Rattale järelhaagis.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Rattale järelhaagis.
Nädalavahetuse pidustustel sai selgeks, et kohvreid tiba puudu ikka (Kuuziku tugitoolid ei mahtunud peale)
Ja nüüd on mõte selle talve pikki ja pimedaid õhtuid sisustada käru valmistamisele.
Kas keegi peale Valge Kroomi (tänud juba ette Kuunole asjaliku info eest) on ise sellise asja teinud? Kui jah, siis tahaks tiba konsulteerida.
Re: Rattale järelhaagis.
Nädalavahetuse pidustustel sai selgeks, et kohvreid tiba puudu ikka
Sul jäi veel koju alkoholi, mis kaasa ei mahtunud ruumipuuduse tõttu...???
Tark ei torma!!!
-
Teema algataja - Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 06 Mai 2009, 18:45
- Tsikkel: Honda VFR 1200 X Crosstourer
- Asukoht: Hämeenlinna Viljandi
Re: Rattale järelhaagis.
Isegi olen selle peale mõelnud.kas keegi teab mis mõõtmetesse käru jääma peab.pikkus- laius.reg mass on teh passis.
Re: Rattale järelhaagis.
Kunagisel treffil nägin varianti, kus suusaboxile oli kardi ratastega raam alla tehtud.
-
Teema algataja - Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rattale järelhaagis.
Tean, et on tehtud ka java külgkorvist ümber.
Kuuno enda kärul kasutas näiteks stella amorte. Pidid head paraja käiguga olema kuni 50kg. kola vedamiseks.
Aga see suusapoks oli siis ark-s arvele võetud ka ?
Kardi rattad on liiga pisikesed. Ma ise arvasin et mingi 12" ratta peaks alla panema.
Midagi analoogset
Re: Rattale järelhaagis.
Ise ei ehitanud vaid ostsin. http://www.piggybacker.com/
Konksu ostsin HitchDoc -st. http://www.hitchdoc.com/index.php
ARK -s registreerimiseks on tarvis, et käru täismass võib olla max 50% tsikli tühimassist. Ehk kui tsikli tühimass on 300 kg siis käru täismass võib olla max 150 kg. Antud käru kandevõime on 250 kg ja käru täismass tootja andmetel 320 kg, et vastata ARK-i nõuetele peaks tsikli tühimass olema 640 kg. Niisiis ARK-is kirjutasin avalduse et palun vähendada käru täismassi ...., teoreetiliselt maanteel politsei siis mõõdab. Amorte tarvis ei ole. Vedrudest piisab.
Kui ise ehitad siis projekteri nii et tiislile langeks raskust ca 10 kg või paigutad kaupa nii et 10 kg oleks tiislil, muidu hakkab taga üles-alal kaagutama aga kui raskus tiislil siis normaalne kiirus 100-110 ja ei mingit probleemi. Vaatad, et käru ratast auku ei lase ja siis pole probleeme.
-
- Postitusi: 1314
- Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Euroopa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Rattale järelhaagis.
Soetasin ebayst ühe GoldWingi haagise. Vajab taastamist.
-
Teema algataja - Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rattale järelhaagis.
Ootan ühe eestis oleva haagise pildid ära ja siis otsustan mdia tedasi teen ja kuidas
Re: Rattale järelhaagis.
suht huvitav ja pommikindel käru.....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.