Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Siller »

Mulle jah Varadero meeldib. Kui selle aasta alguses plaanisin Varadero müüki, siis, mida rohkem ma rattaga sõidan, seda rohkem see tsikkel mulle meeldima hakkab. :bsmile:

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas vincent »

Siller kirjutas:

Mulle jah Varadero meeldib. Kui selle aasta alguses plaanisin Varadero müüki, siis, mida rohkem ma rattaga sõidan, seda rohkem see tsikkel mulle meeldima hakkab. :bsmile:

Samad sõnad. Püsisuhe Varaderoga kestab juba neljandat hooaega ja ei muutu igavaks :P Heas mõttes universaalne ratas...

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Siller »

See hooaeg saab varsti juba 10000km maha vuratud. Mis läbisõidu pealt õli vahetada? Manual ütleb 12000km, hetkel olengi selle järgi juhindunud.

Kasutaja avatar

kollkala
Postitusi: 59
Liitunud: 14 Mai 2009, 09:59
Tsikkel: BMW R1200GSA LC
Asukoht: Tallinn-Pärnu-Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas kollkala »

Kavatsen samuti 12K km reeglit järgida, õliks kasutan Castroli GPS-i (10w-40). Ketti hooldan max. 500km tagant: pesen WD-40-ga, määrin 80W/90 käimakotiõliga. Proovisin ka Castroli vaha aga selle lõppemisel olen jäänud ainult 80W/90-e peale, tundub päris normaalselt töötavat, pealegi ei ole muret vana kleepuva vaha mahapesemisega. Väike plastpudel õliga ja pintsel pikematel sõitudel kohvrisse ning asi üsna muretu.

Krt...võta sa nüüd kinni!
Kasutaja avatar

Kaarel
Postitusi: 40
Liitunud: 12 Mai 2004, 19:35
Tsikkel: H-D FLHRC
Asukoht: Tartu

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Kaarel »

Krt ma vahetasin õli alati 5-6K km järel ja imestasin, et maru ilus läbipaistev. Aga minu Varadero rändas eile Soome ja asemele võtsin KTMi.

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas vincent »

Tjah, pole mõtet eriti püüda olla targem kui owners manual . Varaderole läheb ligi 4 liitrit õli ka karterisse...üldjuhul ma vahetan õli umbes 10 - 12 K vahel .

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.
Kasutaja avatar

gyn
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Mai 2010, 21:13
Tsikkel: Honda XL1000V
Asukoht: Pärnu

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas gyn »

Tervitus!
Mul jamab spidokas.
Umbes 5 min. peale sõitma hakkamist kukub seier nulli vahest ka häkib natuke, anomaalia kestab u.10-15 min. ja siis töötab kuni sõidu lõpuni.
Isegi peale väikest pausi jälle otsast peale. Kontrollisin kõik pistik-ühendused , korras.
Oskab keegi õelda, kas jupsib andur või spidomeeter.
Tänud.

Riga-Jawa638-pikk vahe-XL1000V
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas vincent »

gyn kirjutas:

Tervitus!
Mul jamab spidokas.
Umbes 5 min. peale sõitma hakkamist kukub seier nulli vahest ka häkib natuke, anomaalia kestab u.10-15 min. ja siis töötab kuni sõidu lõpuni.
Isegi peale väikest pausi jälle otsast peale. Kontrollisin kõik pistik-ühendused , korras.
Oskab keegi õelda, kas jupsib andur või spidomeeter.
Tänud.

Spetsiifilistele tehnilistele küsimustele saad laiast maailmast muidugi rohkem vastuseid . Ntx hea foorum - http://www.honda-varadero-uk.org/forum/

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Siller »

Tere siis siia ka!

Pole ammu oma teemat täiendanud. Osalt ehk ka sellepärast, et kogu aeg on kiire olnud ning pole jõudnud siia kribada. Olen lihtsalt muretult kilomeetreid läbinud.
Tõsi küll, tagumine rattalaager on läbi, kuid selle vahetamine ei ole küll kallis tegevus. Teeks ka selle ära, kuid hetkel pole pidevalt Varadero läheduses. Kui keegi tsiklit ära ei osta, sõidan temaga muretult edasi.

