Hornet 919 Vs Bandit 1200
Moderaator: Moded
Hornet 919 Vs Bandit 1200
Eeltöö, eeltöö...
Tere.
Suhteliselt varsti peaksid A kati load taskus olema, ning olen neid rattaid uurinud ja puurinud juba pikemat aega. Kuna ise suht suur koll siis sõidukogemusega sõbrad kriipsutasid minu jaoks kohe maha kõik 600'sed rattad. Seega olen jäänud pidama nende kahe ratta peale. Esimest teemat lugedes vastaks esitatud küsimustele ka ära.
Enne, kui küsid, millist tsiklit sa peaks endale ostma või milliste valikute seast, vasta (enda jaoks) mõnele lihtsale küsimusele:
- Kui pikk ja kui raske sa oled- 190cm ning ligi 130kg
- Milline on sinu sõidukogemus ja millistes tingimustes- Lapsepõlvest mõned sajad km IZ'idega ja nüüd kooli rattad kooli ajal.
- Vanus- 30
- Juhiloa kategooria ja staaz- A kat kohe kohe käes (Ptüi)
- Millistesse tingimustesse ratast otsid- Peamiselt Tallinn, töö ja lõbusõidud.
- Palju sul selleks raha eraldatud on- Hind kujuneb nendel ratastel kuskil 40-50tuhhi kanti niikuinii...
- Kui hakkad sõpradega koos sõitma, millised tsiklid neil on.- See ei ole minu jaoks määrav
- Mitmekesi ja kui pikalt kavatsed sama tsikli seljas sõita. - Üksi ikka.
Seega võibolla on foorumlaste seas häid nõuandeid kumba valida. Teadupärast tuli 900 hornet alles 2002 välja seega kui valik jääb horneti peale tuleks ilmselt nati rohkem raha välja käia, sest 96-97' aasta 1200 banditeid on motardis ja motodepoos parema hinnaga saada kui hornetid. Samas tuleks vanust rattale sellega ka kohe 6 aastat juurde ju.
Kõik ei tule kohe meelde ka- mingi hetk uurisin ka TDM'i aga esialgu jätaks need touring tüüpi rattad valikust välja. Ning bike tüüpi rattad ei meeldi ilmselt mu istmikule eriti:) Seega klassikalist tüüpi mootorratas on ilmselge valik esimeseks rattaks.
Hornetil 6 käiku vs Banditi 5 käiku kui oluline??
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Tere. Huvitaks ka ennast arvustused nende rataste kohta =) Laske aga tulla
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
bandit ja hornet on üsna erinevad rattad minu arust.
Hornet selline nõks sportlikum siiski (kuigi naked), Bandit rohkem klassikalisema ratta moodi olemuselt.
Banditiga kogemusi vähe aga Hornet 900 on igapäeva liikuriks päris hea asi - mugav ja liigub edasi ka aga kui suuremat kasvu oled siis vbla jääb väikesepoolseks (Bandit peaks suurem ja raskem olema).
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Hornetiga kogemus puudub,poolgondlis 1200 Banditit sai ekspluateeritud aastake.Väga njummi tsikkel,kiirendus hea-algab alt ja käib ilusti l6puni välja.Mugav s6iduasend ja kaass6itja jaokski on ruumi piisavalt,hea lasta nii trassil kui linnas.Pisut häirib see,et pikka otsa s6ites tahaks puuduvat kuuendat käiku sisse t6mmata.Samas tuleb ka olemasoleva viie käiguga 200 ruttu kellale.PS olen sinust 4 cm lühem ja kaalu ka 30 k vähem,seega sul Banditiga veelgi lihtsam s6ita kuna j6ud käib rohkem üle.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
töökaaslasel on 900ne Hornet. raami suuruse poolest on ta küll üsna tillukene. kahtlen, et suuremat sorti tegelane end sinna normaalselt ära mahutab.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Ai kui mugav ja ai,kuidas väänab
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
900 hornet on 30 kg kergem ja suuruse poolest hornet on lihtsalt saleda ehitusega, aga ega isteasend sellepärast väiksem ei ole. Veel on hornetil sissepritse mis teeb sõidu eriti mahetaks ja sujuvaks. Aga eks oma perse on kuningas, pead järgi proovima, eks hornet ole rohkem linnas võitlemiseks ja paugutamiseks bandit jääb selle võimlemise jaoks sutsu raskeks, mis on aga plussiks maanteel. Ja käikudega on nii et hornetil võiks üldse 4 käiku olla nagunii veab iga käiguga
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Selle saksast toomise peale olen ka mõelnud, aga kokkuvõttes kas ja kui palju see ära tasub- 1) olen suht võhik rataste osas ja seega ei suuda ka silma peale visates kindel olla mis konditsioonis ratas on- seda enam siis piltide järgi ratast osta. 2) Enda transport sinna (võimalikud tühisõidud kui ratas ei vasta piltidele) Transpordi kulud eestisse on kindlasti ka 4-5 tuhhi + kodus arvele saamine jms.
