CZ-idest üldiselt

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Nii loeme nüüd kokku numbrid.

Kolvikomplekt tuleb 690 eek versus siis näiteks CR125 Wiseco kolviga mis on 1300 eek ramos . Leti pealt seda mõõtu mis tarvis olemas.
Originaalkolb (mida CR125 konkreetselt ei soovita) on komplekt kolb, rõngas, sõrm , stopperid, laager, tihendid 1700.-
Hinnavahe on küll kahekordne kuid räägime ka siin kasutusvälbast.
Tõsi ta on mina vahetasin võrril kolbi iga max 10 tunni tagant.
Tõsi on ka kui tuua sama võrdlus, siis CZ125 omajal vahetasin ma kolbi kuskil max 2 tundi. Kui nii kaua sõitis.
Pakun et harrastaja kes laseb metsavahel samatmoodi nagu cz-tiga ostab kahe aasta jooksul 1 kolvi, kui halvasti läheb.
Rääkimata sellest et õiget mõõtu kolbi saada tuleb ikkagi mingi imeasju teha.
Need remondid lähevad seal nii kähku ära, et kahtlen sügavalt kas praegu veel liikuvatele originaalremontidest õige mõõdu sisse saab.
Nii et jääb ikkagi variant Meltsas Jüri Türil bensuraha pluss tööraha pluss aeg ja pidev silindri hoonimine mis maksab ka raha.

Hammasratta hinnad on enam-vähem samad. Kui osta kohapeal tehtud hammakad on sama hind, kui osta Renthal mis kestab kordades rohkem kui see kohalik siis on esimene 150 ja tagumine 490 v. 590.
Ramos olid mingil hetkel Talonile päris hullud hinnad.

Need on asjad mis on kohapeal olemas ja ootama ei pea


Sa Virkostein tundud olevat mees kes tahab hirmsasti tarkusi jagada kuid mulle tundub et sul on kogemustega selles vallas vähe kehvad lood.
Kui omal nahal oleks seda CZ tundnud ja oleks võrdlusmomendid olemas siis sellist juttu ei räägiks.

Aga on muidugi igasugu inimesi olemas. Mul on ka tuttav kes sõidab 10 liitrit bensu maha kingsepa juurde kelle teenus on 5 krooni odavam kui maja kõrval ja keda sealjuures alati veel kohal pole.
:)
'Igal lollil oma lõbu. Kui aga inimesele soovid head siis kirjuta oma seiklustest raamat mitte ära sunni neid sama piina läbi elama et tõeni jõuda.

Nitrous
Postitusi: 102
Liitunud: 01 Mai 2004, 15:15

Lugemata postitus Postitas Nitrous »

racerx kirjutas:
Sa Virkostein tundud olevat mees kes tahab hirmsasti tarkusi jagada kuid mulle tundub et sul on kogemustega selles vallas vähe kehvad lood.
Kui omal nahal oleks seda CZ tundnud ja oleks võrdlusmomendid olemas siis sellist juttu ei räägiks.

Aga on muidugi igasugu inimesi olemas. Mul on ka tuttav kes sõidab 10 liitrit bensu maha kingsepa juurde kelle teenus on 5 krooni odavam kui maja kõrval ja keda sealjuures alati veel kohal pole.
:)
'Igal lollil oma lõbu. Kui aga inimesele soovid head siis kirjuta oma seiklustest raamat mitte ära sunni neid sama piina läbi elama et tõeni jõuda.
Täiesti nõus sinuga :) kuid niisama metsas töristamiseks on cz täitsa paras masin :!: :D
Parem hilja kui mitte kedagi!
Mini > Jawa638 > Mini > Cz125 > Cz125 > Pocket Bike > yamaha 125
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

ega ma niisama lolli mula ka ei aja, kogemusi mul tõesti õieti ei ole, kuid ma räägin lihtsalt seda juttu mida ma ise olen uskuma jäänud. ma olen ennegi siin foorumis lugenud seda, et üks inimene räägib üht asja, teine teab seda hoopis teistmoodi, ning siis tuleb kolmas kes omast arust on kõige targem, kuid lõpude lõpuks, keda siiski tuleks uskuda. sry tõesti, ise ma aru ei saanud et ma tahan mingit ilgelt tarka mängida.
Eat your veggies, little people
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Aga teeks siis sellise inimeksperimendi: las virkostein ostab cz krossika, teeb selle korralikult(!) korda ja kasutab ka seda näiteks ühe kuu offroadiks (vähemalt 3 tundi nädalas) ja siis teeb oma kulude ausa(!) aruande foorumis... see peaks ju kõigile järgmistele sellistele soovijatele piisav näitlik õppevahend olema.... kuigi see ei näita seda, et kuidas masin käitus ja palju peavalu oli, vaid lihtsalt majanduslikku aspekti...

