klappide reguleerseibid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 98
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
- Tsikkel: kawasaki zx6r
- Asukoht: Võru
klappide reguleerseibid
Targemad inimesed kust te hangite reguleerseibe? Oleks hea kui terve komplekti saaks, sest mootorile läheb eri mõõtudega kulumisest tingitult.Tsikliks on suzuki gsxf 600 94a.
-
- Postitusi: 8464
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: klappide reguleerseibid
Ramos on täiskomplekt alates 1,20 kuni 3,50 0,05 sammuga igatühte 3 tk. 1400,- krooni
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: klappide reguleerseibid
Kui mootor on kulunud (klapipesa ja klapi tööpind) siis muutub klapivahe väiksemaks, klapp tõuseb ju kõrgemale, sel juhul on lihtsam klapivahed ära mõõta ja juhul kui vahe on liiga väike, saad lasta pingis vajalikku mõõta lihvida, võib tulla odavam.
Re: klappide reguleerseibid
Tavaliselt õnnestub seibe natuke ümber maletada nii, et juurde osta või mõõtu lihvida on vaja paar-kolm tükki. Mingi komplekti ostmisel küll pointi pole kui sa just sellega igapäevaselt tegeleda ei kavatse.
-
Teema algataja - Postitusi: 98
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
- Tsikkel: kawasaki zx6r
- Asukoht: Võru
Re: klappide reguleerseibid
Seda maletamise värki peab vaatama,kirjutan üles praegused suurused ja asukohad ning vaatan mis saab.Kuigi ma arvan sellest asja ei saa, sest klappide vahed on ikka ilgelt suureks kulunud.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: klappide reguleerseibid
SUUREKS KULUNUD????
Need jäävad töö käigus nagu ikka väiksemaks? Või saan ma millestki valesti aru?
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: klappide reguleerseibid
Aga kui nukk kulub
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: klappide reguleerseibid
Nukkvõll ei kulu kunagi selle koha pealt kust sina klapivahet mõõdad. Väike võimalus on et seib kulub natuke kaussi( või tops, sõltuvalt kas seib on all või peal) siis ilmselt tegu juba õlitusprobleemiga.
-
Teema algataja - Postitusi: 98
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
- Tsikkel: kawasaki zx6r
- Asukoht: Võru
Re: klappide reguleerseibid
fakt on see, et vahed on suureks läinud.Sellel masinal on seib otse klapi peal ja nookur sellel seljas.Nookuri selg saab ikka kuluda vastu nukkvõlli mille tulemusena vahe suureneb.Me räägime ikkagi masinast mille läbisõit on juba 70000km.
Re: klappide reguleerseibid
art30 kirjutas:Jep,nii ta on et vahe läheb suuremaks,ja seib tuleb lihvida õhemaks ja ni kuni seda jätkub (ehk kuni kaus seda lubab),järgmine sellest samm on pesade vahetus,seibe saab lihvida käsitsi peenema kivi peal või sirge luisk.(Honda ,Kawa krossikad)
Ei , kui vahe läheb suuremaks ,siis seib tuleb otsida paksem.
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: klappide reguleerseibid
Kui räägitakse klapi vahest, siis on selle all mõeldud klapi varre/hüdrotõukuri ja nookuri/nukkvõlli vahet mitte klapi tööpindade vahet. Kui klapi vahe on suur, tuleb panna paksemad seibid.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: klappide reguleerseibid
Tsikkelröövel kirjutas:SUUREKS KULUNUD????
Need jäävad töö käigus nagu ikka väiksemaks? Või saan ma millestki valesti aru?
Kusjuures sõltub täiesti mootorist.
Näit TDM 850 või XTZ 750 on selline omapära et sisselaske klappidel teopoolest vahed vähenevad, kuid väljalaske klappidel on tendent kas suureneda või jääda samaks. Ja seda olen mitte ainul mina täheldanud... Ja raudselt asi pole nukkvõlli kulumisest!
Ei tea kas miski klapi materjali omapära vms...
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: klappide reguleerseibid
eerikkarts kirjutas:Tsikkelröövel kirjutas:SUUREKS KULUNUD????
Need jäävad töö käigus nagu ikka väiksemaks? Või saan ma millestki valesti aru?Kusjuures sõltub täiesti mootorist.
Näit TDM 850 või XTZ 750 on selline omapära et sisselaske klappidel teopoolest vahed vähenevad, kuid väljalaske klappidel on tendent kas suureneda või jääda samaks. Ja seda olen mitte ainul mina täheldanud... Ja raudselt asi pole nukkvõlli kulumisest!
Ei tea kas miski klapi materjali omapära vms...
Selle vähenemise tingib kehva õhu filter või lahti tulnud filtri kopsik ja liiv sooveldab klapi sügavamale, täheldasin seda kahel ülal nimetatud isendil!Enda masinal on K&N suht algusest ja klapivahede vähenemist pole ette tulnud!
Teinekord tahmab ka klapi ning klapi pesa ära ja klapi vahe läheb suureks seda muidugi tsikli sihipärasel kasutamisel ei teki!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.