Vaidlus seoses autodega

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Vaidlus seoses autodega

Lugemata postitus Postitas tali »

Kõige parem haarduja on tagaveoline, millel mootor taga (taga= tagapool tagasilda). Porsche 911 näiteks. Või Sapakas või Põrnikas. Küll aga maksab selline auto lõivu juhitavuses- alajuhitav. Neliveoline sama skeemiga on peaaegu ideaalne. Kõige neutraalsema (täpseminiennustatavama) juhitavuse ja haardumise suhtega autod olid B- rühma ralliautod- pidev nelivedu (varieeruva momendijaotusega esi- ja tagasilla vahel) ning keskmootor. Kusjuures sealgi oli üks erand- Audi- mille mootor asus eespool esisilda. Aga juhitav oli ta väga hästi, võibolla tänu lühemale teljevahele.

Läks nüüd nats teemast välja ka vist :oops:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”