Mõrad esirehvis

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
dan33
Postitusi: 56
Liitunud: 26 Dets 2006, 00:45
Tsikkel: SLR650/ST1100/TDM850/TDM900..
Asukoht: haapsalu

Mõrad esirehvis

Lugemata postitus Postitas dan33 »

Muster on korralik aga väikesed murenemis mõrad külgedel.On kellegil kogemusi sellise rehvi vastupidavuses? :oops:

FZS 600,XVS1100

taux
Postitusi: 282
Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Tallinn.Randvere
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas taux »

rehvide ja pidurite arvelt pole mõtet kokku hoida. Sain kunagi kurvis naela tagarehvi.Polnud kuigi meeldiv kogemus aga kui tegu on esirehviga ja juhtub pauguga minema siis Palju õnne.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8858
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

mis rehvid on? enamus tootjaid pressib tootmisaja peale. peale kulumise rehvid ka vananevad ning kui juba mõrad sees on, siis nende vastupidavust testida ei soovita.

Kasutaja avatar

Teema algataja
dan33
Postitusi: 56
Liitunud: 26 Dets 2006, 00:45
Tsikkel: SLR650/ST1100/TDM850/TDM900..
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas dan33 »

Pirelli on. Aastaarvu ei leidnud.

FZS 600,XVS1100

taux
Postitusi: 282
Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Tallinn.Randvere
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas taux »

vana rehv muutub ka kõvaks ja tal pole pidamist

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6763
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 692 korda
Tänatud: 455 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

dan33 kirjutas:

Pirelli on. Aastaarvu ei leidnud.

Vaata http://www.carbibles.com/tyre_bible.html ja otsi 4kohaline DOT kood rehvilt. Esimesed 2 numbrit on tootmisnädal ja viimased kaks aasta!

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
dan33
Postitusi: 56
Liitunud: 26 Dets 2006, 00:45
Tsikkel: SLR650/ST1100/TDM850/TDM900..
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas dan33 »

2202 e. mai 2002.Mitu aastat oleks normaalne rehvi iga?

FZS 600,XVS1100
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Krt küll, kui raha vähe, osta kasutatud, aga korralik rehv, ei maksa ju miljonit... :evil: mida sellest aastaarvust, kui kumm väsinud... auto enamasti annab andeks, tsikliga puhas õnnemäng...

...omal üks selline "ahkäibküll" kogemus tsiklirehviga olemas, pärast panin Suurele Vaimule küünla tänutäheks aknale põlema, et seekord hinges hoidis... (w)

ei pea ju kõike oma kogemuste pealt proovima...

Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas markku »

rehvide arvelt pole mõtet kokku hoida, kui vähegi kannatab siis ikka uued alla!!!!


rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Ma arvan, et kui rehvis juba mõrad sees on, siis on küll tagumine aeg rehv välja vahetada.

Rehvid on mootorratturil nagu omamoodi elukindlustus või nii. Vigase rehviga sõit on juba üsna riskantne loterii. Tagarehv ei pruugi tõesti nii hull olla, aga esimesega on juba suurem tõenäolsus, et kabeli mats.

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Ühinen eelkommijatega. Et kui rehvil on mõrad sees, siis pole küll vaja mõelda et mis aastal see toodeti ja et ehk veel saab sõita ja ehk ei lähe pauguga 100km/h. Milleks iseenda ja ka teiste eludega riskida? Et statistikasse saaks veel üks mootorrattaõnnetus lisaks?
Kas riskiksid sarnaste tunnustega kondoomi kasutada? :twisted:

Edu!

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

Erz
Postitusi: 87
Liitunud: 02 Dets 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn / XRV750

Lugemata postitus Postitas Erz »

endal kogemus tagarehviga, kus mõrad tekkisid ka mustri põhja. Rehv oli ostetud uuena ning kasutatud vaid mõned kuud. Tegin sellega 5000 reisi Norrasse ning naasmisel leidsin suurem mõrad, kui sõita oli veel 2000 km.
Pidevalt jälgised avastasin, et mõrad suuremaks oluliselt ei läinud ja jätkasin sõitu Eestisse.
Tegemist on Mitas E07 rehvga. Enamus teest oli asfalt. Tootja esindaja ütles, et ju ma ikka kõva rõhu olen sinna sisse löönud või muidu väga ülekoormanud, garantiiga kindlasti tegu ei ole (tegelikult ei teagi mis teda selliselt lõhkus). Rõhud olid reisi vältel korras, õhu temp. oli pidavalt 10'C lähedal nii et kõvat kuuma ka kuskilt ei saanud. Alati ei pruugi olla viga ka vanuses, igatahes nüüd vaatan rehvide seisukorda väga põhjalikult.
Esirehviga ise ei riskiks eriti kaua liigelda -tagumine veel hoiatab, aga esimesega raskem juhus.
Ise vahetasin rehvi ka kohe ära kui Eestisse jõudsin, ei maksaks ise õnnetustele kaasa aidata.