Kahjuks pean tõdema fakti, et minu Varadero on müügiks.

66000km on ees, hetkel müügilolevatest ca 2x suurema läbisõiduga. Tea, kas peaksin hakkama ka oma läbisõitu kerima, et huvi tekiks? Ei. Mina ei usu, et hetkel müügil olevad Varaderod nii väikese läbisõiduga on. Isegi minu tsikkel oli 4.a tagasi Itaaliast tulnud 30kkm läbisõiduga.

Suvel olen tsikliga ainult pikki otsi sõitnud ning tõsiselt mugav ratas on. Uus omanik saaks kindlasti ka muretuid kilomeetreid läbida.
Hetkeseisuga on hind kõigest 48000kr, mis on müügil olevatest Varaderodest päris mitu tuhat krooni väiksem.
Kogu ratta "ajalugu" on nähtav siin ning potensiaalsel ostjal on võimalus kogu teema läbi sirvida.

Tean, et sügiseks ratast reeglina ei osteta, samas pole hooaeg hetkel veel ka läbi!
Rattal on passis ka 25kW, seega ka A2 kategooriaga inimesed, kes armastavad ka maanteel sõita, või isegi linnas, siis avaldage oma ostusoovi ning tulge vaatama.

Päikest! :wink:


kullar1234
Postitusi: 145
Liitunud: 06 Mai 2009, 18:45
Tsikkel: Honda VFR 1200 X Crosstourer
Asukoht: Hämeenlinna Viljandi

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas kullar1234 »

Kuidas sul 25 kw kirjas on.Mul on 2000 a ratas ja 104200 kellal.Ma ei müüx mitte 80 tuh eest kah.


Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Siller »

kullar1234 kirjutas:

Kuidas sul 25 kw kirjas on.Mul on 2000 a ratas ja 104200 kellal.Ma ei müüx mitte 80 tuh eest kah.

Ega ma ka ei müüks. Kuid võimaluse korral vaataks midagi uut.


Criffin
Postitusi: 62
Liitunud: 10 Apr 2007, 08:54
Asukoht: Tartu

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Criffin »

Panen ka oma ratta siis siia juurde, kui juba suurem Varaderode müümine lahti. Loodan , et Siller ei paranda. Silleri ratast Tartus enda maja ees näinud Anne tänaval - tookord ei olnud mahti uurima minna lähemalt, aga tundus korralik pill olema. Endal samuti korralik ja etteheiteid ei ole, küll aga on suur soov väiksem ja kergem ratas hankida.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=754441


Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Siller »

Kas keegi oskab tagumiste rattalaagrite täpsed mõõdud öelda?


Criffin
Postitusi: 62
Liitunud: 10 Apr 2007, 08:54
Asukoht: Tartu

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Criffin »

Honda XL 1000 ( VX/VY Varadero 99 - 00)
-Wheel Bearing (rear left hand) I.D 20mm x O.D 47mm x W 14mm
-Wheel Bearing (rear right hand) I.D 20mm x O.D 52mm x W 15mm
-Sprocket Carrier Bearing I.D 25mm x O.D 62mm x W 17mm

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

Honda Transalp
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Kirs »

On sellel mingi eriline põhjus, et välismaalt tellima-ostma peab? :roll: On ju ka eestis laagrite müügiga tegelevaid ettevõtteid piisavalt. Ise olen laagreid Kavial-st saanud. Ütle ainult mõõdud ja kuhu lähevad.

SERTÃO
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas vincent »

http://www.bikebearingshop.co.uk/C5.htm
Sellise mõnusa tabeli leidsin otsimiseks laagrinumbrite järgi.

