Alates 2017 a. ABS muutub kohustuslikuks igal rattal!!!
Re: Alates 2017 a. ABS muutub kohustuslikuks igal rattal!!!
hannes kirjutas:ABSi funktsiooniks on vältida rataste blokeerumist. Sealjuures ei paranda ABS juhitavust, vaid säilitab juhitavuse maksimaalse pidurdamise juures. Proovige libedal teel ilma ABSita autoga, pidur blokki ja püüdke rooliga emmale-kummale poole keerata - auto läheb otse. Ja siis proovige sedasama ABSiga, tulemus on hämmastav! Tsikli puhul muidugi on see moment ka veel, et ABSiga esiratast alt ära ei pidurda, nagu Joel juba ütles.
See uus seadus/määrus/direktiiv hakkab jõustudes kehtima ainult UUTE tsiklite kohta. Muide paljud tootjad on ise läinud seda teed, et toovad aina rohkem ABSiga varustatud mudeleid turule. Honda ja BMW on selles vallas pioneerid, isegi Honda uuele CBR250-le pakutakse ABSi. Euroopas paraku ei ole enam "tegija", kui ABSiga tsikleid ei paku. Aga sellistele natuke maastikusuutlikele tsiklitele, nagu bemmi GS jäetakse veel päris pikaks ajaks ABSi väljalülitamise võimalus.
Imelik, et see seadus on ainult uutele rattastele.
Sest enamus rattaid mis liigub ei ole tutikad aga ikka vähe kasutatud, nii et kellel uus ratas las elab aga kui vanem sure endiselt kuna rattad lähevad ikka plokki ???
Et see seadus on ainult uutele ratastele see säästab mulle 800 EUR vähemalt ja teistele minusugustele kellel vanem rattas (peaks nagu hea olema) .... küsimus mileks seda seadust üldse siis vaja on ... mis mõtte on teha ainult uutel ratastel ...
Kui ABS pidi elusid päästma miks mitte teha see kohustuslikuks kõigil rattastel ütleks näiteks aastast 1990.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.