Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Siniraag - Yamaha XJ600 Diversion
Mina ei tooks pütte jälle üles.
Diversant on tegelikult selline rahulik, igapäevane tööhobune ja mulle Siniraagu rahuliku joone jätkamine meeldib. Minu jaoks paistab alati natu naeruväärsena, kui mingist Ladast hullu BMW-d tuunima hakatakse. Iga asi muutub heaks, kui süvendada seda stiili, mis asjal juba loomisest peale olemas on.
Mootor... Kui õigesti mäletan, on tema jahutusribid lõikamata servadega, seega ei kujuta ette head tulemust musta mootoriga ja haljaste ribiservadega. Niisama must mootor... noh, ilu on vaataja silmades, aga kas pole sel juhul tegu mitte hoopis asja muutmisega silmale harjumispärasemaks (seega siis ka kitšiks)? JA musta mootorit on hoopis tüütum harida (musta värvi tolmune mootor on ikka päris inetu) ning ka selle värv hakkab ikkagi kannatada saama ning selle paikamine on ka selline... nojah.
Leegitorud - mulle isiklikult Diversandi puseriti torupakk eriti ei meeldi, aga see on selle ratta omapära. Värvida tasuks neid siiski proovida. Minul on 23-aastane samaotstarbeline ja sama võimas Kawakas (550) ja mina värvin küll ära. Need kuumakindlad värvid peavad mingi 600 kraadi küll. Aga need vanad maanteerattad ei ole enduurod ega krosserid - nende leegitorud ei lähe üldjuhul väga hullult kuumaks (ja tundub ka, et Sinu eesmärk pole üle mõistuse kuuma anda selle rattaga), neil pole ka katalüsaatorit, st nt minu rattal puudub selline variant üldse, et ennast kusagile kõrvetada. Vihmakatte võin rattale peale tõmmata kohe sõidust tulles, no ei kõrbe seal midagi. Selge, et igavesti see värv ei pea, aga mõne aasta ikka, isegi kui pole väga korralikult eeltöö tehtud.
Laiem velg taha - no see jälle silmailu lihtsalt. Eks Sa ise tea. Praktilist mõtet sellel pole ja sõiduomadustele teeb see ilmselt hoopis kahju. Veljed-rehvid on ka siiski asjad, mis arvutatakse masinale alla.
Rauast ratas on privileeg.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.