Erti aka Erz
Honda AT RD07
Kasutaja avatar

dimi1974
Postitusi: 778
Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
Tsikkel: Honda CBF 1000
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas dimi1974 »

Kui rehv niisama seisab läheb ta juba hapuks.Sellest peaks ju A-kat lube tehes õpetaja rääkima.Paar aastat ja rehv välja vahetada.Rehv läheb seistes kõvaks ja pidamine kaob kuigi välimus võib olla ilus ja uus on ta juba vana ja kõlbmatu.Kui vahetad tagumist rehvi vaheta ka esimene.Tsiklirehvide puhul ongi 5 aastat suhteliselt kriitiliseks piiriks,mil neid on mõtet tavahinnaga soetada.Põhjus on selles,et ajapikku kummisegu plasteerub ning muutub libedaks ja seetõttu ei ole pidamine enam värske rehviga võrreldes sama hea.
kui kellelgi on rohkem huvi siis Motomaania Mai/ Juuni 2007 numbris Garaaz 4 saab rohkem lugeda rehvidest.

Viimati muutis dimi1974, 16 Mär 2008, 12:02, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

dan33 kirjutas:

2202 e. mai 2002.Mitu aastat oleks normaalne rehvi iga?

See rehv on küll veic vana jah, rehvi maksimaalseks vanuseks loetakse tsikli puhul 5 a, st eelmine aasta mais sai vanus täis. Ise viskasin ka rattale uued rehvid alla, tagumine vanuse poolest oleks veel kestnud aga mustrit vähe võitu ja esimesel rehvil mustrit küll aga vanus täis. Rehvi koostis läheb vanusega selliseks kõvaks plastikuks ära, see ei pea enam midagi eriti just jahedamate ilmadega ja vihmaga. Ei soovita jah rehvi proovile panna. Uue rehviga saab ennast turvaliselt ikka tunda ja muretult kilomeetreid nautida .

Kasutaja avatar

Teema algataja
dan33
Postitusi: 56
Liitunud: 26 Dets 2006, 00:45
Tsikkel: SLR650/ST1100/TDM850/TDM900..
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas dan33 »

Selge pilt.Hea meelega oleks tahtnud tagumisega koos vahetada a tuleb siis järelikult kaks korda vahetamas käia.Taha ostsin elumotolt tagavaraks uue ära, vana kannatab pool suve sõita.Keskel 4mm mustrit järgi.

FZS 600,XVS1100

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Ma targutan ka. Välised praod tavaliselt tekkivad päikesest ja ka vanusest. Olen tosin aastat rehvidega pusinud ja on tulnud ette nii mõndagi. :lol:
Väikesed pindmised praod ei tähenda alati matsu, küll aga läbivad lõhed on ohtlikud.
Vanuse saad teada kolmekohalisest numbrist mis asub tavaliselt ühelpool rehvi. Esimised kaks täh. aasta nädalat millal toodetud ja viimane aastat.
Küll aga need samused mõrad kuulutavad tavaliselt üsna pea hävingut. (crash)
Kui võimalik viska see mineka.
terv Virx.

Viimati muutis Jussike, 30 Juul 2010, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Homonculus
Postitusi: 15
Liitunud: 30 Apr 2008, 20:37
Tsikkel: XB9R
Asukoht: Tallinn

Re: Mõrad esirehvis

Lugemata postitus Postitas Homonculus »

Näib napilt küsimus siia teemasse sobivat:

Kui vana kasutamata (loe: müügis uuena) rehvi peaks pidama nii vanaks, et seda enam rattale alla ei ole mõistlik/ohutu panna? Jutt siis "Sport Touring" tüüpi rehvidest.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Mõrad esirehvis

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Tehnoülevaatuse nõuded piiravad selle vist viie aasta peale. Vanema rehviga lihtsalt ei tohiks ülevaatuselt läbi saada, olgu seal või 20mm mustrit.

Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Re: Mõrad esirehvis

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Kiirelt vaadates panevad umbes pooled vastajatest oma teemat siin ja küsimusele vastust pole andnud. Lihtsalt väike vahemärkus.

Paar üksikut lihtsat vastust on kah nagu näiteks: "Kui mõrad sees, siis tuleb välja vahetada" <- ühineks selle avaldusega!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”