Tuulepadi
Moderaator: Moded
Tuulepadi
Kas kellelgi on halbu kogemusi suurte veoautode ja busside poolt tekitatava tuulepadjaga?
Kui palju peaks sellega arvestama ja kartma?
Kui palju peaks sellega arvestama ja kartma?
Re: Tuulepadi
Tonuk kirjutas:Kas kellelgi on halbu kogemusi suurte veoautode ja busside poolt tekitatava tuulepadjaga?
Kui palju peaks sellega arvestama ja kartma?
Kõigepealt mida mõtled tuulepadja all? Kas seda mis rekka ees lükkab või hõrendust/keeriseis mis taga tekkivad? Kiiremal sõidul, tunnelis ja rekkast mõõdasõidul annab kõik see päris ebameeldivalt tunda. Mulle käib kõige rohkem närvidele rekka taga sõites tekkiv pea raputamine keeristest. Jõle vastik...
VFR
Re: Tuulepadi
Jah, aga lihtne rohi on ju rekkast ruttu mööduda...Aha kirjutas:Mulle käib kõige rohkem närvidele rekka taga sõites tekkiv pea raputamine keeristest. Jõle vastik...
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Re: Tuulepadi
Kui saab siis jah....CB500 kirjutas:Jah, aga lihtne rohi on ju rekkast ruttu mööduda...Aha kirjutas:Mulle käib kõige rohkem närvidele rekka taga sõites tekkiv pea raputamine keeristest. Jõle vastik...
VFR
see hõrendus mis rekka taga on, on mulle vägagi vajalik sõites vene rattaga
siis jaksab masin kiirust hoida ka selliselt et siiber ei ole alati avatud asendis.. liiga kaugel rekkastolles hakkab pead viskama ühele teisele poole tuul, see väsitab ära jah, aga minskiga oli muudmoodi võimatu 100ga sõita kui tuuline ilm oli
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
Padi
Kiiver peab kindlalt peas olema. Liiga lõdvalt nupu otsas istuva kiivri võib vastutulev rekka üsna ootamatusse asendisse põrutada.
Mopeedimehed saavad aga end pärisuunas liikuva rekka taha tekkinud "vaakumisse" haakides, üsna suuri kiiruseid arendada.
Mopeedimehed saavad aga end pärisuunas liikuva rekka taha tekkinud "vaakumisse" haakides, üsna suuri kiiruseid arendada.
-
puhh
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
[quote="mumm"]kuna see "mõnus kiirusehoidmise" ala seal rekka taga on aga suht lühike, siis seega ka väga ohtlik...
Samas jällegi selles alas on kõik niiii-niiii vaikne, ei mingit tuulevihinat, turbulentse vaid oma tsiklihääl, aga jah väga ohtlik, see vaateväli on vägagi piiratud ja ohu korral aeg reageerimiseks praktiliselt olematu. Mõelda vaid mis võib rekka kõhu alt läbi käia ja mis saast võib olla tee peal.
Sellised "padjad" võivad 2 korda ehmatada ja selleks tuleb valmis olla. Esmalt on see möödumisel - keerised, mis panevad kogu ratta k.a. sinu ratta peal võbisema ja teine kui jõuad rekka nina juurde.
Ja kui kord tuult mainida, siis tasuks tähelapanu juhtida ja metsa vahel välja jõudes või kuskile kõrgendikule jõudes. Tugeva külg tuule korral võib see tugevalt ehmatada ja muuta sõidutrajektoori (kallutada ratast kõrvale).
Samas jällegi selles alas on kõik niiii-niiii vaikne, ei mingit tuulevihinat, turbulentse vaid oma tsiklihääl, aga jah väga ohtlik, see vaateväli on vägagi piiratud ja ohu korral aeg reageerimiseks praktiliselt olematu. Mõelda vaid mis võib rekka kõhu alt läbi käia ja mis saast võib olla tee peal.
Sellised "padjad" võivad 2 korda ehmatada ja selleks tuleb valmis olla. Esmalt on see möödumisel - keerised, mis panevad kogu ratta k.a. sinu ratta peal võbisema ja teine kui jõuad rekka nina juurde.
Ja kui kord tuult mainida, siis tasuks tähelapanu juhtida ja metsa vahel välja jõudes või kuskile kõrgendikule jõudes. Tugeva külg tuule korral võib see tugevalt ehmatada ja muuta sõidutrajektoori (kallutada ratast kõrvale).
Ma ei ole küll lenksuamordiga rattaga sõitnud, aga arvan samuti et sellest kasu pole kui vastutuleva rekka tuulepadjaga vastu vahtimist saad. See raputab kogu komplekti, s.t. sind koos rattaga, mitte lenksu.Fazer kirjutas:Ei tea kui palju lenksuamort nende tuulepatjade vastu aitab?
Fazer
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Ja lahjade sõidukite pruukijad - möödasõit võib veoki või bussi esiotsa juurde jõudes võimatuks osutuda. Lihtsalt ei vea enam sellest tuulevallist läbi ja kogu lugu. Minul juhtus see kunagi väga ammu, kui ma üritasin väga väsinud mootoriga varustet Vaz2121Niva'ga Ikarus bussist mööda sõita. Teoreetiliselt võib sama asi juhtuda piirkiiruste juures 125 ccm aparaatidega.
Suzuki GSX 750 Inazuma
No täbaraks lähebki olukord siis, kui madalama käigu jaoks on vajalik kiirus kättesaamatu ja kiiruse tarbeks sobilik käik ei jaksa jõu poolest enam tuulest läbi vedada. Juhus ise ilmselt üsna harv, aga sellega tasub arvestada.Siller kirjutas:Möödasõidul siis ikka ka madalam käik sisse.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Juhus hiljuti läbi tehtud. Rentisin Egiptuses tsikli (Honda XLR250, mingi 4-taktiline endurojurakas oli) ja ~100 km/h kiirusel reisibussist möödasõidul tabas tiba ebameeldiv üllatus küll, kui jõud äkki poole bussi peal lõppes. Õnneks ei olnud sel hetkel väga kiire, kedagi vastu ei tulnud, muidu oleks võinud küll imelikult lõppedaspinna kirjutas:No täbaraks lähebki olukord siis, kui madalama käigu jaoks on vajalik kiirus kättesaamatu ja kiiruse tarbeks sobilik käik ei jaksa jõu poolest enam tuulest läbi vedada. Juhus ise ilmselt üsna harv, aga sellega tasub arvestada.Siller kirjutas:Möödasõidul siis ikka ka madalam käik sisse.
FJ-iga ei pane seda tuulekoti lõppemist õieti tähelegi, samuti loobib rasket tsiklit vastutulevate rekkade õhuvooludes oluliselt vähem.
Aga kõrbes oli enduroga fun
-
Elx87
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.