Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Moderaator: Moded
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Ok väga hea ,pange mind kõige aeglasemaga kokku lgp rahvusvaheline zürii.Ei plaani ennast lõhkuma hakata
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
tmggi kirjutas:Ok väga hea ,pange mind kõige aeglasemaga kokku lgp rahvusvaheline zürii.Ei plaani ennast lõhkuma hakata
Mis vahet seal on, kellega koos sõidad? Sa ju EI PEA tema kiirusega sõitma ega ka temaga koos sõitma. Lihtsalt stardite samal ajal.
Kui väga tahad kellegi tuttavaga koos sõita (ja tema sinuga ka), siis pead ise peale registreerimise lõppu registratuuri paaritama minema.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Eelmisel aastal meisterdasime sellise dB killeri. Toimis väga hästi aga võttis kw maha ja seda oli tunda. Ratas oli ikka suht tuim.
Seda vidinat peab veidi muutma, kuna piiras gaaside jooksu liiga palju ja jõu kadu oli suur.
Paar posti tagasi oli link ja need on kindlasti paremad. Vähemalt sisetunne ütleb nii.
http://www.dirtwerkz.com/Pages/products ... _Dawg.html
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Kuna tulen esimest korda sellist asja sõitma siis kas kellelgi on mõistlike soovitusi ka?
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
lärm kirjutas:
tmggi kirjutas:Kuna tulen esimest korda sellist asja sõitma siis kas kellelgi on mõistlike soovitusi ka?
Kõik me oleme kunagi esimest korda olnud ära sellepärast muretse ja üks väga mõistlik soovitus on ülaltoodud manuaal rahulikult ja mitu korda läbi lugeda, usu need teadmised tulevad kasuks. Klassiks sobiks sulle vast algatuseks C klass. Vaata tehnika kulli pilguga üle ja riietus loomulikult vastavalt ilmale, võimalusel 2 komplekti teiseks päevaks kuivad riided. Kui midagi jääb arusaamatuks siis tule küsi julgelt kohapeal. Aga sõida rahulikult oma sõitu ja nii lihtne see ongi.
Võrtsus näeme.
Terv.
Tõnu
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
kas kellelgi on mõistlike soovitusi ka?
Võta omale eesmärgiks kõik trass mõlemal päeval läbi sõita ja ära põe katsete pärast. Kui teisel päeval lõpetajate hulgas oled, siis on see juba kordaminek ja tõenäoliselt on sul koht oma klassi esikümnes vast garanteeritud
Matk see päris ei ole - kogu aeg pead kiirust ikka üleval hoidma et õigeaegselt kontrollpunkti jõuda. Aga peaga pead sõitma - üks vale trajektoorivalik ja sa kaotad rohkem kui sa keskmiselt 10km/h kiiremini ülesõitu paugutades võidaksid.
Võta kindlasti camel bag et saaks pärast uputamist-sikutamist lonksu vett juua. Samuti tagavara prillid ja kindad paki sõidu peale kaasa ning mobla veekindlas pakendis kuhu eelnevalt korraldaja numbrid on salvestatud. Powerteip, leatherman ja nipakad ka igaks juhuks kaasa. Saad väiksemaid asju trassi peal ära lappida.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Minujaoks jääb segaseks see ühekordne kindlustus maks.Stardimaks kahe päeva eest on 600eeku.see on selge.Kuna aastast kindlustust sellel aastal ei teinud,tuleb sõitta ühekortsetega.See tähendab päeva eest tuleb kindlustuse eest maksta 600 plus teise päeva eest ka 600 kokku siis 1200 kindlustus ja stardimaks 600.Kokkuvõttes 1800eeku nagu mina aru saan,või on summad teised?
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Rahvasportlasele on ühekordne litsents 200kr ja see kehtib võistluse kohta. Võistlus kestab 2 päeva.
Sellest on korduvalt juttu olnud ka.
erix32 kirjutas:Minujaoks jääb segaseks see ühekordne kindlustus maks.Stardimaks kahe päeva eest on 600eeku.see on selge.Kuna aastast kindlustust sellel aastal ei teinud,tuleb sõitta ühekortsetega.See tähendab päeva eest tuleb kindlustuse eest maksta 600 plus teise päeva eest ka 600 kokku siis 1200 kindlustus ja stardimaks 600.Kokkuvõttes 1800eeku nagu mina aru saan,või on summad teised?
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Erix - Kontrollid ehk üle, kas selle 600 krooni puhul on äkki tegu Ühekordse EMF stardilitsentsiga mis kehtib ühel konkreetsel võistlusel ja sisaldab elementaarset kindlustust ning kirikukümnist EMF-ile (vastandina siis ühe päeva kindlustuspoliisle selle asja kindlustustehnilises tähenduses). Ning võistlusjuhendist loe, kas tegu on ühe võistlusega mis toimub kahel päeval või kahe võistlusega.
