karpade reg

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
memmi

karpade reg

Lugemata postitus Postitas memmi »

tere!

Soovitage mõnda head tsiklimehaanikut ,kes vaataks karpad üle,vajadusel reg ja sünkr.
Nimelt viskab kolmanda silindri küünla pidevalt tahmaseks-küünal sai vahet. ikka sama jama,ise arvan ,et äkki saab
3sil. vale segu!


kont
Postitusi: 28
Liitunud: 22 Apr 2007, 19:25
Tsikkel: Must Bläku
Asukoht: Rakvere

Re: karpade reg

Lugemata postitus Postitas kont »

memmi kirjutas:

tere!

Soovitage mõnda head tsiklimehaanikut ,kes vaataks karpad üle,vajadusel reg ja sünkr.
Nimelt viskab kolmanda silindri küünla pidevalt tahmaseks-küünal sai vahet. ikka sama jama,ise arvan ,et äkki saab
3sil. vale segu!

Või puudub 3 silindris kompresioon, mõõda silidrite surve ära

kunagi K-750, gsx600f nüüd cbr1100xx
Pilt

Teema algataja
memmi

Re: karpade reg

Lugemata postitus Postitas memmi »

...kompressiooni puudumine ei ole loogiline,kuna peale küünla puhastamist töötab pütt mingi aeg korralikult (surve puudumisel ei töötaks ta üldse ja viskaks küünla märjaks),ise näen antud karpa poolt edastatavat liigrikast segu.


libek
Postitusi: 116
Liitunud: 26 Juul 2006, 11:12
Asukoht: Tallinn

Re: karpade reg

Lugemata postitus Postitas libek »

Mis rattaga tegu, ehk siis mis karpadega tegu?

Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: karpade reg

Lugemata postitus Postitas ibra »

memmi kirjutas:

...kompressiooni puudumine ei ole loogiline,kuna peale küünla puhastamist töötab pütt mingi aeg korralikult (surve puudumisel ei töötaks ta üldse ja viskaks küünla märjaks),ise näen antud karpa poolt edastatavat liigrikast segu.

Kui sa nii tark oled,miks sa siis küsid ?

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: karpade reg

Lugemata postitus Postitas sang »

memmi kirjutas:

...kompressiooni puudumine ei ole loogiline,kuna peale küünla puhastamist töötab pütt mingi aeg korralikult (surve puudumisel ei töötaks ta üldse ja viskaks küünla märjaks),ise näen antud karpa poolt edastatavat liigrikast segu.

See, et küünal märg ja must, ei tähenda tingimata liigrikast segu. Eelkõige tähendab see kehva või olematut põlemist, mille võib põhjustada väga palju erinevaid detaile: küünlajuhe või piip katki, pütt hõre, klapp kõver või lihtsalt ebatihe, mingi tihend laseb kuskil läbi jms. Karpa ei lähe üldjuhul ise regullist välja, seal peab olema ikka mingi mehhaaniline vigastus või takistus. Kui teised pütid töötavad OK, siis ma esimese asjana ei tormaks karpasid käppima, vaid prooviks elementaarsemad-lihtsamad veapõhjused läbi. Siis kapra juures vaataks, kas kõik filtrid on sodivabad, voolikud terved, õhku kuskilt ei ime, membraanid terved. Kui siis kah viga ei selgu, hakkaks karpat laiali lammutama ja korralikult puhastama.

Lõppkokkuvõttes on karpade regull ja sünkimine kõige lihtsam töö, mis teha tuleb, kui ikka karpas viga on. Aga hea uudis on see, et pikk talv ees :) Ja suurem osa töödest on koduses garaažis sooritatavad tavaliste tööriistade abil, avastamise ja leiutamise rõõm.


joel
Postitusi: 1826
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Re: karpade reg

Lugemata postitus Postitas joel »

Kas kõvemini gaasi keerates töötab korralikult ja vaikselt lastes jätab vahele? Mul käitus just nii siis kui üks silinder sai rämedalt rikast segu tänu sellele, et ujuki nõelklapi vahele oli mingi sodi läinud. Tõsi, see viga tuli väga lihtsalt välja - seistes tuli loik alla...

Joel
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”