SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
hallivatimees kirjutas:Kipsi kirjutas:Kõige suuremad targutajad võiks lugema õppida või kui on nii lühike mälu, et paari postitust ei mäleta, siis kirjutan uuesti : Tahaks teada, millest selline hinnavahe ?
Siia sobiks kurikuulus dialoog "Millest sa aru ei saa?" "Mis sul viga on?" ja nii umbes 20 korda järjest.
Kui sa siiani aru ei saa, millest selline hinnavahe on, siis tasuks ehk enda soovitust kuulda võtta ja "paar postitust" tagasi üle lugeda. Isegi korduvalt on ju öeldud, et hinnavahe tuleneb sellest, et supermotol maksavad sponsorid osa stardimaksudest kinni, rinka puhul aga mitte. Tõesti ei saa aru, kuidas sa aru ei saa...
Aitäh, et sa mulle nüüd kõik selgeks tegid. Sobiksid võibolla hälvetega inimestele raamatut lugema.No offence.
Üldiselt ei küsinud Sinult vastust vaid korraldajatelt...ja kui Sa oled korraldaja, siis müts pähe tagasi sinu ees, et sa ei suuda siiani lahti seletada probleemi.
Üldiselt häbi korraldajatele sellise suhtumise eest ( vabandan, kui Te lihtsalt pole leidnud aega vastata ), aga päris mage kui keegi kolmas isik(manager2) vastab mu küsimusele täiesti adekvaatselt ja erapooletult... Respect.
Ja selline seletus, et supermoto stardimaksu maksavad sponsorid kinni on ju naeruväärne?!Lihtsam oleks ju öelda, et ei jätku sponsoreid, et korraldada teise ala võistlus kõrvale.Kui ma enda ettevõttega sponsoreeriks mingit üritust, mind ei kotiks kuhu see raha läheb, peaasi, et minu reklaam on väljas.Sest nn sponsrlus pole midagi muud kui kahepoolne reklaamileping. Kui enda nime kusagil näidata ei taha, on asja nimi heategevus.
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Psaiko kirjutas:Enda eemalejäämine on täiesti maistel põhjustel, mis polegi rahas- ei saanud rinkagondleid õigeks ajaks kohale ning reeglites avastasin punkti üheosalise kombe osas.
... Võitleme me ainult võimaluste eest rohkem sõita ja seda kiiremal rajal ning nagu ma aru saan siis ka Teie mingi osa sissetulekutest sõltub motospordist ning kandepinna juurdetekitamine on ka Teie huvides-Turundus ja Reklaam on veel lapsekingades:D .
...Allani jutus on kõva tõde sees kandepinna osas ja kriitikanooled lendavad kah vististi õiges suunas- hetkel me ei näe küll, et keegi meid meie õhukese rahakoti tõttu ootaks sõitma, vb see nii ongi-loodame, et mitte.
... minu arusaam veel hinnast niipalju:
esmalt tundub tõesti ka loogiline, et võiks ju Rookie klassile vähe odavama hinna panna, et siis uusi tulijaid tuleks rohkem peale. Nii kindlasti oleks ka C klassiga. Paraku C klass sinna ajalistel kaalutustel ei mahtunud.
Tegelikult on aeg üks põhjuseks ka miks ei saa Kuressaare puhul soodustada uusi tulijaid soodushinnaga. Miks?
Ehk tegelikult on mõistlik, et esimest korda võistlusele tulev vend ei teeks seda olukorras, kus rajaga tutvumiseks on enne võistlust kaks lühikest sessiooni. Ehk siis puhtalt ohutuse mõttes ei ole see võistlus see koht, kus esimest korda stardilippu näha.
Eelmisel aastal Saugal oli ju ka äge hinnapoliitika trennide puhul, kui sul rattal kleepsud - numbrid peal, maksid rohkem... tundus imelik, aga mõnes mõttes isegi põhjendatud.
