Sportsummuti...


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Sportsummuti...

Lugemata postitus Postitas harimal »

Kipsi kirjutas:
harimal kirjutas:

Müra mõõdetakse aga 3/4 maksimaalpöörete juures ning seal peab see piirnema 86 dB.

Kas sa midagi sassi ei aja?Kui sa pidasid silmas ülevaatuspunkte, siiis ma pole küll täheldanud, et keegi mõõdaks ca 13k pöörde peal mu ratast.Reeglina pigem 3000-4000 rpm.

See võib tulla harjumusest, sest autode puhul on 3/4 just seal 4000 RPM kandis.
Määrus on määrus, iseasi, kas keegi seda viitsib punkti pealt ka järgida. Mul nt pole kunagi ühelgi tsiklil müra mõõdetud ja "parim" ülevaatus oli aastaid tagasi see, kui tüüp vaatas kontori aknast, et tsikkel olemas, võttis 150 "teenustasu", pani templi alla ning ülevaatus oligi "tehtud".

Muidu väike tsitaadike võrgumaailmast. Küll autode kohta, aga sama idee peaks (ei viitsi konkreetset juhendit Riigiteatajast otsida) kehtima tsiklitele:
"Lihtsam on tulla tehnoülevaatuspunkti ja tutvuda kohapeal müra mõõtmise juhendiga. Norm on 82 db rusikareeglina võetult. Mõõdetakse seisumüra taset nii, et tõstetakse mootori pöörded 3/4 mootori suurimale võimsusele vastavast pöörlemissagedusest. Jällegi rusikareeglina võetult jääb pöörlemissagedus 3000 - 4000 p/min kanti. Sellegipoolest peab igale autole lähenema individuaalselt."

Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus),
Maitene OÜ tegevjuht,
telefon 715 4246

Täpsem inf:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13312367

Kood 711. Müra

Nõue: sõiduki seisu- ja sõidumüra piirnormid on kehtestatud keskkonnaministri määrusega.

Kontrollimine: 1) TÜ – müramõõturiga mõõtja pädevuskäsiraamatus toodud metoodika kohaselt;

[RTL 2006, 39, 671 – jõust. 12.05.2006]

2) TK ja TJV katsetustel M ja N kategooria sõidukil vastavalt E-reegli nr 51/02 või direktiivi 70/157/EMÜ (paranduste direktiivid 81/334/EMÜ, 84/424/EMÜ, 87/354/EMÜ, 89/491/EMÜ, 92/97/EMÜ, 96/20/EÜ ja 99/101/EÜ) metoodikale ja L kategooria sõidukitel vastavalt E-reeglite nr 9/06 ja nr 41/03 või direktiivi 97/24/EÜ (paranduste direktiiv 2005/30/EÜ ja 2006/120/EÜ) metoodikale.

[RTL 2007, 37, 636 – jõust. 7.05.2007]

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”