132kw piiramine 25kw peale
Moderaator: Moded
132kw piiramine 25kw peale
Probleem siis selline, et jäin mentidele vahele kuna load võimaldavad 25kw rattaga sõita aga ratta passis oli 132kw. Seega tahaks teada kas passi annaks kuidagi 25kw vorpida? Ise mõtlesin, et paneks 25kw piirajad peale, saaks passi ka 25kw ja oleks asi lahendatud. Kuid kas see on ka teostatav? Rattaks 2007. aasta R1.
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Tervist
See on täiesti teostatav protsess. Pöördu kuhugi Motodepoo või motohoovi poole ja ratas saab ka uue passi.
Edu
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: 132kw piiramine 25kw peale
soovitavalt tee seda selle aastanumbri sees. järgmine aasta see enam võimalik ei ole
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Järgmine aasta siis enam üldse piirata ei saa? Või lihtsalt nii suure võimsuse vahega piirata ei saa?
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 01 Aug 2008, 22:42
- Tsikkel: Zephyr 1100
- Asukoht: Vääna-Jõesuu, Jokela
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Selle kohta oli siin kunagi üks väga hea lause, mis mulle hetkel ei meenu
Leidsin, legendaarse pahadeplaneedi kirjutis siis: "Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad, on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta?"
Re: 132kw piiramine 25kw peale
toomer kirjutas:Selle kohta oli siin kunagi üks väga hea lause, mis mulle hetkel ei meenu
Leidsin, legendaarse pahadeplaneedi kirjutis siis: "Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad, on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta?"
No R1'ga see sama kui kolm küünalt ära võtta ja neljanda süütejuhe lööks iga teine kord keresse
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 132kw piiramine 25kw peale
No selle asja nimi mis teha tahad ei kannata kirjutamist.
Võta mõni 25kw 2 takti supermoto ja rõõmu jälle.
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Sea sammud motodepoosee või ramosse. Tehnilinepass pane tasku ning nad tellivad vin-i järgi sulle piirajad. Lased seal paigaldada, saad paberi, et piirajad peal ja piirajatega on kaasas sertifikaadid. Kogu kupatusega lähed arki ja teed avalduse ümberehituseks vms. Kunagi tuleb email ,et asjad korras. Lähed lähimasse ARK-i büroosse ja ongi nagu kogu muusika. Aega nõuab, raha kulub..
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: 132kw piiramine 25kw peale
overboost kirjutas:Järgmine aasta siis enam üldse piirata ei saa? Või lihtsalt nii suure võimsuse vahega piirata ei saa?
foorumist kordades läbikäinud värk aga kui ma ei eksi siis uue LE järgi ei saa piirata enam üle poole . St üle 50kw ei saa enam teha 25kw-ks uuest aastast. Kui ma eksin palun parandage.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Uus A2 piir pidi tulema 35 kw, ehk siis üle 70 kw rattaid ei saa piirata.
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Ega ma seda 25kw piirajat sinna kauaks peale ei jäta. Peaasi, et dokidesse 25kw sisse saaks, siis lendab see piiraja kus kurat.
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Tegelikult jõustub see seadus 2013, ehk sa ei pea põdema, võid rahus oma 1000ccm "ära piirata"
§ 93. Mootorsõidukite kategooriad
(1) Mootorsõidukid ja autorongid jagunevad vastavalt juhtimisõigusele põhikategooriatesse ja alamkategooriatesse.
(2) Mootorsõidukite, autorongide ja masinrongide põhikategooriad on järgmised:
1) AM – mopeed;
2) A – mootorratas;
3) B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega või koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi; sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist;
4) BE – autorong, mis koosneb B-kategooria autost ning haagisest või poolhaagisest, kui haagise või poolhaagise lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi;
5) C – auto, mis ei kuulu D-kategooriasse ega D1-alamkategooriasse ja mille täismass on üle 3500 kilogrammi ning mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile veel kuni kaheksat sõitjat; sama auto koos kerghaagisega;
6) CE – autorong, mis koosneb C-kategooria autost ja selle haagisest või poolhaagisest, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi;
7) D – auto, mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile rohkem kui kaheksat sõitjat; sama auto koos kerghaagisega;
DE – autorong, mis koosneb D-kategooria autost ja selle haagisest, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi;
9) T – traktor, liikurmasin ja masinrong.
