Vaidlus seoses autodega
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Vaidlus seoses autodega
- Kumb jõuab kiiremini mööda sirget teed punktist A punkti B (talvel lumega). Vahemaa kuni 25m. [Esiveoline auto ja mootor ees.] Kas
a) tagurpidi sõites - sest tagurpidi sõites surutakse esiots vastu maad ja seoses sellega on hõõrdetegur suurem.
Kumb jõuab kiiremini mööda sirget teed punktist A punkti B (talvel lumega). Vahemaa kuni 25m. [Tagaveoline auto ja mootor ees.] Kas
b) edaspidi sõites - sama teema, mis esiveolisega tagurpidi sõites.Suvel kuiva ilma või vihma korral, 200kW esiveoline auto, millel on mootor ees. Kumb käib kergemini (suurema tõenäosusega) tühja kohalt kiirendades?
b) edaspidi kiirendades - vaata suvalist esiveolist autot kiirendamas, nina on püsti ja ratas käib usinalt all ringi, enamus kaalust jääb tagasilla kanda. Natuke paremas kaalujaotuse seisus on need autod, millel on mootor eespool esisilda (Audi).Kiirendavad kaks autot edaspidi sõites kuiva või vihmase ilmaga. Kumb auto käib kergemini (rohkem) tühja? Kas
a) Esiveoline auto, millel on mootor ees - tagaveolisel on üldjuhul mootor tagasillast ikka eespoole (see on küll pigem juba siiski keskmootoriga auto) aga ikkagi on kiirendades autol esiots kerge ja tagaots raske. Siinkohal jätame välja Fiat 12x ja Sapaka, sest neil ei ole nii palju jõudu mootoris, et pikalt rehvi suitsetada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.