DR 650, .. ?
-
Kalts
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: DR 650, .. ?
sang kirjutas:Viskan omi kogemusi kah sekka.
Võiksid proovida DRZ400, see on uuem mudel, oluliselt võimsam ja moodsam, samas väga kerge. Endal sellega eriti kogemusi ei ole, aga soovitan proovida.
XTZ660: teeme nüüd kindlaks, millisest mudelist me räägime. Kas sellest uuest või vanast? Vanaga on kogemused olemas ja kindlasti ei paneks ma sellele offroadi hindeks 5+
. Mootor on iseenesest hea, kuid tsikkel on mõeldud siiski natuke kõvemale pinnale. Eriti täispaagiga on see tsikkel maastikul väga kohmakas (raskuskese kõrgel), samuti kipuvad plastid kergesti küljest ära kukkuma ja purunema külje mahapanekul. Pealegi oli see pigem pikkadele sobiv tsikkel.
Aga kui su siht on asfalt +kruus, samas aga mitte eriti raskem maastik, siis südamlik soovitus on kaeda V-Strom 650 poole. Sõitsin sellega hiljuti tuhatkond kilti läbi, põhiliselt kruus pluss maantee ja tõesti nautisin seda tsiklit. Mootor on suurepärane (see hilisem, pritsungiga versioon vähemalt), sadula kõrgus sobilik ka lühemale, isteasend väga hea ka pikemaks sõiduks, tuulekaitse adekvaatne ning samas piisavalt kerge ja paindlik, et kruusateid nühkida. Igatahes mõnusam ja vibravabam minek kui ühepütasega. Üksi sadulas käib selle tsikliga ka pikematel matkadel ära, samas on ta piisavalt kerge linnas kulgemiseks ning kruusa jaoks.
DRZ400S on muidugi kõigile hästi teada kui Rebaseonu ühe retke sõiduriist ja kindlasti õigustab end peamiselt väga viletsatel teedel sõitmisel. Minu sihiks ei ole maastikusõit, selleks on kerge 250cc. TDM on lahe asfaldil ja ka kruusal sõitmiseks, kuid reisilastis (+18-20kg 250kg kokku) liiga raske ja kohmakas, et ma end kruusal või veelgi kehvemal teel mõnusalt tunneks. Tunde järgi ütleks, et vaja on vähemalt 50kg kergemat ja rohkem metsale orienteeritud ratast millega saab ka mõnusalt legaalsetel kiirustel maanteed mõõta.
Kõigi eelduste kohaselt saab naise uueks rattaks DL650 ning olen igati nõus, et see V2 on üks magusamaid mootoreid millega olen sõitnud. Paraku on DL650 sama raske kui TDM, kuigi madalam raskuskese ja 19" esiratas teeb kruusa sõitmise mõnevõrra kergemaks.
mella kirjutas:Selle kaaluga metsa ja mülkasse? Maadluskoondise liikmed olete?
Vähemalt mina oma 65-67kg ei kavatse üle 120kg märgkaalus rattaga metsa poole vaadata. Teisipidi võib siit samast foorumist lugeda kuidas mõned turskemad sellid on oma moditud TDM850 korduvalt mülgastesse uputanud ![]()
Mul on ka selline mulje jäänud, et DRZ400 on siiski rohkem offroad pill ning pikem ots maanteel oleks pehmelt öeldes ebamugav. Ma keeran ikka vastupidi vahel maanteelt kruusale ja metsateele.
XT660R kohta lugedes jäi silma kaks asja: esiteks juba Piipzu mainitud leegikate jooksmine põhja alt ja teiseks see, et sama mootorit kasutatakse uuemal Aprilia Pegasol? Pole veel põhjalikumalt kaevanud, aga Pegaso Trail XT660 mootori, 19" esiratta ja 820mm kõrguse sadulaga tundub päris mõistlik. Eriti just sadula kõrguse poolest, sest TDM on sama kõrge, aga XT660R 4-5cm kõrgem. Kas XT660R 182kg märgkaal on õige? Pegaso kohta esmapilgul märgkaalu ei leidnud.
Peale biker.ee arhiivis kaevamist lisaks veel sellise tsitaadi:
madone kirjutas:Näiteks üks üli ebaõnnestunud offroad ratas on Aprilia pegaso xtrail, sellel algab samuti vastukeeramine väga madala kiiruse juures ning mina ei kujuta küll ette kes sellise plönni välja mõtles.
Adventure klassi ratas mille looja on vist küll asjast valesti aru saanud :S
Nii Pegaso Trail kui kahepütase F650GS märgkaalud (internet ei valeta
) tunduvad olevat suuremad kui XT660R, seega peale taolist tsitaati polegi nagu eriti midagi lisada..
--
Vallo
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.