Kawasaki VN 1500
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Kawasaki VN 1500
Tere,
küsin nõu, võibolla on kellelgi samuti olnud ja oskab aidata.
Rattaks on 99 aasta 1,5 Vulcan ja lugu selles, et sõitsin 600-700 km suht järjest (peatusin tankimiseks) ja kõrvu hakkas imelik heli mootori paremalt poolt. Seal peaks vist olema sidur. Küljejalal seistes on mootori hääl puhas, selga istudes kui ratas otse, tuleb paremale poole kahin. Kallutades veel paremale kahin natuke suureneb. Kõik toimub sooja mootoriga. Vaadates, et sidur lahutab nagu ennem, käigud sisse-välja samuti, ei libise ega tee muid valesid asju sõitsin sellisena veel ca 3000 km. Midagi ei muutunud selle ajaga. Kettad on vahetatud ca 15000 km tagasi (ei libise) ja ca 10000 km tagasi vahetatud ka siduris palju asju (mingid seibid ja asjad), Ratast olen hoidnud nagu oma jagu - põhiliselt pikad sirged otsad, sidurit ei ole lõhkunud (mõtetult kiirendanud ja muidu rapsinud). Õli olen vahetanud iga 5000 km tagant.
Kas on kellelgi aimu, mis seal toimuda võiks ?
Re: Kawasaki VN 1500
Nii on raske arvata kas "sahin" on ok või mitte. Üldiselt vulcanil parem pool ongi lärmakas eriti jahedate ilmadega. Seal on väljalase, ketipinguti, pritsung, sidur. Vasak pool on vagane. Kas sahin muutub oluliselt kui lahutad sidurit ja lased selle järsku lahti (ilma käiguta loomulikult ). Pane käik sisse ja esipidur kinni ja lase kergelt sidurit - kui sealt kus sahiseb metalli häält või lõginat pole siis arvan et pole seal häda midagi. Ma ka algusaastatel käsisin ümber vulcani ja kuulasin kolksusid
Tänaseks olen kõik kolksud normaalseks tunnistanud ja annan aga agu.
-
Teema algataja
Re: Kawasaki VN 1500
Hommikust,
hääl on uus. Varem ei olnud seda.
Sidurit vajutades ja lahti lastes midagi ei muutu. Ka siduri lahutamises ei ole muutusi tunda.
Iseenesest muidugi enne järgmist aastat tuleks võtta lahti, et ei oleks üllatusi.
Re: Kawasaki VN 1500
Kotkapesa kirjutas:Iseenesest muidugi enne järgmist aastat tuleks võtta lahti, et ei oleks üllatusi.
Kui lahti võtad siis anna teada kas leidsid midagi. Kõikidele vulcanimeestele kasulik teada.
Re: Kawasaki VN 1500
Tere.Vabandan teema risustamise pärast , aga kas foorumlaste hulgas leidub kedagi kes oskab ja tahab vanema VN 1500 Vulcani mootorit remontida (tavaline Vulcan mitte Classic ).Mootoril nimelt mingi imelik kolin sees ja üks pütt ei tööta korralikult .Madalatel pööretel tühikäik kõigub ja kui kiirendad sujuvalt siis tunned kuidas äkki teine pütt ka ellu ärkab .Kui keegi soovib asjaga tegeleda siis andku teada (soovitavalt Tallinnas ja selle lähiümbruses).
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Re: Kawasaki VN 1500
Tere! Risustan omakorda teemat teise nurga alt . Oman ise Kawasaki vn mean streak 1500 (-03). Küsimus selline, kas leidub siin foorumilugejaid, kelle nimetatud margi rattal on Vance & Hines summutid külles. Plaan midagi soetada,aga enne kui kuskilt tellimiseks läheb tahaks ikka oma kõrvaga saundi kuulda. Yuutuubi võib ju vaadata,aga see pole päris see. Eks suve üritustel võib ka erinevaid rattaid kohata,aga küsin ka hetkel siin. Seega andke märku.
Terv.
Re: Kawasaki VN 1500
randmevääne2 kirjutas:Tere! Risustan omakorda teemat teise nurga alt
. Oman ise Kawasaki vn mean streak 1500 (-03). Küsimus selline, kas leidub siin foorumilugejaid, kelle nimetatud margi rattal on Vance & Hines summutid külles. Plaan midagi soetada,aga enne kui kuskilt tellimiseks läheb tahaks ikka oma kõrvaga saundi kuulda. Yuutuubi võib ju vaadata,aga see pole päris see. Eks suve üritustel võib ka erinevaid rattaid kohata,aga küsin ka hetkel siin. Seega andke märku.
Terv.
