"Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
äkki seesama, mida video alguses reklaamib?
http://thecoolgadgets.com/hd170-drift-i ... on-camera/
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Kui amorditegijad kannavad lausa "töökoja" nime siis võiks nende nime avalikustada küll. Arvestades seda prohmakat tundub, et tegemist on ikka väga madala tasemega ja ei ole vaja lasta veel teisel ja kolmandal oma ratas tuksi keerata enne kui putka oma uksed kinni paneb. Oleks veel mõni üksiküritaja, siis teine asi. Hetkel on kahjuks rattahoolduses seis, et iga mees kes eristab kruvikat silmusvõtmest ja on veidi motohuviline arvab heaks raha eest teenust pakkuma hakata ilma kogemusi ja teadmisi või ka õiget viitsimist omamata. Hiljuti sattus meie klubisse abi otsima üks krossiratta omanik, mille ratas oli just tuntud nimega hooldetöökojas kalli raha eest "korda tehtud". Lahti võttes ei saanudki aru kas tegemist oli lihtlabase pügamisega või tegijate täislollusega.
Aga need amordid viige tegijale kenasti tagasi peale trippi ja nõudke kas täishooldust või uusi asemele, sest sellises seisus ja selle läbisõidu peale on need sisepuksd täiesti läbi.
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Mis täishooldust sa neile enam teed, kui väljast pool amorditoru maha käiatud
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
mella kirjutas:Mis täishooldust sa neile enam teed, kui väljast pool amorditoru maha käiatud
Noh, niikaua kuni soolikad ei paista on ehk elulootust.
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Jõudu ja jaksu matkasellidele!
Amordimeestele tehke siis ise utsi utsi kui ei julge nende nimesid avalikustada ja las asendavad kõik kulunud detailid.
Nael (durex´i) kummi.... ja palju kilomeetreid!
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Tervisi siia bikerlastele. Oleme retkelt edukalt tagasi ning mõlemad oleme enam-vähem täie tervise juures.
Kõiksuguseid jutte ning blogipostitusi retke kohta siia ümber jutustama ei hakka - neid näeb esimeste postituste juurde lisatud linkidelt.
Pärast tohutu kiireid aegu, mis mind peale tagasitulekut tabanud on, olen vaikselt hakanud oma Flickri kontole pilte lisama. Näha saab neid aadressil;
http://www.flickr.com/photos/35339588@N ... 081639328/
Pilte lisan järjest juurde, lootes homseks kõik laetud saada. Muud võimalust ei ole, kuna laupäeva hommikul läheb mul lend Indiasse, kuhu jään seljakotiga hulkuma ca pooleks aastaks
Parimat,
Markus.
http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee
You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Saadanas - nagu ikka, jääb päev ettevalmistustes puudu ning kõiki pilte ei saanudki üles. Eks poole aasta pärast jätkan ning lükkan teise osa värvilist üles
Kellele huvi pakub, siis vähemalt pool reisist on piltide näol näha alljärgneval;
http://www.flickr.com/photos/35339588@N ... 787874946/
Kohtumisteni,
Markus.
http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee
You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Vot see teie trip tõestab, et miski pole võimatu. Krt mul jäi juba selle Husqvarnaga juba Saaremaa otsaga pe... valusaks
Aga pildid on head (kahju ainult, et kõiki ei jõudnud üles panna) ja edu edaspidistes ettevõtmistes
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
lahe matk.
võiksite millalgi ikka veel pilte üles panna.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
- Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Väga kiftid pildid!
Riga 13 > pikk paus > CB500, V-Strom DL650 K5, Dominator
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Selline tripp ajab jubedalt isu peale kohe ratta selga ronida ja lõuna poole minema... ja ma pole ammu nii ilusaid pilte näinud
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Olime Rumeenias samal ajal ja vist peaaegu samades kohtades aga minu pildid küll nii ägedad välja ei tulnud. Ilus töö.
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
Suured t2nud heade s6nade eest. Ylej22nud piltidega tegelen siis, kui naasen. Kahjuks suurem osa Kreekastki on veel piltide kujul yles laadimata.
Hea uudis on see, et meid videokaameratega toetanud firma tegeleb videot66tlusega. Loodetavasti saab sealt peatselt m6nusa klipi, siis saab ylevaate ka "action" poolest. Kreeka m2gedes suurte kivide vahel myttamist ning sopap6ldudel ukerdamist - k6ike saab. Kindlasti tuleb link ka siia.
Sama lugu reisikirjadega.
Seiklusteni,
Markus.
http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee
You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
Re: "Vabandust, kuhu poole Kreeka jääb?" e. offroad Vahemereni
jup küsis arvamust Uvex Enduro kiivri ja küljekohvrite kohta mis reisil kasutusel olid. Kuna neid Eestis naljalt ei kohta siis räägin teile ka:
Uvex Enduro (http://www.uvex-sports.de/en/motorsport ... del=enduro) on täitsa ok kiiver. Valge muidugi läheb kähku mustaks aga mulle see istub. Võtsin 'smoke' visiiriga mis on kõige universaalsem. Peas istub hästi. Tuuletõke on hea. Uduseks ei läinud algul - 9000km hiljem oli see aga kasutu. Eks sihtotstarbeline kasutamine tolmus ja mudas räsis korralikult. Visiir ei seisa enam vähepealsetes asendites hästi, eriti kui hoog (tuul) on suurem. Kuna nkn on vaja tellida, siis soovitan kohe ka lisavisiire võtta. Vihmaga püsib seest kuiv, kuid kui visiir lahti ei seisa siis udu vastu võidelda pikemal sõidul on raske ka anti-fog vahendit kasutades. Tugev vihm retsis noka nurkadest värvi maha, samas juhus see ka mqs'e Husky värviga. Saadaval ka Enduro Carbon.
See kohver on ehitatud Led Light Groupi poolt. (http://llg.ee/transpordikohvrid.html). Maksin kokku 3600. Raami ja kohvrikinnitused ehitas Tsumm. Kohvrid tehtud 8mm vineerist - pommikindel. Aga mul ei ole seda pommikindust teglikult vaja ja kohvrid läksid prognoositud 5 kilost palju raskemaks - 8,8kg/tk. Soovitan 6mm'ga teha. Kvaliteet on hea, kuigi sangad pandi ühte pidi mis võib mõnda visuaalselt häirida. sisu soovitaks kindlasti millegi pehmega katta. Alumiiniumiga on see asi, et kui see pole töödeldud siis vibratsiooniga tekib palju alumiinumpulbrit. Vihma eest kaitsesid hästi. Tänu avariile Rumeenias on kohvrid aga päris katki. Asjad jäid aga kõik terveks - pehmete kohvritega oleks vastupidi olnud. Võibolla annab remontida, eks varsti viin LLGsse. Ja arvatavasti müün maha sest minu sõidustiiliga on sellised kohvrid overkill
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.