Mis aga tulevikku puutub, siis mina pakuks korraldajatele välja hoopiski midagi muud - kõik võistslustel esimest korda osalevad Eesti sõitjad (justnimelt kohalikud sõitjad) võiksid saada osaleda üldsegi tasuta. Millal me viimati nägime, et Sauga ringraja osalejate limiit täis sõideti?. Äkki 2006 või 2007 aastal? Ja kui korraldaja on näiteks seotud ainult ühe etapi korraldmisega, siis selle kulu võiks kinni maksta EMF või kui EMF on nii rotis olukorras, et kohe üldse raha pole (mida ma tegelikult ei usu - eraldatakse lihtsalt mujale), siis lisada tavapärastele osavõtutasudele näiteks 100.- ja moodustada nn. ringraja kasvufondi... . Lõppude lõpuks huvitab meid ju, et meil oleks kellega võistelda ja et rajal oleks 10 sõitja asemel 30.
Ja lõpetuseks, mis korraldajatesse puutub ja miks nad ei ole sõna võtnud. Enamik neist ei käigi siin foorumis (annika välja arvatud). Kõik te aga võite ette kujutada milline näeb välja ühe sellise võistluse korraldajate eilne-tänane-homne ... ja ülehomne päev. Seega mingit adekvaatset tagasisidet sellelt tiimilt on praegu palju tahta. Pinged laes nii öelda.
P.S. - kellel gondleid vaja on, helistage.
mul veel mingi hunnik uusi plaste seisab garaazhis (R6,R1,CBR600,CBR1000,GXR1000).
Eno 50 88 963
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
sepp kirjutas:ja alla 50k ratas. tead,ausaltöeldes ma ei ta kedagi kes võistleks sellise hinnaklassi rattaga.
Lehva- lehva sepp Ma ei usu, et keegi mu raipe eest niigi palju maksaks. Mitte, et see antud kontekstis oluline oleks, aga kuidagi peab ju pildile trügima. Teine küsimus, et kas minu tegemisi saab ka võistlemiseks nimetada
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
anni kirjutas:Kallid inimesed palun enam mitte ühtegi virinat. Kui ära jääb võidusõit on paha ja kui toimub siis endiselt halb.
Supermoto osavõtutasu on hooaegade lõikes olnud sama, kuna on olemas sponsorid, kes osad kulud katavad.Motosport ongi kallis harrastus ja see on täisesti vabatahtlik!
Tõepoolest, motosport on kallis harrastus, aga Annika, kas Sina oskad öelda miks rinkal sponsoreid ei ole ja kes neid selle ala ja ürituste korraldamise juurde meelitama peaks?
Ettepanek: Kuna kõigile motosportlastele on teada kuhu poole kaldu on EMF, siis võiks lahutada motoringraja EMF'ist, ja luua eraldiseisev organisatsioon - Eesti Motoringraja Assotsiatsioon!
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Nokk lahti- saba kinni, saba lahti- nokk kinni... kus kurat selle ringrajaga ja kiirendusega, kross ja enduuro on Eestis In Radade probleemi pole, maanteed sobivad enduurodele, võistlusklasse igale maitsele,võistlusklassid on rahvarohked ja rajamaksud (stardimaksud) viisakad+ ala on gramm odavam, trenn on tõhusam, sõit lõbusam ja traumade rohkuse kohta saab tihedamini puhata
ja ala on aastaringne. Muud rattad kõlbavad Eestis aind punktist A punkti B liikumiseks
Krossi juures jääb 30 kraadise kuumuse juures nahkpükstes ringikeksimine ka ära
Antud post suht fleim siia teemasse, lihtsalt vaadates viimasel ajal foorumit, siis aind mingi ving lahti neil beikeritel. Sõitke ja kui ei saa siis ärge sõitke. Piis
PS. sinna Saaremaale on anyway selle kuradmia paadiga nii tüütu minna
http://www.motoservice.ee
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
timor kirjutas:Ettepanek: Kuna kõigile motosportlastele on teada kuhu poole kaldu on EMF, siis võiks lahutada motoringraja EMF'ist, ja luua eraldiseisev organisatsioon - Eesti Motoringraja Assotsiatsioon!
![]()
väga õige!
Põhjendan ka - mida aeg edasi seda selgem, et ringrada on EMF prioriteetidest kõrvale jäämas
Kusjuures Saaremaa oli tore aga no selle stardiaja edasilükkamine ja siis vahetu tagasitõmbamine oli PISSOFF - omast arust olin 5 min enne väravas ja punane lipp ees pidin seetõttu viimaselt kohalt startima...
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Lätis saatsid ringraja sõitjad Motoföderatsiooni pikkalt ning tegid oma sarja/klubi kus osalejaid üle 100 sõitja.
