Alates 2017 a. ABS muutub kohustuslikuks igal rattal!!!
Moderaator: Moded
Re: Alates 2017 a. ABS muutub kohustuslikuks igal rattal!!!
rainer300 kirjutas:Teema algatajale ei ole talv hästi mõjunud!
Eks ta on jah ... ![]()
-
davidsoniharald
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Alates 2017 a. ABS muutub kohustuslikuks igal rattal!!!
Yamsakas kirjutas:Lihtsalt ei saa seaduse mõttest.... kui nad (politukud) löövad rusikaga vastu rinda ja ütlevad et me teeme seda seadust et päästa elusid ... siis tuleb aru saada nii, et kui sul uus ratas WE CARE ..kui vanem ... WE DONT CARE.
Esiteks ära üldista kohe niimoodi "löövad vastu rinda" "WE CARE" ja "WE DON'T CARE", see on kibestunud inimeste teema rohkem ja üks õige tsiklimees ei ole kibestunud
. Elusid päästab see nõue nagunii, sest suurendab ohutust. Enamus "tsiklimehi" saavad sitakrambid kui linnas killustikuga teed parandatakse ja pärast halatakse foorumis, et "savisaar on debiilik, pani killustikku maha nüüd mul külg kriime täis". Tegelikult tuleb ise ka ikka sõitmisega tegeleda, siis ei tule sellised üllatused nii suure üllatusena. Mõelda vaid, mõned inimesed lausa sõidavad mööda kruusateid pidevalt .
ABS ehk hoiab mõned neist üllatunutest püsti ja nii ongi see seadus juba täitmas oma eesmärki, sest kriibitud tsikli ja eneseuhkuse taastamine maksab kena kopika.
Katsu siis natuke maailmas ringi vaadata ja silmaringi arendada, siis mõistad kuidas asjad tegelikult toimivad, saad aru ka seaduse mõttest.
Selliseid otsuseid ei imeta pastakast kuskil kabineti nurgas välja. Koostööd tehakse igasuguste tehnikaekspertide ja inseneridega ja tootjatega. Sa võid teha nii vinge seaduse kui tahad aga kui puudub tehniline lahendus, siis pole sellest seadusest m.....i kasu. Teeme seaduse, et kõik peavad järgmisest aastast ainult kuul s...l käima või saab surmanuhtluse aga reaalselt seda ei saa kuidagi ju täita.
Seaduse mees-poliitik ütleb, et tahaks, uuritakse kas üldse saab (sest kuigi me kujutame tänu lõpmatult vidinate rohkele maailmale, et kõik on võimalik seda siiski ei ole). "Kui kohe ei saa siis äkki viie aasta pärast juba saab?" "Kas sel on mõtet üldse?" "Palju see maksab ja kes selle kinni maksab?" jne. Võid ise leiutada uusi küsimusi mida esitada võiks uue määruse väljatöötamisel. 800€ maksab ABS uue rattaga koos ostes, vanale rattale maksab see oluliselt rohkem ja alates mingist vanusest irratsionaalselt palju võrreldes ratta turuhinnaga. Uute rataste ABSi aga maksavad kinni kõik, kes juba praegu endale uut tsiklit ostavad, sest arendustöö seitsme aasta pärast kasutusele võetavale süsteemile vajab juba praegu raha. Kindlasti on ka tsiklitootjatel kasud asjas sees, sest tõstab tsiklite hinda.
Yamsakas, sa võid endast ise hoolida nüüd ja praegu ja kohe: osta ABSiga tsikkel, neid on turul piisav valik.
ABSist lühema pidurdusmaa suudavad saavutada ainult tippsportlased katserajal. Reaalses elus reaalse ohu tekkimisel võivad ka nemad paanikas esimese hooga liiga järsku pedaalile vajutada ja rattad loha saada mistõttu pidurdusteekond pikeneb. Tehnika on inimesest ette jõudmas.
Olge muhedad ikka ja ilusat talve ![]()
-
hannes
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Alates 2017 a. ABS muutub kohustuslikuks igal rattal!!!
overboost kirjutas:Kellele seda ABSi vaja on? Inimesed võiks sõitma õppida, mitte igasugust sitta välja mõelda. Tsiklile ABS...
Äkki paneks siis juba veojõukontrolli, turvapadjad ja abirattad ka kohustuslikuks.
Varsti on tsiklid ka nagu autod.
Huvitav, kas Sina oskad siis tsikliga sõita?
Ju siis on inimesi, kellele seda vaja on. Kui Sina arvad, et pole vaja, no ära osta omale ABSiga tsiklit. Või kui ostad, siis lülita ABS välja. Lihtne ju?
Veojõukontroll veel kohustuslik pole, aga kui selline kilovattide/hobujõudude tormijooks jätkub, siis ma ei imesta, kui ühel päeval saabki ka see kohustuslikuks. Rinkapillidel on vast enamusel veojõukontroll peal, ka neil, mida seeriaviisiliselt toodetakse. Ka wheeliekontroll on mõnel tsiklil peal. Ja airbagiga seeriatsikkel on juba mitu aastat seeriatootmises. Kõik need abivahendid on inimestele, kes oma elust hoolivad, mitte ei käi näpud püsti ringi ja ei pauguta, et õppige sõitma.
Ma pigem küsiks, et kellele kurat on vaja, et üks tsikkel arendaks 200 hobujõudu? Huvitav mitu venda terve euroopa peale on, kes suudavad kõik need 200hj ära kasutada sealjuures ennast ja ümbritsevaid ohtu seadmata? Ah jaa, see 200hj tsikkel on varustatud nii ABSi kui veojõukontrolliga.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.