Perfomance'i tõstmine vene tsiklil

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

Lugesin ja vaatasin...arvan, et kui tsikliga võidu ei sõida, siis forsseerimine on suht mõttetu...võidate mõne HP, kaotate ressursis...parem oleks aega ja raha kulutada täpses mootori reguleerimises, rataste balanseerimises...mida iganes. Kui mootori võimsusest ei jagu, tuleb Minsk lihtsalt kõrvale panna ja võimsam tsikkel muretseda :)

Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

Vot see on õige jutt

aga kui huvi on siis miks ka mitte. ja kuid kindlasti on see väga hea viis teadmisi omandada

Teema algataja
kalevlehtsalu

Lugemata postitus Postitas kalevlehtsalu »

Hetkel on mul selline arvamus asjast jäänud. Et kui tahan sõita aga samas ka tahta et pill töökindel olex. Tuleks sellised asju mitte nokkida. Vaid lihtsalt puhastada regulaarselt ilusti. Et midagi üle tahmanud pole. Vaadata mõne parem õhupuhasti, et kergem hingata oleks. SUmmuti ära puhastada. Veermik korda, paremad laagrid sisse. Veljed ära rihtida. Süüde ilusti paika. Et midagi konkreetselt ümber teha tänavasõiduks pole mõtet...

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

ehee. mina soovitan igal juhul katsetada ja proovida. millal ja mille peal siis veel õppida? hea odav ratas ju! viimasel ajal ongi palju tekkind vendi, kes jäävad seenetanud aku klemmi pärast tee äärde, või mis?

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.
Olen härra kõrtsmikumolu-ga ühel meelel. See on tõesti väga hea isend katsetamiseks ja teadmiste omandamiseks. Ehitus on sel mootoril lihtne ja seda saab kiirelt lahti ja taas kokku lapata. Sumpsi tuuning on põnev tegevus, mille tulemus on alati üllatav. Piisab, kui viimane väljalaske ava muuta pisut suuremaks või vastupidi ja mootor on kui teiselt pillilt. Olen sellist veskit päris palju lapanud - sõitsin kunagi kartiga. Üks väga hädine osa oli väntvõll, mille kepsu laager ei tahtnud kuidagi vastu panna. Ülejäänud osa mootorist on suht lollikindel ja probleeme ei tekita(eriti tihti). Süütemängu kohta ei tea midagi öelda, sest kasutasime aku süüdet ja genekas oli välja roogitud. Sai proovitud isegi väntvõlli väiksemaks treimist ja kolvikäigu lühendamist - pöördesse jooksis nagu 250 CZ.
Soovitan küll proovida, sest see päris huvitav, no minuarust vähemalt oli....
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

No ei saa vaiki olla :)

Mina arvan, et kõrtsmikumolu ja koi seisukohad on väga õiged.
"Minski ja Jawa aeg" on just õige aeg õppimiseks. Muidugi on võimalik asja lihtsalt töökindlaks ja ideaalselt toimivaks aretada, aga ka sellise tegutsemise puhul leiad ennast ikkagi lõpuks mootorit forsseerimas.
Ja muide, ega siis forsseerimine ei tähenda ilmtingimata kardinaalset ümberehitamist ja võimsuse kasvu. Võib ka pisitasa ja natukene.
Vene keeles peaks olema lausa raamat, kuidas levinumaid vene 2T mootoreid forssida. Mul on ka midagi kuskil, koos jooniste ja andmetega jne... aga vene keeles muidugi.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Targemad rääkige kuidas üldse mittelahtikäidavata mootorratta summutit puhastada?
___________________________

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Mina põletasin oma Minski summuti leeklambiga puhtaks (mõlemast otsast tuleb põletada, kuni suitsu ei tule), aga leegikas muutis lõpuks natuke oma värvi (sinine) ja kuju (ei läinud kohe sumpa otsa)...

Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

http://www.hot.ee/sadalamc/

seal on sumpa puhastus, ilusti kõik ette näidatud :D

Teema algataja
kalevlehtsalu

Lugemata postitus Postitas kalevlehtsalu »

Kuidas minskil summutil sõelad välja saab ültse ? nagu mul ei taha tagant see kaangi lahti tulla. Et sõeltele ligi saada :( ? on kellegil ideid

Teema algataja
kalevlehtsalu

Lugemata postitus Postitas kalevlehtsalu »


Teema algataja
kalevlehtsalu

Lugemata postitus Postitas kalevlehtsalu »

otsast peax idee poolest see kaan seal ära käima. Nagu üks kruvi on seal...keerasin selle lahti..aga see kaan kuidagi ei taha lahti tulla :S :oops:

Ints
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mär 2004, 21:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ints »