Miks tsikli kiirendus ei arene lätis on see ,et motoföderatsiooni on sügavalt pohhui seal.
Sai sellel teemal päris mitme sõtijaga räägitud lätis
tramm66 kirjutas:timor kirjutas:Ettepanek: Kuna kõigile motosportlastele on teada kuhu poole kaldu on EMF, siis võiks lahutada motoringraja EMF'ist, ja luua eraldiseisev organisatsioon - Eesti Motoringraja Assotsiatsioon!
![]()
väga õige!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Ettepanek: Kuna kõigile motosportlastele on teada kuhu poole kaldu on EMF, siis võiks lahutada motoringraja EMF'ist, ja luua eraldiseisev organisatsioon - Eesti Motoringraja Assotsiatsioon!
see tundub päris õige mõttena. tänane nö auhinnatseremoonia klubis oli... hmm... 1-3 lasti peale läbirääkimisi tasuta klubisse, ülejäänud võistlejad ja osalised pidid maksma 100 eeku klubipileti eest
põnev suhtumine võistlejatesse. ei paku pinget väga minna sellistele üritustele.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
esimese vända saab juba iga hooaja alguses kui vaja litsents osta, ikka ja jälle on rinka oma kõige kallim.
a. RINGRADA -Road Racing/Supermoto/Drag Racing 2500.-(<15.a.1500.-)
( ainult K/V kaassõitja - Road Racing – sidecar passenger 1200.-)
b. MOTOKROSS - Motocross/Enduro/Supermoto 2000.- (<15.a. 1500.-)
( ainult K/V kaassõitja - Motocross/Enduro – sidecar passenger 1200.-)
c. KIIRENDUS - Sprint&Drag Races 2000.-
d. MÄKKETÕUS – 700.-
e. TRAIEL – 900.-
f. MINI MX/MINI SM – 1500.-
g. RAHVASPORTLASE KAART – 1000.- (v.a. EKV ja EMV)
h. Ühekordne võistlusluba võistlustel 600.- (sis. Ergo õnnetusjuhtumi kindlustust)
aga teemasse ka natsa.. rada oli ikka väga 5+ ei yhtegi paha sõna ja ei kahetse midagi. kes selle raja mõtlesid välja?
stardis tuli meelde pisiasi.. krt ma ei kysinud kellegilt kuidas start antakse ja mis tulega võib minna
kõige paremas pealtvaatamis kohas ei yhtegi kõlarit
lipumehed nagu kivikujud. rada sassis,rattad kylili ja ei midagi.lihtsalt seisab lipp käes. kuradi raske on märgata seda kui ei lehvitata agresiivselt lipuga
loodan,et järg,mine aasta jälle
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Lipumehed olid ikka küll "tasemel" , Kiirabi rajal ja ei mingit märguannet
Hea, et keegi otsa ei sõitnud, nägid ikka viimsael hetkel punast risti keset teed
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
http://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/s ... d=32289191
Ringrajasõidust Kuressaares mitte ühtki sõna! Kelle tegemata töö see on?
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Ilmselt kannatavad need, kes kirjutada võiksid, alles käte värisemise jms sümptomite käes, mis tavaliselt karmile aftekale järgnevad. Minule jäi küll kohati mulje, et nii mitmelgi oli see aftekas prioriteetide järjekorras tunduvalt eespool, kui võidusõit ise.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
siin pole midagi imestada et rinkast sõnagi ei ole,
esimesed eesti etapid möödusid ilma yhegi uudisenuputa,
rinkaelu on berses

-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Käidud-tehtud! Jäin püsti, sõitsin lõpuni ja ei olnud viimane. Rohkem ei tahtnudki. Super lahe üritus oli! Rada meeldis ja korraldajatele ei oska mina midagi ette heita. Ainukese pretensiooni saadaks ilmataadile, korduva sealjuures.
Afterparty ja muu võistlustega kaasnev mõnus jant on vähemalt minu jaoks sama oluline kui võistlus ise. Vahest isegi olulisem. Pulli peab ka tegema ju.
100 kr klubipileti eest on suht-normaalne ja ei tekita meelepaha. Samas Privilege ventilatsiooni ja temperatuuri arvestades tekib küsimus, kas seal pileti eest üldse mingit raha küsida sobiks. See kivi oleks Privilege kapsaaeda.
