karpade reg
Re: karpade reg
memmi kirjutas:...kompressiooni puudumine ei ole loogiline,kuna peale küünla puhastamist töötab pütt mingi aeg korralikult (surve puudumisel ei töötaks ta üldse ja viskaks küünla märjaks),ise näen antud karpa poolt edastatavat liigrikast segu.
See, et küünal märg ja must, ei tähenda tingimata liigrikast segu. Eelkõige tähendab see kehva või olematut põlemist, mille võib põhjustada väga palju erinevaid detaile: küünlajuhe või piip katki, pütt hõre, klapp kõver või lihtsalt ebatihe, mingi tihend laseb kuskil läbi jms. Karpa ei lähe üldjuhul ise regullist välja, seal peab olema ikka mingi mehhaaniline vigastus või takistus. Kui teised pütid töötavad OK, siis ma esimese asjana ei tormaks karpasid käppima, vaid prooviks elementaarsemad-lihtsamad veapõhjused läbi. Siis kapra juures vaataks, kas kõik filtrid on sodivabad, voolikud terved, õhku kuskilt ei ime, membraanid terved. Kui siis kah viga ei selgu, hakkaks karpat laiali lammutama ja korralikult puhastama.
Lõppkokkuvõttes on karpade regull ja sünkimine kõige lihtsam töö, mis teha tuleb, kui ikka karpas viga on. Aga hea uudis on see, et pikk talv ees Ja suurem osa töödest on koduses garaažis sooritatavad tavaliste tööriistade abil, avastamise ja leiutamise rõõm.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.