Mootorratta tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

rainer300
Postitusi: 346
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas rainer300 »

Antik kirjutas:

Kas vaadatakse üle autot või tulekustutit? ilmselt sama rubriik ;)

Mitte päris ,sest kiiver ei kuulu komplekti aga tulekustuti küll kuulub auto juurde juba ostes....,oled pisut valel teel

Kasutaja avatar

Katsracing
Postitusi: 41
Liitunud: 14 Juun 2010, 11:29
Tsikkel: KawaNinja

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Katsracing »

Shallow Throttle kirjutas:

Kas oskab keegi kommida järgmist lauset: "Et läbida tehnoülevaatus, siis peab kiivril ees olema valge (seadusele vastav) visiir." Mul tekkis küsimus, et kas vaadatakse üle ratast või hoopis sõiduvarustust? :wack: Mul ei ole raske panna valge visiir või minna teise tehnopunkti aga...lihtsalt ei saa aru :oops:

Kui eelmine kuu ylevaatust rattale tegin, ei huvitunud kyll keegi mu kiivrist...Lakis käisin tegemas


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas tazavi »

kuidas kiiver komplekti ei kuulu? ilma kiivrita sõitaminnes saab samamoodi trahvi kui ilma tulekustutita autoga sõitmaminnes.

Peab hakkama seadusepunkte siia kirjutama? minuarust see kiivri kontrollimise teema on totaalselt ära leierdatud siin foorumis.

p.s. Katsracing, järgmine kord laki ülevaatlusel huvitatakse väga sügavalt sinu kiivrisse :D mitte ainult sinu, vaid kõigi. Suur vend vaatab ju meid.


rainer300
Postitusi: 346
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas rainer300 »

too seaduse punkt ,kus on kirjas kiivri kontroll ülevaatusel!


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas tazavi »

rainer300 kirjutas:

too seaduse punkt ,kus on kirjas kiivri kontroll ülevaatusel!

Kood 117. Motokiiver

Nõuded: 1) motokiiver ja motokiivri visiir peavad vastama E-reegli nr 22 nõuetele ja olema E sertifitseeritud;

[RTL 2009, 1, 5 – jõust. 10.01.2009]

2) sõidukijuhi pimeda ajal kasutatava motokiivri visiiri läbipaistvus peab olema vähemalt 80% ja sõidukijuhi valge ajal kasutatava motokiivri visiiri läbipaistvus peab olema vähemalt 50%.

[RTL 2009, 1, 5 – jõust. 10.01.2009]

Kontrollimine: 1) TÜ – vaatluse ja valguse neeldumismõõdikuga;

2) TK ja TJV katsetustel vastavalt E-reegli nr 22/05 metoodikale.

Kasutaja avatar

Katsracing
Postitusi: 41
Liitunud: 14 Juun 2010, 11:29
Tsikkel: KawaNinja

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Katsracing »

tazavi kirjutas:

kuidas kiiver komplekti ei kuulu? ilma kiivrita sõitaminnes saab samamoodi trahvi kui ilma tulekustutita autoga sõitmaminnes.

Peab hakkama seadusepunkte siia kirjutama? minuarust see kiivri kontrollimise teema on totaalselt ära leierdatud siin foorumis.

p.s. Katsracing, järgmine kord laki ülevaatlusel huvitatakse väga sügavalt sinu kiivrisse :D mitte ainult sinu, vaid kõigi. Suur vend vaatab ju meid.

OMG jube jama ikka eks. Kiivri visiiri vahetamine käib umbes 10 seciga nii et ma ei usu et see kellelegi yletamatu peaks olema juhul kui tume visiir on...


rainer300
Postitusi: 346
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas rainer300 »

Hea ,et ma enam eestis ei ela....


pezz
Postitusi: 173
Liitunud: 23 Sept 2008, 21:49
Tsikkel: CRF1000L
Asukoht: Tartu

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas pezz »

Katsracing kirjutas:

OMG jube jama ikka eks. Kiivri visiiri vahetamine käib umbes 10 seciga nii et ma ei usu et see kellelegi yletamatu peaks olema juhul kui tume visiir on...

Seda õpetati juba autokoolis, et tsikli ülevaatusel peab E-märgise ja läbipaistva visiiriga kiiver kaasas olema. Pähe ei pea mahtuma, aga kaasas peab olema. Seega võta ülevaatusele minnes mõne sõbra kiiver lisaks või legaalse kiivriga sõber saba peal kaasa ;)


Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ercki »

see kiivri vahtimine ÜV-l on jura! Ma võin ju ilma kiivrita kah sinna sõita, või käekõrval lükata. Samas võin ka keelduda oma koorikut näitamast, öeldes et ma sellega ei sõida vms :mrgreen:
Tehnoülevaatus on ikka tehnikale, seda E tähist võiks ikka politseinikuonu vahest vaadata kui koorik tundub na imelik :bsmile:

Kasutaja avatar

Härg
Postitusi: 97
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:50
Tsikkel: TDM850
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 12 korda

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Härg »

Ilmselt on ka võimalus hetkeks tume visiir ära võtta küljest ja siis üldse ilma visiirita peaks ju nõuetele vastama, või kuidas ?

