DR 650, .. ?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
DR 650, .. ?
Hoi
Peale 5200km. väiksemaid asfalt- ja kruusateid Soomes-Rootsis hakkab mulle üha rohkem tunduma, et praegune Yamu mammut on küll ülesande kõrgusel kuid mina oma 175cm ja tsiklivarustuses 70kg jään veidi lahjaks :) Samuti tundub, et isegi hästi varustatud mammutiga jääb laia igava asfaldi kündmise iva must kaugele. Seega võiks vaadata kergemaid rattaid mis oleks väikestel, viletsa kattega kohalikel käänulistel teedel rohkem oma elemendis, kuid millega saaks ka maanteel rahulikult 90-100km/h kulgeda. Soovitage peale DR650 veel mõnda. Väga sarnane Honda Domikas on kirjade järgi tunduvalt raskem ja kaal on üks pagana oluline asi kui maanteelt kõrvale pöörata. Sadula kõrgus on samuti oluline, TDM istub hästi kuid on täpselt piiri peal.
Kui Viljandi kandis leidub lahke DR650 omanik, siis astuks hea meelega läbi.
--
Vallo
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: DR 650, .. ?
Kalts04 kirjutas:Sadula kõrgus on samuti oluline, TDM istub hästi kuid on täpselt piiri peal.
Sadula kõrgus on pohlad, piisab kui varbad maha ulatuvad. Ma sõitsin kaks hooaega niimoodi ringi Tenerega, ise 168cm ja 60kg. Kergemat ratast on lihtsam ohjata. TDM on ikka raske ratas tegelikult. Mul endal ka TDM ja mismoodi see sinu pikkuse juures juba piiripeal on, ei mõista. Mul ulatub vabalt täistald maha.
Üldiselt on ühesilindriliste ümber siin väga palju juttu olnud. DR650, Pegaso erinevad mudelid, Yamu Tenere, Honda Dominator, Aga ka Yamu TT (R/E), Yamu XT, KTM LC4 Adventurer jne..... Edukat otsimist ja guugeldamist.
Ükspäev hüppasin sõbra Pegaso selga ja krt kuidas ma tahaksin tagasi ühesilindrilist endale...
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: DR 650, .. ?
Maanteel on vast vahepealsed pehmikud mugavamad. DR650 võib asfaldil pisut kergeks ja sadula poolest ebamugavaks jääda. Näiteks Pegaso, XF650, F650, FX650, KLE500. Kruusa kannatavad sõita kõik. Kui nad aga liig pehmed tunduvad ja hing ikka rohkem sinna 140 kiloste juurde kisub, siis LC4 äkki ...
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: DR 650, .. ?
sel juhul sul üle 650 kuubi ei tasu ronima hakata, kuna kubatuuriga kaasneb ka (mitte alati) tavaliselt raskus. mõnel puhul on on see enda ja ratta kaalu heaolu suhe seotud ka nn. "tihendiga". nt. on mul 1 tuttav, kes kaalub miski 65 kilo ja laseb GS 1200 seljas liiva ja metsa nagu vana mees.
veel- kui tahad korralikult metsateedel lasta, siis peaks ratas ka parajalt kõrgel istuma. tasuks ehk yamaha XT proovida näiteks. lisakse sellele veel ülal toodud näited ja ega palju rohkem polegi. praktiliselt igat ülal toodud ratast on siin kellelgi ja ehk mõne toasooja pilsneri eest saad proovidagi. oma perse on ikka kuningas nagu öeldakse.
Re: DR 650, .. ?
Domikas peaks ikka kergem olema kui DR... Võibolla vändaga DR on tõesti sutsu kergem. Domikas on üldse päris hea ratas.
http://www.motard.ee/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: DR 650, .. ?
Kas see 1pütaline tuleb TDM'i asemele või kõrvale?
Kui kõrvale, siis nt DR400, mõni kergem ja käredam KTM, Husaberg või Huqvarna-valikut küll.
Kui TDM'i asemele, siis ikka mingi 2pütaline.
Ise sai ka 4TX 'mudeliga igal pool mütatud, nii mudas,liivas, kui metsas, samas 130km asfalti järjest Lc4 'ga võttis tagumiku ikka nii hellaks, et tänavarehvid koos velgedega panin kohe müüki-EI ENAM!
