karpade reg
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
karpade reg
tere!
Soovitage mõnda head tsiklimehaanikut ,kes vaataks karpad üle,vajadusel reg ja sünkr.
Nimelt viskab kolmanda silindri küünla pidevalt tahmaseks-küünal sai vahet. ikka sama jama,ise arvan ,et äkki saab
3sil. vale segu!
Re: karpade reg
memmi kirjutas:tere!
Soovitage mõnda head tsiklimehaanikut ,kes vaataks karpad üle,vajadusel reg ja sünkr.
Nimelt viskab kolmanda silindri küünla pidevalt tahmaseks-küünal sai vahet. ikka sama jama,ise arvan ,et äkki saab
3sil. vale segu!
Või puudub 3 silindris kompresioon, mõõda silidrite surve ära
-
Teema algataja
Re: karpade reg
...kompressiooni puudumine ei ole loogiline,kuna peale küünla puhastamist töötab pütt mingi aeg korralikult (surve puudumisel ei töötaks ta üldse ja viskaks küünla märjaks),ise näen antud karpa poolt edastatavat liigrikast segu.
Re: karpade reg
memmi kirjutas:...kompressiooni puudumine ei ole loogiline,kuna peale küünla puhastamist töötab pütt mingi aeg korralikult (surve puudumisel ei töötaks ta üldse ja viskaks küünla märjaks),ise näen antud karpa poolt edastatavat liigrikast segu.
Kui sa nii tark oled,miks sa siis küsid ?
Re: karpade reg
memmi kirjutas:...kompressiooni puudumine ei ole loogiline,kuna peale küünla puhastamist töötab pütt mingi aeg korralikult (surve puudumisel ei töötaks ta üldse ja viskaks küünla märjaks),ise näen antud karpa poolt edastatavat liigrikast segu.
See, et küünal märg ja must, ei tähenda tingimata liigrikast segu. Eelkõige tähendab see kehva või olematut põlemist, mille võib põhjustada väga palju erinevaid detaile: küünlajuhe või piip katki, pütt hõre, klapp kõver või lihtsalt ebatihe, mingi tihend laseb kuskil läbi jms. Karpa ei lähe üldjuhul ise regullist välja, seal peab olema ikka mingi mehhaaniline vigastus või takistus. Kui teised pütid töötavad OK, siis ma esimese asjana ei tormaks karpasid käppima, vaid prooviks elementaarsemad-lihtsamad veapõhjused läbi. Siis kapra juures vaataks, kas kõik filtrid on sodivabad, voolikud terved, õhku kuskilt ei ime, membraanid terved. Kui siis kah viga ei selgu, hakkaks karpat laiali lammutama ja korralikult puhastama.
Lõppkokkuvõttes on karpade regull ja sünkimine kõige lihtsam töö, mis teha tuleb, kui ikka karpas viga on. Aga hea uudis on see, et pikk talv ees Ja suurem osa töödest on koduses garaažis sooritatavad tavaliste tööriistade abil, avastamise ja leiutamise rõõm.
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: karpade reg
Kas kõvemini gaasi keerates töötab korralikult ja vaikselt lastes jätab vahele? Mul käitus just nii siis kui üks silinder sai rämedalt rikast segu tänu sellele, et ujuki nõelklapi vahele oli mingi sodi läinud. Tõsi, see viga tuli väga lihtsalt välja - seistes tuli loik alla...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.