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

See oleks tore küll.

Aga kahtlen kas foorumialaste oskustega siit kuulsin ja sealt kuulsin see motikas ise korda läheb.

Sest mutrivõti ei ole klaviatuur ja kolb sõna ei kuule ( roni silindrisse kurjam :) )
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Sorry, et OT.

eks me kõik ole kunagi 14 olnud ja kõige targemad mehed maailmas... eks elu muudab inimesi... aga selleks muutuseks ja arenguks on vaja ka kogemusi ja ka "peksasaamisi", et õppetunnid meelde jääksid... samas on praeguse nooruse hulgas ka nii vingeid tegijaid, et kadedus tuleb lausa peale, et miks ei võinud ise kunagi selline olla. Jube tihti leian ennast halvustamas ja ilkumas noorte "lollide" küsimuste ja mõtete üle... aga kui endale meelde tuleb, milline ise sai kunagi oldud... on silmad häbi täis ja püüan neid mõista ja aidata...ja mõtlen hirmuga, et millise kasutajanime all minu poiss siin olla võib...
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

oldmoped kirjutas:
Sorry, et OT.

eks me kõik ole kunagi 14 olnud ja kõige targemad mehed maailmas... eks elu muudab inimesi... aga selleks muutuseks ja arenguks on vaja ka kogemusi ja ka "peksasaamisi", et õppetunnid meelde jääksid... samas on praeguse nooruse hulgas ka nii vingeid tegijaid, et kadedus tuleb lausa peale, et miks ei võinud ise kunagi selline olla. Jube tihti leian ennast halvustamas ja ilkumas noorte "lollide" küsimuste ja mõtete üle... aga kui endale meelde tuleb, milline ise sai kunagi oldud... on silmad häbi täis ja püüan neid mõista ja aidata...ja mõtlen hirmuga, et millise kasutajanime all minu poiss siin olla võib...
Eks läks jah OT-ks, aga mis teha, kui küsitakse mingi ratta kohta ning kui inimesed, kes on CZ-ga esimest korda kokku puutunud, siis kui see veel enam-vähem tegija oli üritavad anda oma suhteliselt objektiivset hinnangut asjale, hakatakse ise tegemie ja kasutamise kogemusi ilmselt omamata kuulujuttude tasemel arvamust avaldama. Me ju eeldame siin foorumis, et motikaharrastus on enam-vähem pidev sõitmine kas põllu peal või krossirajal, mitte paar korda kuus viie minutise tiiru tegemine. Lihtsalt on jube visalt juurdunud väärarvamus, et lääne pillid on jube kallid ja CZ-id jube odavad. Racerx unustas lisada, et III remondi kolbi on peaegu võimatu cz-i jaoks kätte saada ja enamusel siin liikuvatest pillidest on silinder just täpselt nii suureks hoonitud, et I ja II remondiga ei ole midagi teha.

offroder

Lugemata postitus Postitas offroder »

Lisaksin siia veel, et ei tohiks unustada ka kolme uut küünalt (a’ u. 100 keeksi) tagataskus kogu aeg kui kodust üle kilomeetri kaugemale sõita, muidu võib juhtuda, et tuleb kondijõul tagasi tulla olematu sisse ja väljalaske klapi pärast ja eriti veel kui sõit ei toimu põhjagaasiga kogu aeg.

Nitrous
Postitusi: 102
Liitunud: 01 Mai 2004, 15:15

Lugemata postitus Postitas Nitrous »