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: DR 650, .. ?
davidsoniharald kirjutas:Sadula kõrgus on pohlad, piisab kui varbad maha ulatuvad. Ma sõitsin kaks hooaega niimoodi ringi Tenerega, ise 168cm ja 60kg. Kergemat ratast on lihtsam ohjata. TDM on ikka raske ratas tegelikult. Mul endal ka TDM ja mismoodi see sinu pikkuse juures juba piiripeal on, ei mõista. Mul ulatub vabalt täistald maha.
Mul ei ulata ei vanema ega uuema TDM'ga täistald maha, eks see sõltub inimese kondikavast. Uuemal nüsisin veidi sadulat ning nüüd on otse seljas istudes tallad korralikult maas ja rattaga läks kontakt ka palju paremaks.
õemehe õemees kirjutas:Maanteel on vast vahepealsed pehmikud mugavamad. DR650 võib asfaldil pisut kergeks ja sadula poolest ebamugavaks jääda. Näiteks Pegaso, XF650, F650, FX650, KLE500. Kruusa kannatavad sõita kõik. Kui nad aga liig pehmed tunduvad ja hing ikka rohkem sinna 140 kiloste juurde kisub, siis LC4 äkki ...
Kui reisikoli rattale laadida, siis kisub ikka 185-190kg kanti, see pole ju kuskilt otsast kerge? Sadula kohta olen mujalt ka õudusjutte kuulnud, aga sadula nüsimisel on mul juba väike kogemus olemas Itaalia, Saksa jt. eksootilistest ratastest käin parem kaarega mööda.
rai00 kirjutas:Domikas peaks ikka kergem olema kui DR... Võibolla vändaga DR on tõesti sutsu kergem. Domikas on üldse päris hea ratas.
Uuem DR650 peaks olema kergem kui Domikas, 1995 ja vanem väljalase oli vist enam-vähem samas kaalus.
ants01 kirjutas:Kas see 1pütaline tuleb TDM'i asemele või kõrvale?
Kui kõrvale, siis nt DR400, mõni kergem ja käredam KTM, Husaberg või Huqvarna-valikut küll.
Kui TDM'i asemele, siis ikka mingi 2pütaline.
Ise sai ka 4TX 'mudeliga igal pool mütatud, nii mudas,liivas, kui metsas, samas 130km asfalti järjest Lc4 'ga võttis tagumiku ikka nii hellaks, et tänavarehvid koos velgedega panin kohe müüki-EI ENAM!
Hetkel lihtsalt veeretan mõtet, et kergem ja rohkem "metsa poole" ratas oleks vist parem valik, sest kipun kogu aeg maanteelt kõrvale. Parimad hetked viimasel reisil olid kuskil Põhja-Rootsi küngaste kruusateedel tibakese seenevihmaga ning hiljem Charlottenberg-Skillingsfors-Östervallskog trassil. kruusakas vana vesiveski kõrval
Kui mõte teoks saab, siis esialgu kindlasti TDM'i kõrvale, aga üldiselt pole plaanis kahte ratast pidama hakata. Kui teist kõrvale otsiks, siis pigem juba 250cc.
Miks sul tagumiku hellaks võttis, kas asi oli ainult sadulas või oli veel mingeid põhjuseid? Sadula kohendamine ei ole teab mis raketiteadus, lihtsalt aeganõudev ja veidi tülikas.
--
Vallo
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: DR 650, .. ?
Võttis hellaks sest:
a. Iste ja -asend ei ole just kruisimiseks mõeldud.
b. Vibratsioon- väike aga ikkagi 1,5 h järjest lasta....
Nüüd võiks öelda selle kuldse lause, et:" See, mis on kõigeks mõeldud, ei kõlba millekski!"
TDM ON hea ratas aga midagi jääb tal igalt poolt puudu. Selleks ma ta välja vahetasin, müttamiseks KTM, maanteesõiduks Honda ja linnasõiduks Yamu roller
edu
Re: DR 650, .. ?
Vanem DR kah sutsu kergem kui domikas. Mul on DR 650 R - see DR'i kergem variant pakkuda. Kui huvi siis pm. Saadan pilte ja räägin ka juurde.
-
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: DR 650, .. ?
Et asi selge oleks pean ütlema, et ühepütane pole mingi omaette eesmärk. Lihtsalt ei leidnud kergemaid 500+ cc kahepütaseid. R4 ei meeldi, peamiselt viletsa mootori pidurduse pärast. Niiet kui keegi teab kergeid V2 või R2 mootoriga isendeid, siis kuulan huviga. Loomulikult ei tasu 125cc baike vmt. välja pakkuda
--
Vallo
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: DR 650, .. ?
