palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Moderaator: Moded


Teema algataja
atm125

palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas atm125 »

nii nii siis sai ostetud kooli vennalt võrr 500 krooni eest asi lippas hästi 50 km tunnis traktori maknetoga oli kohe. siis läks se väntvõlli otsas tihend ära ja panin uue tõõtas nats ja enam ei läind käima tihend oli korras nii. siis sai kah võetud kätte ja panud teine mootor kokku d8 ja d6 pooltest tegin vahele koralikud tihendid (tihendi papist) ja siis sai pantud veel silikon vahele musta värvi:Dja sain kokku mootori ja siis läks käima jõudu oli ikka kõvasti kui vanal mootoril sain sõita mingi 400 meetrit ja asi jäi seisma siis sudsin nats seal vänt võlli ihendiga läks käima siis sain sõita mingi 200 m ja jälle lasin seista siis sain sõita kah umbes nii palju mis jama on ? palun aidake (peal tutikas karpa tutikad rõngad mis on sise sõdu saanud ) tihendid korralikud kõik aru ei saa mis jama on mtu nädalat jamanud juba

Viimati muutis atm125, 12 Okt 2010, 23:26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas võll »

Ma arvan, et musta vävi silikon on kõiges süüdi. Võta karteripooled lahti ja pane punast värvi.

... ei tegelikult, naerma ajas :wack:


Teema algataja
atm125

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas atm125 »

huvitav mis vahe on punasel ja mustal see aint et üks kanatab kuumust nats vähem teine rohkem aidake tõsiselt ma ei ole jah suuremat sorti mingi võrri mees sai ostetud kuna tahaks ns ringi lasta tegelen ise kah veel krossiga rohkem harastaja huviks aga võrr on niisama ringi sõitmiseks


3rik
Postitusi: 84
Liitunud: 25 Mai 2010, 16:15
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas 3rik »

No, kui sa ikka krossimees oled, siis ei tohiks see võrri putitamine üldse üle jõu ju käia.


Teema algataja
atm125

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas atm125 »

asi kah selles et mull ika 4 takti tsikel ja see võrr 2 takti ja ikka ise päris krosika mootort laiali ei võta ja pealegi ma seda vene tehnikat ei mõika kui keegi tarka nõud annda ei taha siis ärge kirjtage kah aga aidake kes vähegi teab

Kasutaja avatar

hotshot
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Jaan 2008, 15:23
Tsikkel: crf 450r, Varadero
Asukoht: Talinn/Euroopa

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas hotshot »

Ja kirjutada ka ei oska!


grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas grahv »

Algatuseks, kohe kui seisma jääb, vaata mis nägu on küünal ja kas säde on olemas ning kas bensiin karpasse jõuab vabalt.
Ja see traktorimgneeto on ka üks igavene värdkeha võrri küljes...


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas tazavi »

ma arvan, et räägi oma isaga, kahtlen et isa juba 30ndatesse eluaastatesse jõudnud on :D ju ta ikka mäletab oma võrrielu ka.

Vähemalt kirjapildist jääb selline tunne, et tegu 1. või 2. klassi õpilasega, kes oma võrri putitab. Foorumikaudu sa seda terveks ei saa, otsi omale Abo motopiibel ja loe seda. Kui see teadmine sulle ülejõu käib, kannata paar aastat ja loe siis uuesti :)


ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas ratas »

vända tihendid peavad pidama kuna nagu ma aru saan suur osa vanu 2t masinadi imeb segu vända alt.
küttesegu peab olema hea et masin üle 400m sõidaks, kui küünal kohvipruun siis on sellega korras kui liiga tume siis vaja väiksemad düüse.
mõõda mootori surve ja vaata uuri mis surve all vene tehnika peab töötama.
Kas õli segad kütuse hulka?


Teema algataja
atm125

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas atm125 »

no isa aidata ei saa ja isa nõu andnud küll ja küll aga ei saa aru mdagi ma enam ja küünal on ilus pruun säde võimas ja pena kah peale tuleb sellest ei saa ma aru et kõik pena tuleb peale siis küünal prruun säde õige täpsel pantud ja mõõdetud tõõle läheb korra siis iigub hästi:D ja siis jääb seisma


rainer300
Postitusi: 346
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas rainer300 »

Tee kraan lahti ja saad jälle edasi sõita!


Teema algataja
atm125

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas atm125 »

kraan lahti ikka on :D kui seisma jääb siis võtan küünla maha kora vaatan küünal oralikult noh paajalt märg kas võib olla mingi silindri viga või siduri viga sest täna tõukama hakates sidus libises vahetasin kettad ära aga ikka kas võib selles ola et see sees olev asi kus vedru on on läbi või nõrk home vahetan ära ja kui toimima ei haka siis panen d4 silindri peale:D to s**t küll silindri pea all olev tihend ostetud kohe ekstra aga aru ei saa nii närvis juba:S


Teema algataja
atm125

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas atm125 »

vabandus tkui mingid tähed puudu loodan et aru saate arvutil mingi jama ei toimi osad nupud vahest:D

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas cool200 »

võrri töötamiseks on 3 asja vaja vaadata
1 kas kompressiooni on?
2 kas sädet on?
3 kas bens tuleb peale
ja voila--saab sõita :D

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

...ja siis tuleb tehnikafoorumite postituste klassika - "mistehakuisädejabensiinonagavõrreikäivitu"