oldmoped kirjutas:
Aga teeks siis sellise inimeksperimendi: las virkostein ostab cz krossika, teeb selle korralikult(!) korda ja kasutab ka seda näiteks ühe kuu offroadiks (vähemalt 3 tundi nädalas) ja siis teeb oma kulude ausa(!) aruande foorumis... see peaks ju kõigile järgmistele sellistele soovijatele piisav näitlik õppevahend olema.... kuigi see ei näita seda, et kuidas masin käitus ja palju peavalu oli, vaid lihtsalt majanduslikku aspekti...
Räägin siis natuke oma kogemusest, endal oli üks cz millega sain sõita ikka umbes 15-20 tundi ja selle aja jooksul oli cz-il 2 viga, ykskord läks siduritross katki, aga selle otsa ma lõin siis mutika ja sai jälle edasi paugutada ja teine kord ytles yks kyynal ylesse(mida ei saagi nagu vigade alla lugeda), niisiis kas mul lihtsalt on vedanud enda cz-idega(teise cz-iga sõitsin 10-15 tundi ja kaa midagi ei juhtunud selle ajaga) või on asi millesgi muus :roll: Sorry about OT
Parem hilja kui mitte kedagi!
Mini > Jawa638 > Mini > Cz125 > Cz125 > Pocket Bike > yamaha 125
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Nitrous kirjutas:
Räägin siis natuke oma kogemusest, endal oli üks cz millega sain sõita ikka umbes 15-20 tundi
... kui arvestada cz tooriku hinnaks umbes 4000.- siis kas 200-250 krooni tund ei ole natuke palju maksta?
Loomulikult säilib masinal ka peale seda mingi jääkväärtus... aga samamoodi tuleb siis juba ka osadesse investeerima hakata... kui ei ole just teibi, traadi mees ja ei kavatse kasutada ratast lihtsalt sinnamaani, kuni see veel käima saada õnnestub ja liigub... ja kui enam mitte siis ära visata.
Saage aru, ma ei tee cz'ti maha, lihtsalt püüan seletada, et igasugune kõrges forsseeringus masin on väga tihedat hoolet ja osade vahetust vajav... sama kehtib mitte ainult cz'ti vaid kõigi väikesekubatuuriliste 2-t võistlusrataste kohta. Lõpptulemusena on madalas forsseeringus 2-t või rahulikus pöördes töötava 4-t masina pidamine tunduvalt odavam ja lihtsam.

Aga eks sa ise tea kõige paremini, mis su eesmägiks on ... igalühel on omad eelistused ja igaüks läheb omamoodi hulluks... ka "vanaegse" masinaga on omaette fiiling sõita... kahju, et eestis krossis või enduros soolorataste classic võistluklassi ei ole, ise sõidaks seal vahest mõne võistluse heameelega... isegi mõte paikusele sõitma minna on peast läbi käinud.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Lätis on täitsa selline klass olemas. Retro ja kohati kirjas juhendites kui Open D.

Kihutavad mis kole. Sinna lisaks veel Läti rajad, krosside korraldus ja kõik see hõng !

Tasub reisi ära. Ja tallinnast minnes pole vahet kas minna ntx Võrru või lätti kuhugi tegelt. Niikuinii tuleb sõita juba. Lõuna Eesti meestel on muidugi eriti luks, neil läti kiviga visata.

trass

Lugemata postitus Postitas trass »

palju cz kw on
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ega nende krossirataste kohta ametlikke andmeid ei ole aga 125 peaks olema ca 25-28 hj ja 250 mingi 36-40.

Teema algataja
MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Ok sain aru, et CZi on päris mõttetu pidada selle pärast, et ta on odav, sest ta ei ole odav. ja vaikselt (u 3h nädalas) metsavahel töristamiseks on ka ikka lääne pillid paremad. :) Õhkjahutus krossikatel paha-paha.

Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Lugemata postitus Postitas Paralax »

Keegi alguses pahandas, et nii laialivalguv teema. Mina olen siit teemast
leidnud Cz kohta rohkem infot kui teistest Z teemadest siin foorumis
kokku, aga see selleks. Olles omanud 2x 125 Cz, tuleb tunnistada, et
need töökindlusega ei hiilanud (ka pärast kapitaalremonti). Juppe läks
ikka ropult. Aga väga positiivsed kogemused on mul soolo 382cc (nn 500)
Cz-i mootorist (250-se raamil), mis kestis 3 suve ilma näppimata (rajal ei
käinud ja kasutasin masinat nädalavahetustel, kuid see eest
aastaringselt). Polnud probleeme ei süütega (motoplat), küünaldega ega
ka jõuülekannetega. Raam oli muidugi hoopis teine ooper ja krossisõiduks
ta ikka ei kõlvanud küll.

ega muud tahtnudki öelda :roll:

stumpa

Lugemata postitus Postitas stumpa »

kui siin cz huvilisi, siis lihtsalt mõned huvitavad lingid:
http://www.cezetmania.info/
siit leiab tehase ajaloo ja enamike mudelite, ka krossikate võimsused, pildid ja muu info. kahjuks tsehhi keelne ja põlve otsas tehtud kodukas.
Üks tuntumaid cz fänne, maailma ning usa eksmeister
http://www.bradlackey.com/
ühest usa foorumist jäi meelde ilus lause: igas tänapäevases krossitsiklis
on osake 60-ndate cz-tist.

