Vajan abi õlipunni keerme taastamisel
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Vajan abi õlipunni keerme taastamisel
Pole küll proovinud, aga vastupidi, ma just usun, et see Trammi punn aitab. Mis kuradi imeasi siis see õlipunn õige on? Ma ei tea, missugune on Trammi punni lahendus, aga ju ta parema metalli baasil kergelt iselõikava keermega ja tihedama istuga asi on - miks ta ei peaks aitama?
Mis puudutab seda tihendusseibi, siis tegelikult pole mul seda ei Jawal ega ka Kawasakil. Sest kui sa EI VÄGISTA seda punni alla, vaid keerad ta mõistlikult kinni, peab ta õli niisamagi. Vähemalt minu ratastel. A noh, see muidugi laiskuse teema.
See kinni keeramise peal keerme ülekeeramine on minu jaoks üldse müstika. Pole peaaegu kunagi kasutanud dünamomeetrilist võtit, aga üle pole ka mäletataval ajal midagi üle keeranud. Ja vähese keeramise pärast lahti pole ka ükski polt éga mutter tulnud. Panen pöidla keeratava mutri peale ja siis keeran käe jõuga võtit - saab piisavalt hästi kinni ja puruks keerata ei jõua - eks see võtme pikkus ole ju ka tehtud selline just selle pärast, et natuke takistada lolli jõu rakendamist. Aga fakt on, et kui võtme sabast täie jõuga keerad, keerad ka üle - milleks seda siis teha?
Mõistuse küsimus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.