(3) Mootorsõidukite ja autorongide alamkategooriad on järgmised:
1) A1 – mootorratas, mille mootori töömaht ei ületa 125 kuupsentimeetrit ja võimsus ei ületa 11 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,1 kilovatti kilogrammi kohta. A1-alamkategooria mootorsõiduk on ka sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattaline sõiduk, mille mootori võimsus ei ületa 15 kilovatti;
2) A2 – mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 35 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,2 kilovatti kilogrammi kohta ning mis ei ole ümber ehitatud sõidukist, mille võimsus on vähemalt kaks korda nii suur;
3) B1 – neljarattaline sõiduk, mille tühimass on üle 350 kilogrammi, kuid ei ületa 400 kilogrammi või kaubaveoks mõeldud sõidukitel 550 kilogrammi ja mille mootori netovõimsus ei ületa 15 kilovatti. Elektrisõidukitel ei arvestata tühimassi hulka akude kaalu;
4) C1 – auto, mis ei kuulu D-kategooriasse ja mille lubatud täismass on üle 3500 kilogrammi, kuid mitte üle 7500 kilogrammi ning mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile veel kuni kaheksat sõitjat; sama auto koos kerghaagisega;
5) C1E – autorong, mis koosneb C1-alamkategooria autost ning selle haagisest või poolhaagisest, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, tingimusel et veduki ja haagise või poolhaagise lubatud täismass kokku ei ületa 12 000 kilogrammi; autorong, mis koosneb B-kategooria autost ning selle haagisest või poolhaagisest, mille lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, tingimusel et veduki ja haagise või poolhaagise lubatud täismass kokku ei ületa 12 000 kilogrammi;
6) D1 – auto, mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile veel kuni 16 sõitjat ning mille pikkus ei ületa kaheksat meetrit; sama auto koos kerghaagisega;
7) D1E – autorong, mis koosneb D1-alamkategooria autost ja selle haagisest, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi.
§ 281. Seaduse jõustumine
(1) Käesolev seadus jõustub 2011. aasta 1. jaanuaril.
(2) Käesoleva seaduse § 9 lõige 3 jõustub 2012. aasta 1. jaanuaril.
(3) Käesoleva seaduse § 93 lõike 3 punkt 2 jõustub 2013. aasta 19. jaanuaril.
(4) Käesoleva seaduse § 97 lõige 1 kehtib kuni 2013. aasta 18. jaanuarini.
(5) Käesoleva seaduse § 97 lõiked 7 ja 8 jõustuvad 2013. aasta 19. jaanuaril.
(6) Käesoleva seaduse § 102 lõige 4 jõustub 2013. aasta 19. jaanuaril.
(7) Käesoleva seaduse § 103 lõike 1 punktid 3 ja 5 kehtivad kuni 2013. aasta 18. jaanuarini.
(8) Käesoleva seaduse § 103 lõike 1 punktid 4, 7 ja 8 jõustuvad 2013. aasta 19. jaanuaril.
(9) Käesoleva seaduse § 199 lõike 1 punkt 2 kehtib kuni 2011. aasta 31. detsembrini.
(10) Käesoleva seaduse § 272 jõustub 2010. aasta 1. augustil.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 132kw piiramine 25kw peale
overboost kirjutas:Ega ma seda 25kw piirajat sinna kauaks peale ei jäta. Peaasi, et dokidesse 25kw sisse saaks, siis lendab see piiraja kus kurat.
Kas lihtsam ei oleks mitte sõidueksam ära teha at täis A saada ? (vajadusel oodata aeg ka täis)
Miks kipub see nii olema, et kõige võimsamate ratastega tahavad ikka sõita need kes ei tohi ? Keelatud viljad on magusamad ?
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Ghost kirjutas:Keelatud viljad on magusamad ?
Onon... Ja Ärme unusta fakti et kindlustus on märgatavalt odavam sellise võimsus vahega nagu 132 vs 25 kw.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 132kw piiramine 25kw peale
HannesN kirjutas:Ghost kirjutas:Keelatud viljad on magusamad ?
Onon... Ja Ärme unusta fakti et kindlustus on märgatavalt odavam sellise võimsus vahega nagu 132 vs 25 kw.
Samas on alati õigus kindlustusfirmal taganeda lepingust, kui tuleb välja, et oled vale-andmeid esitanud!
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 132kw piiramine 25kw peale
overboost kirjutas:Ega ma seda 25kw piirajat sinna kauaks peale ei jäta. Peaasi, et dokidesse 25kw sisse saaks, siis lendab see piiraja kus kurat.
Milleks seda liigutust siis üldse vaja?
Kui politseil kahtlus, et pole 25kw saad ülevaatusele taas minna.
Re: 132kw piiramine 25kw peale
puna kirjutas:overboost kirjutas:Ega ma seda 25kw piirajat sinna kauaks peale ei jäta. Peaasi, et dokidesse 25kw sisse saaks, siis lendab see piiraja kus kurat.
