Sportsummuti...
Re: Sportsummuti...
Pikk jutt lühidalt - suvaline sportpütt piirab või poob ratast oluliselt vähem kui suvaline originaalpütt.
Seega, kui sa tonnisele rattale paned 600cc rattale mõeldud sportpüti, poob see ikkagi oluliselt vähem, kui originaal, mis seal enne oli.
Kõik "sportsumpad" on "otse läbi" tüüpi, mis tähendab seda, et leegikatest tulevatele gaasidele ei topita mingit otsest takistust ette.
Püti kättevõtmisel näeb selles otse läbi.
Õhuvoolu takistab mingil määral perforeeritud toru, millest sumpa sisesein on tehtud.
Mõni tootja kasutab õgvendatud perfotoru, mis näeb laias laastus välja nagu suvaline koduses köögis kasutatav riiv.
Perfotoru eesmärk on gaase just nii palju piirata, et sumpa vastaks dB piirangutele. Samal ajal, mida kiiremini ja libedamalt gaasid välja pääsevad, seda rohkem saab kombinatsioonis muude muutustega rattast hobuseid välja võluda.
Edit: Nagu Ronny ja muu rahvas siin aastaid on juba rääkinud ning lõpuks sellest väsinud - pannes originaalrattale sportpüti midagi muud muutmata, vähendad vaid ratta hobujõude ja suurendad mootori kulumist. PowerCommander vmt vidinad kombinatsioonis seadistusega annavad aga suksusid juurde.
Kui ei usu, siis Tallinnas võin enda garaazhis paari minutiga näidata, mida kütusesegu gaaside piiramise või vabastamise peale teeb
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.