Tervitus!
Mul on, tule kuula, saund on väga nauditav!
Re: Kawasaki VN 1500
Tere, kasutan vanat teemat.
Nimelt, tekkis selline küsimus, et kui näiteks eemaldada tehase nn. õhupuhastus süsteem CVK karpaga D mudelil(1996) ning see asendada koonusfiltriga, kas see kooslus peaks normaalselt tööle hakkama? Koonusfiltri ja karpa vahel 90 kraadise nurgaga torupõlv, millel ka ujukikambri tuulutus, jämedama avaga düüsid ning sumpadeks V&H pikad torud.
Oskab keegi pädevam ehk kommenteerida?
Ettetänades.
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Kawasaki VN 1500
Hakkab tööle ikka. Tuulutusele müüakse ka koonust mille saad voolikuga ükskõik kuhu vedada vōi panna otse karteri küljes oleva torukese otsa. Küsimus on pigem düüside sobitamises, et mitte kaotada jõudu ega kiirust.
Ja koonused lähevad seal otse karpadele otsa- vanemal mudelil oli vaja üks veidi mõlki vajutada lihtsalt
Re: Kawasaki VN 1500
Tänud vastamast,
ju tal siis mingi teine kala küljes on, mootor käia üldse ei taha, lärtsub ja paugub tagasi karpasse, justnagu oleks ...süüde vale.
Re: Kawasaki VN 1500
Kui tagasi lööb, siis segu lahja, st koonusfiltritel takistus liiga väikke. Kui toore peale tõmbad, kas siis parem?
Päikest!
Re: Kawasaki VN 1500
Kusjuures ongi nii, kui toores peale tõmmatud, siis tühikäigul ja hästi madalatel pööretel veel käib. Rutska edasisel pealekeeramisel(erilist vahet pole, kas kiirelt või aeglaselt), järgnebki see paukumine ja plärtsumine. Infoks veel,et see ühe karpaga mudel ja karterituulutusele otse väike koonusfilter asetatud.
Sai jälle tiba targemaks.
Tänud.
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Kawasaki VN 1500
Küünal valge - segu lahja, küünal must - segu rikas. Mulle on nii seletatud. Ja õige pidi olema pruunikas. Üldiselt aga laseb koonus palju rohkem õhku läbi. Kindlasti saab paika aga aega läheb palju.. Ja düüse
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Kawasaki VN 1500
Ja kui koonus jääb 'tuule kätte', võib suurel kiirusel ikka segu lahjaks puhuda
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Kawasaki VN 1500
RiivoK, pole see mingi raketiteadus. Võta küünlad maha ja vaata nende värvi. Nagu põrguline ütles, siis helehall küünal tähendab lahjat segu, süsimust rikast. Võid sellega võrrelda: http://www.verrill.com/moto/sellingguid ... rchart.htm
Siis loe läbi see, kui inglise keelt oskad: http://www.dansmc.com/carbs2.htm
Siin on minu tõlgendus, nii et tähenärijatel paluks mitte peksa anda. Kokkuvõtvalt on nii, et jämedalt kuni 1/4 pööretel mõjutab segu tühikäigudüüs, 1/4 kuni 3/4 saab reguleerida nõelaga ja edasi peadüüs. Ka ujukiga saab pisut regullida. Igastahes lased karpa tühjaks ja keerad karpal põhja alt ära ja näed düüse. Keerad need välja. Peal on numbrid. Need on vaja suuremaks saada. Liiga suurt sammu mina ei võtaks, pigem näiteks peadüüsile mingi a la +3...+5 esialgu. Alati võib osta dynojet kiti aga need kipuvad kallid olema.
Lappad kokku ja karpa pealt pääsed ligi nõelale (jet needle). Liigutad nõela klambrit allapoole, et segu oleks pöörete keskel rikkam. Ka ujukit võiks siis nõks kõrgemale sättida.
Laod kokku ja vaatad, mis teeb. Ideaalne oleks muidugi alustada kõigepealt tühikäigudüüsist ja siis vahepeal proovida, et kuidas on ja minna järgemööda aga võib ka esimese laksu korraga teha ja siis edasi vaadata.
Re: Kawasaki VN 1500
Küünlaid pole praegu mõtet hakata välja keerama, sest segu ON praegu LIIGA LAHJA - koonusfiltri takistus on kordades väiksem, kui paberfiltril. Vulcan Classicu karpas nõela liigutada ei saa, jäävad üle düüsid. Uutel ratastel sõltub düüsi läbimõõt sellest piirkonnast, kus ta müüakse, st et kui ratas on algselt müüdud soojas piirkonnas- Itaalias või Californias, siis on tal peenemad düüsid ja meie kliimas tuleks düüs jämedama vastu vahetada. Sellest kirjutab manualis ja endal on ka otsene kogemus, ratas on päritud jänkimaa lõunaosariikidest ja tahab ka palava ilmaga käivitamisel toorest ja jaheda ilmaga lööb ka meelsasti karpasse tagasi.