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Siller »

Selge. Tänud.


marxfre
Postitusi: 18
Liitunud: 07 Aug 2008, 00:16
Tsikkel: BMW R 1200 GS
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kontakt:

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas marxfre »

Criffin kirjutas:

Panen ka oma ratta siis siia juurde, kui juba suurem Varaderode müümine lahti. Loodan , et Siller ei paranda. Silleri ratast Tartus enda maja ees näinud Anne tänaval - tookord ei olnud mahti uurima minna lähemalt, aga tundus korralik pill olema. Endal samuti korralik ja etteheiteid ei ole, küll aga on suur soov väiksem ja kergem ratas hankida.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=754441

Sorry,tiba kahtlane pole et 10 aastat vana ratas sõitnud 33000km ja juba vahetatud ka pidurikettad.
Päikest

Pottsepa tööd-50 27 188
soeahi.ee

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas harimal »

Kõik oleneb ju sellest, millistes tingimustes sõita ehk kui palju on vaja pidurdada.
Teine keskkonna teema on see, et kui müttad vesistel kruusateedel, võivad pidurisilindrid pori tõttu kinni jääda, supporti tagasi mitte ronida ning klotsid ongi kogu aeg vastu ketast.
Ma olen pidanud oma Blackul juba kahel korral pidurimehanismi alumise osa molekulideks võtma, et kinnikärssanud sita maha puhastada ning silindrid-klotsid liikuma saada.

Teine point on klotsid - kui teed pikemaid otsi, siis tundub mõistlik võtta klotsid, mis kuluvad vähe.
Samas, kui sul klots kulub vähe, siis ketas kulub palju ja vastupidi. Mul on oma Blackbirdil üle 2x suurem läbisõit ning esimene ketastevahetus on alles ees, samas klotse läheb nagu leiba - tüütuks kisub juba nende vahetus :bsmile:

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

marxfre kirjutas:

Sorry,tiba kahtlane pole et 10 aastat vana ratas sõitnud 33000km ja juba vahetatud ka pidurikettad.
Päikest

Kui ma ostsin omale ratta, siis ratas oli 6.a vana ja läbisõitu näitas odomeeter 6200 km, mitte ei tahtnud seda algul uskuda aga välimus rääkis enda eest. Kulumisjäljed olid olematud ja kõik oli nagu uus ehk siis läbisõit tundus olema õige. Praeguseks hetkeks on ratas 9.a vana ja läbisõitu kuskil 18 000 km juures. Kui müüki paneks siis ma arvan ka, et keegi ei tahaks seda väga uskuda.

Yaaa-maaa-haaa......

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas piloot »

Oskab keegi ehk öelda, kust saab varaderol bensupump toite? Kohale jõuab ainult 0,2V. Paagi all kaob juhe suurde punti ja paari tunniga ei suutnud tuvastada kus otsast ta sealt välja peaks tulema :wack: Kaitsmeplokki igatahes ei lähe. Mitte üks pistik, mis kätte sain, õiget juhet ei sisaldanud. On äkki keegi sama probleemiga maadelnud?

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Siller »

Ma pole kindel, kuid äkki see bensiinipump ei töötagi koguaeg?
Töötab ainult siis kui vaja...äkki

Aga miks sa üldse bensiinipumpa kahtlustad? Ei lähe käima?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas piloot »

Käima läheb, möödunud aastal, "Tarvajahil", jättis mind kilomeeter maad enne lõppu teele, veerand paaki veel alles. Ühendasin pumba vahelt välja, bentsu juurde ja käis jälle, sõitsin samamoodi hooaja lõpuni, lihtsalt pidi arvestama, et viimast veerandit paagist kätte ei saa. Kahtlustasin, et pump ise andis saba. Nüüd hakkasin lähemalt tutkima - pump ise korras. Minu loogika ütleb, et see pump(magnetpump või membraanpump, kuidas õieti öeldakse) peaks ennast ise vastavalt vajadusele lülitama. Tal kontaktide ja lülitusmehanism sees, loogiliselt vedruga lükkab ja magnetiga tõmbab tagasi, kui surve üleval siis vedru lihtasalt niipalju ei jõua lükata, läheb surve väiksemaks, membraan liigub edasi kuni kontaktid kokku lähevad ja tõmbab magnetiga jälle tagasi. Minu arusaamist mööda peaks seal kogu aeg toitevool peal olema. See on muidugi minu loogika, äkki honda insenerid on teisel arvamusel :wink:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Siller »

Aga proovi siis eraldi vool peale vedada, relee vahele ja siis proovida, kas midagi muutub.
Mul pole siiamaani mingit sellist probleemi veel olnud (ptui-ptui)...