XR-d paganama kallid
ise soovitaksin siiski lc4,hea pommikindel ratas.
Endal oli ka 2001 lc4,siiamaani kahetsen et ära müüsin
Re: DR 650, .. ?
yamaha xt 350 on hea odav ja kerge tsikkel, 1 pytt, õhkjahutus, karpaga, vändaga käimalöömine.
lollikindlamat annab otsida--kerge on käima lyya ja yle kraavide vedida

-
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: DR 650, .. ?
IZH kirjutas:XR-d paganama kallid
![]()
ise soovitaksin siiski lc4,hea pommikindel ratas.
Endal oli ka 2001 lc4,siiamaani kahetsen et ära müüsin
Ma olen laiast internetiavarusest nüüdseks lugenud, et Kadeemid tahavad keskmisest tihedamat ja keerukamat/kallimat hooldust. Samuti seda, et kui miski peaks lagunema, siis on uue jupi saadavusega tavaliselt ilge n*ss. On's neil juttudel tõepõhi all? LC4 vibra pidavat ka päris kole olema. Oma perse on mm.. kuningas? Kesse annab mulle Viljandi kandis LC4 pooleks-tunniks sõita? Peab proovima, päris krossipilli ei taha, paraku on tihti vaja ka 100-200km maanteed mõõta ning see ei tohi piinavaks muutuda.
cool200 kirjutas:yamaha xt 350 on hea odav ja kerge tsikkel, 1 pytt, õhkjahutus, karpaga, vändaga käimalöömine.
lollikindlamat annab otsida--kerge on käima lyya ja yle kraavide vedida
Üldiselt samad küsimused mis ülalpool, kuidas vibraga ja maanteel sõitmisega lood on. Huvitav kuidas DR350 sellega võrrelduna on?
--
Vallo
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: DR 650, .. ?
lc4 -ja vibratsioon on ikka mehine, samas ka minek ,v6rreldes selle sama dr-iga ja ktm-ile varuosasi pole mingi probleeem saada
-
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: DR 650, .. ?
Hr. Kaaru kirjutas:lc4 -ja vibratsioon on ikka mehine, samas ka minek ,v6rreldes selle sama dr-iga
ja ktm-ile varuosasi pole mingi probleeem saada
On üsna selge, et LC4 pole sobiv, kui peale netist loetud arvamuste ka siin kaks sõitjat vibrat mehiseks peavad. Elu on kord selline, et lahedate väikeste teede ja kruusakate vahele jäävad suured jupid maanteed..
Sõita on vaja, praegu on teada üks DR650 Saaremaal ja teine Kosel, mõlemad liiga kaugel, et tunnikeseks sõitma minna. On kedagi Viljandi/Tartu kandis? Mul on üks tuttav Domikaga Tartu kandis, kui leiaks kellegi DR'ga kah, siis oleks abiks.
Kuid nagu selgus võib DR'i plaan lörri minna, sest neid pole ammu EU turul müüdud ja varasemaid kui 1996 a. ei soovitata. Kas tõesti jääb valida ainult Domika ja XT660 vahel? Mõlemad on ühepütase kohta juba üsna rasked.
--
Vallo
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: DR 650, .. ?
Eks paistab kui ruttu need uimased 650kobakad sul käes igavaks lähevad...
Aga vanema DR650 sadul on mugavaks sõiduks natuke liiga nõgus - kogu aeg kipud alla vastu paaki jalad krõnksu libisema. Mida rohkem raputab, seda pidevam on koormus jalgadel, et p õigel kõrgusel hoida. amas minul oli dr-iga prem põlvedega paagist hoida ja püsti sõita kui xt-ga. Aga eks kõik masinad on sätitavad.
G
Re: DR 650, .. ?
Kui $ on ja tõesti head ratast otsid siis soovitan teha proovisõitu ka XT660Z-ga või xt660r
Z:
maantee 5+
offroad 5+
mets ja mülgas 4
X:
maantee 4
offroad 5+
mets ja mülgas 5+
X tahab kindlasti väikest modimist, vaata ntx Piipzu oma kuid saab odavamalt kätte vist kui Z-i
btw- Z-il peaaegu puudub vibratsioon, vähemalt proovisõidul küll midagi ei täheldanud.