Kontakt: 555 255 17
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1044
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

see kiivri vaatamine on minuarust ka totrus. Võrdub umbes sellega, et kui ma lähen autoga ülevaatusele, mul on lubade peal märgitud, et kannan prille ja ülevaatuse ajal mul prillid koju ununenud ning auto ei läbigi tüv-d. on see normaalne ?

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 710
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas romulus »

Põhimõtteliselt on küll normaalne. Kui sa pead sõites prille kandma, kuidas sa siis TÜVi said, käsikobamisi ? :? Ja kui sõber oli roolis ei küsi keegi sult lube, käisin ise nii rattaga TÜVis kuni lube polnud veel, sõber sõitis :)

sinilind123 kirjutas:

see kiivri vaatamine on minuarust ka totrus. Võrdub umbes sellega, et kui ma lähen autoga ülevaatusele, mul on lubade peal märgitud, et kannan prille ja ülevaatuse ajal mul prillid koju ununenud ning auto ei läbigi tüv-d. on see normaalne ?

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23

Teema algataja
Shallow Throttle

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Shallow Throttle »

Ise küsin ja ühe versiooni proovin ka ise vastata :D Ma arvan, et see tuleb neil (ülevaatajail) "professionaalsest kretinismist". Pakun, et nad peavad kiivri visiiri võrdväärseks auto tuulekaasiga. :wack: Unustavad aga oma agaruses ära, et kiivri visiir ei ole mootorratta küljes kinni ja m. ratta tehnilist seisukorda, vähemalt minu arusaamist mööda, ei ole võimeline mõjutama. Teine võimalus on lihtsalt olla rollis "käsin, poon ja lasen". Ehk kui midagi, olgu või visiir, nõuetele ei vasta, siis hakatakse oma võimu näitama. Minu loogika ütleb, et võin sõita ülevaatusele ka aluspükste väel. Ratta tehnoülevaatuse korras rattaga peaksin läbima ikkagi. :) Lihtsalt siis tuleb tegemist teha politseiga, mitte tehno ametnikuga.
Aga nagu mainisin, pole mul raske panna valge visiir. Vbl just 10 sek. hakkama ei saa aga alla 20 jääb kindlasti.
Tore on aga tõdeda, et on veel sama loogika viljelejaid - et kiivri visiir ja tsikkel on 2 eri asja.
Tänud


rainer300
Postitusi: 346
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas rainer300 »

varsti keelatakse eestis ilmselt päikeseprillid ka ära!

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas madone »

Katsracing kirjutas:

OMG jube jama ikka eks. Kiivri visiiri vahetamine käib umbes 10 seciga nii et ma ei usu et see kellelegi yletamatu peaks olema juhul kui tume visiir on...

Nojah.. aga üldiselt on ikka nii, et kui mõni miki hakkab su kiivrit seal ÜV punktis cekkama siis võid hääled sisse panna ja nemad jäävad oma $ ilma lihtsalt.

Kiiver kohe kindlasti ei kuulu "ülevaadatava" ajsa hulka siklijuures.. sõida või nokamütsiga kui pähe kinni liimid.
Ja mis need teevad kellel tsikkel kärus ja polegi varustust? Kästakse kiiver osta? :wack:

Ühesõnaga ärge kütke end üles siin visiiri või päiksekate teemaga :D sõitke sellega millga ohutu on ja keegi ei koini teid!

Kasutaja avatar

Piimanina
Postitusi: 128
Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
Tsikkel: Ducatisti
Asukoht: TLN
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Piimanina »

Hehh....mul oli selline imelik kogemus ÜV, et ma ei saanud läbi kuna olid rinka-torud rattal ja tume visiir. Sumpadest ma saan aru, no ei saa ta läbi lasta, kyll aga on teine lugu visiiriga! Ma sõitsain ylevaatusele väga päikesepaistelisel päeval.Kui mul oleks selge klaas ma ei oleks saanaudki licalt sõita, ning mis kõige hullem....sellel tyybil oli täpselt samasugune kiiver koos tumeda visiiriga endal auto pagassis ja ytles et "näe ma sõidan ka sellisega" :evil: . Selline asi ajab licalt sita keema. Ei saa aru mille jaoks on vaja selliseid formaalseid seadusi?! :wack:

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Cado »

Hetkel ei leia üles aga minu teada on ülevaatusel lausa kohustus kontrollida kiivrit!
Nagu ka reisi buss mis näiteks 9 kohaline ja istmed maas lähed ülevaatusele ei saa sa läbi kuna ülevaatus punkt peab kontrollima ka tistmete ohutust ja taga sõitjate turva vööde olukorda.
sama on kiivriga ,et nad peavad seda kontrollima tegelt.
Kuidas ja mida keegi kontrollib on juba oma ette lugu.