Mul oli iz-il sama probleem, sinna kaane vahele on pigi ja tahma kogunenud, mis liimib kaane kinni. Natuke aega jändamist: koputamist, kruvikeerajaga aitamist ja teravate näpitsatega poldiaukudest tirimist,ning mul õnnestus see kätte saada. Võiv-olla aitab ka kuumutamine ja mingi keemia kasutamine (wd 40).
take the corner, join the crash

Teema algataja
kalevlehtsalu

Lugemata postitus Postitas kalevlehtsalu »

okei.....homme proovin

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

mul on kuskil ka sellise imeasja tegemise õpetus nagu eelpõletuskamber minskile. See on kahjuks :cry: küll venekeelne ja mingis 20a vanas ajakirjas...

aa ja juurde annab umbes 10% võimsust :wink:

Teema algataja
kalevlehtsalu

Lugemata postitus Postitas kalevlehtsalu »

See karbussi vahelüli silndrivahel. Selle ärategemine tundus hea idee olevat ja tegin ära. Lihvisin siledaks ja tihendid seal vahel tibake suuremax..sest tihendid jäid ka vähe jalgu seal segu kätte saamisel. Et tihendid peaxid täiesti täpsed olema. Usun et see annab ka palju juurde.

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

ma otsin selle ajakirja üles ja vaatan, mis see täpsemalt on...

a see vahetükk, millest sa räägid on ju kollektor.

Teema algataja
kalevlehtsalu

Lugemata postitus Postitas kalevlehtsalu »

just :) sisselaske kollektor

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

niisiis, sellel lehel(minskmoto) on kirjas, et kokku saab 15 hj ja masin muutub ökonoomsemaks ja isegi vist pikaealisemaks, aga kõik peab ära tegema, mis õpetatud, üksikud asjad ei aita palju.
Viimati muutis MotoMell, 19 Veebr 2005, 13:50, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
kalevlehtsalu

Lugemata postitus Postitas kalevlehtsalu »

täna sai summuti ära tehtud. Tahmast puhtaks igate pidi ja sai ka sõel ära võetud üks. Teeb tibake mõnusamat häält ja pöördesse läheb ka paremini.

Teema algataja
roac

Lugemata postitus Postitas roac »

arseni palu `59 aasta raamatus on päris pikalt kirjas ratta forssimisest aga see on pigem võidusõitjale mõeldud

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

http://minskmoto.net/soveti/21.htm
Ega kellegil ei juhtu olema selle lehe eestikeelset versiooni? Mul ei edene see tõlkimine väga hästi... :cry:

WotS
Postitusi: 39
Liitunud: 20 Nov 2004, 12:43

Lugemata postitus Postitas WotS »

Kas siin on see sündroom et mingi aparaat aetakse lume alt välja ja siis kuidagi häda vaevu tööle saadud ning kohe vaja tuunima hakata kuna jõudu pole?!

Tee terve ratas ideaalselt korda.Ma usun et kui sa näiteks mingi nipiga võluksid mootorist 1HP rohkem välja siis sama efekti annaks uued ratta laagrid pluss kett ja hammakad.

MOOTORRATAS ei koosne ainult MOOTORIST!

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

WotS kirjutas:
Kas siin on see sündroom et mingi aparaat aetakse lume alt välja ja siis kuidagi häda vaevu tööle saadud ning kohe vaja tuunima hakata kuna jõudu pole?!

Tee terve ratas ideaalselt korda.Ma usun et kui sa näiteks mingi nipiga võluksid mootorist 1HP rohkem välja siis sama efekti annaks uued ratta laagrid pluss kett ja hammakad.

MOOTORRATAS ei koosne ainult MOOTORIST!
Noo, asi ongi nii, et asi saab üle värvitud(korralikult) ja enamus selliseid kuluvaid osi vahetatud:) ja kevadeks on ratas ideaalne.

Ja pealegi kui sa selle läbi oleksid viitsinud lugeda, siis teaksid, et ma ei aja 1hp taga, vaid parem vastupidavus, ökonoomsus ja siis 5hp ka.

Teema algataja
kalevlehtsalu

Lugemata postitus Postitas kalevlehtsalu »

Ma sain konkreetse minski midagi teha tahan hakata eelmine suvi. Ja siis sai ta täiesti juppideks kakutud. Kõik laagrid vahetatud. Panin kyll veidi kasutatud laagrid aga see eest väga korralikud laagrid sisse ja kõik mis vahetamist nõudis vahetuatud. Nüüd lihtsalt ootan veel ja otsisin lisa mida teha veel võiks.

WotS
Postitusi: 39
Liitunud: 20 Nov 2004, 12:43

Lugemata postitus Postitas WotS »

Issand jumal!