Lihtalt minu arvamus.
kõvakõvakõvakõvakõva... oeh
Mootor 4-takti, 1-silinder, SOHC
Jahutus vedelik
Kubatuur 660cc
Võimsus 48,4hj (35,6kW) @ 6100rpm
Väändemomen 57,5Nm @ 5500rpm
Toitesüsteem sissepritse
Ülekanne / käike kett / 5-käiku
Pidurid: ees / taga 2-ketast (298mm) / ketas (245mm)
Rehvid: ees / taga 90/90-21 / 130/80-17
Kütusepaak / reserv 22L/ 2,9L
Istme kõrgus 895mm
Täiskaal 206kg
Re: DR 650, .. ?
Viskan omi kogemusi kah sekka.
Yamu XT350: Ei ole parim valik endasuguste seast. Mootor on u.70ndatest, raam oli vanamoodne juba 90ndate alguses ja mu teada pole neid eriti Euroopas saada kah. Sõiduomadused..... Omasin tõenäoliselt parimat sama klassi tsiklit, DR350. Maastikul OK, kruusal mhmh, maanteel täiesti out, linnas kuidagi andis sõita. Lihtsalt jõudu ei ole piisavalt, et kiirel sõidul end hästi tunda. Samuti kipub õhkjahutusega mootor maastikusõidul kuumaks minema. Ja siiski tuleb aru saada, et tegemist on 90ndate alguse tasemega, seda nii raami kui vedrustuse koha pealt. Maastikul sõita saab ja on vastupidav, küsimus on sinu ootuste kõrguses.
Võiksid proovida DRZ400, see on uuem mudel, oluliselt võimsam ja moodsam, samas väga kerge. Endal sellega eriti kogemusi ei ole, aga soovitan proovida.
XTZ660: teeme nüüd kindlaks, millisest mudelist me räägime. Kas sellest uuest või vanast? Vanaga on kogemused olemas ja kindlasti ei paneks ma sellele offroadi hindeks 5+ . Mootor on iseenesest hea, kuid tsikkel on mõeldud siiski natuke kõvemale pinnale. Eriti täispaagiga on see tsikkel maastikul väga kohmakas (raskuskese kõrgel), samuti kipuvad plastid kergesti küljest ära kukkuma ja purunema külje mahapanekul. Pealegi oli see pigem pikkadele sobiv tsikkel.
Aga kui su siht on asfalt +kruus, samas aga mitte eriti raskem maastik, siis südamlik soovitus on kaeda V-Strom 650 poole. Sõitsin sellega hiljuti tuhatkond kilti läbi, põhiliselt kruus pluss maantee ja tõesti nautisin seda tsiklit. Mootor on suurepärane (see hilisem, pritsungiga versioon vähemalt), sadula kõrgus sobilik ka lühemale, isteasend väga hea ka pikemaks sõiduks, tuulekaitse adekvaatne ning samas piisavalt kerge ja paindlik, et kruusateid nühkida. Igatahes mõnusam ja vibravabam minek kui ühepütasega. Üksi sadulas käib selle tsikliga ka pikematel matkadel ära, samas on ta piisavalt kerge linnas kulgemiseks ning kruusa jaoks.
Re: DR 650, .. ?
madone kirjutas:Kui $ on ja tõesti head ratast otsid siis soovitan teha proovisõitu ka XT660Z-ga või xt660r
mets ja mülgas 5+
Täiskaal 206kg
Selle kaaluga metsa ja mülkasse? Maadluskoondise liikmed olete?
Re: DR 650, .. ?
mella kirjutas:madone kirjutas:Kui $ on ja tõesti head ratast otsid siis soovitan teha proovisõitu ka XT660Z-ga või xt660r
mets ja mülgas 5+
Täiskaal 206kgSelle kaaluga metsa ja mülkasse? Maadluskoondise liikmed olete?
jah ma ka 100+ kilo ja dr 650 oli just paras metsas tõristada, sai ikka lauba märjaks.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: DR 650, .. ?
mella, ka suurema kaaluga saab igalt poolt läbi, iseasi, kui kiirelt
jääd kergendurodest ja krossikatest maha, kuid saad siiski hakkama.
mina uut XT660Z metsas kolistamiseks ei võtaks, ikka XT660R... liiga palju plastikut on Z-l, mida kuskile kännu otsa jätta.
samas, ei pea kohe nii palju ümber ehitama (z-l ei jookse sumpad põhja alt, mis on pluss). nii et kahe otsaga asi.