Reedel lähen laagritele järele. Nädalavahetusel plaan õli ära vahetada, laagrid külge,panna, kindlustus teha ning ise siis sõitma hakata.
Ratas endiselt müügis.


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas harimal »

Siller kirjutas:

Ma pole kindel, kuid äkki see bensiinipump ei töötagi koguaeg?
Töötab ainult siis kui vaja...äkki

Piloot, see tekitas mõtte, et äkki hoiad testri sobiva juhtme küljes, paned võtme süütelukku ning keerad võtme "ON" asendisse.
Esimese asjana peaks bensupump 3 sekundi jooksul süsteemi paraja rõhu sisse pumpama.
Kui esimestel sekunditel pinge üle 0,2 V ei tõuse, siis sul benapump ilma toiteta.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

Teema algataja
Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas Siller »

No minul Varadero süütesissepannes nt küll mingit häält pole kuulda...


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas piloot »

No nii, kaevusin "sügavamale" ja leidsin miski loogikavastase relee moodi moodustise :P Asus teine tahoka taga. Relee moodi selle pärast, et toimiv relee peaks nagu nelja klemmiga olema, sellel on kolm. Süüte sisse keerates tuleb kahte otsa 12V peale(koolis küll räägiti, et 12+12=24 :mrgreen: ) aga seal kus pumba ots külge läheb ei juhtu midagi. Kummaline on see, et kas siis massi see vigur ei vajagi? Lahti ka ei käi on konkreetselt kinni valatud, mingit skeemi ka peal pole aga on kuri kahtlus, et probleem asub selle viguri sees.
Muide, ega mul ka enne pump ei häälitsenud, kui süüte sisse keerasid aga ju siis sõidu ajal miski vibratsioon selle viguri ikka tööle pani kuni lõpuks päris üles ütles. Fazeril oli analoogne pump ja see plõksutas küll süüte lülitamise järel mõned sekundid.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

fishbone
Postitusi: 85
Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:18
Tsikkel: Emmaljunga Mondial Duo Combi '
Asukoht: Tallinn

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas fishbone »

Tervist

Välismaa foorumites bensupumba teema:
http://varaderoforumcom.h826747.serverk ... =fuel+pumo
http://www.honda-varadero-uk.org/wiki/t ... arburettor

Enda Vara on hoolduses. Süütelukk otsustas dielektrikuks hakata. :) Nädal veel ja siis saangi hooaega alustada :D

Fishbone.

Delta-->Yamaha XT600 '92-->Honda Varadero XL1000V '01-->Emmaljunga Mondial Duo Combi '11
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Lugemata postitus Postitas vincent »

piloot kirjutas:

No nii, kaevusin "sügavamale" ja leidsin miski loogikavastase relee moodi moodustise :P Asus teine tahoka taga. Relee moodi selle pärast, et toimiv relee peaks nagu nelja klemmiga olema, sellel on kolm. Süüte sisse keerates tuleb kahte otsa 12V peale(koolis küll räägiti, et 12+12=24 :mrgreen: ) aga seal kus pumba ots külge läheb ei juhtu midagi. Kummaline on see, et kas siis massi see vigur ei vajagi? Lahti ka ei käi on konkreetselt kinni valatud, mingit skeemi ka peal pole aga on kuri kahtlus, et probleem asub selle viguri sees.
Muide, ega mul ka enne pump ei häälitsenud, kui süüte sisse keerasid aga ju siis sõidu ajal miski vibratsioon selle viguri ikka tööle pani kuni lõpuks päris üles ütles. Fazeril oli analoogne pump ja see plõksutas küll süüte lülitamise järel mõned sekundid.

Mhmh, aga osta uus vigur http://www.motomike.eu/motohoov/categor ... ow=gallery . Siin on ka veel samal teemal lugemist - http://sites.google.com/site/hondaxl100 ... /fuel-pump

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.
Suletud

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”