Lifan LF125-9J
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Lifan LF125-9J
...vahest ongi tagumine aeg see totakas nägu tsikli pealt ära visata ja korralik ümar tuli ette panna. Minu meelest parandaks see juba väljanägemist sitaks. Kui tuul muret hakkab tegema, siis universaalklaas ette ja lõppkokkuvõte ikka nägusam.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
extinction kirjutas:...vahest ongi tagumine aeg see totakas nägu tsikli pealt ära visata ja korralik ümar tuli ette panna. Minu meelest parandaks see juba väljanägemist sitaks. Kui tuul muret hakkab tegema, siis universaalklaas ette ja lõppkokkuvõte ikka nägusam.
on sul ehk pakkuda mõnda ümmargust esituld?
otsin sellist ikka veel.

-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Lifan LF125-9J
Pakkuda ei ole aga motopoodidesse soovitan vaatama minna. Suuremates poodides peaks ikka midagi olema või siis tellivad kataloogist.
Lahendus oleks muidugi belarusi poest traktori tuli osta, aga... natuke nõme mõelda
Re: Lifan LF125-9J
Saarlane14 kirjutas:Tahaksin küsida et kui suur on samurai esimene velg???Mitu tolli?
Pane prillid ette ja loe kummi pealt . Või võta mõõdulint - üks toll on 2,54cm nagu koolis sulle õpetati või kuidas?
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
tervist jälle üle pika aja,
nüüd on selline lugu masinaga, et läbitud on kokku vaid 1200km ja mootor teeb selliseid nalju nüüd : vahest pärast pikka sõitu, aga vahest ka kohe hakkab midagi silindris krigisema. oskate öelda ehk, mis võib seda põhjustada? teine asi on see, et tekib kuskil mingi väga imelik vibratsioon kuskil ratta esiosas(samas ei teki see alati nii et võib eeldada, et asi ei ole siiski selles, et mingi jupp kuskil lahti oleks) teatud pööretevahemikus.
üks tuttav ütles selle peale, et kolvisõrme juures pidavat olema mingisugused seibid või laagrid vms(ei mäleta täpselt, mis need olid:D) ja kui need logisevad siis võib krigisemine tekkida. aga samas ei taha oletamise peale ka väga minna ja selle pärast mootorit lahti kakkuda.
nii et kui oskab keegi aidata, siis abi oleks teretulnud!

-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Lifan LF125-9J
nende mootorite tüüpviga on see, et puks mille peal nukvölli nookurid liiguvad kulub ära ja hakkab kostuma sellist sirinat, kuid mul pole örna aimugi mis võiks kriginat tekitada. Video peale ei saa seda häält võtta ja video näiteks youtubi üles laadida?
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
siniraag kirjutas:nende mootorite tüüpviga on see, et puks mille peal nukvölli nookurid liiguvad kulub ära ja hakkab kostuma sellist sirinat, kuid mul pole örna aimugi mis võiks kriginat tekitada. Video peale ei saa seda häält võtta ja video näiteks youtubi üles laadida?
seda võib ka sirinaks nimetada, selline linnulaulu moodi on see hääl
aga täna proovisin videole võtta, aga siis seda muidugi ei tulnud kui tuleb, siis kindlasti võtan üles.
üks asi jäi ka mainimata : nagu tuleks vahest kärsahaisu ka mootorist.
aga siis kui on asi selles nukkvõlli nookurite puksis, siis peaks vist põhimõtteliselt ainult silindripea ära võtma?
ja mida võib põhjustada see, et kord on see heli ja kord ei ole?

-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Lifan LF125-9J
Silindripead ei pea ära võtma, ära pead võtma ainult klapikaane või mis iganes see on. Silindripea võid rahulikult paika jätta.

-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Lifan LF125-9J
nukvölli nookurid asuvad silindri küljes. Sellel mootoril on 2 paari nookureid (üks paar on all nukkvölli juures ja teine paar üleval klappide juures. Neid ühendavad omavahel töukurvardad.)
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
nii, asjalikku juttu küllaga, aitäh!
samas tahaks olla täitsa kindel, enne kui midagi lahti kakkuma hakkan nii et proovin üles filmida ja panen siis üles.
aga kärsahaisu siiski ei oska keegi seletada?
veel küsin seda, kas on kuidagi võimalik plastikute logisemist peatada ilma et peaks uusi tegema/ostma?
ja ehk oskab keegi soovitada kuskilt mõnda enam-vähem odavat esituld, parem oleks maskiga kuna mul selline juhtmepundar seal, et tavalist tuld ei saaks panna... kuigi see näeks kõvasti ilusam välja

-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
siiamaani ei ole õnnestunud kriginat uuesti esile kutsuda, nii et videot ei ole saanud teha.
küll sai aga tsikliga "ebaõnne-päev" üle elatud, kus algatuseks tagurdas sõber atv-ga otsa ja tsikkel kukkus pikali. midagi hullu ei juhtunud, siduriheebel väändus otsast, suunatule kinnitus murdus osaliselt ja paar kriimu tuli. sõitsin siis edasi ja õhtul kukkusin kruusase asfaldi peal, kus läks puruks parempoolne peegel ja sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] kaitse tuli ära ja veel mõned kriimud. ehk siis sai tsikkel ühe päevaga mõlemalt poolt õnnistatud. ja kogu asja lõpuks suutsin öösel võtme ära kaotada, kui käisin ennast arsti juures lappimas. hommikul leiti see siiski õnneks üles
praegu töötab laitmatult, aga ootab, et leiaksin uusi juppe nagu esituli, peeglid ja uus suunatuli.

