Jawa 844cc mägikas
Re: Jawa 844cc mägikas
kalju1 kirjutas:Number on muidugi lambist, aga arutagem: 2-kordset õhukogust ei õnnestu sisselaskesse koguda, kuna töötakti ajal pumbatav kogus läbib teise reed valve alles peale selle kui kolvialune rõhk on suurem kui sisselaskesse kogutu õhu oma. Rõhk aga võrdsustub alles siis, kui kolb on a.s.s.
Kui töötakti ajal kogutakse sisselaskesse esimene õhukogus ja teine alles sisselasketaktil - siis teisel korral toimub nii sisselaske tühjaks imemine kui ka teistkordne täitmine... Sisselasketorustiku maht, koos intercooleriga peaks olema kordades suurem korraga pumbatavast õhukogusest - siis jääb karterisse suurem surve ja reed valve laseb õhku edasi. Selle tulemusena sisselaskes ja intercooleris tasapisi surve tõuseb - saavutades mingi piiri, millal reed valve vastusurve tõttu enam õhku edasi ei lase... ja sisselaskesse peaks jääma püsiv surve... Kodulehe video, kus õhusurve lõi mingi vooliku lõhki - oli muljetavaldav, aga kindlasti mitte tõestus ülelaadimisest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.