Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Panen siis veel juttu ja pilte ehitusest. Originaalvaruosadest sai vahetatud ,roolikannulaagrid, keti pinguti tihend (mootoril), karba alumised tihendid ja o-ringid, tagapiduriketta poldid(üks oli puru ning ülejäänud üle keeratud), leegitoru ja mootorivahele käivad seibid ,esimesed klotsid, küünlad ja kindlasti oli veel midagi. Kuna klapikambrikaane vahelt lekkis siis sai see ka maha võetud.Kalpid sai regutud ,uued tihendid ning kokku tagasi. Ülemine osa mis silmaga näha ja katsuda sai , oli ilus. Kett ja nukad olid ilusad.Õli ja filter ka uued.
Teravad jalatoe kinnitused sai natuke ümber tehtud.Ueed puksid treitud, sest lõtkud olid meeletud. Kuna tagapiduri anum oli katiki sai tehtud selline lahendus. Käiguvahetus hoob sai uuemalt Gsxr-ilt, varrast pidi natukene lühemaks tegema ja uuesti keermestama aga muidu hea. Jalatoed sai ka sirgeks aetud, üks näitas tevasse,teine jälle maha. Nüüd sirged ja ilusti joonel. Panen siis mõned pildid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.