Milleks seda liigutust siis üldse vaja?
Kui politseil kahtlus, et pole 25kw saad ülevaatusele taas minna.
Ei saada need mendid sind kuhugile, kui sa just 200km/h+ radarisse ei lenda.
Olgem ausad, ega enamus "25 kw piiratud" tsiklitel seda piirajat peal ei ole, ma usun, et mendid teavad seda, kuid niisama pole ka mõtet nussima hakata kodanike, kui nad just rikkumiselt tabatud pole.
Re: 132kw piiramine 25kw peale
puna kirjutas:overboost kirjutas:Ega ma seda 25kw piirajat sinna kauaks peale ei jäta. Peaasi, et dokidesse 25kw sisse saaks, siis lendab see piiraja kus kurat.
Milleks seda liigutust siis üldse vaja?
Kui politseil kahtlus, et pole 25kw saad ülevaatusele taas minna.
Kui politseil kahtlus...
Kui politseinik peab sind kinni, et manitseda sind ületatud +7 km/h pärast ning seejuures kontrollib ka su lube ja mootorratta dokumente ja avastab, et "Oi näe, ületasid kiirust natuke, mille eest muidu oleks tulnud vaid suuline hoiatus aga nüüd näeme, et sul puudub vastava kategooria juhiluba kah veel..."
Ilmselgelt võivad nad leida, et peaksid saatma su kordusülevaatusele isegi kui sul passis on kirjas, et piiratud 25 KW. Aga see võimalus on üsna väike, et viitsivad jamada.
Minugi seljataga on sõidetud mõnda aega politseiautoga, et ilmselgelt kontrollida numbrimärgi järgi mootorratta tehnoülevaatuse olemasolu, kehtivat kindlustuspoliisi ja muud, muuseas näevad nad ju ka mootorratta omaniku andmeid. Tsiklil 132 kw, omanikul juhilubadel kuni 25 kw... 50/50 kas nad viitsivad hakata kontrollima või mitte, et kes siis päriselt puldis on.
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Oleneb mendist. Olen näinud ka häid mente. Rakveres üks politseinik aitas naisterahval auto tööle panna krokodillidega. Nii peabki!
Re: 132kw piiramine 25kw peale
xjorma kirjutas:Oleneb mendist. Olen näinud ka häid mente. Rakveres üks politseinik aitas naisterahval auto tööle panna krokodillidega. Nii peabki!
No nüüd panid oma jutuga teemast ikka väga mööda
Re: 132kw piiramine 25kw peale
xjorma kirjutas:Oleneb mendist. Olen näinud ka häid mente. Rakveres üks politseinik aitas naisterahval auto tööle panna krokodillidega. Nii peabki!
Millega see naine LE vastu eksis?
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Ükstaspuha on hea või halb politsei. Saadab kordusülevaatusele paned piirajad peale tagasi, 2h nokitsemist ja olemas. Või on kellegil olnud juhus, et mnt ääres võetakse tsikkel käest (kuna on KAHTULUS võimsuses) ja kästakse jala koju minna? Pole küll kuulnud...
Seega pole mõtet tühja vaielda.
Teema algatajale: Jah on teostatav, tee vajalikud toimingud ja sõida!
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 132kw piiramine 25kw peale
xjorma kirjutas:Ma tõin näite, et ment alati ei nussi ka.
Äkki lootis ikka saada
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Kevadel sõitsin 525 exc`ga, millel passis 12kw. Kusjuures mul olid A1 kat load ja mitu korda peeti kinni, kontrolliti pabereid ja sooviti head teed.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: 132kw piiramine 25kw peale
overboost kirjutas:Kevadel sõitsin 525 exc`ga, millel passis 12kw. Kusjuures mul olid A1 kat load ja mitu korda peeti kinni, kontrolliti pabereid ja sooviti head teed.
regatavatel hard-enduurodel on miskipärast kõigil 12kW passis. miks, ei tea.
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Kujutan ette et 132 KW piiramine 25 peale ning selle kohene eemaldamine jääb üsna kiirelt korravalvuritele silma.....
Lihtsalt kujutan ette...... tõsiselt.............
Re: 132kw piiramine 25kw peale
Piirasin kah suve algul oma 200kg+ matkabike 25 kw peale ning leian, et pole tegelikult meie liikluses rohkemaga palju tehagi, nii et ei hakanud neid piirajaid maha kiskuma. (kui sportratast omaks ja rajal käiks siis oleks ilmselt teine arvamus, kuid kui sul see R1 on lihtsalt linna peal kõvatamiseks siis pole ju nagu rohkem vajagi )