DR 650, .. ?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kalts
Postitusi: 335
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: DR 650, .. ?

Lugemata postitus Postitas Kalts »

davidsoniharald kirjutas:

Sadula kõrgus on pohlad, piisab kui varbad maha ulatuvad. Ma sõitsin kaks hooaega niimoodi ringi Tenerega, ise 168cm ja 60kg. Kergemat ratast on lihtsam ohjata. TDM on ikka raske ratas tegelikult. Mul endal ka TDM ja mismoodi see sinu pikkuse juures juba piiripeal on, ei mõista. Mul ulatub vabalt täistald maha. :roll:

Mul ei ulata ei vanema ega uuema TDM'ga täistald maha, eks see sõltub inimese kondikavast. Uuemal nüsisin veidi sadulat ning nüüd on otse seljas istudes tallad korralikult maas ja rattaga läks kontakt ka palju paremaks.

õemehe õemees kirjutas:

Maanteel on vast vahepealsed pehmikud mugavamad. DR650 võib asfaldil pisut kergeks ja sadula poolest ebamugavaks jääda. Näiteks Pegaso, XF650, F650, FX650, KLE500. Kruusa kannatavad sõita kõik. Kui nad aga liig pehmed tunduvad ja hing ikka rohkem sinna 140 kiloste juurde kisub, siis LC4 äkki ...

Kui reisikoli rattale laadida, siis kisub ikka 185-190kg kanti, see pole ju kuskilt otsast kerge? Sadula kohta olen mujalt ka õudusjutte kuulnud, aga sadula nüsimisel on mul juba väike kogemus olemas :) Itaalia, Saksa jt. eksootilistest ratastest käin parem kaarega mööda.

rai00 kirjutas:

Domikas peaks ikka kergem olema kui DR... Võibolla vändaga DR on tõesti sutsu kergem. Domikas on üldse päris hea ratas.

Uuem DR650 peaks olema kergem kui Domikas, 1995 ja vanem väljalase oli vist enam-vähem samas kaalus.

ants01 kirjutas:

Kas see 1pütaline tuleb TDM'i asemele või kõrvale?

Kui kõrvale, siis nt DR400, mõni kergem ja käredam KTM, Husaberg või Huqvarna-valikut küll.
Kui TDM'i asemele, siis ikka mingi 2pütaline.
Ise sai ka 4TX 'mudeliga igal pool mütatud, nii mudas,liivas, kui metsas, samas 130km asfalti järjest Lc4 'ga võttis tagumiku ikka nii hellaks, et tänavarehvid koos velgedega panin kohe müüki-EI ENAM!

Hetkel lihtsalt veeretan mõtet, et kergem ja rohkem "metsa poole" ratas oleks vist parem valik, sest kipun kogu aeg maanteelt kõrvale. Parimad hetked viimasel reisil olid kuskil Põhja-Rootsi küngaste kruusateedel tibakese seenevihmaga ning hiljem Charlottenberg-Skillingsfors-Östervallskog trassil. kruusakas vana vesiveski kõrval
Kui mõte teoks saab, siis esialgu kindlasti TDM'i kõrvale, aga üldiselt pole plaanis kahte ratast pidama hakata. Kui teist kõrvale otsiks, siis pigem juba 250cc.
Miks sul tagumiku hellaks võttis, kas asi oli ainult sadulas või oli veel mingeid põhjuseid? Sadula kohendamine ei ole teab mis raketiteadus, lihtsalt aeganõudev ja veidi tülikas.

--
Vallo

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”