Intruderi reduktor
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Intruderi reduktor
Tere!
Ärge arvake, et otsingut ei kasutanud, aga.....Läbi imelike juhuste jõudis minu kasutusse Intruder 1500, aastast 99, kuna ei ole kunagi kardaaniga ratast omanud, siis kui tihti peab seal reduktoris õli vahetama? Esimene ots on ju mootoris, koos selle õliga, aga tagumine ots?
Re: Intruderi reduktor
Keera reduktoril punn maha ja pista näpp sisse, kui õli on läbipaistev ja puhas, siis kärab küll, kui aga tume/hägune siis vajab vahetamist !
Re: Intruderi reduktor
Ära selle mõnesaja grammi õli pealt küll kokku hoia, pane värske vedelik sisse ja vaheta edaspidi vastavalt tehase poolt soovitatud läbisõidule.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Re: Intruderi reduktor
Vahetusvälp peaks olema 12000 km (90W GL-5) kogus kuskil 0.2...0.22L
Maksis liitrine pudel (väiksemat ei olnud hetkel poes) kuskil 200 eeku.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.