KX250F '14
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
ilmataat oli küll rinkahuviline , ma jäin ilmaga kül rahule, sest mis pärast supermoto sõitude aeg toimus oli küll õudne. Samuti vägev üritus oli ja lahe seltskond
Sõiduga jäin rahule, sest sain minagi ruudulist lippu
Tänud korraldajatele siis!
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
sepp kirjutas:esimese vända saab juba iga hooaja alguses kui vaja litsents osta, ikka ja jälle on rinka oma kõige kallim.
![]()
a. RINGRADA -Road Racing/Supermoto/Drag Racing 2500.-(<15.a.1500.-)
( ainult K/V kaassõitja - Road Racing – sidecar passenger 1200.-)
b. MOTOKROSS - Motocross/Enduro/Supermoto 2000.- (<15.a. 1500.-)
( ainult K/V kaassõitja - Motocross/Enduro – sidecar passenger 1200.-)
c. KIIRENDUS - Sprint&Drag Races 2000.-
d. MÄKKETÕUS – 700.-
e. TRAIEL – 900.-
f. MINI MX/MINI SM – 1500.-
g. RAHVASPORTLASE KAART – 1000.- (v.a. EKV ja EMV)
h. Ühekordne võistlusluba võistlustel 600.- (sis. Ergo õnnetusjuhtumi kindlustust)
Mina näen siin seost kindlustusega- kõrgema riskiga spordialadel (ringrada, kiirendus, kross) on litsentsitasu kõrgem, mujal madalam. Kui paljusid hukkunud krossimehi meil mälestatakse? Maailmas üldse? (jätame kõrvale FMX-i, see on midagi muud). Krossis juhtub küll õnnetusi, mõnikord on vigastused ka püsivad, kuid hukkunuid on tänu väiksematele kiirustele siiski vähem.
Hukkunud ringrajasõitjate nimekirja ei pea vist koostama hakkama, kuigi minu teada pole Audrusse veel põhjust mälestuskivi paigaldada.
Kiirendus- meil on õnnetuste list lühike tänu vähestele osalejatele, lühikesele hooajale, lühikesele ajaloole ja „otse poest“ tsiklitele- top fuel pillide võistlustel ei laseks ka fataalsed juhtumid ennast kaua oodata.
Seega las see litsentsi hind jääda praegu sinnapaika.
Osalustasud.
Kui rääkida turundusest, siis tavapärane on selline skeem- toode tuuakse odavalt (mõnikord alla omahinna) turule, lastakse tarbijatel sellega harjuda, kõrvale tehakse kõvasti reklaami ja hoitakse asja pildil. Kui kliendibaas on loodud, tõstetakse hinda planeeritud kasumimarginaali võrra ja tegeldakse toote arendamisega või luuakse kõrvale midagi muud. Ebaõnnestunud turunduse näited räägivad toote toomisest turule liiga kõrge hinnaga (millega ei saavutata vajalikku kliendibaasi) või hilisemast liigkõrgest hinnatõusust (mis peletab juba tekkinud turu laiali).
Mõnedes riikides on motospordi võistluste osalustasud elatustasemega võrreldes läbi aegade väga madalad olnud ning mõni motospordiala on seal sama popp kui meil nt suusatamine. Ürituste korraldajad ei teeni kulusid tasa mitte osalustasude vaid piletimüügiga, kaubanduspindade rendiga ja mis kõige tähtsam- reklaamiga. Selle põhja loomine eeldab ettenägelikkust ja suuri investeeringuid, kuid tasub ennast ära.
Meie ringraja puhul skeem siis üldjoontes selline:
Ringrada lapitakse vähe viisakamasse olukorda, seejärel luuakse harrastajate rinkasari, kus mõnesaja krooksu eest võidu saab sõita ja auhinna koju viia. Keegi Trammi nimeline tegi seda mõned aastad tagasi ja uusi sõitjaid tuli mühinal. Lisaks nt autode Opentrack sarja laadne asi tsiklitele- kardiradadel, aga ka Audrus ja nt Biekerniki’l aja peale sõitmine. Kindel ürituse formaat, autode juures juba aastaid väga hästi toiminud.
Samal ajal on vaja lobistamist ajakirjanduses- et tsiklisõidu uudised ei kaoks kuhugi kitsale huvigrupile mõeldud netilehele/ajakirja vaid püsiks laiatarbe meedias. Väga hästi mõjuks ka kroonika staaride tegevus antud valdkonnas jne.