XT660r on tehase andmete järgi 176kg, minu oma kuskil 10kg kergem, väga hull mammut enam polegi.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: DR 650, .. ?
selle drz 400-ga v6id vahel metsast teele keerata, mitte vastupidi,oma kogemus sellega olemas.60 km. vist sai kunagi jutti lastud istudes,suht saast tunne persel peale seda.Raskema rattaga saab OMA l6buks eduliselt metsas murda,ketiratast vaid vastavalt oludele vaja vahetada .Aga edu 6ige valiku tegemisel
-
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: DR 650, .. ?
sang kirjutas:Viskan omi kogemusi kah sekka.
Võiksid proovida DRZ400, see on uuem mudel, oluliselt võimsam ja moodsam, samas väga kerge. Endal sellega eriti kogemusi ei ole, aga soovitan proovida.
XTZ660: teeme nüüd kindlaks, millisest mudelist me räägime. Kas sellest uuest või vanast? Vanaga on kogemused olemas ja kindlasti ei paneks ma sellele offroadi hindeks 5+
. Mootor on iseenesest hea, kuid tsikkel on mõeldud siiski natuke kõvemale pinnale. Eriti täispaagiga on see tsikkel maastikul väga kohmakas (raskuskese kõrgel), samuti kipuvad plastid kergesti küljest ära kukkuma ja purunema külje mahapanekul. Pealegi oli see pigem pikkadele sobiv tsikkel.
Aga kui su siht on asfalt +kruus, samas aga mitte eriti raskem maastik, siis südamlik soovitus on kaeda V-Strom 650 poole. Sõitsin sellega hiljuti tuhatkond kilti läbi, põhiliselt kruus pluss maantee ja tõesti nautisin seda tsiklit. Mootor on suurepärane (see hilisem, pritsungiga versioon vähemalt), sadula kõrgus sobilik ka lühemale, isteasend väga hea ka pikemaks sõiduks, tuulekaitse adekvaatne ning samas piisavalt kerge ja paindlik, et kruusateid nühkida. Igatahes mõnusam ja vibravabam minek kui ühepütasega. Üksi sadulas käib selle tsikliga ka pikematel matkadel ära, samas on ta piisavalt kerge linnas kulgemiseks ning kruusa jaoks.
DRZ400S on muidugi kõigile hästi teada kui Rebaseonu ühe retke sõiduriist ja kindlasti õigustab end peamiselt väga viletsatel teedel sõitmisel. Minu sihiks ei ole maastikusõit, selleks on kerge 250cc. TDM on lahe asfaldil ja ka kruusal sõitmiseks, kuid reisilastis (+18-20kg 250kg kokku) liiga raske ja kohmakas, et ma end kruusal või veelgi kehvemal teel mõnusalt tunneks. Tunde järgi ütleks, et vaja on vähemalt 50kg kergemat ja rohkem metsale orienteeritud ratast millega saab ka mõnusalt legaalsetel kiirustel maanteed mõõta.
Kõigi eelduste kohaselt saab naise uueks rattaks DL650 ning olen igati nõus, et see V2 on üks magusamaid mootoreid millega olen sõitnud. Paraku on DL650 sama raske kui TDM, kuigi madalam raskuskese ja 19" esiratas teeb kruusa sõitmise mõnevõrra kergemaks.
mella kirjutas:Selle kaaluga metsa ja mülkasse? Maadluskoondise liikmed olete?
Vähemalt mina oma 65-67kg ei kavatse üle 120kg märgkaalus rattaga metsa poole vaadata. Teisipidi võib siit samast foorumist lugeda kuidas mõned turskemad sellid on oma moditud TDM850 korduvalt mülgastesse uputanud
Mul on ka selline mulje jäänud, et DRZ400 on siiski rohkem offroad pill ning pikem ots maanteel oleks pehmelt öeldes ebamugav. Ma keeran ikka vastupidi vahel maanteelt kruusale ja metsateele.
XT660R kohta lugedes jäi silma kaks asja: esiteks juba Piipzu mainitud leegikate jooksmine põhja alt ja teiseks see, et sama mootorit kasutatakse uuemal Aprilia Pegasol? Pole veel põhjalikumalt kaevanud, aga Pegaso Trail XT660 mootori, 19" esiratta ja 820mm kõrguse sadulaga tundub päris mõistlik. Eriti just sadula kõrguse poolest, sest TDM on sama kõrge, aga XT660R 4-5cm kõrgem. Kas XT660R 182kg märgkaal on õige? Pegaso kohta esmapilgul märgkaalu ei leidnud.
