klappide reguleerseibid

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
janis1985
Postitusi: 98
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas janis1985 »

Targemad inimesed kust te hangite reguleerseibe? Oleks hea kui terve komplekti saaks, sest mootorile läheb eri mõõtudega kulumisest tingitult.Tsikliks on suzuki gsxf 600 94a.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8464
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ramos on täiskomplekt alates 1,20 kuni 3,50 0,05 sammuga igatühte 3 tk. 1400,- krooni


Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas Erci »

Kui mootor on kulunud (klapipesa ja klapi tööpind) siis muutub klapivahe väiksemaks, klapp tõuseb ju kõrgemale, sel juhul on lihtsam klapivahed ära mõõta ja juhul kui vahe on liiga väike, saad lasta pingis vajalikku mõõta lihvida, võib tulla odavam.

___________________________
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas soolo »

Tavaliselt õnnestub seibe natuke ümber maletada nii, et juurde osta või mõõtu lihvida on vaja paar-kolm tükki. Mingi komplekti ostmisel küll pointi pole kui sa just sellega igapäevaselt tegeleda ei kavatse.


Teema algataja
janis1985
Postitusi: 98
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas janis1985 »

Seda maletamise värki peab vaatama,kirjutan üles praegused suurused ja asukohad ning vaatan mis saab.Kuigi ma arvan sellest asja ei saa, sest klappide vahed on ikka ilgelt suureks kulunud.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

SUUREKS KULUNUD????
Need jäävad töö käigus nagu ikka väiksemaks? Või saan ma millestki valesti aru?

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3238
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 226 korda

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Aga kui nukk kulub :roll:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas soolo »

Nukkvõll ei kulu kunagi selle koha pealt kust sina klapivahet mõõdad. Väike võimalus on et seib kulub natuke kaussi( või tops, sõltuvalt kas seib on all või peal) siis ilmselt tegu juba õlitusprobleemiga.


Teema algataja
janis1985
Postitusi: 98
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas janis1985 »

fakt on see, et vahed on suureks läinud.Sellel masinal on seib otse klapi peal ja nookur sellel seljas.Nookuri selg saab ikka kuluda vastu nukkvõlli mille tulemusena vahe suureneb.Me räägime ikkagi masinast mille läbisõit on juba 70000km.

Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas ibra »

art30 kirjutas:

Jep,nii ta on et vahe läheb suuremaks,ja seib tuleb lihvida õhemaks ja ni kuni seda jätkub (ehk kuni kaus seda lubab),järgmine sellest samm on pesade vahetus,seibe saab lihvida käsitsi peenema kivi peal või sirge luisk.(Honda ,Kawa krossikad)

Ei , kui vahe läheb suuremaks ,siis seib tuleb otsida paksem.

Kasutaja avatar

taimo_80
Postitusi: 143
Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
Tsikkel: Honda TL1000R
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas taimo_80 »

Kui räägitakse klapi vahest, siis on selle all mõeldud klapi varre/hüdrotõukuri ja nookuri/nukkvõlli vahet mitte klapi tööpindade vahet. Kui klapi vahe on suur, tuleb panna paksemad seibid.

Honda nsr125R -> Kawasaki zx6R -> Honda TL1000R

Teema algataja
janis1985
Postitusi: 98
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas janis1985 »

jutt jumala õige :bsmile:


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Tsikkelröövel kirjutas:

SUUREKS KULUNUD????
Need jäävad töö käigus nagu ikka väiksemaks? Või saan ma millestki valesti aru?

Kusjuures sõltub täiesti mootorist.
Näit TDM 850 või XTZ 750 on selline omapära et sisselaske klappidel teopoolest vahed vähenevad, kuid väljalaske klappidel on tendent kas suureneda või jääda samaks. Ja seda olen mitte ainul mina täheldanud... Ja raudselt asi pole nukkvõlli kulumisest!
Ei tea kas miski klapi materjali omapära vms...

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: klappide reguleerseibid

Lugemata postitus Postitas TDM »

eerikkarts kirjutas:
Tsikkelröövel kirjutas:

SUUREKS KULUNUD????
Need jäävad töö käigus nagu ikka väiksemaks? Või saan ma millestki valesti aru?

Kusjuures sõltub täiesti mootorist.
Näit TDM 850 või XTZ 750 on selline omapära et sisselaske klappidel teopoolest vahed vähenevad, kuid väljalaske klappidel on tendent kas suureneda või jääda samaks. Ja seda olen mitte ainul mina täheldanud... Ja raudselt asi pole nukkvõlli kulumisest!
Ei tea kas miski klapi materjali omapära vms...

Selle vähenemise tingib kehva õhu filter või lahti tulnud filtri kopsik ja liiv sooveldab klapi sügavamale, täheldasin seda kahel ülal nimetatud isendil!Enda masinal on K&N suht algusest ja klapivahede vähenemist pole ette tulnud!
Teinekord tahmab ka klapi ning klapi pesa ära ja klapi vahe läheb suureks seda muidugi tsikli sihipärasel kasutamisel ei teki! :twisted:

Ei midagi . . . peale tuule!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”