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda

rainer300
Postitusi: 346
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas rainer300 »

Piimanina kirjutas:

Hehh....mul oli selline imelik kogemus ÜV, et ma ei saanud läbi kuna olid rinka-torud rattal ja tume visiir. Sumpadest ma saan aru, no ei saa ta läbi lasta, kyll aga on teine lugu visiiriga! Ma sõitsain ylevaatusele väga päikesepaistelisel päeval.Kui mul oleks selge klaas ma ei oleks saanaudki licalt sõita, ning mis kõige hullem....sellel tyybil oli täpselt samasugune kiiver koos tumeda visiiriga endal auto pagassis ja ytles et "näe ma sõidan ka sellisega" :evil: . Selline asi ajab licalt sita keema. Ei saa aru mille jaoks on vaja selliseid formaalseid seadusi?! :wack:

Soomes võid öösel ka tumeda klaasiga sõita- Eesti on ikka haige koht...

Kasutaja avatar

rolex
Postitusi: 246
Liitunud: 31 Jaan 2004, 04:05
Tsikkel: Suzuki 1400
Asukoht: Pärnumaa

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas rolex »

Aga istmed ja turvavööd kuuluvad bussi komplekti mitte ei ole need reisija perse külge liimitud. Ja kui mul on kodus 2-3 kmpl kaks kinnist ja lahtise lõuaga! Pean ma siis nad kõik kaasa võtma üv? Samuti tuleks trahvida kõiki kes kannavad tumedaid prille sest see võrdub tumeda visiiri kandmisega iseasi kui sul pole kaasas läbipaistvat visiiri siis saan veel aru, et pimeda peale jäädes läheb veits jamaks. Ühesõnaga on see seadus tehtud kiiruga ja läbimõtlemata. Aga samas kui on madal päike siis autojuhid teavad, et päiksesirm selle eest ei aita või see kuidas märg tee silmevahele sillerdab päiksega!!! Siis peaks ju päikeseprillide autos, bussis kandmine või nende olemasolu sõidukis kohustuslik olema, see ju vähendab ohuriski. Ma olen nõus, et jalgratta kiivriga poleks paslik minna aga üv mitteläbilaskmine oleks ka arulage. Mind on ühekorra korduv üv saadetud ja seda sellepärast, et numbrituli ei põlenud see näitab üv kõrget taset kus kontrollitaske saksa täpsuse ja venelase....

tasa ja targu

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Kui numbrituli ei põle, võid saada politseilt ikka õige räige trahvi. Ma ei mõista, miks peaks ülevaatusel sellise veaga läbi laskma?
Ja teine asi - minu rattad on vanad rondid, läbi olen saanud alati, libedalt ja ilma igasuguste ekstsessideta. Mitte keegi pole norinud niisama tühjalt kohalt. On siis alati vaja tuunida ratas illegaalseks ja siis hädas olla?
No ja see kiivri lugu... no osta siis päikesesirmiga kiiver! Seaduses on ette nähtud, milline peab nii kiiver kui visiir olema. Ja lõppeks, kui seadus ongi paha, siis on see nii kuradi suur vaev ülevaatuseks visiir ära vahetada? See võtab vähem aega, kui kaebekirja kirjutamine siia.

Lisaks, miks peaks ülevaataja riskima oma nahaga, lastes läbi masina, mis ei ole seadusega nõutud seisukorras? Mõelge ikka nende meeste peale ka!

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ercki »

No kurat ülevaatajatel on ju seadus ette antud mitu ohtlikku või vähemohtlikku olla võib. Numbrituli nüüd küll mingi ohtlik viga ei ole :wack: Paned kodus uue hõõgiku sisse ja asi timm.

Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 414 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Ercki kirjutas:

No kurat ülevaatajatel on ju seadus ette antud mitu ohtlikku või vähemohtlikku olla võib. Numbrituli nüüd küll mingi ohtlik viga ei ole :wack: Paned kodus uue hõõgiku sisse ja asi timm.

Justnimelt seadusest ülevaatajad lähtuvadki.
Sest nurgataga on neil järelkontroll ja töökohast ei taha keegi mingi tobeda näpuka pärast ilma jääda.
Järgmisest aastast on muide ülevaatuspunktides kohustuslikud kaamerad.
Siis alles hakkab siin foorumis kisa ja hala.