Vahetevahel on jagamine parem kui korrutamine (Lüganuse)
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Igaljuhuul mul on juhe ikka nii koos et on koos,aga tehtud peab saama. Kuidagi eriti vaevaliselt läheb see aasta see märkimine...
Proovin mönele küsimusele vastata. Mella --- TC esimene asub kohe peale enduuro katset . Umbes 40km pärast starti. TC -2(Rannu-Rõngu maantest 3km) asub umbes 75 km pärast starti. TC -2 on vöimalik oma küte juba reede öhtul viia kui huvi ,sest külamehe nn garaazi vöti on juba minu käes. Kokku on 4-5 CP(mötlen veel)
CP punktid vöivad muutuda,et isegi kui raja körval liugleb lihtne kruusa tee ,siis soovitan kasutada ikkagi märgistatud ala,kuna muidu vöite pöösas kükitavat CP mehe templist ilma jääda
Kui stardi olete saanud ,siis 1km pärast lähete kohe EXtreem katse prooviringile,mis sujuvalt läheb edasi rajaks. Pärast umbes tund ja 15 min ,jõuate Enduuro testile,mis samuti on prooviring,peale mida ka 1km pärast kohe TC ja tankimine (asub 1km suurest Rõngu-Rannu mnt).
10 km hiljem jõuate Cross testile (Raketibaas) ,mis kohe läheb arvesse.
Ringi lõpus jõuate uuesti EX treem katse algusesse ,mis seekord läheb arvesse. Seega esimene päev kaheringimehed läbivad 7 katset,millest viimased 5 lähevad arvesse. Üheringi mehed läbivad 4 katset,millest 2 viimast läheb arvesse.
teine päev läheb köigil arvesse kogu ühe ringi katsed ehk 4 katset. Ring algab ja löpeb ex katsega,millel on 13 elementi ja 13 mööda söitu samuti ,et keegi midagi kartma ei pea.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
ühekordne litsents maksab 200eeki kahe päeva eestkokku ,mis lubab söita klassides, kus ei selgitata eesti meistrit nagu e1,e2,e3 .
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
ka1r3 kirjutas:Lärm, oskad sa umbkaudseid kellaaegu öelda, kus mis ajal ekstreemkatsed toimuvad?
Start on 10.00, kohe sealsamas Väike-Rakkes ka ekstreem proovikatse (ei võeta aega).
umbes 3..3,5h hiljem on sama katse uuesti ning 2 ringi sõitjatele veel 3,5h hiljem 1x.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
ma ei taha muidugi siin paanikat külvata, aga amide accuweather.com ennustab et reedel sajab Tartus kandis 1-3 tolli lund : , laupäeval on külmetav vihm-lumi ja pühapäeval saab lõpuks pilve ja ehk ka dushi alla
Friday 10/22/2010
Colder with periods of snow, accumulating 1-3 inches
High Temperature: -1°C
RealFeel: -5°C
Details Hour-By-Hour
Saturday 10/23/2010
Chilly with periods of snow, sleet, and freezing rain with little or no additional accumulation
High Temperature: 3°C
RealFeel: -3°C
Details
Sunday 10/24/2010
A thick cloud cover with a shower in the area
High Temperature: 4°C
RealFeel: -1°C
Details
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
täna ring söidetudToitsiga , tegime lühemaks ,sest ring läks jälle pikaks.
Kokku siis täpselt 100km ja täpselt 3tundi söiduaega.
Olge kohal . Omaette show d hakkab saama ex katsel ,nende meeste seas kes takistustest ringi söitma ei taha hakata,vaid ründavad otse vihmast ülilibedaks muutunud takistusi. Edu Kõigile.
Korralikud numbrid külge ,soovitav sport klass punane pöhi valge nr ja harrastajad sinine pöhi valge nr. Ilma nr masin tehnilisest läbi ei saa.
Ilm on küll vihmane hetkel ,aga maa on eelnevalt olnud kuivast ,päris köva .
Igaljuhul rajal näeme. Suureks probleemiks on raja märgid mis tuule ja vihmaga kuidagi vastu ei pea,önneks kasutan ka palju kollast linti mis kompenseerib olukorda.