-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
valgehiinlane kirjutas:...ootab et leiaksin uusi juppe nagu esituli, peeglid ja uus suunatuli.

-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Lifan LF125-9J
Kas sa plastikutele kummiseibe alla panna ei saa? Siis lõppeks ka nende kolisemine ära.
Ja tsikli plastikute liimimiseks on siiski olemas ka kahekomponentsed liimid. Kontaktliimist a'la Superattack, pole tolku. Ja kui sellise kahekomponentsega liimid, on hea sissepoole panna ka mingi tugevdusplaat või võrk armeeringuks sama liimiga, siis peab küll. Mina enda oma nii olen paiganud ja peab küll.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
Tsikkelröövel kirjutas:Kas sa plastikutele kummiseibe alla panna ei saa?
plastikutega on see, et neil juba on kummiseibid all. aga see pole hetkel peamine probleem.
nimelt tulin just sõitmast ja täheldasin seda, et kiirustel 50km/h ja 70km/h ei ole vedu ühtlane, ehk siis mootor ise aeglustab ja kiirendab natuke. alguses arvasin, et ehk on tee laineline, aga tee on just valminud 2 nädalat tagasi. oskab ehk keegi öelda, milles võib olla jama? õli on umbes 20km tagasi vahetatud ja läbisõit kokku on rattal 1500km.
loodan, et asi ei ole selles, et sisseõit ei ole võib-olla just kõige korralikumalt tehtud. kui asi selles, siis ilmselt on mootori eluiga väga lühike üldse.
ette tänades

-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 09 Dets 2008, 18:57
- Tsikkel: SV650N
- Asukoht: Harjumaa ;Läänemaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Lifan LF125-9J
valgehiinlane kirjutas:nimelt tulin just sõitmast ja täheldasin seda, et kiirustel 50km/h ja 70km/h ei ole vedu ühtlane, ehk siis mootor ise aeglustab ja kiirendab natuke.
??? hoiad rutskat koguaeg samas asendis ja masin ise kiirendab ja aeglustab?
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
jah, aga no see on ainult tagumikuga tuntav kiirendus ja aeglustus, selles suhtes et nagu kiiremaks ega aeglasemaks ei lähe sõit, aga nö nõkutab

-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
keti pingutasin samal ajal õlivahetusega.
järsku on kett just liiga pingul, selles ei saa asi olla ?

-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Lifan LF125-9J
Ikka saab, kuid see kett peab ikka väga pingul olema, et sõidu ajal tunda annab. Samas selle mootori jaoks pole vist palju vaja... ,kuid Pigem on kuskil kütte- või süütesüsteemis mingi dela.
Muidu madalatel pööretel ei puterda?
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
ei puterda ega midagi, kõik töötab väga laitmatult isegi, ainult nendel kiirustel märkasin seda. ja isegi siis töötas sujuvalt. järsku olen suutnud ketipingutusega tagaratta halvasti kinni panna ja laagrid ära rikkunud või midagi ?
E: mainin ära igaks juhuks, et on juhtunud sellist asja, et suurematel kiirustel jätab hetkeks vahele millegi pärast mootor ja siis läheb jälle sujuvalt. võib-olla on sellega kuidagi seotud ?

-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Lifan LF125-9J
ei oska keegi aidata?
jama karburaatoris või õhufiltris ei saa olla?

-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 09 Dets 2008, 18:57
- Tsikkel: SV650N
- Asukoht: Harjumaa ;Läänemaa
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Lifan LF125-9J
Mis ketti puudutab, siis vaata, et see oleks pingutatud, nagu manuaal ette näeb.
Rattast sõltuvalt, võib normaalne ketilõtk olla uskumatult suur. Minu Kawal nt 35 - 40 mm - lotendab kui tallesaba. Ise olen kerge mees ja selline lõtk tähendab lööke käiguvahetusel ja gaasiandmisel. Mõtlesin, et paneks väiksemaks. Tegin ka ühe tiiru, palju mõnusam oli, AGA lasin isal siis ratta tagaotsa peal kõõluda ja selgus, et kett oli muutunud "vedruks" ammu enne, kui päris vedrud põhja vajusid.
Seega - manuaalis nad üldiselt siiski teavad, mida nad kirjutavad. Ära silma järgi jända.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Lifan LF125-9J
mul on paar sarnast masinat garaasis
katkumise põhjus on lõdva kett
viska originaal minema ja mine osta sz i või jawa kett
kui masin on püsti siis panet tagahammak vahele 12 võtme ja se peab jooksma
kinni enne surnud punkti
kriginad ja sirinad kivad asja juurde ja bensule lisa veitsa gastoori
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Lifan LF125-9J
Kett ei peagi pingul olema et jõnkutaks. Tunda on piirideni kulunud asjade puhul suht kohe, ja mida rohkem asi peetis seda paremini. Kuulda on ka kaugele.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.