Seega eelistaks pigem vaadata eestist ratast, mis on korraliku ajalooga (erakätest), või maksta natuke rohkem ja kuskilt motopoest midagi jalge vahele värisema (on vähemalt pärast kellele pretensioone esitada)
Aga selel 1300'se yamu võtan ka teadmiseks...
Tänud siiamaani vastajatele
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Kri§to kirjutas:Selle saksast toomise peale olen ka mõelnud, aga kokkuvõttes kas ja kui palju see ära tasub- 1) olen suht võhik rataste osas ja seega ei suuda ka silma peale visates kindel olla mis konditsioonis ratas on- seda enam siis piltide järgi ratast osta. 2) Enda transport sinna (võimalikud tühisõidud kui ratas ei vasta piltidele) Transpordi kulud eestisse on kindlasti ka 4-5 tuhhi + kodus arvele saamine jms.
Seega eelistaks pigem vaadata eestist ratast, mis on korraliku ajalooga (erakätest), või maksta natuke rohkem ja kuskilt motopoest midagi jalge vahele värisema (on vähemalt pärast kellele pretensioone esitada)Aga selel 1300'se yamu võtan ka teadmiseks...
Tänud siiamaani vastajatele
Või siis Inglismaalt:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... +vajad+abi
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
pacaan kirjutas:Hornet 900 on igapäeva liikuriks päris hea asi - mugav ja liigub edasi ka aga kui suuremat kasvu oled siis vbla jääb väikesepoolseks.
+1
Ma olen 180cm ja imho mulle on paras. Mine istu selga kuskil a`la depoos, vaata kuidas isteasend tundub. Kuhu su põlved jäävad, kas põlved ei jää liiga krõnksu(ilmselt mitte) jne.
Nendeks linnas ja linnalähedastseks (loe: Eesti piires) on Hornet 900 väga hea ratas. Kel on, see on rahul.
Ah jaa, matkata saab ka kui tahtmist on
CB500@ VI hooaeg 900 Hornetiga.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Ma näed ikkagi jälle tsurkaks siia vahele oma repliigi- kui virk-laisk oled?
Kas vaadata/otsida keti- või kepiveolist?
Ma suht laisk ja eelistan kepiveolist näiteks
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Milline on hea kardaani nakedi kooslus üle 750/900 cm3?
Ise küsin ise vastan, Bulldog on siis 1100 ja kardaan... Küll aga on järelturul bulldog hetkel 80+k. See jääb esialgu küll liiga paljuks hinna poolest.
(Ning proovijate mõtteid lugedes eundub väikese ja uimasevõitu olevat ratas, mingi härra tahtis naisele osta sellist. aga ma kaalu poolest 2 naist:P ja pikkust on ikkagi 190)
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Bulldogi laidetakse maha tema 48 kw tõttu, on küll suur mootor ja veab nagu rong aga powerit njetu. Pole küll sõita saanud Bulldogiga, kuid kui praegu tunnen, et 57 kw sama raske kere peal on lahja/igav ning vaja oleks vaheldust.
Rumal küsimus aga kas ongi üldse mõni kepiveoga isend, mis kaaluks alla 200 kg? NTV650 Revere on vb sinnakanti, kuid midagi uuemat?
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Kui ratas just rr peab olema siis võid kaaluda ka honda x11.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
See rr on küll kuskilt mingi desinformatsioon. Mul ei ole rinkaga mingeid suhteid
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
- Tsikkel: 1190
- Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Üks samade mõõtmetega tegelane (frefighter) otsis siin ka suuremat ratast ja tema jäi rahule Fazeriga.
Ma ise 10 cm sinust lühem ja pea 50 kg kergem, kuid mõnus oli tonnise Fazeriga sõita ka minul.