ENDURO TEST N 58 -12. 445E 026- 12.961
Cross test N58 -09.653´ E 026. 12.782`
TC-1 N 58-12.085´ E 026-12.474´
TC-2 N 58-13.877 ´ E026-08.928´
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
lärm kirjutas:ENDURO TEST N 58 -12. 445E 026- 12.961
Cross test N58 -09.653´ E 026. 12.782`TC-1 N 58-12.085´ E 026-12.474´
TC-2 N 58-13.877 ´ E026-08.928´
Ole hea, tõlgi need koordinaadid eesti keelde ka
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Enduro test
Tulimäe karjäär
http://xgis.maaamet.ee/xGIS/XGis?app_id ... 2=0&LANG=1
Cross test
raketibaasis
http://xgis.maaamet.ee/xGIS/XGis?app_id ... 2=0&LANG=1
saan mina.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Möku kirjutas:ma ei taha muidugi siin paanikat külvata, aga amide accuweather.com ennustab et reedel sajab Tartus kandis 1-3 tolli lund
: , laupäeval on külmetav vihm-lumi ja pühapäeval saab lõpuks pilve ja ehk ka dushi alla
Usu jah neid välismaa tarkasi , need ei tea kus Eesti asubki veelvähem mis imeloom see Tartu kant on kottigi nad ei ennusta . Ainuke ilmaennustus on see, et kaks päeva lendab sitta tagaratta alt ja kogu lugu
Stardime siis reedel 10,11 Võrtsu poole. Kaugeltnurga tegelased ikka varakult kohal.
Igatahes algas mul tänasest riigipüha mis kestab esmaspäeva õhtuni
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Kõige täpsem Eesti ilmateade: http://www.emhi.ee/?ide=19,394,416,1183
Jõudu härrased
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Stardime siis reedel 10,11 Võrtsu poole. Kaugeltnurga tegelased ikka varakult kohal.
Igatahes algas mul tänasest riigipüha mis kestab esmaspäeva õhtuni [/quote]
Tõmban samuti 12 aegu täpiks Tallinnast. Võrtsu ääres näeme raisk!
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Uuu, mehed kas keegi tooks mulle kaasa kaamli selja? Tel.53 922 912
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
tmggi kirjutas:Uuu, mehed kas keegi tooks mulle kaasa kaamli selja? Tel.53 922 912
St ,et tartus ei ole.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Suured tänud, seltsimehele kes laenas mulle esimesel päeval turbaväljal 10 lehtvõtit. Kuna ei suutnud pärast enam üles leida heategijat, et võti tagastada siis jäi see minu kätte. Kui tunned võtmest puudust, siis hea meelega olen selle valmis tagastama.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Lärmile suur tänu laheda võidusõidu eest. Vaheldusrikas rada. Vahepael viskas küll kopa ette kui pidi pikalt mööda värskelt küntud põldu punnitama (no oleks võinud ju vähemasti randaaliga selle künni enne sõitu üle käia!
Aga väga hea tunne et läbi sai sõidetud. Osa ektreemkatse elemente oli küll oskustest pikalt ees. Vaja veel kõvasti treenida.
Palun pange ikka linke siis piltide ja videomaterjaliga. Oleks hea vaadata kuidas sõit läks. Ise olin teise päeva lõpuks päris koomas ja arvatavasti polnud sõidutehnikast küll midagi alles jäänud ning viimasel ekstreemkatsel aelesin ja põrkusin sadula seljas umbes selliselt nagu teletupsud võiksid oma sugu jätkata
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Rada oli iseenesest väga huvitav ja mitmekülgne ning Lärm palju vaeva näinud. Ainult et see võistlus võiks kuu varem toimuda. Vastasel juhul pooled mehed metsast õigeks ajaks tagasi ei jõua. Keerulised elemendid on ekstreemil lahedad, kuid nende ehitamisel pole mõtet, kui pinnase tõttu hoogu üles ei saa või nii libedad on, et ringi minnes aega võidab. Igatahes antud ilmastiku kontekstis oli ikka julmalt rajaga üle tõmmatud.
Teisel päeval oli peale 15 mehe läbimist rada juba selline, et ei pidanud ei esimene ega tagumine ots. Viimases kolmandiku küntud põllu serv oli puhta p****s. Turbarabas kees enamus mehi korduvalt. Siis need, kes sinna veel minna julgesid. Nutikamad sõitsid KP kohtunike auto tagant otse ristiga märgi alt läbi, jätsid 2km turbalõiku vahele ning marssisid sirge seljaga poodiumile. Teised kaotasid rabas aega, tehnikat ja jõudu. Aus värk, võtke õppust, kuidas konkurentidele kaabu silmini pähe tõmmata.
Eriti tublid on need mehed, kes päeva jooksul ekstreemkatse elemente muudavad. Hommikul on viimase palgi kõrval meeter maad, kust läbi sõita (ATV-d polnud veel startinud). Õhtusel ringil aga on see pilu kinni pandud osade meeste jaoks, kuid pool tundi hiljem on jälle võimalik otse läbi sõita.