(togi)

hälvik

Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Minu soovitus oleks teema algatajal need neetud võrrid nurka visata ja keskenduda koolile.
Seal õpitakse ja õpetatakse kirjutama ja kirjaoskust läheb sul kogu ülejäänud elu vaja.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

cool200 kirjutas:

võrri töötamiseks on 3 asja vaja vaadata
1 kas kompressiooni on?
2 kas sädet on?
3 kas bens tuleb peale
ja voila--saab sõita :D

tegelikult on vaja kõigest seda et võrr oleks korras. :D


Jorma
Postitusi: 320
Liitunud: 18 Aug 2008, 02:55
Asukoht: Harjumaa

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas Jorma »

Hardrocker kirjutas:

Minu soovitus oleks teema algatajal need neetud võrrid nurka visata ja keskenduda koolile.
Seal õpitakse ja õpetatakse kirjutama ja kirjaoskust läheb sul kogu ülejäänud elu vaja.

+1

Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas reinz »

proovi teist küünalt

Pilt
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas sander »

Reinzi pakutu on tõesti esimene asi, millele tähelepanu pöörata. Niipalju kui mina mäletan, siis võrridega oli alatihti süütemänguga ning sellest tulenevalt sädemega probleeme - kord töötas, kord mitte.
Kui sa saad jupikese maad sõita ning seejärel pead tunni seisma,et asi käima läheks, siis võib seos peituda mootori töötemperatuuris.


pixman
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Juun 2009, 18:38
Tsikkel: DragStar

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas pixman »

Vaheta kondekas ära. :!:


Yamaha_125
Postitusi: 57
Liitunud: 18 Mär 2009, 13:02
Tsikkel: Kawasaki ZR-7; Kawasaki KX 125
Asukoht: Viljandi

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas Yamaha_125 »

No lugesin kõik läbi ja naera pooleks :wack: Kui vene võrr on korras ja sätitud, ei nöögi ta ikka midagi. Kui hoida kuskil võsas vihma käes, siis ehk tõesti! Mida mina teeksin: Alusta paagist ja võta see maha. Loksuta bensiin välja ilusti ja loputa läbi, et kõik rämps välja saaks. Siis eemalda kraan ja puhasta see sõel sealt ära ja puhu kraan läbi! Hiljem pane uus bensiin+ õli paaki. Võta lahti karburaator ja puhu augud läbi. Vaata ka õhupuhasti üle, et oleks lahtises asendis kah! Seejärel võiksid proovida teist küünalt igaks juhuks. Pimedas võiksid vaadata muidugi, et küünlajuhe üle ei peksa kuskile raami või silindripea vastu. Süüte sättimisest vist pole mõtet rääkida. Oli vist nii, et kui kolb hakkab alla minema- peavad kontaktid avanema hakkama. Siis uuri ka neid juhtmeid, mis tulevad läbi karteri süütest välja, et need juhtmed oleksid seal ilusti kinni. Kaane alla võiksid ka muiudgi piiluda. Äkki näed seal midagi eriskummalist ja mõni juhe lipendab äkki! Ja kui seisma jääb, nii et küünal märg, siis ilmselt kaob säde või saab liiga palju kätte. Äkki võiksid natuke segu kruvi koomale keerata, (karburaatoril kaks kruvi, suurem kruvi siis) et sutsu vähem kätte saaks. Proovi ja areta, vaat mis välja tuleb. Hullemaks ikka minna ei saa! Edu ja õliseid käsi!

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

äkki on kojamehe mootor pandud vahele, nendega on nii, et natuke töötab, natuke seisab...

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

kontaktid peavad avanema enne ülemist surnudseisu

KOndimootor

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Enne jah, aga kui palju? Pole võrri mootoriga tegelenud, aga KINDLASTI on see manuaalis kirjas ja kellegi vene keele oskaja ikka leiab, kes ära tõlgib (No kevadeks saan olema tegelenud, sest üks vana Lvovi elukas 60. -test aastatest ootab ehitamist.) Neid manuaale on Oldmopedi lehel üleval igasuguseid, aga mootorid olid neil "venelastel" ju kõigil sugulased.
Mis ma öelda tahan, noored mehed, harjutage endal küljest ära see käsikaudu "tuunimine"! Need on lihtsad masinakesed, nende hingeelu selgekstegemine iseendale ei ole suur töö. Seejärel käige süsteemselt kogu mootor üle, sest vanal masinal on kõikjal midagi, mis kasvõi puhastamist tahab. Ja kokkuvõttes hoiate kokku hulga aega, hulga jõudu (koju veeretamisel), hulga närve ja jätate nii mõnegi ilusa asja mõttetult ära lõhkumata.
Ja ärge olge ka liiga laisad, vaid 5% rohkem pingutust asja remondil-hooldusel annab üldjuhul massiivse kasu selle riistapuu töökindluse tõstmisel.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: palun aidake võrr tõõtab nats ja siis seisab(mis viga?)

Lugemata postitus Postitas ping »

Puhastatud (mitte liivapaberi vaid kontaktiviiliga) kontaktide vahele pandi "Neeva" žileti tera (paksus oli vast 0,1mm).
Ja kui see, väntvõlli töötamise suunas käsitsi pöörates, täpselt ülemises surnud punktis kontaktide vahelt välja kukkus oli süüde õige.
Nüüd tuleb kontrollida kontaktide vahet , vajadusel see õigeks seada ja uuesti "Neevaga" katsetada seni kuni mõlemad paigas.
Nii käis see mu esimese võrriga kui mingeid spets vahendeid polnud ja tuli hakkama saada käepäraste asjadega.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”