seal töötasin.Otsa kaaned lasin välja trei pingis, sõela puurisin ise(päris palju auke tuli puurida) ning toppisin kivivilla täis.Teeb ilusat ja mahetat häält.Tuleb valmistada mürasummutajad, et saaks käia ülevaatusel eks seda veel jõuab. Leegitorud sai ära mähitud. Kuna toore tross puudus ja link millest teda tõmbad oli katki lenksu siis sai tehtud nii (vaata pildi pealt),link sai ültse eemalatatud.Lenksu otsad jäävad präegu nii ,et ühele poole tuleb peegel ja teisele poole kukkumis punn. Rooliamort sai ka uus pandud Ebayst. Termostaadi korpus sai vana koha pealt teise kohta tõstetud.Raamist väljapoole.Korpus sai lahti keeratud ja natuge tema asendit muudetud ning kinnitus tehtud.Mootori tagant jooksev jahutusvedeliku toru sai ümber keeratud .Vanas kardisummnutaja kestast (AS Võidusõidutehnika ajast) sai tehtud paisupaak ja karterituule paak. Esimest korda elus sai keevitaud alumiiniumit TIG-iga. Ise tehtud hästi tehtud. Kahel pool paaki olid mõlgid.Paagist sai siis selline asi.Paagi valmimisega sai ka tsikkel endale nime.(vaata pildilt). Tänud toredale naisterahvale Kairile.Kuna paak lekki ja oli seest roostes sai kasutatud USA tsikliehitajate juures kasutust leidnud Kreem Products toodet(toimib).Leidsi ühe video
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.