Düüsi pole siiamaani (juba 9 hooaega sõidetud) ära vahetanud, saab ka niisama hakkama. Duelli kataloogis olid need düüsid saadaval. Bena tasemega mängimine on üsna tülikas kuna karpale pääseb kehvalt ligi (paak maha) ja peale iga taseme muutmist peaks proovisõittu tegema. Ei anna ka sellist "konkreetset" äratuntavat vahet, kui erinevad düüsid. Kui hakkad düüsidega proovima alusta ikka kohe kõige suurematest, sest koonusfiltril tõesti väga väikke takistus. Kui tahad kindlapeale minna ja sõitmisest rohkem hoolid, kui eksperimenteerimisest, viska need koonused minema ja taasta esialgne olukord. See on muidugi rangelt igaühe enda otsustada.
Päikest!
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Kawasaki VN 1500
Eeltoodud lingil on ka tõesti kirjas, et paljudel ratastel nõela muuta ei saa. Ma ei tea öelda, kas aftermarket nõelu ka müügil on. Mis puudutab eri düüse eri soojusega ja ka kõrgusega riikidesse, siis ega see on igas manualis minumeelest nii, ka soovitatavad küünlad on erinevad vastavalt kuumale.
Kohe kõige suurema düüsi panekuga mina nõus ei ole omal kogemusel ja loetu põhjal. Näiteks Dominatoril, millel on otse karpa otsas korralik koonus, jämedad kolled ja lõpus vaid sportsumps, käib ka originaal düüsidega väga talutavalt. Ilmselt panen õige pisut suuremad siiski, et väga hea oleks. Eks see sõltub ka rattast, igaljuhul ma suurendaks mõõdukalt düüse, mitte ei raiuks kõige suuremat sisse kohe. Näiteks peadüüs 155 -> 160, mitte rohkem. Antud juhul tuleb muidugi ka tühikäigudüüsi kindlasti muuta, kuna juba kohapeal ei käi.
Mis ujuki taseme regulli ebamugavust puudutab, siis ta võib ju ebamugav olla, aga ühel vanal Yamul sai just reguleeritud ja kui enne käis üks pütt väga tuliselt ja jättis vahele (ehk väga lahja) siis peale regulli käis ratas peaaegu hästi.
Ma torusid kindlasti minema ei viskaks ja kui see filter on silmale ilus vaadata, siis eksperimenteeriks kindlasti düüsidega. See on tore tegevus, mis sobib ka võhiklikumale tsiklimehele. Motikad ongi näppimiseks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Kawasaki VN 1500
Hoi!
Aftermarketina on jet-kitid koos sobivate nõeltega täitsa müügil. Asi pole mitte ainult nõela kõrguses vaid ka profiilis!
Endal on paar karpat, millel nõela asendit regullida ei saa. Olen siis nõelapea alla pannud täpselt istuvad seibid, seda stopper-"taldrikut" peab vajadusel natukene modima, et nõel liiga jäigaks ei jää.
Aitab küll.
Aga see lõputu katsetamine on vähemalt R4 mootoril igavene kepp
Saanud "keskmised" pöörded seibiga paika(suht lihtne-paak maha ja diafragmade kaaned ka jne), algab kõrgete jama:
Kuna kasutasin düüsireiberit, siis persetunnetuse järgi riivisin kuni soovitud tulemuse saamiseni nii 3-4 korda ja see kõik eeldas karpade mahakatkumist.
Tühikäigu ja madala saab enamasti segukruviga AGA
Nt. ühel masinal on see a'la 5 pööret välja ja seda suurema pilot jet'iga
Kokkuvõtteks:
Koonusfiltrite ja "sport" sumpaga mängides ostan Dynojet või Factory-Pro rattapõhise komplekti ja on NUSSI tükkmaad vähem.
edu
edu
Re: Kawasaki VN 1500
Nüüd sai siis selgeks, millega tuleb tegelema hakata. Tehase süsteemi enam tagasi panema ei kipu, asi poole lagedam. Eemaldasin ka "Reed Valve",tegin selle õpetuse:http://www.gadgetjq.com/rv_removal.htm järgi. Ning kuna tegu ühe karpaga, siis tõesti targem soetada Dynojet Kit ja sellega proovima hakata.
Tänud aruka tagasiside eest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.