Eks iga peab ikka enda oma kiitma kuigi minu puhul tegemist siis eksiga.
q
FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Kri§to kirjutas:See rr on küll kuskilt mingi desinformatsioon. Mul ei ole rinkaga mingeid suhteid
Pidasin japsi silmas.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
qwerin-
tean teda, ja minu arust on tema FZR praeguseks hetkeks müügis, põhjuseid ei tea. Tolle rattaga on eelaimdus, et esimeseks rattaks üle 100Kw päris ei tahaks- tundub ohtlik
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Kri§to kirjutas:qwerin-
tean teda, ja minu arust on tema FZR praeguseks hetkeks müügis, põhjuseid ei tea. Tolle rattaga on eelaimdus, et esimeseks rattaks üle 100Kw päris ei tahaks- tundub ohtlik
Kui sõidu ajal ikka mõtled, mis teed ja ajudega vend oled, saad üle 100kw masinaga hakkama. Endal 22kw masin, isal 70kw fazer 600cc, olen 16 aastane ja ei ole mingi probleem sõita ka isa fazeriga, väga mõnus on. Algul kindlasti peaks siis ettevaatlikum olema, aga eks sa proovi erinevaid masinaid ja otsusta ise. Edu!
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Kui nakedit tahad siis jah Honda X11 on kah hea suur ja stabiilne samas liigub nagu loom. Kui 900 hornetiga võrrelda siis hornet on nagu väike vend. Sellel x11 on veel Dual pidurisüsteem mis on maru hea mugav.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Yamaha VMAX ei meeldi?
Moto Guzzi'sid võid ka piiluda, neil on kepivedu.
Kri§to kirjutas:Milline on hea kardaani nakedi kooslus üle 750/900 cm3?
Ise küsin ise vastan, Bulldog on siis 1100 ja kardaan... Küll aga on järelturul bulldog hetkel 80+k. See jääb esialgu küll liiga paljuks hinna poolest.
(Ning proovijate mõtteid lugedes eundub väikese ja uimasevõitu olevat ratas, mingi härra tahtis naisele osta sellist. aga ma kaalu poolest 2 naist:P ja pikkust on ikkagi 190)
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
- Tsikkel: Ducatisti
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
No aga siis ju võib Monsteri peale ka vaadata. 900 ei tohiks lahjaks kyll jääda....powerit kyll. Midagi haruldasemat kah sekka
Nii kui keerad nii läheb Saab nii maanteel kui ka linnas sõita, endal ei ole kyll kordagi olnud vaja ratta valikut kahetseda.
Julgen soovitada.
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Kui X11 vastu huvi on, võta ühendust ja tule proovi ratas ära.
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Üks mitte väga erapooletu soovitus : Praegusel hetkel tasuks kindlasti eelistada bantitit, kuna neid on turul väga soodsate hindadega saada. Eelmine aasta taheti banditi eest saada ca 45- 50K. Nyyd algavad hinnad 35... Hornet ca 60K(sama mis eelmine aasta). Muidu suht sarnased rattad. Hornet on suts kergem. Suzukil tundub väänet rohkem olevat. ca280cm3 rohkem ikkagi. Bantit on ka rohkem levinud st. suurem kasutatud juppide saadavus...
http://www.motard.ee/
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:28
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Aprilia Rst Futurat võid ka tulla proovima. Suur ja mugav, 1000 kuubikut ja V-2. Soovitan. Kui huvi on, võta ühendust.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
No ja kepivedulistest rääkides oleks ülekohtune mitte proovida suurt Diversanti. Üks pommikindluse isasid ja käib vajadusel muhedalt edasi (kui pole just paanilist vajadust foorist foorini esirehvi arvelt kokku hoida).

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Tänud kõikidele, mõtteainet nii et vähe pole.
Täna sai ARK teooria ka sooritet nii et liigume vaikselt eesmärgi poole.
Re: Hornet 919 Vs Bandit 1200
Kri§to kirjutas:Tänud kõikidele, mõtteainet nii et vähe pole.
Täna sai ARK teooria ka sooritet nii et liigume vaikselt eesmärgi poole.
Saatsin sulle PM, mis kindlasti huvi pakub.
Kui kätte ei saanud, siis helista 53431082 või anna enda nummer, kuna on sulle üks väga hea varustusega 900 Hornet pakkuda
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.