Edasi- tagatakse võimekamate pääs järgmistesse klassidesse, seejuures jälgides, et kasvavad kulud sõitjate hulka oluliselt ei vähendaks. Väga hästi on sellega hakkama saadud Lätis- pooltänavaklasse on mitu ja kõik sõitjaid täis, nii juba pikemat aega.
Rohkem sõitjaid- rohkem inimesi raja ääres vaatamas (alates sõitjate sõpradest-sugulastest)- rohkem kaubandust- rohkem reklaami.
Kulude kahandamise osas- kui võtta eeskuju nt autode BMW 325 CUP’ist, siis algajate klassile võiks sebida ka maaletooja hinnaga rehve- hooaja alguses müüakse registreerunud sõitjatele ühte/kahte rehvimudelit soovitud koguses tõeliselt soodsalt, vastutasuks on vastavad kirjad terve hooaja nii tsiklitel kui reklaamidel.
Hetkel on seisab kogu asi nn visionääri ja eestvedaja taga. Kellel oleks piisavalt entusiasmi, vaba raha ja aega. Erinevatel hetkedel on teatud mehed seda vankrit nii tirida kui tagant lükata üritanud kuid…
Et ennetada isand Halli küsimusi, siis minust pole seda eestvedajat lähema paari aasta jooksul oodata kuna:
a) Olen hõivatud sarnase protsessiga ühe teise (moto)spordi ala juures
b) vaene kui kirikurott
c) Palgatööline/riigi ori, seega ei ole oma aja peremees
d) Tõeliste suurürituste („Kalevi suursõit, Kuressaare rinka) korraldamiseks napib hetkel veel kogemusi ja kontakte.
Kui nt kolme aasta pärast olukord sama s**t või sitem on, siis olen valmis käed külge panema.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
EMF on kaldus, kahtlemata! Ja teate miks? Sest seal eesotsas on inimesed, kellel on maailmavaade, objektiivne arusaam maailma asjadest, mõistus peas, jalad korralikult täis tallaga vastu maad ja haritus!
Ma ei tegele ise ühegi alaga, kuhu poole EMF kaldus on, aga ma mõistan neid suurepäraselt. Kaldus võibki olla ainult selles suunas, kus on lootus, et meie konnatiigist maailmatasemele mingeid vendasid kasvada võib. Seda osa tulebki pidada prioriteetseks!
Olgem realistid, lähiajal meil Eestis piisavalt rinkaradasid tekkima kindlasti ei hakka, et keegi siit kuhugi jõuda võiks. Ja kui te arvate, et EMF-i prioriteet peaks olema alana ringrada, kus hõõrutakse Saugat üle 50% etappidest, siis olete te rinkajüngrid ikka nii lühinägelikud, et ei tohiks oma mune ka ilma prillideta näha. Life is a bitch!?
Üldiselt selle irisemise asemel EMF-i suunas, pistke parem kõik oma mõttetud oskused SAUGAL+rinkapillid perse, nagu mina teen oma tühise kiirenduspilliga, mis Eesti tasemel omas klassis on väga OK, aga väljaspool seda pole sittagi peale hakata.
Loll saab kirikus ka peksa ja las EMF tegeleb asjadega, kus ta näeb mingeidki õhkõrnu väljavaateid laiemas mastaabis...

-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
timor kirjutas:Tõepoolest, motosport on kallis harrastus, aga Annika, kas Sina oskad öelda miks rinkal sponsoreid ei ole ja kes neid selle ala ja ürituste korraldamise juurde meelitama peaks?
Ringrajakomisjon - liikmete loetelu leiab EMF lehelt.
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
kas kellegil pildi materjali ka leidub?
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
nitse kirjutas:...
Põhimõtteliselt õige, kuigi ma ei vaataks sellele nii mustvalgelt.
Minumeelest on oluline ka rahaline mõõde: rinka on igal tasemel kallim, kui võrreldaval tasemel kross või supermoto. Alates konkurentsivõimelise pilli hinnast kuni rehvide ja tuuningvidinateni. Lisaks sõiduvõimalused- krossirada igas teises külas ja korralik rada igas maakonnas vs üks poolpidune ringrada ja paar kardirada. See kahandab sõitjate ringi, seega piirab ka andekate võimalusi. Mis ei tähenda, et meilt maailmatasemel mehi ei võiks tulla- Klausen, Rohtlaan, Pärtelpojad... Nende saavutustele on teataval määral piiri pannud just EMF'i kallutatus ning kõik mis on sellega seotud. L.Teesalu, Till jt ei saanud maailmanimedeks ainult seetõttu, et aeg oli selline.
