ettevaatust pidurdamisel
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
ettevaatust pidurdamisel
http://www.wreckedexotics.com/newphotos ... d522.shtml
Hea vähemalt, et see mingi rekka ei olnud
,
kuid natuke tõsisemalt, siis tasub alati pidurdamisel ettevaatlik olla
Hea vähemalt, et see mingi rekka ei olnud


kuid natuke tõsisemalt, siis tasub alati pidurdamisel ettevaatlik olla
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 17 Mai 2004, 22:06
- Asukoht: Paide / Aprilia SR50 Racing
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
ettevaatust pidurdamisel
tahavaatamisel jääd lihtsalt ilma!!!
http://www.skoopy.com/show2.php?id=1026&type=PIC
mis puutub esimesse linki siin teemas, siis on jeep täpselt tagaratta peale stangega sõitnud, sellepärast seisabki püsti. tundub võimalik küll....

http://www.skoopy.com/show2.php?id=1026&type=PIC
mis puutub esimesse linki siin teemas, siis on jeep täpselt tagaratta peale stangega sõitnud, sellepärast seisabki püsti. tundub võimalik küll....
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
See ju StuntRiding'u maailmameister Chris Pfeiffer.
Tema pilte veel adrel http://www.christian-pfeiffer.com
primo
Tema pilte veel adrel http://www.christian-pfeiffer.com

primo
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 19 Juun 2004, 00:36
- Tsikkel: Suzuki GSF1200 Bandit
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
khmm, minu panus vastuseks esimesele postile
täitsa võimalik on see pildil nähtu:
http://www.emmk.ee/stuff/
pildid tegin ise. lendasin sõbra vihje peale kohale.
Heikki
http://www.emmk.ee/stuff/
pildid tegin ise. lendasin sõbra vihje peale kohale.
Heikki
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Apr 2004, 13:29
- Tsikkel: Yamaha Xc125tYamhxc125.Ižjup5
- Asukoht: Põltsamaa
- Kontakt:
siit leidsin veel eestist pildi ka http://www.wreckedexotics.com/newphotos ... d518.shtml
50 kuupi täidab mu kiirust-not anymore:P
ehee... Nagu ütleb üks vana Poola indiaanlaste vanasõna:poison kirjutas:ma võin oma kiivri ära süüa...
meest sõnast... Poisonit Kiivrist...
millal siis pidulik söömaaeg toimub? Äkki teed selle kevadepoole... Nohh näiteks koos motohooaja avamisega?
Terv,
Kommionu@kiiver_ei_maitse___väga
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
no jaah..sellise laksu puhul võib ka mitut moodi minna.
Pean ütlema, et olin ka ise algul veidi skeptiline nende jeebiga piltide juures.
Ja miks..sest mulle on endale ka tsiklile tagant sisse sõidetud. Mõned aastad tagasi juhtus lugu, kui ma siis veel oma KZ1000 ga seisin rahulikult foori taga, kui korraga....kaboom.
Ja leiangi mina end koos tsikliga pärsi korralikult tagant tõugatuna äärekivi poole veeremas. Suutsin tsikli püsti hoida ja kui olukorra taas enda kontrolli alla sain, siis selgus ka põhjus. Nimelt oli hoolas pereisa asunud tegelema oma väikse lapsega, kes lamas juhi kõrval lapsetoolis ja tähelepanu ilmselt hajus..kuni oli veidi hilja. Laps muide oli päris imik alles.
Löök polnud küll väga tugev, aga sedasi paigale ma küll ei jäänud, vaid veeresin edasi u 3m. Autol purunes esituli, suunatuli, kraapida sai stange jvm. Tsiklil hävines tagumine porikas, mis kägardus tagumise ratta ligi ja saadud löögist tekkinud veeremise käigus kiskus ratas selle üles ratta peale kokku. Porikas ja number hävinesid korralikuks puntraks, veidi sai kannatada kohvri raam. Muud osad ei kannatanud, rehv oli ka terve, niisiis sain peale mõningat kangutamist omal jõul liikuma.
Aga lood on erinevad..mind tõukas sõiduauto, mis ei roninud ratta peale, seega saingi ilusti eest ära veereda.
Antud esimese pildi juures paneb mind veidi imestama jeebi kahjustused võrreldes tsikliga. Aga väitma ei kipu midagi.
Kk
Pean ütlema, et olin ka ise algul veidi skeptiline nende jeebiga piltide juures.
Ja miks..sest mulle on endale ka tsiklile tagant sisse sõidetud. Mõned aastad tagasi juhtus lugu, kui ma siis veel oma KZ1000 ga seisin rahulikult foori taga, kui korraga....kaboom.
Ja leiangi mina end koos tsikliga pärsi korralikult tagant tõugatuna äärekivi poole veeremas. Suutsin tsikli püsti hoida ja kui olukorra taas enda kontrolli alla sain, siis selgus ka põhjus. Nimelt oli hoolas pereisa asunud tegelema oma väikse lapsega, kes lamas juhi kõrval lapsetoolis ja tähelepanu ilmselt hajus..kuni oli veidi hilja. Laps muide oli päris imik alles.
Löök polnud küll väga tugev, aga sedasi paigale ma küll ei jäänud, vaid veeresin edasi u 3m. Autol purunes esituli, suunatuli, kraapida sai stange jvm. Tsiklil hävines tagumine porikas, mis kägardus tagumise ratta ligi ja saadud löögist tekkinud veeremise käigus kiskus ratas selle üles ratta peale kokku. Porikas ja number hävinesid korralikuks puntraks, veidi sai kannatada kohvri raam. Muud osad ei kannatanud, rehv oli ka terve, niisiis sain peale mõningat kangutamist omal jõul liikuma.
Aga lood on erinevad..mind tõukas sõiduauto, mis ei roninud ratta peale, seega saingi ilusti eest ära veereda.
Antud esimese pildi juures paneb mind veidi imestama jeebi kahjustused võrreldes tsikliga. Aga väitma ei kipu midagi.
Kk
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.