erkz82

Lugemata postitus Postitas erkz82 »

ostsin cz250-513 mudeli neli aastat tagasi 3,5 kilo eest. olen masina kallal palju putitanud [k6ige suurem r66m ongi putitamisr66m]. kokku olen juppide peale umbes 5 sotti kulutanud.

kasutan pyhap2evas6itudex metsateedel, karj22ris teen v2ixeid hyppeid ning p6llu peal ketsitan [kartuli v6tmine l6peb tavaliselt zetiga, kus ma siis ketsitan sellega p6llu peal]. :wink:

v2nda laager jooxis kinni. v6tsin mootori aatomitex ja vahetasin laagri 2ra [~50 eeku]. k6ik ebatasasused t88pindadel k2isin liivapaberiga yle, k6ik keermed k2isin yle. pill on v6imsam kui enne! :wink:

kummil6dviku karbussi ja 6hupuhasti vahele tegin 0,5 l bonaqua pudelist [on h2sti n2ha, kui karbuss bena t2is jooxeb ja bena l2heb 6hupuhastajasse]+ :idea:

vedelate kulumaterjalide [bena ja 6li] peale olen rohkem kulutanud, kui masinale endale.

cz 250-513 on k6va masin! ma olen retrohull! (w)
Viimati muutis erkz82, 19 Okt 2005, 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

OT: Kes teab mis suurused on cz125 esi ja tagu rattalaagrid? Ning kui palju umbes maksavad?
Õhkjahutus krossikatel paha-paha.
No ma kiidan küll 125cz,i jahutust. Kui saab ikka heasti kaasi väänata on silinder suhteliselt leige. :roll:

Eix

Lugemata postitus Postitas Eix »

Mul selline küsimus nendele kes omavad CZ'te... Kust te võtate neile varuosi? Mis poest või kust muidu...Oleks vaja hädasti teada..
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

http://www.hot.ee/motopood/
Sealt saad hapukoorest kepsu laagrini kõikke cžidele ;)
EIx Seal lehel ei olegi kõikke kirjas sest nimekiri tuleks liiga pikk, aga seal on kõikke usu mind ;) Ja üks kehv asi on veel see kui elad Lõuna-Eestis ja omad cž ühesõnaga otsi, kust võrukad asju ostavad mina ei oska selle kohapeal midagi öelda.
Viimati muutis Whitebalance, 27 Aug 2006, 13:27, muudetud 1 kord kokku.

Eix

Lugemata postitus Postitas Eix »

Mul oleks nagu plaan osta CZ 125 aga see kipud õrnalt lagunema kuna on vana masin ja siis ongi vaja teada kust saaks juppe:) Aga kust veel saaks? See nagu kaugel ise olen Võrumaalt.. ja seal leheküljel küll ei näinud CZ'tide juppe või asju...
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Võtsin kätte lugesin läbi tegin omad märkmed ja minuarvamus !
Minul on 3 remontmõõtu kolb mitte kunagi ei ole mul olnud kolvi saamisega probleeme ma ei tea kus teil need probleemid tulevad! Kuna mootor oli algul veaga ja sain peaaaegu ilma rahata kuigi olen pannud sinna korras masina raha sisse, et saada tööle korralikult. Kolbe on terve kapiäär täis!
Siis veel minu masin on 89 a ma ei tea kus teie need 60ndate hullud pillid on :shock: nojah vanemad mudelid ja tõesti selliste masinate põhiaeg oli 60ndatel aga ikkagi minumasin on noorem.
Minuarust ei saa cž 1 h sissesõitugi teha nii, et racerx kas peenestas sissesõidu ajal mille tõttu on loogiline, et kolb ei kesta kaua. Kui oled pikemalt sõitnud siis ühel hetkel on väga hästi tunda mis tähendab cžil sissesõit ja mis mitte aga loomulikult siis kui hakkab kõige paremini liikuma siis hakkab ka lagunema.
Inimesed palun ÄRGE OSTKE Cž originaal küünalt! See on täiesti mõttetu ja kulukas. Cž orig küünal läheb kohe p--se kui täis läheb või kui liiga madala pöördega sõidad, kuigi on cž küünlaga kõrgetel pööretel väga hea minek ;) Tavalise küünlaga on ka väga hea minek ja madalamal parem ja sure ära ka kohe! Kui oskad sõitta ja oled sõitnud selle masinaga kaua siis tunned ta hingeelu ja tead mida ei tohi teha. Sõbrad on 1 proovisõidu ajal kohe küünla p--se keeranud.
Cž minuomal on raamipeal kirjas 18kw aga arvata võib, et kuna on 3 remont siis veab 20 kw ära.
Minek jõukõver järsk. Mul on hetkel ka NSR125R. Kui ma keeran nüüd cž gaasi põhja siis on tunda, et hakkaks nagu karmimalt vedam, kuigi NSR vahe lihsalt on selles, et sõiduasend on niivõrd teine. Cž oled nii püsti, et tõmme tuleb korraga ja seda on suht palju ja tundub nagu oleks vägapalju. Nsril tuleb ka väga järsult 7000 + juures. Tõesti ma ei ole sõitnud lääne 125 2t pilliga, et ei oska võrrelda sellised masinaga. Minuarust ei ole järsk.
Lõpetuseks tänapäeva noored kõik, kes ostavad endale lääne pilli siis ei hakka seda kohe ise parandama, kuna läänekad on juba suht keerulised ja neid on ültse juba raskem lahti ja kokku panna. Miks küsivad noored kes on sõitnud juba mõnda aega ja ei tea kuidas mootor täpselt töötab seda kuidas see töötab, sest neil ei ole olnud sellist pilli mida ise põlveotsas lahti ja kokku panna. Ma olen cž mootori igatpidi pooleks võtnud ja juppe vahetanud ja arvan, et alati ei ole asi materjaalne ka teadmised ja tehniline taip maksab midagi. Kui alustad vanematest masinatest ja liigud ülesepoole koguaeg kuni pritseni siis saad aru mis mõte on vesijahutusel, väljalaske klapil, sisselaskeklapil ja paljudel muudel asjadel. Võibolla olen mina imelik, et mulle meeldib teada saada kõikke kuidas töötab miks töötab ja seda täpselt mitte, et amordi põhimõte on see ja ta liigub niimoodi :shock: no väga tore aga ma tahaks ikkagi täpsemalt teada.
Ma võin öelda, et mina olen cž ehitamisest saanud igasugu kogemusi nii mootori hääle suhtes, et ütled kohe ära mis viga, isegi hea jõutrenn on olnud, kuna ta kaalub ikkagi 100 kg, ja kõvasti targemaks olen saanud tehnika mootori tööpõhimõtete ja tehnilise taibu juures.
Võtke tehke arvamused minuarvamus on selline ja teoorija on üks praktika teine!

