Vaidlus seoses autodega
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Vaidlus seoses autodega
Kõige parem haarduja on tagaveoline, millel mootor taga (taga= tagapool tagasilda). Porsche 911 näiteks. Või Sapakas või Põrnikas. Küll aga maksab selline auto lõivu juhitavuses- alajuhitav. Neliveoline sama skeemiga on peaaegu ideaalne. Kõige neutraalsema (täpseminiennustatavama) juhitavuse ja haardumise suhtega autod olid B- rühma ralliautod- pidev nelivedu (varieeruva momendijaotusega esi- ja tagasilla vahel) ning keskmootor. Kusjuures sealgi oli üks erand- Audi- mille mootor asus eespool esisilda. Aga juhitav oli ta väga hästi, võibolla tänu lühemale teljevahele.
Läks nüüd nats teemast välja ka vist

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.