Sillad oli parajad pornod. Enamjaolt sai silda kasutada 15 esimest heal juhul. Tagumised (ehk harrastajad ja veterinaarid) pidid sillajäänuste vahel tsikleid seljas tassima.
Koosolekul räägitud jutt, et keskmine kiirus on 30kmh ja aega on piisavalt, ei pea kiirustama, oli pehmelt öeldes valeinfo. Ajakontrolli oli õigeaegselt võimalik jõuda ainult täiega ülesõite võttes (harrastaja oskusi arvestades). Eelmisel aastal jäi igal pool 10..15 min üle. Tänavu jäi 3..5 min puudu. Hilinemine iseenesest pole probleem, miinuseid saavad kõik oskuste kohaselt. Aga siis pole vaja ametlikult kuulutada, et aega on piisavalt. Juba see peaks olema näitaja, kui Hobis mahub tunnisesse hilinemislimiiti ca 10 sõitjat ja Hobby C saavad tulemuse kirja 3..4 meest.
Kokkuvõtteks:
5+ rada ja korraldus, kuid valel ajal.
Kas teinekord sellistel tingimustel võtaks osa - ilmselt mitte. Ei viitsi tehnikat lõhkuda ja 15K maksva mootoriremondiga riskida. See sõit on natuke kõvematele meestele mõeldud ning minu oskused ning rahalised võimalused pole selliseks rajaks valmis.
Aga see on minu isiklik arvamus.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
sander81 kirjutas:kraaviületus
Päris hea kraav. jagage veel videosi. Tundub, et sel aastal oli pinnas pehmem kui eelmisel aastal. Kuid kahju, et ise ei saanud stardis olla
Võrdluseks 2009a video
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Tere Köigile
Tänud köigile kes kohal olid ja vastu pidasid.
Isiklikult vabandan sildade pärast .mis esimesel päeval ära lagunesid . Raja märgistuse materialiga tuleks koos midagi otsustada ja ära teha,sest need paberist ei pea absoluutselt vastu . arvan et esimese päeva tormide töttu oli 15% märke kadunud. Olin ausalt märke pannud niipalju ,et keegi poleks tohtinud eksida,aga ilm oli ikka selline vahepeal et ,nutu maitse suus. Käisin reede hommikul kell 6 terve raja üle ja paigaldasin uusi märke ,aga reede öhtune ja laupäeva hommikune torm tegi jälle puhta töö.
möne koha pealt oldi pöllu nurki maha söidetud,mis tekitas ka peaavalu. Aga üldjoontes läks hästi. Hobi ajad oleks vöinud olla pikemad kuna nad lihtsalt ei jöudnud aega. Teine päev paljud ka löikasid ,mis muidugi meele kurvaks teeb ja hiljem sirge seljaga poodiumile marssisid. (v.a need kes tulid ja ise ütlesid et ei söitnud raskeid kohti ja pange tulemus 0,respect)
Rada oli raske aga söidetav,
Järgmine aasta kui teha siis Toitsiga rääkides otsustasime ,et 3 nädalat varem,aga muidugi ilma ei tea kunagi ette.
Kui üldiselt vaadata -sõitjaid,taset,kultuuri,siis Tõnniga nõustudes on eestil pikk maa minna et enduuro sport korralikult toimima hakkaks.
Atv klass,nimesid ei nimeta,aga ilmselt see kuradi kulku on nii tähtis,et abimehed liigutavad exstreem rajal üksikus kohas autorehve eest ära kui oma söitja tuleb ja hiljem panevad ette tagasi.
teine juhus- tuleb atv söitja TC punkti ,atv auto käru peal. Söidab nurga taha ajab atv maha söidab TC punktist läbi ja ilmselt nii edasi edasi ja edasi.
Uskumatu ,aga tõsi.
Et siinkohal tundsin mina piinlikust,välisvõistlejate ees.
Ilmselt oleks pidanud turbaraba vähemalt hobile välja jätma..
Muidugi üks asi on ka imelik,mehed vahivad nagu molo kari ühe katkise silla taga reas ja kiruvad silla ehitajat ,selle asemel et minna 100m paremale ,vasakule ja kitsama koha pealt üle söita. Selle peale ei tulda ,aga kui ees on raske löik ,siis leitakse küll kohe löikamiseks vajalik marsuut ?????
aga ,jah arenemis ruumi on ,ning kui umbes 20000eegine miinus peagi ära ununeb ,siis vöiks järgmine aasta uuesti proovida.
seniks edu
Lärm
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.