Peale biker.ee arhiivis kaevamist lisaks veel sellise tsitaadi:
madone kirjutas:Näiteks üks üli ebaõnnestunud offroad ratas on Aprilia pegaso xtrail, sellel algab samuti vastukeeramine väga madala kiiruse juures ning mina ei kujuta küll ette kes sellise plönni välja mõtles.
Adventure klassi ratas mille looja on vist küll asjast valesti aru saanud :S
Nii Pegaso Trail kui kahepütase F650GS märgkaalud (internet ei valeta ) tunduvad olevat suuremad kui XT660R, seega peale taolist tsitaati polegi nagu eriti midagi lisada..
--
Vallo
Re: DR 650, .. ?
Sorry ma pole väga aktiivne siin bikeris olnud juba mitu aastat
Sain su PS-i kätte..
Üldiselt olen ise suht udusule kaalu, vist 175 kanti pikk? dno..
Jah mul on xt660r (vaata avatari pilti).
Mina olen sellega siiani igalpool hakkama saanud, männikul kerge endu rada sõidetud nii mis mühiseb... õiged rehvid ja tuld. Muidugi luidete peal lausa üle ei hüppa mis mõne 120kg kaaluva rattaga oleks juba võimalik aga ma usun, et seda sa ei otsigi..
kui rääkida maantee+offroad+selline rahulik mülgas/mets/liiv siis nii R kui Z on super rattad selleks.
200+ km jutti lasta siis mina oma R-ga tunnen vibra küll juba kuid piipz ei saa sellest arugi.. eks inimesed erinevad ja tunnetavad asja ka erinevalt vist.
muidugi tema mod, et sumpad lähevad raamivahelt ja ainult üheks sumpaks kokku võtab kõvasti vibra vähemaks kah kuna originaalid on siga rasked ja kinnituvad iga natukese aja tagant raami külge mis annab kenasti vibra edasi.
Muidu aga Z-i puhul ei tundnud isegi mina mingit vibra... eks see vähe uuem mudel ka.
Tallinnas yamu keskuses saad kindlasti ennem talve mõlemaga proovisõitu ka teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: DR 650, .. ?
madone kirjutas:Sorry ma pole väga aktiivne siin bikeris olnud juba mitu aastat
Sain su PS-i kätte..
Üldiselt olen ise suht udusule kaalu, vist 175 kanti pikk? dno..
Jah mul on xt660r (vaata avatari pilti).Mina olen sellega siiani igalpool hakkama saanud, männikul kerge endu rada sõidetud nii mis mühiseb... õiged rehvid ja tuld. Muidugi luidete peal lausa üle ei hüppa mis mõne 120kg kaaluva rattaga oleks juba võimalik
aga ma usun, et seda sa ei otsigi..
kui rääkida maantee+offroad+selline rahulik mülgas/mets/liiv siis nii R kui Z on super rattad selleks.
200+ km jutti lasta siis mina oma R-ga tunnen vibra küll juba kuid piipz ei saa sellest arugi.. eks inimesed erinevad ja tunnetavad asja ka erinevalt vist.
muidugi tema mod, et sumpad lähevad raamivahelt ja ainult üheks sumpaks kokku võtab kõvasti vibra vähemaks kah kuna originaalid on siga rasked ja kinnituvad iga natukese aja tagant raami külge mis annab kenasti vibra edasi.Muidu aga Z-i puhul ei tundnud isegi mina mingit vibra... eks see vähe uuem mudel ka.
Tallinnas yamu keskuses saad kindlasti ennem talve mõlemaga proovisõitu ka teha.
Mulle jäi kuskilt silma, et vist oleme üldiselt sama kaalu ja pikkusega, sestap PS'i sulle saatsingi. Piipzu olen IRL näinud, temalt pole tsikli ning kehaehituse ja -kaalu suhte kohta midagi küsida, talle võib XT660R tõepoolest tunduda "mitte eriti mammutina" nagu hiljuti lugesin Üldiselt võttes peaks kõigepealt TDM'i ära kaaluma ja seejärel tõesti proovisõidu suhtes Yamu keskusega rääkima.
--
Vallo
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.