Selles osas vaidlen ma küll vastu, et püssi peaks põõsasse viskama ja p*** hakkama. Seis on s**t aga mitte lootusetu, suured asjad juhtuvad tänu inimeste visadusele, mitte kodus kõhtu sügades.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
See litsentsi kindlustus on pehmelt öeldes mõttetu PASK !!!!!!!!!!!!!
Sellise kindlustuse tasu eest saab nii vähe ning mis mul krdi kasu on kui saan surma või jään invaliidiks ??????
Ma tahan raha saada siis kui saan vigastada ning ei saa ajutiselt raha teenida !!! Mida pakub selle kohapealt litsentsi kindlustus ??? MITTE SITTAGI !!! Ergos tehtud õnnetus juhtumine kindlustus on ka odavam ning pakub palju rohkem !
Kuid õnneks on mul pohhui sellest litsentsist ,sest see number on nii mõttetult väike teiste kulude kõrvalt ning pole mul selle vastu midagi ,et keegi lihtsalt korjab head raha plastik kaartide eest
Võistluse tasu koha pealt ei hakka viriseme sest välismaal on see kõvasti suurem. Kui võistlemis tasu sees on tsikli ära tassimine raja äärest ning kiire kiirabi abi siis võib põhimõtteliselt rahule jääda kui välja jätta lippu vennad kes on eestis värisevate kättega alkohoolikud kes tihti peale ei tea mis lippu nad võtavad kätte või millal nad võtavad seda kätte. Ainukesed lippud mida tõesti võib tõsiselt võtta on finishi/stardis näidatud sest neid näitab sisuliselt peakohtunik.
Kiirendus on minu silmis ohutuse mõttes palju rohkem arenenud kui ringrada!
Steelrider kirjutas:Hukkunud ringrajasõitjate nimekirja ei pea vist koostama hakkama, kuigi minu teada pole Audrusse veel põhjust mälestuskivi paigaldada.
Kiirendus- meil on õnnetuste list lühike tänu vähestele osalejatele, lühikesele hooajale, lühikesele ajaloole ja „otse poest“ tsiklitele- top fuel pillide võistlustel ei laseks ka fataalsed juhtumid ennast kaua oodata.
Seega las see litsentsi hind jääda praegu sinnapaika.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Lisan ainult mõned lingid.
Kuressaare rinka: http://www.motomaania.ee/index.php/2010 ... -leidunud/
Muistojen Imatranajo, mis samuti möödunud nädalavahetusel toimus: http://www.motomaania.ee/index.php/2010 ... u-imatral/
Aftekal ei käinud. Käed ei värisenud. Sebisin hoopis benssu oma tee äärde seismajäänud tsiklile
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Steelrider kirjutas:Osalustasud.
Kui rääkida turundusest, siis tavapärane on selline skeem- toode tuuakse odavalt (mõnikord alla omahinna) turule, lastakse tarbijatel sellega harjuda, kõrvale tehakse kõvasti reklaami ja hoitakse asja pildil. Kui kliendibaas on loodud, tõstetakse hinda planeeritud kasumimarginaali võrra ja tegeldakse toote arendamisega või luuakse kõrvale midagi muud. Ebaõnnestunud turunduse näited räägivad toote toomisest turule liiga kõrge hinnaga (millega ei saavutata vajalikku kliendibaasi) või hilisemast liigkõrgest hinnatõusust (mis peletab juba tekkinud turu laiali).
Mõnedes riikides on motospordi võistluste osalustasud elatustasemega võrreldes läbi aegade väga madalad olnud ning mõni motospordiala on seal sama popp kui meil nt suusatamine. Ürituste korraldajad ei teeni kulusid tasa mitte osalustasude vaid piletimüügiga, kaubanduspindade rendiga ja mis kõige tähtsam- reklaamiga. Selle põhja loomine eeldab ettenägelikkust ja suuri investeeringuid, kuid tasub ennast ära.