See 15 HP on ainult jutt ju!Ja sellist nalja et mootori võimsamaks tegemisega pikeneb ka tema vastupidavus kuulen esimest korda.
Kas see kütuse kulu vähenemine on kahtlane asi sest et 2t on juba olemuselt pillav ja üldjuhul sa ei tekita mitte millegist lisa hobuseid.

Kõik on tore et sul on huvi ja tahtmist aga ma kardan et kui sa üldse saavutad need numbrid siis oleks juba odavam mingi suurem ratas lihtsalt osta.Teoreetiliselt peaks saama 125 CC ca 35 HP.Kui kasutatakse ikka karburaatorit ja bensiini.Sel juhul ka vastupidavus on rahuldav.

Parem kuluta raha rohkem täpis reguleerimiseks.

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

WatS kirjutas:
Issand jumal!

See 15 HP on ainult jutt ju!Ja sellist nalja et mootori võimsamaks tegemisega pikeneb ka tema vastupidavus kuulen esimest korda.
Kas see kütuse kulu vähenemine on kahtlane asi sest et 2t on juba olemuselt pillav ja üldjuhul sa ei tekita mitte millegist lisa hobuseid.

Kõik on tore et sul on huvi ja tahtmist aga ma kardan et kui sa üldse saavutad need numbrid siis oleks juba odavam mingi suurem ratas lihtsalt osta.Teoreetiliselt peaks saama 125 CC ca 35 HP.Kui kasutatakse ikka karburaatorit ja bensiini.Sel juhul ka vastupidavus on rahuldav.

Parem kuluta raha rohkem täpis reguleerimiseks.
No kui sa selle viitsiksid korra läbi lugeda, siis see ongi kanalite täpseks tegemine jms täppisteadus (mitte nitro ja turbo ja värvilised täringud sumpast välja lendamas). Ja kui loogiliselt mõelda kõigi nende asjade üle, võid isegi aru saada, et muutub töökindlamaks ja isegi võimsamaks, ok ok ma ise ka päris 15 hp ei usu või looda sealt, ning pigem ongi see plaanis töökindluse suurendamiseks, aga kui võimsus tõuseb pole ju ka viga. See kutt on selle oma kogemuste pealt kirja pannud ning pole seda lihtsalt pastakast välja imenud. Ja minskil seda reguleerimisruumi ikka leidub :wink:

WotS
Postitusi: 39
Liitunud: 20 Nov 2004, 12:43

Lugemata postitus Postitas WotS »

N2O kirjutas:
WatS kirjutas:
Issand jumal!

See 15 HP on ainult jutt ju!Ja sellist nalja et mootori võimsamaks tegemisega pikeneb ka tema vastupidavus kuulen esimest korda.
Kas see kütuse kulu vähenemine on kahtlane asi sest et 2t on juba olemuselt pillav ja üldjuhul sa ei tekita mitte millegist lisa hobuseid.

Kõik on tore et sul on huvi ja tahtmist aga ma kardan et kui sa üldse saavutad need numbrid siis oleks juba odavam mingi suurem ratas lihtsalt osta.Teoreetiliselt peaks saama 125 CC ca 35 HP.Kui kasutatakse ikka karburaatorit ja bensiini.Sel juhul ka vastupidavus on rahuldav.

Parem kuluta raha rohkem täpis reguleerimiseks.
No kui sa selle viitsiksid korra läbi lugeda, siis see ongi kanalite täpseks tegemine jms täppisteadus (mitte nitro ja turbo ja värvilised täringud sumpast välja lendamas). Ja kui loogiliselt mõelda kõigi nende asjade üle, võid isegi aru saada, et muutub töökindlamaks ja isegi võimsamaks, ok ok ma ise ka päris 15 hp ei usu või looda sealt, ning pigem ongi see plaanis töökindluse suurendamiseks, aga kui võimsus tõuseb pole ju ka viga. See kutt on selle oma kogemuste pealt kirja pannud ning pole seda lihtsalt pastakast välja imenud. Ja minskil seda reguleerimisruumi ikka leidub :wink:
Mis moodi kanalite poleerimine mootorit töökindlamaks muudab?
Ja mis sellesse puutub siis minu arust sisselaske kanaleid ei tohigi poleerida kuna sileda pinna puhul ei teki keeriseid mis on õhu ja bensiini seguks vajalik.

Mõtekam oleks sul lasta silinder katta mingi metalliga,kasutada väga kvaliteetseid määrdeaineid.Võib olla ka tasakaalustamise aitaks.

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

ikka väljalaske poleerimine. nojah, katsetan siiski, sest kaotada pole eriti palju.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

http://www.kool.ee/index.php?id=201 lugemist väheke tuunijatele.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”