Eix

Lugemata postitus Postitas Eix »

Kes omab võrumaal CZ'ti siis antku teada kus nemad juppe võtavad:)

HELLRIDER

Lugemata postitus Postitas HELLRIDER »

Minuarust siin sa eksid Whitebalance ,( Inimesed palun ÄRGE OSTKE Cž originaal küünalt! See on täiesti mõttetu ja kulukas. ) originaal küünlaga liikus cz kõige teravamalt , vähemalt minu omal paremat küünalt ei old kui originaal .

iff
Postitusi: 87
Liitunud: 01 Juul 2005, 16:12
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas iff »

misasi on tavaline küünal?????? :shock: garaazi alt leitud suvaline küünal???

Eix

Lugemata postitus Postitas Eix »

Mis hinnaklassis seal Kloostrimetsa poes on CZ'tide juppid?

Eix

Lugemata postitus Postitas Eix »

Eix kirjutas:
Kes omab võrumaal CZ'ti siis antku teada kus nemad juppe võtavad:)

Keegi?
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Hellrider ma kirjutasin, et minek oli kõige parem kõrgematel pööretel! Kui pika aja peale sul küünal läbi läks ? (originaal=?)
Iff hmm umbes nii :D:D tglt oli aja jooksul kogunenud neid küünlaid nagu ikka igaltpoolt kuidagi jääb neid üle ja mõned töötavad mõned mitte ja paremaid sai pandud czile ka ;) Orig küünlast saime mingi 1 nädalaga lahti või niimoodi.
Kloostrimetsa motopoes tglt hinnad koguaeg tõusevad sest tehased vähendavad enda tootmismahtu mis omakorda tähendab suuremat varuosade hinda! Enem on natike räägitud ka sellest, et lehitse vähe seda teemat. Küünal oli mingi üle saja midagi simmerlingid ja sellised piirduvad paarikümne kr ühesõnaga, kui huvitab mine kohale ja uuri :)
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

töristades läheb cz-i peal x17 küünal läbi. Töristamiseks on hea x15, see kestab.

Whitebalance 1h sissesõitu teha on suht mõtetu tegevus, 2x15min piisab enamustel 2T masinatel.

Eix

Lugemata postitus Postitas Eix »

Eix kirjutas:
Eix kirjutas:
Kes omab võrumaal CZ'ti siis antku teada kus nemad juppe võtavad:)
Mis hinnaklassis seal Kloostrimetsa poes on CZ'tide juppid?

Keegi?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”