Meie ringraja puhul skeem siis üldjoontes selline:
Ringrada lapitakse vähe viisakamasse olukorda, seejärel luuakse harrastajate rinkasari, kus mõnesaja krooksu eest võidu saab sõita ja auhinna koju viia. Keegi Trammi nimeline tegi seda mõned aastad tagasi ja uusi sõitjaid tuli mühinal. Lisaks nt autode Opentrack sarja laadne asi tsiklitele- kardiradadel, aga ka Audrus ja nt Biekerniki’l aja peale sõitmine. Kindel ürituse formaat, autode juures juba aastaid väga hästi toiminud.
Samal ajal on vaja lobistamist ajakirjanduses- et tsiklisõidu uudised ei kaoks kuhugi kitsale huvigrupile mõeldud netilehele/ajakirja vaid püsiks laiatarbe meedias. Väga hästi mõjuks ka kroonika staaride tegevus antud valdkonnas jne.
Edasi- tagatakse võimekamate pääs järgmistesse klassidesse, seejuures jälgides, et kasvavad kulud sõitjate hulka oluliselt ei vähendaks. Väga hästi on sellega hakkama saadud Lätis- pooltänavaklasse on mitu ja kõik sõitjaid täis, nii juba pikemat aega.
Rohkem sõitjaid- rohkem inimesi raja ääres vaatamas (alates sõitjate sõpradest-sugulastest)- rohkem kaubandust- rohkem reklaami.
Kulude kahandamise osas- kui võtta eeskuju nt autode BMW 325 CUP’ist, siis algajate klassile võiks sebida ka maaletooja hinnaga rehve- hooaja alguses müüakse registreerunud sõitjatele ühte/kahte rehvimudelit soovitud koguses tõeliselt soodsalt, vastutasuks on vastavad kirjad terve hooaja nii tsiklitel kui reklaamidel.Hetkel on seisab kogu asi nn visionääri ja eestvedaja taga. Kellel oleks piisavalt entusiasmi, vaba raha ja aega. Erinevatel hetkedel on teatud mehed seda vankrit nii tirida kui tagant lükata üritanud kuid…
Et ennetada isand Halli küsimusi, siis minust pole seda eestvedajat lähema paari aasta jooksul oodata kuna:
a) Olen hõivatud sarnase protsessiga ühe teise (moto)spordi ala juures
b) vaene kui kirikurott
c) Palgatööline/riigi ori, seega ei ole oma aja peremees
d) Tõeliste suurürituste („Kalevi suursõit, Kuressaare rinka) korraldamiseks napib hetkel veel kogemusi ja kontakte.
Kui nt kolme aasta pärast olukord sama s*** või sitem on, siis olen valmis käed külge panema.
Vot see on üks väga asjalik ja konstruktiivne postitus. Tegelikult ka. Seni kuni leidub selliselt mõtlejaid, on veel lootust
PS. Ja tänud mu tagasihoidliku isiku küsimuste ennetamise eest
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
- Tsikkel: Viffer ja Kawa
- Asukoht: Harjumaa Muuga
- Tänatud: 8 korda
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Panin pilte üles vaatamiseks.
http://www.benevoles.ee/marko/Saaremaa_ ... efault.htm
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Sukusuku kirjutas:Panin pilte üles vaatamiseks.
http://www.benevoles.ee/marko/Saaremaa_ ... efault.htm
väga 5+
originaale saaks?
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
- Tsikkel: Viffer ja Kawa
- Asukoht: Harjumaa Muuga
- Tänatud: 8 korda
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Ikka saab ja HD resolutsiooniga videomaterjali on ka palju.
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Sukusuku kirjutas:Ikka saab ja HD resolutsiooniga videomaterjali on ka palju.
Oleks huvitatud nii piltidest kui ka videodest
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Leidub kuskil veel pilte? Klõpsutati ikka ju kõvasti.. tänud ka fotograafidele
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
Tegin ka siis väikesed videod sellest üritusest:
Ringrada:
Supermoto:
(Õelge ka kuidas videod olid ja mis võiks nendes teisiti olla)
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
Re: SKYPLUS MOTORSPORT WEEKEND 24.07.2010 KURESSAARES
saartp kirjutas:Tegin ka siis väikesed videod sellest üritusest:
Ringrada:
Supermoto:
(Õelge ka kuidas videod olid ja mis võiks nendes teisiti olla)
Väa head videod on, pole küll ühtegi paha sõna öelda keep going!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.