PS. Eelmine talv lasti mulle mittepõleva numbritule pärast peeglites jupp aega "värvimusa"
Esimene jutt oli väga konkreetne, 3000.- on kohe paras summa nii "ohtliku" rikkumise eest.
Tubli veerand tundi kulus diskussioonile, et mis on ohtlik ja mis ei ole.
Lõpuks suutsin siiski hoiatuse välja rääkida, aga teepeal oleneb kõik ikka otsustaja tujust :twisted:

Pilt

Holms
Postitusi: 310
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 2 korda

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Holms »

Kunagi ei ole asi nii hull, et veel hullemaks minna ei saaks :D
Sattusin üle pika aja juhuslikult Motomaania lehele ja leidsin midagi "head".
Lugege seda; http://www.motomaania.ee/2010/09/euroli ... mistamist/
See EL on ikka üks ülimalt masohistlik moodustis :evil:

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Holms kirjutas:

Kunagi ei ole asi nii hull, et veel hullemaks minna ei saaks :D
Sattusin üle pika aja juhuslikult Motomaania lehele ja leidsin midagi "head".
Lugege seda; http://www.motomaania.ee/2010/09/euroli ... mistamist/
See EL on ikka üks ülimalt masohistlik moodustis :evil:

Ühest liidust tulime, kohe teise. :wack:

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Holms kirjutas:

Kunagi ei ole asi nii hull, et veel hullemaks minna ei saaks :D
Sattusin üle pika aja juhuslikult Motomaania lehele ja leidsin midagi "head".
Lugege seda; http://www.motomaania.ee/2010/09/euroli ... mistamist/
See EL on ikka üks ülimalt masohistlik moodustis :evil:

Väga hea idee riigieelarve täitmiseks. 10p :wack:


v00lik
Postitusi: 42
Liitunud: 27 Apr 2009, 11:03
Tsikkel: VFR800
Tänatud: 3 korda

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas v00lik »

Holms kirjutas:

Kunagi ei ole asi nii hull, et veel hullemaks minna ei saaks :D
Sattusin üle pika aja juhuslikult Motomaania lehele ja leidsin midagi "head".
Lugege seda; http://www.motomaania.ee/2010/09/euroli ... mistamist/
See EL on ikka üks ülimalt masohistlik moodustis :evil:

puhas LAIM. See artikkel kubiseb faktivigadest! :wack:
(crash)


Teema algataja
vor

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas vor »

Nii,

Mul oleks nüüd mitte kiivri ülevaatuse kohta üks küsimus. Ostsin umbes aasta tagasi ratta, millel 57kw, aga passis 25kw. Piirajat peal pole. Kuna see kw arv passis polnud tookord mingi ostu-argument, siis ei hakkand pead vaevama sellega. Nüüd juunis peaks aga ülevaatusele minema ja mõtlesin, et kui palju seal seda võimsuse poolt kontrollitakse. Äkki keegi oskab suunata kuhugi ülevaatuspunkti või siis kui kõike õigesti teha, missuguseid pabereid peaks arkile esitama?

Kasutaja avatar

series
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Aug 2010, 15:04
Tsikkel: 2008 VN900
Asukoht: Pärnumaa

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas series »

vor kirjutas:

Nii,

Mul oleks nüüd mitte kiivri ülevaatuse kohta üks küsimus. Ostsin umbes aasta tagasi ratta, millel 57kw, aga passis 25kw. Piirajat peal pole. Kuna see kw arv passis polnud tookord mingi ostu-argument, siis ei hakkand pead vaevama sellega. Nüüd juunis peaks aga ülevaatusele minema ja mõtlesin, et kui palju seal seda võimsuse poolt kontrollitakse. Äkki keegi oskab suunata kuhugi ülevaatuspunkti või siis kui kõike õigesti teha, missuguseid pabereid peaks arkile esitama?

Tavaliselt ei kontrollita ülevaatusel masina võimsust kw'des. Mõõdavad vb mürataset kuid harv juhus küll, kui peaks su kw mõõtma hakkama, vaevalt, et igas ülevaatuses see võimaluski on.


Mihkel S
Postitusi: 280
Liitunud: 30 Juul 2008, 01:02
Tsikkel: Veereb..
Asukoht: Tarbatu
Tänanud: 1 kord

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Mihkel S »

Ei tea ka, et üheski ÜV punktis dünopink oleks...

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kas keegi lähiajal kuskil punktis muidu heas korras aga suht kõva häält tegeva sumpsi ja Xenon esitulega ka ülevaatuse läbi saanud :oops: ?
Teen siin kevadist suurhooldust oma rattale ja mitte kohe ei tahaks hakata ringi ehitama selle mõttega, et pärast panen niikuinii tagasi.
Ok, sumpsi saab killeriga veidi vaiksemaks aga tule jaoks on vaja parasjagu katkuda...

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”